Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

ilias83

Established Member
3 June 2008
107
Γράφω εδώ γιατί δεν έχω που αλλού να το γράψω και δεν θέλω να είμαι από εκείνους τους τύπους που παίρνουν σβάρνα τα FB και τα forums και κράζουν.

Ωστόσο είμαι πλέον πολύ δυσαρεστημένος από τη Nova και τον τρόπο με τον οποίο "αντιμετωπίζει" τους πελάτες της.

Μετακόμισα σε νέα κατοικία χωρίς υπάρχουσα τηλεφωνική σύνδεση πριν 3 χρόνια και από την πρώτη στιγμή έκανα αίτηση σύνδεσης στη Nova (13/11/2017) για απλό 2play+απεριόριστα κινητά.
Συνδέθηκα μετά από περίπου 1 μήνα με προβλήματα, καθώς δεν είχα τηλέφωνο, αλλά είχα internet με υπερβολικά χαμηλή ταχύτητα.
Πρώτη επίσκεψη τεχνικού της Nova στις 11/12/17 με διάγνωση πως φταίει ο ΟΤΕ.
Αφού αποκαταστάθηκε η βλάβη από τον ΟΤΕ - κάτι για σύνδεση σε λάθος θέση είπε ο τεχνικός του ΟΤΕ, η ταχύτητα παρέμεινε γελοία στα 3,5 mbps περίπου.
Ξανά τεχνικός της Nova (18/1/2018) πόρισμα πως φταίει το καλώδιό μου (με χρέωση 20 από τη στιγμή που ήταν δικό μου πρόβλημα).
Πληρώνω και ηλεκτρολόγο που αλλάζει το καλώδιο από τον κατανεμητή μέχρι την πρίζα (μια πρίζα έχω) με ένα ενιαίο UTP.

Η ταχύτητα παραμένει στα 3,5 mbps αλλά δεν ασχολούμαι ούτε μπαίνω σε οποιαδήποτε διαδικασία να το ψάξω περισσότερο ή να τσακωθώ με τη Nova και κάνω απευθείας αίτηση αναβάθμισης σε VDSL 50.
Όντως συγχρονίζει απευθείας στα 4999/54999 (με Attainable Rate περίπου 130000) και έχω σταθερά για 2+ χρόνια πραγματικά 51 down και 5 up στον υπολογιστή μου.
Στη λήξη του συμβολαίου δεδομένης καλύτερης προσφοράς αποφασίζω πέρσι εποχή καραντίνας να αναβαθμίσω σε VDSL 100.
Στο τηλέφωνο μου λένε πως θα έχω τουλάχιστον 82 και πως έχω 15 μέρες να ακυρώσω το συμβόλαιο αν δεν είμαι ικανοποιημένος.
Συγχρονίζω στα 70 κάτι και καλώ τη Nova. Πρώτη εξυπηρέτηση από το τηλέφωνο, οδηγία να βγάλω το τηλέφωνο από την πρίζα. Βελτιώνεται όντως λίγο η ταχύτητα και η απάντηση, συνδυαστικά (up&down) έχετε 82 οπότε είμαστε μια χαρά.
Δεύτερο τηλέφωνο ξανά η απάντηση ήταν πως έχουμε καραντίνα και πως λόγω φόρτου οι ταχύτητες είναι χαμηλές, οπότε θα φτιάξουν.
Το αφήνω δεδομένου πως το 10 στο up είναι δελεαστικό και περιμένω. Το καλοκαίρι είδα λίγο πάνω από 80 αλλά μέχρι εκεί.

Δεύτερη καραντίνα και η ταχύτητα συνεχώς να πέφτει σταδιακά με αποτέλεσμα να φτάσω στο 55-57 δηλαδή επίπεδα VDSL 50.
Τηλέφωνο ξανά στην εξυπηρέτηση και τελευταία επίσκεψη του τεχνικού στις 4/12/20.
Όταν ήρθε η ταχύτητα συγχρονισμού στο Router ήταν 59xxx mbps στο down (την ώρα που χτύπησαν το κουδούνι)
Μετράνε στον κατανεμητή και λένε 86167 mbps. Ανεβαίνουμε στην πρίζα (ως δια μαγείας το down μέσα σε 2-3 λεπτά στο router από τον υπολογιστή ήταν στο 69xxx mbps άρα +10 από όταν χτύπησαν το κουδούνι) και μετράνε όταν 69620 mbps down.
Πόρισμα φταίει το καλώδιο και θα πληρώσω άλλα 20 στον επόμενο λογαριασμό καθώς και πρέπει να έρθει ηλεκτρολόγος να μου αλλάξει το καλώδιο για να αποκατασταθεί η βλάβη.

