ilias83
Established Member
- 3 June 2008
- 107
Γράφω εδώ γιατί δεν έχω που αλλού να το γράψω και δεν θέλω να είμαι από εκείνους τους τύπους που παίρνουν σβάρνα τα FB και τα forums και κράζουν.
Ωστόσο είμαι πλέον πολύ δυσαρεστημένος από τη Nova και τον τρόπο με τον οποίο "αντιμετωπίζει" τους πελάτες της.
Μετακόμισα σε νέα κατοικία χωρίς υπάρχουσα τηλεφωνική σύνδεση πριν 3 χρόνια και από την πρώτη στιγμή έκανα αίτηση σύνδεσης στη Nova (13/11/2017) για απλό 2play+απεριόριστα κινητά.
Συνδέθηκα μετά από περίπου 1 μήνα με προβλήματα, καθώς δεν είχα τηλέφωνο, αλλά είχα internet με υπερβολικά χαμηλή ταχύτητα.
Πρώτη επίσκεψη τεχνικού της Nova στις 11/12/17 με διάγνωση πως φταίει ο ΟΤΕ.
Αφού αποκαταστάθηκε η βλάβη από τον ΟΤΕ - κάτι για σύνδεση σε λάθος θέση είπε ο τεχνικός του ΟΤΕ, η ταχύτητα παρέμεινε γελοία στα 3,5 mbps περίπου.
Ξανά τεχνικός της Nova (18/1/2018) πόρισμα πως φταίει το καλώδιό μου (με χρέωση 20 από τη στιγμή που ήταν δικό μου πρόβλημα).
Πληρώνω και ηλεκτρολόγο που αλλάζει το καλώδιο από τον κατανεμητή μέχρι την πρίζα (μια πρίζα έχω) με ένα ενιαίο UTP.
Η ταχύτητα παραμένει στα 3,5 mbps αλλά δεν ασχολούμαι ούτε μπαίνω σε οποιαδήποτε διαδικασία να το ψάξω περισσότερο ή να τσακωθώ με τη Nova και κάνω απευθείας αίτηση αναβάθμισης σε VDSL 50.
Όντως συγχρονίζει απευθείας στα 4999/54999 (με Attainable Rate περίπου 130000) και έχω σταθερά για 2+ χρόνια πραγματικά 51 down και 5 up στον υπολογιστή μου.
Στη λήξη του συμβολαίου δεδομένης καλύτερης προσφοράς αποφασίζω πέρσι εποχή καραντίνας να αναβαθμίσω σε VDSL 100.
Στο τηλέφωνο μου λένε πως θα έχω τουλάχιστον 82 και πως έχω 15 μέρες να ακυρώσω το συμβόλαιο αν δεν είμαι ικανοποιημένος.
Συγχρονίζω στα 70 κάτι και καλώ τη Nova. Πρώτη εξυπηρέτηση από το τηλέφωνο, οδηγία να βγάλω το τηλέφωνο από την πρίζα. Βελτιώνεται όντως λίγο η ταχύτητα και η απάντηση, συνδυαστικά (up&down) έχετε 82 οπότε είμαστε μια χαρά.
Δεύτερο τηλέφωνο ξανά η απάντηση ήταν πως έχουμε καραντίνα και πως λόγω φόρτου οι ταχύτητες είναι χαμηλές, οπότε θα φτιάξουν.
Το αφήνω δεδομένου πως το 10 στο up είναι δελεαστικό και περιμένω. Το καλοκαίρι είδα λίγο πάνω από 80 αλλά μέχρι εκεί.
Δεύτερη καραντίνα και η ταχύτητα συνεχώς να πέφτει σταδιακά με αποτέλεσμα να φτάσω στο 55-57 δηλαδή επίπεδα VDSL 50.
Τηλέφωνο ξανά στην εξυπηρέτηση και τελευταία επίσκεψη του τεχνικού στις 4/12/20.
