Καθε φορα που χρησιμοποιω το 5κιλο αμονι, το κρατω σταθερο με σφιγκτηρακια για να μην μετακινειται με τα χτυπηματα.
Το πιο σταθερο σημειο για το αμονι ειναι η ακρη του καβαλετου του παγκου. Εκει πιανω το αμονι με δυο σφιγκτηρακια για να μην γλυστραει.
Ειπα να φτιαξω μια πιο σοβαρη βαση για το αμονι μιας και χρησιμοποιειται αρκετα συχνα. 2 βιδες και μια μουφα ξυλου (περικοχλιο) ηταν αρκετα.
Τα πισω ποδια της μεγγενης θα φωλιαζουν στις βιδες και απο μπροστα θα στερεωνεται με μια βιδα που θα βιδωνει μεσα στη μουφα.
Εδω τα υλικα που χρησιμοποιηθηκαν
Μετα τις 2 βιδες που ηταν το πιο ευκολο πραγμα να γινει, επρεπε να σκαφτει το ξυλο για 1 χιλιοστο για να χωνευτει η μουφα.
Το σκαψιμο εγινε με ενα εξαρτημα γυαλοχαρτου της proxxon που μπηκε στο Dremel. Mε μαρκαδορο σημειωθηκε η περιφερεια για να σκαφτει.
Και εδω το αποτελεσμα μετα απο λιγα δευτερολεπτα
Κατοπιν ανοιχτηκε στο καβαλετο μια τρυπα 9μμ για να χωρεσει το σωμα της μουφας
Η τρυπα ανοιχτηκε σωστα και καθαρα με εναν οδηγο καθετοτητας (big gator)και με ενα τρυπανι απο την εκλεκτη σειρα Performance της Parkide.
Mε ενα σφυρι 500γρ. η μουφα των 8μμ καρφωθηκε στο ξυλο
Με μια οποιουδηποτε τυπου σιδεροβιδα 8μμ στην μουφα, το αμονι σταθεροποιειται μια χαρα.
Ενα σφιξιμο με το χερι ειναι υπεραρκετο για να ακινητοποιησει επαρκως το αμονι.
Τελος για να μην χανεται η βιδα, μπορει να βιδωθει στην ιδια την μουφα, κατω απο τον παγκο μεχρι την επομενη χρηση του αμονιου.
Εδω το αμονι ετοιμο για χρηση.