Φυσικά σε καινούργιο καλώδιο δεν το χώραγε το μυαλό μου πως βγήκε τέτοια βλάβη. Κατεβάζω απευθείας μόλις φεύγουν οι τεχνικοί το Router της Nova και το συνδέω απευθείας στον κατανεμητή, περιμένω να συγχρονίσει και αυτό συγχρονίζει στα 69xxx mbps (Attainable Rate 86xxx)
Το ξαναβάζω στην πρίζα συγχρονίζει στα 70xxx mbps οπότε πανομοιότυπη ταχύτητα στον κατανεμητή και στην πρίζα με μετρήσεις συγχρονισμού από το Router της Nova.

Φυσικά μέχρι και χθες η ταχύτητα μου παρέμεινε στα 70000mbps down χωρίς προβλήματα. Σήμερα ξαναέπεσε στα 59034 mbps.

Ωστόσο ειλικρινά ούτε έχω καμία διάθεση να πληρώσω εκ νέου ηλεκτρολόγο, ούτε φυσικά να δώσω τα 20 για μια μέτρηση που πιθανότατα έγινε λάθος.
Επιπλέον δεν έχω πλέον καμία μα καμία εμπιστοσύνη στη Nova και στους τεχνικούς της, αφού σε καμία από τις 3 επισκέψεις δεν έλυσαν κανένα μου πρόβλημα παρά μόνο έβγαλαν πόρισμα πως φταίει κάτι άλλο.
Ο ΟΤΕ, το καλώδιο, το καινούργιο - αλλαγμένο - καλώδιο και ίσως αύριο μεθαύριο ο ανάδρομος Ερμής...

Αυτή τη στιγμή έχω φτάσει να σκέφτομαι πως και να πληρώσω ξανά ένα 50 ηλεκτρολόγο δεν θα λύσω το πρόβλημά μου και θα έχω δώσει και 2 φορές από 20 στη Nova για ελέγχους που ήταν πιθανότατα είτε λάθος είτε σκόπιμα ψευδείς για να μεταθέσουν το ζήτημα.
Ούτε φυσικά μπορώ κάθε φορά που η Nova αδυνατεί να παρέχει τα υποσχόμενα να πληρώνω 50 ηλεκτρολόγους και 20 τους τεχνικούς της.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία εκ των υστέρων ο εκπρόσωπος που με εξυπηρέτησε μου είπε πως αν αλλάξω και πάλι τα καλώδια και ο τεχνικός δει πως τελικά όντως ήταν δικό τους σφάλμα θα μου επιστραφούν τα 20 .
Και πως μπορεί να μου ξαναστείλει τεχνικό να ξαναμετρήσει, αλλά αν και πάλι βγάλει διαφορές θα πρέπει να πληρώσω ακόμα 20 την επίσκεψη.

Φυσικά ούτε στο πρώτο έχω εμπιστοσύνη - αλλάζω καλώδιο=αποδέχομαι πως ήταν αυτό το πρόβλημα - στο δικό μου μυαλό, αλλά και βάση οποιασδήποτε λογικής. Δεν μπορείς να αποδείξεις πως το παλιό καλώδιο που αντικατέστησες δεν έφταιγε.
Και πλέον ούτε στο δεύτερο, καθώς τελικά δεν εμπιστεύομαι το τεχνικό που θα έρθει να μετρήσει την γραμμή μου.

Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να βρω το δίκιο μου παρά μόνο να αφήσω το πρόβλημα ως μη γενόμενο, να μην ξαναπαραπονεθώ για τις ταχύτητες ελπίζοντας πως δεν θα παρουσιαστεί πιο σοβαρό πρόβλημα και να ψάξω νέο πάροχο μόλις λήξει στο συμβόλαιό μου.
 

Looter

AVClub Addicted Member
20 July 2008
1,614
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Για την ταχύτητα συγχρονισμού δε φταίει σε κάτι ο πάροχος αλλά ο χαλκός από τον κατανεμητή σου μέχρι την καμπίνα του ΟΤΕ.
Αν παίρνεις 70 στον κατανεμητή και μετά πέφτει κοιτά μήπως μπορείς να αλλάξεις θέση στο ζεύγος ώστε να είναι πιο ¨απομονωμένο" από τα υπόλοιπα μήπως σταματήσει να πέφτει ο συγχρονισμός.

