Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων

AccelDrag

Senior Member
23 November 2010
342
Re: Απάντηση: Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝ

μετανιώνεις που αγόρασες Samsung.

Λόγω μη διαθέσιμου χρόνου γιά αλλαγές πάνελ, το μετάνιωσα πολύ νωρίτερα, αλλά πάλι καλά...μου επέστρεψαν τα χρήματα όπως γράφω παραπάνω και πήγα αλλού...δεν παλεύονται σε αυτό...
 

gousias

Senior Member
30 April 2013
320
Απάντηση: Re: Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων

Καλησπέρα και χρόνια πολλά,
tablet (γνωστής μάρκας) αξίας 229 αγορασμένο από γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών συσκευών, παραλαβή από υποκατάστημα (click away) 9/12 και 15/12 παύει να λειτουργεί.
Το υποκατάστημα δεν αναγνωρίζει ότι προέκυψε ελαττωματικό προϊόν (αφού το ίδιο παρέπεμψε σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο και το τελευταίο ανέφερε ότι κάηκε η πλακέτα όπου κοστίζει άνω των 150 ) και κατηγορεί ότι φταίει ο νόμος του click away (συγκεκριμένα είπε "φταίει ο νόμος με το click away όπου δεν επιτρέπει αλλαγή με νέο"!!!!!!!!! ...αν είναι δυνατόν να λέει τέτοια). Αυτά όλα προέκυψαν σε συγγενικό πρόσωπο στην επαρχία, το οποιο φυσικά δεν γνωρίζει πολλά. Μαθαίνοντας τα νέα εκνευρίστηκα με την απαράδεκτη συμπεριφορά του υπαλλήλου (και κατ'επέκταση του κεντρικού τμήματος της αλυσίδας) αφού σύμφωνα με την νομοθεσία οφείλει να παρέχει είτε επισκευή είτε αντικατάσταση στον πελάτη και όχι να διαστρεβλώνει τις καταστάσεις κατά το δοκούν συμφέρον με απαράδεκτες αιτιάσεις! Τουλάχιστον, αν κάποιος γνωρίζει τι δικαιώματα προκύπτουν στον καταναλωτή και τι υποχρεώσεις απορρέουν στον πωλητή, αν μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμούσα! Ευχαριστώ!
 

tryf3

Senior Member
6 October 2017
382
Και σε εμένα μου κάηκε στον ενάμιση χρόνο ο σκληρός δίσκος και μου είπαν ότι λόγω click away δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση τώρα, αλλά θα πρέπει να ανοίξουν κανονικά τα μαγαζιά πρώτα. Είναι πάντως πρόβλημα αυτό με τις εγγυήσεις. Μήπως μπορούμε κάπως να κινηθούμε μαζικά ώστε να υπάρξει κάποια πρόβλεψη και για αυτό; Αν σου τελειώνει η εγγύηση και έχουμε ακόμη click away το γίνεται τότε; Την πάτησες;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

gousias

Senior Member
30 April 2013
320
Απάντηση: Re: Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων

Μα, δεν είναι παράλογο να επικαλείται το "click away" για να αρνηθεί να παράσχει τις απαιτούμενες από το νόμο υπηρεσίες after sales στον πελάτη;;; Άρα θα μπορούσαμε να μιλάμε για προσπάθεια απάτης από τον πωλητή;
 

PDuke

New member
18 December 2020
6
Απάντηση: Re: Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων

Καλησπέρα παιδιά, έτυχε σήμερα σε φίλο, η Samsung 55NU7093 που έχει στην κατοχή του έβγαλε μαύρες γραμμές και είναι εκτός εγγύησης 1 μέρα, σε αυτή την περίπτωση τι γίνεται, είναι εκτός εγγύησης;