Είπα να γράψω κι εγώ τη δική μου πικρή ιστορία από την "εξυπηρέτηση" που έλαβα από γνωστό μαγαζί της Στουρνάρη...
Στις 26 Ιουλίου αγόρασα ένα mp3 player Trully MP313 512MB, από το παραπάνω μαγαζί προς 85 ευρώ. Προς το παρών δεν θα αναφέρω το όνομά του μια και θα περιμένω μέχρι την Παρασκευή μήπως και βρουν κάποια λύση στο πρόβλημά μου.
Πριν από καμιά δεκαρία ημέρες η οθόνη του player άρχισε να δείχνει πολύ αχνά, χωρίς να μπορεί να διακρίνει κανείς σχεδόν τίποτα. Να σας πω οτι είναι ζήτημα εαν το έχω χρησιμοποιήσει 4-5 φορές, γι αυτό και το έχω φορτίσει 2 φορές μόνο. Πήγα λοιπόν το player για επισκευή στο μαγαζί απ'όπου το αγόρασα στις 18/11 και αφού μου έκοψαν δελτίο ποσοτικής παραλαβής μου είπαν πως θα με ειδοποιήσουν.
Σήμερα μια και είμουν στο κέντρο είπα να περάσω μήπως και το είχαν έτοιμο. Μου είπαν λοιπόν πως το είχαν εκεί αλλά δεν μπορούσαν ούτε να το φτιάξουν αλλά ούτε να το αντικαταστήσουν γιατί κάηκε η οθόνη του λόγω υπέρτασης!!! Αφού διαμαρτυρήθηκα μου είπαν πως σε καμιά ώρα που θα ερχόταν ο υπεύθυνος θα με έπαιρναν τηλέφωνο μήπως και γινόταν κάτι.
Φυσικά δεν πήραν τηλέφωνο ποτέ! Τους πήρα όμως εγώ και μίλησα με τον υπεύθυνο, ο οποίος μόλις εντελώς τυχαία είχε μπει στο κατάστημα, και μου απήντησε πως κι αυτού δεν του άρεσε η απάντηση που μου έδωσε και θα προσπαθούσε να κάνει κάτι καλύτερο μέχρι την Παρασκευή.
Πολύ περίεργα μου ακούγονται όλα αυτά. Αλλά μήπως δεν έχουμε ακούσει και διαβάσει τα χίλια μύρια για κακές υπηρεσίες και service ?
Υπόσχομαι όμως πως εαν δεν με εξυπηρετήσουν δεν θα το αφήσω έτσι. Πρώτα απ'όλα θα γράψω εδώ το μαγαζί της Στουρνάρη για να γνωρίζετε κι εσείς τις υπηρεσίες που προσφέρει και στη συνέχεια θα κάνω και μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ έτσι για να βρίσκεται και βλέπουμε...
Στις 26 Ιουλίου αγόρασα ένα mp3 player Trully MP313 512MB, από το παραπάνω μαγαζί προς 85 ευρώ. Προς το παρών δεν θα αναφέρω το όνομά του μια και θα περιμένω μέχρι την Παρασκευή μήπως και βρουν κάποια λύση στο πρόβλημά μου.
Πριν από καμιά δεκαρία ημέρες η οθόνη του player άρχισε να δείχνει πολύ αχνά, χωρίς να μπορεί να διακρίνει κανείς σχεδόν τίποτα. Να σας πω οτι είναι ζήτημα εαν το έχω χρησιμοποιήσει 4-5 φορές, γι αυτό και το έχω φορτίσει 2 φορές μόνο. Πήγα λοιπόν το player για επισκευή στο μαγαζί απ'όπου το αγόρασα στις 18/11 και αφού μου έκοψαν δελτίο ποσοτικής παραλαβής μου είπαν πως θα με ειδοποιήσουν.
Σήμερα μια και είμουν στο κέντρο είπα να περάσω μήπως και το είχαν έτοιμο. Μου είπαν λοιπόν πως το είχαν εκεί αλλά δεν μπορούσαν ούτε να το φτιάξουν αλλά ούτε να το αντικαταστήσουν γιατί κάηκε η οθόνη του λόγω υπέρτασης!!! Αφού διαμαρτυρήθηκα μου είπαν πως σε καμιά ώρα που θα ερχόταν ο υπεύθυνος θα με έπαιρναν τηλέφωνο μήπως και γινόταν κάτι.
Φυσικά δεν πήραν τηλέφωνο ποτέ! Τους πήρα όμως εγώ και μίλησα με τον υπεύθυνο, ο οποίος μόλις εντελώς τυχαία είχε μπει στο κατάστημα, και μου απήντησε πως κι αυτού δεν του άρεσε η απάντηση που μου έδωσε και θα προσπαθούσε να κάνει κάτι καλύτερο μέχρι την Παρασκευή.
Πολύ περίεργα μου ακούγονται όλα αυτά. Αλλά μήπως δεν έχουμε ακούσει και διαβάσει τα χίλια μύρια για κακές υπηρεσίες και service ?
Υπόσχομαι όμως πως εαν δεν με εξυπηρετήσουν δεν θα το αφήσω έτσι. Πρώτα απ'όλα θα γράψω εδώ το μαγαζί της Στουρνάρη για να γνωρίζετε κι εσείς τις υπηρεσίες που προσφέρει και στη συνέχεια θα κάνω και μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ έτσι για να βρίσκεται και βλέπουμε...