ΣΕ ΟΠΟΙΟ πάροχο και να πας θα παίρνεις VDSL από την ΙΔΙΑ καμπινα του ΟΤΕ , με το ΙΔΙΟ καλώδιο χαλκού μέχρι αυτή την καμπίνα.
Ίσως θα μπορούσες να ζητήσεις και αλλαγή πόρτας στην καμπίνα αλλά χλωμό να φταίει η πόρτα , θα είχες αποσυνδέσεις ή και πεσίματα.

Ζύγισε πόσο μετράει για σένα το upload και δες αυτό που σου έγραψα στον κατανεμητή σου και αποφάσισε.
 

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,335
Ηλία, δες αρχικά τα στατιστικά του router και συγκεκριμένα SNR & Attenuation. Δεν γνωρίζω αν δίνει η Forthnet, αν έδινε θα είχε ενδιαφέρον να ζήταγες να σε βάλουν σε προφίλ 35b.
 

Looter

AVClub Addicted Member
20 July 2008
1,614
Ηλία, δες αρχικά τα στατιστικά του router και συγκεκριμένα SNR & Attenuation. Δεν γνωρίζω αν δίνει η Forthnet, αν έδινε θα είχε ενδιαφέρον να ζήταγες να σε βάλουν σε προφίλ 35b.

1. Δεν το υποστηρίζει η Νόβα καθώς είναι για τα 200 τα οποία δεν πουλάει εμπορικά.
2. Εφόσον δεν το πουλάει εμπορικά , ο εξοπλισμός που έδινε μέχρι και το καλοκαίρι δεν είχε ΚΑΝ 35b υποστήριξη

Εδώ δεν το κάνει στα 100αρια τα δικά του ο ΟΤΕ , σιγά μην αλλάξει προφίλ κάποιον από τη Νόβα η οποία δεν το πουλάει-υποστηρίζει κιόλας...

ΞΕΧΑΣΕ το..
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,083
ΛΑΡΙΣΑ
Μας έχει σκίσει, τρία βράδια συνεχόμενα... Έλεος!!!
2f3f4ace8f26f3e2818846c6a2478fd2.jpg


Στάλθηκε από το T780H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Looter

AVClub Addicted Member
20 July 2008
1,614
Μας έχει σκίσει, τρία βράδια συνεχόμενα... Έλεος!!!
2f3f4ace8f26f3e2818846c6a2478fd2.jpg


Στάλθηκε από το T780H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ΜΑΚΡΑΝ το χειρότερο δίκτυο internet αυτή τη στιγμή. Στο ίδιο συγκρότημα κατοικιών Εχουνε τεστάρει VODA -WIND-OTE και Νόβα με την τελευταία σε ώρες αιχμής να είναι για γέλια.

Δυστυχώς εγώ είμαι με τη Νόβα..
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,265
Αθήνα...
Δεν είναι το πρόβλημα το capacity του server της vf προφανώς με ping 54ms Jitter 98 και packet loss 15%.
 

ilias83

Established Member
3 June 2008
107
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Αρχικά σας ευχαριστώ έστω και με καθυστέρηση για τις απαντήσεις και τον χρόνο σας @Looter και @vertical.
Απαντώ ξεχωριστά και στους δύο.

Για την ταχύτητα συγχρονισμού δε φταίει σε κάτι ο πάροχος αλλά ο χαλκός από τον κατανεμητή σου μέχρι την καμπίνα του ΟΤΕ.
Αν παίρνεις 70 στον κατανεμητή και μετά πέφτει κοιτά μήπως μπορείς να αλλάξεις θέση στο ζεύγος ώστε να είναι πιο ¨απομονωμένο" από τα υπόλοιπα μήπως σταματήσει να πέφτει ο συγχρονισμός.

ΣΕ ΟΠΟΙΟ πάροχο και να πας θα παίρνεις VDSL από την ΙΔΙΑ καμπινα του ΟΤΕ , με το ΙΔΙΟ καλώδιο χαλκού μέχρι αυτή την καμπίνα.
Ίσως θα μπορούσες να ζητήσεις και αλλαγή πόρτας στην καμπίνα αλλά χλωμό να φταίει η πόρτα , θα είχες αποσυνδέσεις ή και πεσίματα.

