Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Γενική Συζητηση
αναλυση στον κινηματογράφο: μύθοι και πραγματικότητα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Lepton" data-source="post: 1002" data-attributes="member: 277"><p>Θα προσπαθήσω να βοηθήσω λίγο τον Τάκη με την MTF που τον ταλαιπωρεί, αν και οφείλω να παραδεχτώ ότι δεν ξέρω τι προσθέτει ο όρος "Modulation".</p><p></p><p>Transfer function, λοιπον, ελληνιστή συνάρτηση μεταφοράς, είναι ένα μαθηματικό μοντέλο που αποσκοπεί στο να περιγράψει τη συμπεριφορά (ακριβέστερα: απόκριση) ενός συστήματος, σε σχέση με το σήμα που θα του τροφοδοτήσουμε.</p><p></p><p>Σήμα και απόκριση μπορούν να θεωρηθούν διάφορα πράγματα, ανάλογα με τον επιστημονικό κλάδο που εξετάζουμε: Από την τάση εισόδου και εξόδου ενός μετασχηματιστή, μέχρι τη δύναμη που ασκούμε στο φρένο και την επιβράδυνση του οχήματος μας και από το μετρούμενο contrast σε σχέση με τον περιβάλλοντα χώρο μέχρι την αναταπόκριση της αγοράς στις αλλαγές τιμολογιακής πολιτικής!</p><p></p><p>Γίνεται φανερό ότι αυτός που κατασκευάζει τη συνάρτηση μεταφοράς δεν έχει εύκολη δουλεια. Όχι μόνο έχει να λάβει υπόψη του πολλούς παράγοντες που επηρεάζουν την απόκριση του συστήματος του, αλλά έχει να αντιμετωπίσει το θέμα του χρόνου: Όταν πατάμε το διακόπτη, το φως σβήνει (σχεδόν) στιγμιάια, αλλά η θερμοκρασία μας δεν πέφτει ακαριαία αφού πάρουμε το αντιπυρετικό, ούτε είναι σίγουρο ότι θα παραμείνεί χαμηλή. Χώρια που τα πράγματα αλλάζουν δραματικά αν μας χορηγήσουν το ίδιο φάρμακο σε συνεχή βάση, π.χ. με ορό.</p><p></p><p>Τελικά, η κατασκευή μίας πλήρους συνάρτησης μεταφοράς είναι πρακτικά αδύνατη για ένα φυσικό σύστημα, οπότε καταφεύγουμε σε απλοποιήσεις, όπως το να θεωρήσουμε κάποιους παράγοντες σταθερούς (π.χ. το χώρο μας), ή να ασχοληθούμε μόνο με συγκεκριμένους τύπους σημάτων (και ουαί και αλοίμονο αν μας περιλάβει ο Παναγιώτης με τίποτα patterns).</p><p></p><p>Θα περίμενε κανείς ο όρος να ακούγεται μόνο σε ερευνητικά εργαστήρια, αλλά οι "άρρωστοι" φίλοι μας τον χρησιμοποιούν για να μας υπενθυμίσουν ότι κάποιες διαδιασίες δεν είναι απλές και μονοσήμαντες: Όπως ένας άπειρος οδηγός γυρίζει το τιμόνι του και νομίζει ότι το αυτοκίνητό του θα στρίψει με τον ίδιο τρόπο στα 30 και τα 130, στο στεγνό και στο βρεγμένο ή με φρένα και χωρίς, έτσι και κάποιος νέος του χώρου μας υποθέτει ότι η διαδικάσία κατασκευής μίας κόπιας φιλμ (ή ενός DVD) από το master είναι μία και τέλεια.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lepton, post: 1002, member: 277"] Θα προσπαθήσω να βοηθήσω λίγο τον Τάκη με την MTF που τον ταλαιπωρεί, αν και οφείλω να παραδεχτώ ότι δεν ξέρω τι προσθέτει ο όρος "Modulation". Transfer function, λοιπον, ελληνιστή συνάρτηση μεταφοράς, είναι ένα μαθηματικό μοντέλο που αποσκοπεί στο να περιγράψει τη συμπεριφορά (ακριβέστερα: απόκριση) ενός συστήματος, σε σχέση με το σήμα που θα του τροφοδοτήσουμε. Σήμα και απόκριση μπορούν να θεωρηθούν διάφορα πράγματα, ανάλογα με τον επιστημονικό κλάδο που εξετάζουμε: Από την τάση εισόδου και εξόδου ενός μετασχηματιστή, μέχρι τη δύναμη που ασκούμε στο φρένο και την επιβράδυνση του οχήματος μας και από το μετρούμενο contrast σε σχέση με τον περιβάλλοντα χώρο μέχρι την αναταπόκριση της αγοράς στις αλλαγές τιμολογιακής πολιτικής! Γίνεται φανερό ότι αυτός που κατασκευάζει τη συνάρτηση μεταφοράς δεν έχει εύκολη δουλεια. Όχι μόνο έχει να λάβει υπόψη του πολλούς παράγοντες που επηρεάζουν την απόκριση του συστήματος του, αλλά έχει να αντιμετωπίσει το θέμα του χρόνου: Όταν πατάμε το διακόπτη, το φως σβήνει (σχεδόν) στιγμιάια, αλλά η θερμοκρασία μας δεν πέφτει ακαριαία αφού πάρουμε το αντιπυρετικό, ούτε είναι σίγουρο ότι θα παραμείνεί χαμηλή. Χώρια που τα πράγματα αλλάζουν δραματικά αν μας χορηγήσουν το ίδιο φάρμακο σε συνεχή βάση, π.χ. με ορό. Τελικά, η κατασκευή μίας πλήρους συνάρτησης μεταφοράς είναι πρακτικά αδύνατη για ένα φυσικό σύστημα, οπότε καταφεύγουμε σε απλοποιήσεις, όπως το να θεωρήσουμε κάποιους παράγοντες σταθερούς (π.χ. το χώρο μας), ή να ασχοληθούμε μόνο με συγκεκριμένους τύπους σημάτων (και ουαί και αλοίμονο αν μας περιλάβει ο Παναγιώτης με τίποτα patterns). Θα περίμενε κανείς ο όρος να ακούγεται μόνο σε ερευνητικά εργαστήρια, αλλά οι "άρρωστοι" φίλοι μας τον χρησιμοποιούν για να μας υπενθυμίσουν ότι κάποιες διαδιασίες δεν είναι απλές και μονοσήμαντες: Όπως ένας άπειρος οδηγός γυρίζει το τιμόνι του και νομίζει ότι το αυτοκίνητό του θα στρίψει με τον ίδιο τρόπο στα 30 και τα 130, στο στεγνό και στο βρεγμένο ή με φρένα και χωρίς, έτσι και κάποιος νέος του χώρου μας υποθέτει ότι η διαδικάσία κατασκευής μίας κόπιας φιλμ (ή ενός DVD) από το master είναι μία και τέλεια. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Γενική Συζητηση
αναλυση στον κινηματογράφο: μύθοι και πραγματικότητα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…