Μας λερώνουν την εικόνα!

Lepton

Supreme Member
19 June 2006
5,346
Γλυφάδα
Ο Zack Snyder, σκηνοθέτης των 300, σε συνέντευξή του στο Wired News:

(...)
- Δεν ήθελα η ταινία να μοιάζει σαν να βγήκε από υπολογιστή. Ήθελα να φαίνεται ότι βγήκε από ανθρώπους. Το γυρίσαμε σε φιλμ και μετά του προσθέσαμε κόκκο. Στις σκηνές μάχης προσθέσαμε λάμψεις και βρωμιές στο φακό, πράγματα που δεν υπήρχαν στο αρχικό υλικό. Θέλαμε να προσομοιώσουμε τη διαδικασία του γυρίσματος, σαν να ήμασταν σε ανοιχτό χώρο. Αλλά στην περίπτωσή μας, ήμασταν μπροστά σε μπλε οθόνη.

- Τι, υπάρχουν και dirt-in-the-lens plugins τώρα; Μπορείτε να ξαναβάλετε τις ατέλειες στη διαδικασία;

- Αυτό είναι το τρελό! Μάθαμε πως να φτιάχνουμε κορυφαία εικόνα και τώρα προσπαθούμε να την ξαναγ...ήσουμε! Μέρος της τεχνολογίας τώρα χρησιμοποιείται για να δώσει την εντύπωση ότι δεν χρησιμοποιείται τεχνολογία!
(...)


Προβλέπω ο Τάσος να παθαίνει επιληπτικό σοκ και αρχίσει να ψάχνει πληρωμένο δολοφόνο για τον Snyder! :flipout:

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ.
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,853
Παλλήνη
Φοβερο το αρθρο Λευτερη! Ανυπομονω να δω την ταινια!
Το μονο που με ξενερωνει ειναι η εικονα που θα αντικρισω στον σινεμα (καλομαθε η γρια στα συκα)....
 

supacoopa

AVClub Addicted Member
19 June 2006
2,411
Athens
Η αληθεια ειναι οτι η εντελως αψογη ψηφιακη εικονα μπορει να κανει μια ταινια να μοιαζει με video game, οπως τα τελευταια Star Wars ας πουμε, που ωρες ωρες νομιζεις οτι θα πιασεις το joypad και θα κουνησεις εσυ τον πρωταγωνιστη.
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,853
Παλλήνη
Ετσι ακριβως...
Γιαυτο δεν προκειται ΠΟΤΕ να δουμε εικονα ταινιας σε HD, οπως εκεινη που βλεπουμε στα HD-DEMO VIDEOS διοτι, το φιλμ θελει παντα ατμοσφαιρα και φιλτρα...Εαν ειναι να βλεπουμε τις ταινιες σαν να κοιταμε μεσα απο παραθυρο, πιστεψτε με θα ξενερωσουμε τελειως...
 

oldman

AVClub Enthusiast
7 December 2006
937
Anavissos
Μην ξεχνάτε ότι μετά την καθιέρωση των CDs στην μουσική και την εκτόνωση του αρχικού ενθουσιασμού, άρχισαν να κυκλοφορούν προγράμματα επεξεργασίας ήχου που προσέθεταν ένα ‛χρουτς-χρουτς’, για να δημιουργούν ψευδαίσθηση βινιλίου
 
Εαν ειναι να βλεπουμε τις ταινιες σαν να κοιταμε μεσα απο παραθυρο, πιστεψτε με θα ξενερωσουμε τελειως...

Για να καταλάβω δηλαδή: σας ενοχλούν η τέλεια εικόνα και ήχος :blink: ;
Τότε γιατί πάτε κι αγοράζετε τα τελευταία μοντέλα προβολέων με τα καλύτερα συστήματα ήχου κλπ κλπ;
Έχουμε τρελαθεί τελείως μου φαίνεται :nounder:
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,853
Παλλήνη
Για να καταλάβω δηλαδή: σας ενοχλούν η τέλεια εικόνα και ήχος :blink: ;
Τότε γιατί πάτε κι αγοράζετε τα τελευταία μοντέλα προβολέων με τα καλύτερα συστήματα ήχου κλπ κλπ;
Έχουμε τρελαθεί τελείως μου φαίνεται :nounder:

