Ο λόγος που τα παλαιότερα iPhone χάνουν σε επιδόσεις με το χρόνο

22 June 2006
34,725
NEO HRAKLEIO
Σύριε βιάζεσαι., Τα iPhone 6 ,είναι εκτός εγγύησης , τα περισσότερα τουλάχιστον. Φέτος βγήκε αυτή η αναβάθμιση και τα περισσότερα ήταν ηδη 1.5 έως 2 χρόνια στην αγορά.
Και φυσικά το θέμα, το ξαναλέω, δεν αφορα ΟΛΑ ta iPhone, αλλά ένα μικρό μερίδιο., Πολύ μικρό σε σχέση με τα εκατομμύρια που πωλήθηκαν.

Προφανώς κι έχεις δίκιο να σκέφτεσαι πονηρά, κι εγώ το είπα άλλωστε, ότι χρειαζόταν μια ειδοποίηση, για να ήταν καλυμμένη.


Sent from my Pixel XL using Tapatalk
 
22 June 2006
34,725
NEO HRAKLEIO
Κι επειδή πιάσαμε τα αυτοκίνητα, η πιο σωστή σύγκριση είναι με το υβριδικό που έχω, ή με κάποιο ηλεκτρικό.

Στο δικό μου πχ, που έχει διπλό κινητήρα, βενζίνης και ηλεκτρικό, η μπαταρία έχει πέσει φυσικά σε απόδοση μετά από κάποια χρόνια και η ΑΠΟΔΟΣΗ επίσης.
Ούτε με ρώτησε η Toyota ,,ούτε έβγαλε ανακοίνωση...είναι δεδομένο.
Από τους 40 ίππους του ηλεκτρικού , έχει χάσει περίπου το 20 με 30%, και δεν αναγράφεται σε κανένα τεχνικο εγχειρίδιο ούτε στο manual.
Από τα περίπου 50 χλμ/ώρα που έπιανε στην αρχή, τώρα πιάνει περίπου 30 με 35, μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα.

Φαντάσου ένα αλλο καθαρα ηλεκτρικό αμάξι όπως τα Tesla , να μην έχουν αντιστοιχο κύκλωμα ελέγχου, και να αφήσει κάποια δυσλειτουργία της μπαταρία να προκαλέσει ανάφλεξη ή κάποια σοβαρή δυσλειτουργία.

ΓΙΑ ΜΕΝΑ λοιπόν ,και τελειώνω...ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ και ενσωμάτωσε τέτοιο software , για ΟΠΟΙΑ ΚΙΝΗΤΑ και μπαταρίες αντιμετωπίσουν αντίστοιχο θέμα.

Το μόνο που τη κρίνω είναι η έλλειψη διαφάνειας ,που λένε και οι Αμερικανοί!
και μακάρι να την αναγκάσουν (και τις άλλες εταιρείες) να βαλει κάτι τέτοιο από δω και πέρα.

Sent from my Pixel XL using Tapatalk
 
22 June 2006
34,725
NEO HRAKLEIO
Πλάκα πλάκα τώρα που το σκέφτομαι, έχω κάνει 2 φορές αναβάθμιση, όχι εγώ φυσικά, η αντιπροσωπεία!

Στα Tesla γίνονται αυτόματα απ όσο ξέρω και είναι πολύ πιο συχνές.

Προφανώς στ αμάξια είναι πολύ πιο σημαντικές οι ρυθμίσεις αυτές, και φυσικά κοιτάνε την ασφάλεια πάνω απ όλα.


ΥΓ...μήπως να έκανα κι εγώ μια μυνηση στη Toyota , που ξέρεις;


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 

esykas

AVClub Enthusiast
27 June 2006
1,216
Πειραιάς
Ένα συμπέρασμα μετά από 17 σελίδες στο νήμα είναι, πάρτε iphone μόνο όσοι έχετε τα χρήματα, διότι κάθε χρόνο θα πρέπει να ξοδεύετε τη διαφορά για να αγοράζετε καινούργιο πουλώντας το παλιό σας κινητό.
Ευτυχώς που στην Αμερική υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που μπορούν α ζητήσουν το δίκιο τους στα όποια δικαστήρια διότι εδώ ακόμη είναι σφάξε με αγά μου να αγιάσω
 

jtheogr

AVClub Enthusiast
13 July 2010
801
Καλαμάτα
Για εμένα δεν είναι κακό να μειώνει την απόδοση λόγω πεσμένης μπαταρίας, αλλά κακό είναι που δεν σε ειδοποιεί με κάποιον τρόπο.
Από εκεί κ πέρα, γνωστές οι αληθινές ιστορίες με τα vw golf gt που στα 1400 κυβικά είχαν Τούρμπο κ Κομπρέσορ ταυτόχρονα κ απέδιδαν 170 άλογα αλλά επειδή είχαν θέματα αξιοπιστίας τους έκαναν update εγκεφάλου κ τα κατέβαζαν στην ζούλα στα 160 άλογα...μέχρι που βγήκε στην φορά κ μετά από λίγο καιρό τα εάν λόγω μοτέρ καταργήθηκαν...
Κάπως έτσι κ η Apple...στην ζούλα αλλά βγήκε στην φορά!!!