Ζύγισε πόσο μετράει για σένα το upload και δες αυτό που σου έγραψα στον κατανεμητή σου και αποφάσισε.
Το φαντάζομαι, αλλά από την άλλη δεν είναι δικό μου πρόβλημα ο χαλκός από τον κατανεμητή μέχρι την καμπίνα του ΟΤΕ, ούτε ιδιοκτησία μου.
Αλλά ακόμα και έτσι δεν με πείραξε τόσο το 70 ή το 60 όσο το γεγονός πως πρακτικά για οποιοδήποτε ζήτημα προκύψει πάντα η απάντηση της Nova είναι πως φταίει κάποιος άλλος και όχι η ίδια.
Και σε αυτή τη φάση πληρώνω εκ νέου ένα 20άρι τσάμπα για μια μέτρηση για να μου πουν να αλλάξω εκ νέου τα ήδη αλλαγμένα εσωτερικά καλώδια.
Η αλήθεια είναι πως όταν πάω το Router στον κατανεμητή συγχρονίζει ακριβώς στην ίδια ταχύτητα με την πρίζα του σπιτιού. Όμως οι τεχνικοί της Nova άλλο μέτρησαν και γι' αυτό και η χρέωση 20 .
Δοκίμασα και τα 4 ζεύγη χωρίς πριν κατεβάσω το Router κάτω και δεν είχα απολύτως καμία διαφορά.

Ηλία, δες αρχικά τα στατιστικά του router και συγκεκριμένα SNR & Attenuation. Δεν γνωρίζω αν δίνει η Forthnet, αν έδινε θα είχε ενδιαφέρον να ζήταγες να σε βάλουν σε προφίλ 35b.

Έχω τα παρακάτω:
Noise Margin(Up/Down) 17.8/11.3 dB
Line Attenuation(Up/Down) 3.8/8.6 dB

Δυστυχώς το συμβόλαιο με δεσμεύει για αρκετό καιρό ακόμα, οπότε απλά ελπίζω να μην προκύψει κάποιο πιο σοβαρό ζήτημα.
 

GAAA

New member
28 February 2007
25
Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Καλησπέρα GAAA,

Στόχος μας είναι, λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες και μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας, να εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα μας ώστε να παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας και ψυχαγωγίας.

Οποιαδήποτε ανακοίνωση σε ότι αφορά την προσθήκη νέων καναλιών, θα γίνει με σχετικό δελτίο τύπου καθώς και με ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Βαγγέλης, Novasupport

Καλημέρα

πολύ γενικόλογη απάντηση και χωρίς κάποια δέσμευση.

Εκανα τον Σεπτέμβριο νέα συνδρομή, κυρίως για τα documentary channels, και τώρα είναι ένα λιγότερο, όπως καταλαβαίνετε υπάρχει σαφής υποβάθμιση του περιεχομένου σε σύγκριση με 4 μήνες πριν. Τα συγκεκριμένα κανάλια έκριναν την απόφασή μου να φύγω από την vodafone και να έρθω στην nova.

Επίσης βλέπω ότι δεν υπάρχει πρόθεση για άμεση αντικατάσταση του Diceovery showcase, την οποία θεωρώ απαράδεκτη.

Ευχαριστώ
 

koulis7

New member
5 April 2018
23
Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτή

ειναι δυνατον να μην μπορεις να βαλεις τα καναλια με δικια σου σειρα οπως θελεις;και μη μου πείτε για αγαπημενα γιατι και εκει με βαση τον αριθμο του καναλιου μπαινουν,και τωρα με τον καινουργιο επανασυντονισμο μεγαλωσε το προβλημα,ειναι λογικο δηλαδη;
 

koulis7

New member
5 April 2018
23
ειναι δυνατον να μην μπορεις να βαλεις τα καναλια με δικια σου σειρα οπως θελεις;και μη μου πείτε για αγαπημενα γιατι και εκει με βαση τον αριθμο του καναλιου μπαινουν,και τωρα με τον καινουργιο επανασυντονισμο μεγαλωσε το προβλημα,ειναι λογικο δηλαδη;
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,770
Athens
Παρακαλώ να προσέχετε τον τρόπο που εκφράζεστε. Και τα παιδιά της εξυπηρέτησης που είναι εδώ να σας βοηθήσουν θέλουν. Μην ξεχνάτε πως είναι μέλη του τμήματος εξυπηρέτησης, δεν είναι η διοίκηση ούτε το τμήμα προγράμματος.
 