Μαλλον δεν καταλαβες τι εννοω:
Και σε HD FILMS και σε HD VIDEOS η εικονα ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ!
Απλα στα HD VIDEOS (οπως τα demo clips των τηλεορασεων) αφενος εχουν γυριστει με HD cameras (και δεν εχουν σκαναριστει απο φιλμ κατι το οποιο μειωνει ελαφρα την ευκρινεια της εικονας αναλογα με το ποσο καλα εχει γινει) ενω αφετερου και σε αντιθεση με το film δεν εχουν υποστει ουδεμια επεξεργασια χρωματικη ή και με φιλτρα για την απαραιτητη ατμοσφαιρα του φιλμ. Ετσι στην πρωτη περιπτωση νομιζεις οτι βλεπεις απο ενα παραθυρο ενω στην δευτερη οτι βλεπεις ταινια αλλα με ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ εικονα! Θα ηταν ομως ξενερωμα να εβλεπες ταινια χωρις καθολου ατμοσφαιρα, ετσι δεν ειναι? Εχεις δει ποτε το πως γυριστηκε μια ταινια? Εκει ειναι εμφανες πως ειναι η σκηνη πριν και μετα την τεχνικη του επεξεργασια!
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,853
Παλλήνη
Στα HD-videos που ειναι για demo (Benq, Sony etc) οχι, τουλαχιστον με την εννοια που γινεται στα φιλμ, διοτι εξυπηρετουν αλλους σκοπους και δεν χρειαζονται κανενα φιλτρο.
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,853
Παλλήνη
Αν εννοεις το ηλιακο φως, o Kurosawa δεν ειναι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος σκηνοθετης που κινηματογραφησε σε φυσικο φως..
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,853
Παλλήνη
Δεν ξερω αν ηταν ο καλυτερος, αλλα σιγουρα ενας απο τους κορυφαιους σκηνοθετες στην ιστορια του κινηματογραφου!
 

oldman

AVClub Enthusiast
7 December 2006
937
Anavissos
Απάντηση: Re: Μας λερώνουν την εικόνα!

Πρωτος διδαξας ηταν ο Stanley Kubrick me thn tainia Barry Lyndon...
http://www.imdb.com/title/tt0072684/

Δειτε την και θα καταλαβετε τι εστι κινηματογραφος!

Όχι μόνο αυτό, αλλά χρησιμοποιώντας υπερευαίσθητο φιλμ, κινηματογράφησε εσωτερικούς χώρους χρησιμοποιώντας μόνο το φως των κεριών.
Αυτό με είχε επηρεάσει τότε που ασχολιόμουνα με την φωτογραφία και το 1979 με την CANON-AE1 και χρησιμοποιώντας ‛πολύ αργό φιλμ’ που είχα φέρει από την Γερμανία, φωτογράφισα την βάφτιση του γιού μου, χωρίς φλας. Όλοι με κοίταζαν με δυσπιστία και ο φωτογράφος που έκανε την εμφάνιση του φιλμ, γούρλωσε τα μάτια του, βλέποντας εικόνες που μοιάζανε με πίνακες της αναγέννησης.
- Μα πώς το διακινδύνευσες; ήταν το σχόλιό του.
 

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,796
behind the camera
Re: Απάντηση: Μας λερώνουν την εικόνα!

Όχι μόνο υπερευαίσθητο film, αλλά και πολύ φωτεινούς φακούς, ειδική παραγγελία.

Βασικά το στόρυ έχει ως εξής. Χρησιμοποίησε φακό από δορυφόρο της NASA με τεράστια εστιακή απόσταση και διάφραγμα 1.1, ο οποίος όμως δεν μπορούσε να προσαρμοστεί σε καμία κινηματογραφική κάμερα της εποχής (Panavision, Arriflex -η αγαπημένη του Kubrik- ή Aaton) και έτσι κατέληξε στο να πατεντάρει μια παλιά studio camera της Mitchell ώστε να δεχθεί τον φακό. Έτσι κατάφερε και γύρισε τα πλάνα με το φώς των κεριών. Και δεν είναι μόνο στο Barry Lyndon που δούλεψε με το φως του χωρου του, αλλά και σε αρκετές σκηνές του eyes wide shut.

Γενικά ο Kubrik και ο Hitchcock θεωρούνται οι σκηνοθέτες με τη μεγαλύτερη εφευρετικότητα πάνω στο γύρισμα.
 

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,796
behind the camera
Re: Απάντηση: Μας λερώνουν την εικόνα!

Στα HD-videos που ειναι για demo (Benq, Sony etc) οχι, τουλαχιστον με την εννοια που γινεται στα φιλμ, διοτι εξυπηρετουν αλλους σκοπους και δεν χρειαζονται κανενα φιλτρο.

Θα εκπλαγείς αν δεις τί ποσοστο του post production καταλαμβάνει το colour grading (ή αλλιώς η χρωματική διόρθωση) σε μια HD παραγωγή...
 
13 March 2007
683
Βόλος
Ρε παιδιά μην μπερδευόμαστε, ο άνθρωπος δεν είπε ότι "Χαλάει" την εικόνα γιατι είναι τέλεια..απλά ήθελε να την κάνει να φένεται πιο ρεαλιστική.. εννοείται οτι μια επιφάνεια ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να είναι τελείος καθαρή π.χ, εννοείται οτι δεν γίνεται να γυρίσεις κάτι σε φίλμ και να μην έχεις καθόλου κόκκο, ε για να φένεται πιο ρεαλιστικό...έκανε μια επεξεργασία ο τυπάς, και καλά έκανε. Εμένα μου άρεσε το αποτέλεσμα.