Συμφωνώ με την άποψη του Ι.Κ
Αν έχεις έστω και ελάχιστες γνώσεις με το κολλητήρι, ή φίλο που ξέρει, θα φτιάξεις μια χαρά καλώδιο.
α) Τι προδιαγραφών καλώδιο ζητάμε;
β) (+) θεωρείται το καρφί του RCA και (-) η περίμετρος του βύσματος RCA ?
γ) υπάρχουν ποιότητες στα βύσματα;
Το 1 στο xlr είναι το gnd του rca , το 2 του xlr είναι το καρφι του rca και το 3 για την είσοδο το βάζεις μαζί με την γη (1 ποδι) για την εξοδο στον αερα.
Σίγουρα υπάρχουν ποιότητες όπως σε όλα τα πράγματα .
όπως ταλέει ο ΙΚ
πάντως αν έπαιρνες neutrik θα είχες καθαρίσει
α) Εστω οτι από το RCA φεύγει το καλώδιο (1 και μπλεντάζ). Οταν φτάνει στο XLR, το (+) του RCA απλά θα πάει στο 2 του XLR. To (-) όμως (το μπλεντάζ) πρέπει να πάει και στο 1 και στο 3 του XLR. Ενώνω λοιπόν με κάποιο τρόπο τις επαφές 1 & 3 του XLR μεταξύ τους εντός του βύσματος;
β) Επίσης, τι εξυπηρετεί η τέταρτη επαφή που δείχνει να είναι γείωση στο βύσμα των XLR, αλλά εμείς την αφήνουμε «ανέπαφη»?
Οι αντάπτορες χαλάνε τον ήχο.
Φτιάξε ένα δικό σου καλώδιο που από το ένα άκρο θα έχει βύσμα XLR και από το άλλο βύσμα RCA. Το σχεδιο θα το βρεις στο manual της behringer.
pin 2 (XLR ) ---------> + RCA (σήμα)
pin 1 & pin 3 (XLR)-----> - RCA (γείωση σήματος)
Αφού έφτιαξα τα δικά μου καλώδια όπως λές και εσύ και το manual της behringer, μου δημιουργήθηκε η απορία: αυτό που έκανα εγώ δε μπορεί να το κάνει και ο αντάπτορας;; γιατί ο αντάπτορας να χαλάει τον ήχο περισσότερο από τις δικές μου κατασκευές;
Εκτός αν εννοούσες την ποιότητα των υλικών του αντάπτορα που λόγω κόστους μπορεί να είναι υποδεέστερα... αλλά η συνδεσμολογία δε θάπρεπε να είναι η ίδια;;
Οι αντάπτορες έχουν εσωτερικά ένα καλώδιο για να συνδέει το άκρο του RCA με το XLR. Αυτό το καλώδιο, ανάλογα και με την ποιότητα του αντάπτορα, είναι πολλές φορές χειρότερο από αυτό που έχουν τα ακουστικά ψίρες των 5 Ευρώ που πουλάνε στα καλάθια της Ομόνοιας. Τουλάχιστον έτσι ήταν το καλώδιο που ανακάλυψα ότι είχαν κάτι τέτοιοι αντάπτορες που πήρα από μαγαζί με ηλεκτρολογικό υλικό που είχαν 2 Ευρώ περίπου.