Όταν ήρθε η ταχύτητα συγχρονισμού στο Router ήταν 59xxx mbps στο down (την ώρα που χτύπησαν το κουδούνι)
Μετράνε στον κατανεμητή και λένε 86167 mbps. Ανεβαίνουμε στην πρίζα (ως δια μαγείας το down μέσα σε 2-3 λεπτά στο router από τον υπολογιστή ήταν στο 69xxx mbps άρα +10 από όταν χτύπησαν το κουδούνι) και μετράνε όταν 69620 mbps down.
Πόρισμα φταίει το καλώδιο και θα πληρώσω άλλα 20 στον επόμενο λογαριασμό καθώς και πρέπει να έρθει ηλεκτρολόγος να μου αλλάξει το καλώδιο για να αποκατασταθεί η βλάβη.
Φυσικά σε καινούργιο καλώδιο δεν το χώραγε το μυαλό μου πως βγήκε τέτοια βλάβη. Κατεβάζω απευθείας μόλις φεύγουν οι τεχνικοί το Router της Nova και το συνδέω απευθείας στον κατανεμητή, περιμένω να συγχρονίσει και αυτό συγχρονίζει στα 69xxx mbps (Attainable Rate 86xxx)
Το ξαναβάζω στην πρίζα συγχρονίζει στα 70xxx mbps οπότε πανομοιότυπη ταχύτητα στον κατανεμητή και στην πρίζα με μετρήσεις συγχρονισμού από το Router της Nova.
Φυσικά μέχρι και χθες η ταχύτητα μου παρέμεινε στα 70000mbps down χωρίς προβλήματα. Σήμερα ξαναέπεσε στα 59034 mbps.
Ωστόσο ειλικρινά ούτε έχω καμία διάθεση να πληρώσω εκ νέου ηλεκτρολόγο, ούτε φυσικά να δώσω τα 20 για μια μέτρηση που πιθανότατα έγινε λάθος.
Επιπλέον δεν έχω πλέον καμία μα καμία εμπιστοσύνη στη Nova και στους τεχνικούς της, αφού σε καμία από τις 3 επισκέψεις δεν έλυσαν κανένα μου πρόβλημα παρά μόνο έβγαλαν πόρισμα πως φταίει κάτι άλλο.
Ο ΟΤΕ, το καλώδιο, το καινούργιο - αλλαγμένο - καλώδιο και ίσως αύριο μεθαύριο ο ανάδρομος Ερμής...
Αυτή τη στιγμή έχω φτάσει να σκέφτομαι πως και να πληρώσω ξανά ένα 50 ηλεκτρολόγο δεν θα λύσω το πρόβλημά μου και θα έχω δώσει και 2 φορές από 20 στη Nova για ελέγχους που ήταν πιθανότατα είτε λάθος είτε σκόπιμα ψευδείς για να μεταθέσουν το ζήτημα.
Ούτε φυσικά μπορώ κάθε φορά που η Nova αδυνατεί να παρέχει τα υποσχόμενα να πληρώνω 50 ηλεκτρολόγους και 20 τους τεχνικούς της.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία εκ των υστέρων ο εκπρόσωπος που με εξυπηρέτησε μου είπε πως αν αλλάξω και πάλι τα καλώδια και ο τεχνικός δει πως τελικά όντως ήταν δικό τους σφάλμα θα μου επιστραφούν τα 20 .
Και πως μπορεί να μου ξαναστείλει τεχνικό να ξαναμετρήσει, αλλά αν και πάλι βγάλει διαφορές θα πρέπει να πληρώσω ακόμα 20 την επίσκεψη.
Φυσικά ούτε στο πρώτο έχω εμπιστοσύνη - αλλάζω καλώδιο=αποδέχομαι πως ήταν αυτό το πρόβλημα - στο δικό μου μυαλό, αλλά και βάση οποιασδήποτε λογικής. Δεν μπορείς να αποδείξεις πως το παλιό καλώδιο που αντικατέστησες δεν έφταιγε.
Και πλέον ούτε στο δεύτερο, καθώς τελικά δεν εμπιστεύομαι το τεχνικό που θα έρθει να μετρήσει την γραμμή μου.
Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να βρω το δίκιο μου παρά μόνο να αφήσω το πρόβλημα ως μη γενόμενο, να μην ξαναπαραπονεθώ για τις ταχύτητες ελπίζοντας πως δεν θα παρουσιαστεί πιο σοβαρό πρόβλημα και να ψάξω νέο πάροχο μόλις λήξει στο συμβόλαιό μου.