xifias

Established Member
12 December 2007
178
Διαβαζω για επισκεψεις τεχνικων-ηλεκτρολογων-παρε δωσε τηλεφωνα εξυπηρετησης το ρουτερ παραμασχαλα για μετρησεις κ αφενος θαυμαζω την υπομονη σας,αφετερου οτι γλυτωσεις 10-20ε στο λογαριασμο τα δινεις δεκαπλασια σε προσωπικη φθορα κυριως αλλα κ σε κρυφα εξοδα δεξια αριστερα με τα μερεμετια κ τις χρεωσεις επισκεψης.

Οτι δινεις παιρνεις δυστυχως ειναι νομος.Προσωπκα αν ειχα με 20ε ιντερνετ θα εμενα σε αυτο χωρις να το παω παραπερα σε απολυτα νουμερα γιατι ξερω θα απογοητευομουν.Σα να ψαχνεις clouding σε edge led πανελ:smash:
 

ilias83

Established Member
3 June 2008
107
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Διαβαζω για επισκεψεις τεχνικων-ηλεκτρολογων-παρε δωσε τηλεφωνα εξυπηρετησης το ρουτερ παραμασχαλα για μετρησεις κ αφενος θαυμαζω την υπομονη σας,αφετερου οτι γλυτωσεις 10-20ε στο λογαριασμο τα δινεις δεκαπλασια σε προσωπικη φθορα κυριως αλλα κ σε κρυφα εξοδα δεξια αριστερα με τα μερεμετια κ τις χρεωσεις επισκεψης.

Οτι δινεις παιρνεις δυστυχως ειναι νομος.Προσωπκα αν ειχα με 20ε ιντερνετ θα εμενα σε αυτο χωρις να το παω παραπερα σε απολυτα νουμερα γιατι ξερω θα απογοητευομουν.Σα να ψαχνεις clouding σε edge led πανελ:smash:
Ότι δίνεις παίρνεις είναι νόμος. Πολύ όμορφα λοιπόν:
Αν έδινα συνεπώς 28 το μήνα (2 ευρώ λιγότερα από την Nova) στον OTE λες λοιπόν πως δεν θα ήταν καλύτερα και ας είναι δικές του οι γραμμές στην περιοχή μου.
Αν έδινα 36 στη Vodafone (6 περισσότερα) ή 35 στη Wind (5 περισσότερα) θα πέταγε το internet.

Τη λογική ακριβώς "δεν περιμένω τίποτα παραπέρα" αναμένουν οι συγκεκριμένοι απατεώνες λοιπόν για να εισπράττουν το πάγιο χωρίς να ασχολούνται με όποιο πρόβλημα προκύψει.
Και μάλιστα επειδή ακριβώς στην ίδια λογική ήμουν και εγώ τελικά "έμπλεξα".
Γιατί πολύ απλά έπρεπε μόλις έγινε η αναβάθμιση σε 100άρα να τους πω "γειά σας, ακυρώνω το συμβόλαιο, δεν μπορείτε να μου δώσετε αυτό που μου υποσχεθήκατε".
Δεν ασχολήθηκα στο στυλ, έλα μωρέ με τα ίδια λεφτά είχα 50άρα. Και όταν πήρα όχι να παραπονεθώ, απλά να δω τι συμβαίνει και μειώνεται συνεχώς η ταχύτητα, μου στείλανε τεχνικό και μου τσιμπήσανε και το 20ρικάκι με το έτσι θέλω.
Και ναι, όταν συνειδητοποιείς πως ο άλλος σε κλέβει αρχίζεις και ασχολείσαι και κατεβάζεις και το router να επιβεβαιώσεις πως σου λέει αρλούμπες για να τσιμπήσει το 20αρι.
Στην δική μου περίπτωση λοιπόν, όταν ασχολήθηκα το έκανα για να επιβεβαιώσω πως μιλάω και πληρώνω απατεώνες κάθε μήνα. Και από τότε δεν τους έχω ενοχλήσει και ξανά.
Έγραψα εδώ απλά για να το μοιραστώ με κάποιον -ακριβώς επειδή όταν υπάρχει προσωπική φθορά θέλεις να το μοιραστείς- και πλέον περιμένω καρτερικά να λήξει το συμβόλαιό μου και μαζί των γονιών μου και της αδερφής μου για να τα ακυρώσω όλα και να μεταφέρω τη γραμμή σε κάποιον άλλο πάροχο, ελπίζοντας να φανεί πιο σοβαρός.
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,470
Θεσσαλονικη
στο ondemand παίζουν ρόλο τα μέτρα του καλωδίου ethernet; δοκίμασα κάτι μεγάλα που έχω 5 και 5e αρκετών ετών βέβαια.
αν και έχω 50άρα γραμμή μου κάνει αρκετές διακοπές πάνω στο έργο.

