Σήμερα επικοινώνησα τηλεφωνικώς με τον πωλητή:
-Γιατί δεν μου δώθηκε το χαρτί 3 for free όταν την αγόρασα,εφόσον ισχύει απο τον Αύγουστο.
-Αυτό ίσχυε μετά!
-Αφού διαβάζω τιμοκατάλογο της εταιρίας,που το αναφέρει από τον Αύγουστο του 2008!
-Που να θυμάμαι μετά από τόσα χρόνια!!!
-Εγώ που πλήρωσα το service το θυμάμαι πολύ καλά ότι δεν το πήρα!
-Κι εγω σου λέω ότι σου έδωσα!
-Επειδή μιλάμε οι δυο μας και δεν μου αρέσει να κοροιδευόμαστε,αλλά τουλάχιστον δώσε μου μια αληθινή εξήγηση να καταλάβω και να βγάλω κάποια άκρη.
-..............................
-Και κάτι άλλο.Δεν υπάρχει περίπτωση να είχα στα χέρια μου την εγγύηση και να την έχανα ή να μη την ταχυδρομούσα.Οπως έχω τις αποδείξεις αγοράς, ΟΛΑ τα βιβλία οδηγιών και τα τεχνικά σχέδια της τηλεόρασης!
-Κυνήγα τους(την αντιπροσωπεία) κι εγώ μαζί σου!!!!!!!
-Εδώ αμφισβητούν την εγγύηση των 2 χρόνων που μου είπες ότι ισχύει με την απόδειξη αγοράς,μου λες να τους κυνηγήσω για την 3 for free,την οποία δεν είχα και δεν την έστειλα!!!
-............................
ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ!!!!!!!!