Ωστόσο είμαι πλέον πολύ δυσαρεστημένος από τη Nova και τον τρόπο με τον οποίο "αντιμετωπίζει" τους πελάτες της.
Μετακόμισα σε νέα κατοικία χωρίς υπάρχουσα τηλεφωνική σύνδεση πριν 3 χρόνια και από την πρώτη στιγμή έκανα αίτηση σύνδεσης στη Nova (13/11/2017) για απλό 2play+απεριόριστα κινητά.
Συνδέθηκα μετά από περίπου 1 μήνα με προβλήματα, καθώς δεν είχα τηλέφωνο, αλλά είχα internet με υπερβολικά χαμηλή ταχύτητα.
Πρώτη επίσκεψη τεχνικού της Nova στις 11/12/17 με διάγνωση πως φταίει ο ΟΤΕ.
Αφού αποκαταστάθηκε η βλάβη από τον ΟΤΕ - κάτι για σύνδεση σε λάθος θέση είπε ο τεχνικός του ΟΤΕ, η ταχύτητα παρέμεινε γελοία στα 3,5 mbps περίπου.
Ξανά τεχνικός της Nova (18/1/2018) πόρισμα πως φταίει το καλώδιό μου (με χρέωση 20 από τη στιγμή που ήταν δικό μου πρόβλημα).
Πληρώνω και ηλεκτρολόγο που αλλάζει το καλώδιο από τον κατανεμητή μέχρι την πρίζα (μια πρίζα έχω) με ένα ενιαίο UTP.
Η ταχύτητα παραμένει στα 3,5 mbps αλλά δεν ασχολούμαι ούτε μπαίνω σε οποιαδήποτε διαδικασία να το ψάξω περισσότερο ή να τσακωθώ με τη Nova και κάνω απευθείας αίτηση αναβάθμισης σε VDSL 50.
Όντως συγχρονίζει απευθείας στα 4999/54999 (με Attainable Rate περίπου 130000) και έχω σταθερά για 2+ χρόνια πραγματικά 51 down και 5 up στον υπολογιστή μου.
Στη λήξη του συμβολαίου δεδομένης καλύτερης προσφοράς αποφασίζω πέρσι εποχή καραντίνας να αναβαθμίσω σε VDSL 100.
Στο τηλέφωνο μου λένε πως θα έχω τουλάχιστον 82 και πως έχω 15 μέρες να ακυρώσω το συμβόλαιο αν δεν είμαι ικανοποιημένος.
Συγχρονίζω στα 70 κάτι και καλώ τη Nova. Πρώτη εξυπηρέτηση από το τηλέφωνο, οδηγία να βγάλω το τηλέφωνο από την πρίζα. Βελτιώνεται όντως λίγο η ταχύτητα και η απάντηση, συνδυαστικά (up&down) έχετε 82 οπότε είμαστε μια χαρά.
Δεύτερο τηλέφωνο ξανά η απάντηση ήταν πως έχουμε καραντίνα και πως λόγω φόρτου οι ταχύτητες είναι χαμηλές, οπότε θα φτιάξουν.
Το αφήνω δεδομένου πως το 10 στο up είναι δελεαστικό και περιμένω. Το καλοκαίρι είδα λίγο πάνω από 80 αλλά μέχρι εκεί.
Δεύτερη καραντίνα και η ταχύτητα συνεχώς να πέφτει σταδιακά με αποτέλεσμα να φτάσω στο 55-57 δηλαδή επίπεδα VDSL 50.
Τηλέφωνο ξανά στην εξυπηρέτηση και τελευταία επίσκεψη του τεχνικού στις 4/12/20.
Όταν ήρθε η ταχύτητα συγχρονισμού στο Router ήταν 59xxx mbps στο down (την ώρα που χτύπησαν το κουδούνι)
Μετράνε στον κατανεμητή και λένε 86167 mbps. Ανεβαίνουμε στην πρίζα (ως δια μαγείας το down μέσα σε 2-3 λεπτά στο router από τον υπολογιστή ήταν στο 69xxx mbps άρα +10 από όταν χτύπησαν το κουδούνι) και μετράνε όταν 69620 mbps down.