Τα συγκεκριμένα μοτέρ δεν καταργηθηκαν αντικατασταθηκαν από νέα (turbo-compressor) λόγω προδιαγραφών euro6...
Για την αξιοπιστία που αναφέρεις θα διαφωνήσω γιατί ναι όντως έχουν σπάσει μοτέρ αλλά τα περισσότερα ήταν πειραγμενα 140tsi και όχι 170GT.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Αξιοπιστία και VW είναι δύο λέξεις που δεν πάνε στην ίδια πρόταση , θυμάμαι όταν είχε η γυναίκα μου το VW Polo για πρώτη φορά στην ζωή μου είδα άνθρωπο να έχει για 1 (ναι μία) ημέρα αυτοκίνητο (VW Golf) και το επόμενο πρωί να μην παίρνει μπροστά και να το φέρνει στο σέρβις με γερανό! Ένας άλλος πάλι με καινούργιο VW Golf έμεινε ξαφνικά από διαρροή λαδιών και έκαψε τον κινητήρα. Ο ορισμός της τραγικότητας , δεν είναι τυχαίο που την λένε "Κουβάγκεν".

Sorry για το off topic.
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,469
Πειραιάς

Η πλήρης επιστολή :


December 28, 2017

A Message to Our Customers about iPhone Batteries and Performance

We’ve been hearing feedback from our customers about the way we handle performance for iPhones with older batteries and how we have communicated that process. We know that some of you feel Apple has let you down. We apologize. There’s been a lot of misunderstanding about this issue, so we would like to clarify and let you know about some changes we’re making.
First and foremost, we have never — and would never — do anything to intentionally shorten the life of any Apple product, or degrade the user experience to drive customer upgrades. Our goal has always been to create products that our customers love, and making iPhones last as long as possible is an important part of that.

How batteries age

All rechargeable batteries are consumable components that become less effective as they chemically age and their ability to hold a charge diminishes. Time and the number of times a battery has been charged are not the only factors in this chemical aging process.
Device use also affects the performance of a battery over its lifespan. For example, leaving or charging a battery in a hot environment can cause a battery to age faster. These are characteristics of battery chemistry, common to lithium-ion batteries across the industry.
A chemically aged battery also becomes less capable of delivering peak energy loads, especially in a low state of charge, which may result in a device unexpectedly shutting itself down in some situations.
To help customers learn more about iPhone’s rechargeable battery and the factors affecting its performance, we’ve posted a new support article, iPhone Battery and Performance.
It should go without saying that we think sudden, unexpected shutdowns are unacceptable. We don’t want any of our users to lose a call, miss taking a picture or have any other part of their iPhone experience interrupted if we can avoid it.

Preventing unexpected shutdowns

About a year ago in iOS 10.2.1, we delivered a software update that improves power management during peak workloads to avoid unexpected shutdowns on iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, and iPhone SE. With the update, iOS dynamically manages the maximum performance of some system components when needed to prevent a shutdown. While these changes may go unnoticed, in some cases users may experience longer launch times for apps and other reductions in performance.
Customer response to iOS 10.2.1 was positive, as it successfully reduced the occurrence of unexpected shutdowns. We recently extended the same support for iPhone 7 and iPhone 7 Plus in iOS 11.2.
Of course, when a chemically aged battery is replaced with a new one, iPhone performance returns to normal when operated in standard conditions.

Recent user feedback

Over the course of this fall, we began to receive feedback from some users who were seeing slower performance in certain situations. Based on our experience, we initially thought this was due to a combination of two factors: a normal, temporary performance impact when upgrading the operating system as iPhone installs new software and updates apps, and minor bugs in the initial release which have since been fixed.
We now believe that another contributor to these user experiences is the continued chemical aging of the batteries in older iPhone 6 and iPhone 6s devices, many of which are still running on their original batteries.

Addressing customer concerns

We’ve always wanted our customers to be able to use their iPhones as long as possible. We’re proud that Apple products are known for their durability, and for holding their value longer than our competitors’ devices.
To address our customers’ concerns, to recognize their loyalty and to regain the trust of anyone who may have doubted Apple’s intentions, we’ve decided to take the following steps:
Apple is reducing the price of an out-of-warranty iPhone battery replacement by $50 — from $79 to $29 — for anyone with an iPhone 6 or later whose battery needs to be replaced, starting in late January and available worldwide through December 2018. Details will be provided soon on apple.com.
Early in 2018, we will issue an iOS software update with new features that give users more visibility into the health of their iPhone’s battery, so they can see for themselves if its condition is affecting performance.
As always, our team is working on ways to make the user experience even better, including improving how we manage performance and avoid unexpected shutdowns as batteries age.
At Apple, our customers’ trust means everything to us. We will never stop working to earn and maintain it. We are able to do the work we love only because of your faith and support — and we will never forget that or take it for granted.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Πιστεύω ότι προσέξατε την λέξη "temporarily".

Μήπως τελικά CEO της εταιρείας είναι ο Εμπενίζερ Σκρουτζ;:p

Τι ωραία που ήταν παλιά που ανοίγαμε το πίσω καπάκι και αλλάζαμε μπαταρία , αξέχαστες εποχές.:p
 
18 June 2006
7,544
Καλημέρα και Καλή Χρονιά σε όλους!!
προφανώς έχουν θορυβηθεί...σε συνδιασμό και με τις λιγότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις των Χ,8/8plus (όπως διαβάζω από κάποια άρθρα..)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

leo06

Supreme Member
14 October 2007
6,730
Πάτρα
Πάλι καλά που υπάρχουν και οι "haters" διαφορετικά ακόμη δεν θα είχε πάρει χαμπάρι κάνεις για το τι γίνεται και θα άλλαζαν συσκευή αντί για μπαταρία