Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
Προβληματική εξυπηρέτηση από online shop!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Mihalis S." data-source="post: 14146" data-attributes="member: 271"><p><strong>Απάντηση: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!</strong></p><p></p><p>Update: Στις 14:40 σήμερα παρέλαβα ένα email από τον υπευθυνο της εταιρίας όπου με διαβεβαίωσε να μην ανησυχώ για την παραγγελία μου, πως δεν μου έχουν χρεώσει το 4ο DVD το οποίο δεν έστειλαν καθώς επίσης και να τους επιστρέψω τα 2 DVD τα οποία είναι ελαττωματικά, είτε σαν επιστροφή, είτε για να μου τα αντικαταστήσουν. Ακόμη όσον αφορά το θέμα της τιμής, μου είπαν ότι αν το/τα κρατήσω θα με χρεώσουν την τιμή του άλλου καταστήματος που βρήκα. Φυσικά και ζήτησα να μου τα αντικαταστήσουν αφού άλλωστε πρόθεσή μου ήταν και είναι να αποκτήσω τα συγκεκριμένα DVD και όχι επειδή άλλαξα γνώμη. Οπότε συμπεραίνω ούτε γάτα ούτε ζημιά...:nounder: </p><p></p><p>Να σημειώσω ότι πρόθεσή μου δεν είναι να δυσφημίσω τον οποιονδήποτε αλλά σε κάθε περίπτωση, το εν λόγω ηλεκτρονικό κατάστημα συνέβαλε κατηγορηματικά ώστε να σχηματίσω την παραπάνω εντύπωση για την εξυπηρέτησή τους την οποία άλλωστε εξυμνούν και στην ιστοσελίδα τους.</p><p></p><p>Απλά αναρωτιέμαι γιατί όλη αυτή η αλληλογραφία δεν έλαβε χώρα εχθές ή έστω σήμερα νωρίς το πρωϊ, και έγινε την δεδομένη στιγμή....:chinscratch: </p><p></p><p>Τα συμπεράσματα δικά σας!</p><p></p><p>Θα περιμένω να ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία για να σας ενημερώσω σχετικώς.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mihalis S., post: 14146, member: 271"] [b]Απάντηση: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop![/b] Update: Στις 14:40 σήμερα παρέλαβα ένα email από τον υπευθυνο της εταιρίας όπου με διαβεβαίωσε να μην ανησυχώ για την παραγγελία μου, πως δεν μου έχουν χρεώσει το 4ο DVD το οποίο δεν έστειλαν καθώς επίσης και να τους επιστρέψω τα 2 DVD τα οποία είναι ελαττωματικά, είτε σαν επιστροφή, είτε για να μου τα αντικαταστήσουν. Ακόμη όσον αφορά το θέμα της τιμής, μου είπαν ότι αν το/τα κρατήσω θα με χρεώσουν την τιμή του άλλου καταστήματος που βρήκα. Φυσικά και ζήτησα να μου τα αντικαταστήσουν αφού άλλωστε πρόθεσή μου ήταν και είναι να αποκτήσω τα συγκεκριμένα DVD και όχι επειδή άλλαξα γνώμη. Οπότε συμπεραίνω ούτε γάτα ούτε ζημιά...:nounder: Να σημειώσω ότι πρόθεσή μου δεν είναι να δυσφημίσω τον οποιονδήποτε αλλά σε κάθε περίπτωση, το εν λόγω ηλεκτρονικό κατάστημα συνέβαλε κατηγορηματικά ώστε να σχηματίσω την παραπάνω εντύπωση για την εξυπηρέτησή τους την οποία άλλωστε εξυμνούν και στην ιστοσελίδα τους. Απλά αναρωτιέμαι γιατί όλη αυτή η αλληλογραφία δεν έλαβε χώρα εχθές ή έστω σήμερα νωρίς το πρωϊ, και έγινε την δεδομένη στιγμή....:chinscratch: Τα συμπεράσματα δικά σας! Θα περιμένω να ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία για να σας ενημερώσω σχετικώς. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
Προβληματική εξυπηρέτηση από online shop!
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…