Πόρισμα φταίει το καλώδιο και θα πληρώσω άλλα 20 στον επόμενο λογαριασμό καθώς και πρέπει να έρθει ηλεκτρολόγος να μου αλλάξει το καλώδιο για να αποκατασταθεί η βλάβη.
Φυσικά σε καινούργιο καλώδιο δεν το χώραγε το μυαλό μου πως βγήκε τέτοια βλάβη. Κατεβάζω απευθείας μόλις φεύγουν οι τεχνικοί το Router της Nova και το συνδέω απευθείας στον κατανεμητή, περιμένω να συγχρονίσει και αυτό συγχρονίζει στα 69xxx mbps (Attainable Rate 86xxx)
Το ξαναβάζω στην πρίζα συγχρονίζει στα 70xxx mbps οπότε πανομοιότυπη ταχύτητα στον κατανεμητή και στην πρίζα με μετρήσεις συγχρονισμού από το Router της Nova.
Φυσικά μέχρι και χθες η ταχύτητα μου παρέμεινε στα 70000mbps down χωρίς προβλήματα. Σήμερα ξαναέπεσε στα 59034 mbps.
Ωστόσο ειλικρινά ούτε έχω καμία διάθεση να πληρώσω εκ νέου ηλεκτρολόγο, ούτε φυσικά να δώσω τα 20 για μια μέτρηση που πιθανότατα έγινε λάθος.
Επιπλέον δεν έχω πλέον καμία μα καμία εμπιστοσύνη στη Nova και στους τεχνικούς της, αφού σε καμία από τις 3 επισκέψεις δεν έλυσαν κανένα μου πρόβλημα παρά μόνο έβγαλαν πόρισμα πως φταίει κάτι άλλο.
Ο ΟΤΕ, το καλώδιο, το καινούργιο - αλλαγμένο - καλώδιο και ίσως αύριο μεθαύριο ο ανάδρομος Ερμής...
Αυτή τη στιγμή έχω φτάσει να σκέφτομαι πως και να πληρώσω ξανά ένα 50 ηλεκτρολόγο δεν θα λύσω το πρόβλημά μου και θα έχω δώσει και 2 φορές από 20 στη Nova για ελέγχους που ήταν πιθανότατα είτε λάθος είτε σκόπιμα ψευδείς για να μεταθέσουν το ζήτημα.
Ούτε φυσικά μπορώ κάθε φορά που η Nova αδυνατεί να παρέχει τα υποσχόμενα να πληρώνω 50 ηλεκτρολόγους και 20 τους τεχνικούς της.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία εκ των υστέρων ο εκπρόσωπος που με εξυπηρέτησε μου είπε πως αν αλλάξω και πάλι τα καλώδια και ο τεχνικός δει πως τελικά όντως ήταν δικό τους σφάλμα θα μου επιστραφούν τα 20 .
Και πως μπορεί να μου ξαναστείλει τεχνικό να ξαναμετρήσει, αλλά αν και πάλι βγάλει διαφορές θα πρέπει να πληρώσω ακόμα 20 την επίσκεψη.
Φυσικά ούτε στο πρώτο έχω εμπιστοσύνη - αλλάζω καλώδιο=αποδέχομαι πως ήταν αυτό το πρόβλημα - στο δικό μου μυαλό, αλλά και βάση οποιασδήποτε λογικής. Δεν μπορείς να αποδείξεις πως το παλιό καλώδιο που αντικατέστησες δεν έφταιγε.
Και πλέον ούτε στο δεύτερο, καθώς τελικά δεν εμπιστεύομαι το τεχνικό που θα έρθει να μετρήσει την γραμμή μου.
Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να βρω το δίκιο μου παρά μόνο να αφήσω το πρόβλημα ως μη γενόμενο, να μην ξαναπαραπονεθώ για τις ταχύτητες ελπίζοντας πως δεν θα παρουσιαστεί πιο σοβαρό πρόβλημα και να ψάξω νέο πάροχο μόλις λήξει στο συμβόλαιό μου.