Καλημέρα επειδή έχω το ίδιο πρόβλημα είναι απίθανο να φταίει το καλώδιο .Εγω τα έχω αλλάξει με cat6 και το πρόβλημα παραμένει λογω της αστάθειας του δικτύου .Δοκίμασε να κάνεις μέτρηση την ώρα της διακοπής και θα δεις ότι η ταχύτητα σου είναι πολύ χαμηλή .
 

ch05626

New member
27 January 2021
4
Καλησπέρα. Πριν 10 μέρες ενόχλησαν τη γυναίκα μου με μια προσφορά αναβάθμισης από 50αρα σε 100ρα vdsl γραμμή. Αφού το συζητήσαμε και επειδή συνέχεια πέφτει η σύνδεση, είπαμε να συμφωνήσουμε, αφού διαβεβαίωσαν κιόλας ότι έχουμε δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών. Την επόμενη μέρα από τη συναίνεση, ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία, αλλά έφτασε το πολύ στα 61mbps (με καλώδιο στο router μετρημένα). Την μεθεπόμενη από τη συναίνεση, υπαναχωρησαμε και άμεσα επανήλθε στα "προβληματικά" 50mbps. Το θέμα είναι ότι μας έστειλαν στο λογαριασμό πέναλτι υπαναχώρησης 100 ευρώ και έχω τρελαθεί με την απατεωνια τους. Ξέρει κανείς τι μπορούμε να κάνουμε;
 

tempo

Established Member
4 August 2006
200
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Καλησπέρα. Πριν 10 μέρες ενόχλησαν τη γυναίκα μου με μια προσφορά αναβάθμισης από 50αρα σε 100ρα vdsl γραμμή. Αφού το συζητήσαμε και επειδή συνέχεια πέφτει η σύνδεση, είπαμε να συμφωνήσουμε, αφού διαβεβαίωσαν κιόλας ότι έχουμε δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών. Την επόμενη μέρα από τη συναίνεση, ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία, αλλά έφτασε το πολύ στα 61mbps (με καλώδιο στο router μετρημένα). Την μεθεπόμενη από τη συναίνεση, υπαναχωρησαμε και άμεσα επανήλθε στα "προβληματικά" 50mbps. Το θέμα είναι ότι μας έστειλαν στο λογαριασμό πέναλτι υπαναχώρησης 100 ευρώ και έχω τρελαθεί με την απατεωνια τους. Ξέρει κανείς τι μπορούμε να κάνουμε;

δεν ξέρω τι μπορείς να κάνεις απλά σε συμβουλεύω να κοιτάξεις και κάτι ακόμη: αν το νέο σου συμβόλαιο έχει αρχίσει να γράφει πλέον απο την στιγμή που έκανες την αναβάθμιση. Έτσι την πάτησα εγώ με τον ΟΤΕ, έγινε η αναβάθμιση, διαπιστώσαμε ότι η γραμμή ήταν χάλια, με ξαναγύρισαν στην αρχική ταχύτητα (και χρέωση)....αλλά με ενημέρωσαν ότι το ΝΕΟ συμβόλαιο ισχύει απο την στιγμή της αναβάθμισης και για 2 χρόνια. Μαλώσαμε, ξαναμαλώσαμε, μου είπαν ΜΟΝΟ προφορικά ότι δεν έχω δέσμευση για 2 ακόμη χρόνια αλλά γραπτά δεν μπορούσαν να μου το δώσουν. Δες μήπως συμβαίνει και σε εσένα κάτι παρόμοιο.
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,171
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

μη σκας,πηγαινε καλυτερα σε καταστημα νοβα να στειλεις απο κει την καταγγελια σου
θα πιστωθεις πισω το πεναλτυ σε λιγο χρονο
 

ch05626

New member
27 January 2021
4
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Ελπίζω να το διευθετήσουμε το θέμα. Εξάλλου υπάρχουν και πιο σοβαρά προβλήματα.