σωστα,η 5 ειναι η μονη επαγγελματικη νικον απο το 1959 που εχει σταθερο πακ,ετσι ειναι κουρσουμι,η 100 την οποια εχω ειναι μεταγενεστερη και το καλυτερο μοντελο της νικον πριν απο την 6 η οποια ομως ειναι/ηταν μηχανη γοητρου (και δυστυχως χωρις εναλλαξιμα πρισματα)...
οι F/F2/F3 ειχαν εξτρα το μοτορ ντραιβ,οποτε ηταν και κομπακτ και κουρσουμια με το μοτερ,οι F4/F100/F6 εχουν ενσωματωμενο το μοτερ και φορανε εξτρα το μεγαλυτερο μπατερυ πακ(η 4 φοραει το στανταρ με 4 ΑΑ μπαταριες και το εξτρα με 6 ΑΑ) για καλυτερη λαβη με μεγαλους φακους και γρηγοροτερη ληψη οποτε γινονται κουρσουμια,μονο η 5 απο κατασκευης ειναι φτιαγμενη με μεγαλο πακ που ειναι σταθερο οποτε η μηχανη ειναι παντα κουρσουμι-ογκωδης δηλαδη....
και μαλλον δεν εχεις ακουσει πως ακουγεται ενα κουρσουμι,F2 με μοτερ,το μεγαλο που ρυθμιζει τις ταχυτητες,ηταν η εποχη που δεν τους ενοιαζε ο θορυβος αλλα η ταχυτητα και με 8 μπαταριες ΑΑ,φυσικα για το βαρος ουτε λογος....
ελα φρενο,παρεκτρεπεσαι
απλες ΑΑ φτανουν για οτι θελεις
εκτος κι αν θελεις να κανεις καμμια εκφωτιση στο Β διαρκειας κανα 12ωρο οποτε χρειαζεται ο ανταπτορας των 220 βολτ