Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

webtop17

New member
23 March 2009
49
Εγώ την αγόρασα 21/11/2008 και δεν ίσχυε πράγματι η εγγύηση των 3 χρόνων κι αυτό επειδή το ανακοίνωσαν αργότερα,το 2009!

(Και 3500 ευρώ δώσαμε +740 μετά και βλέπουμε ακόμα!
Τουλάχιστον να ήταν για κανένα καλιμπράρισμα,χαλάλι θάλεγα!!!!)



Εσύ ανήκεις στην κατηγορία κτλ. κτλ. κτλ.
 

webtop17

New member
23 March 2009
49
Απάντηση: Re: Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

Πριν απο μια βδομάδα χάλασε ο δορυφορικός δέκτης. Δεν έχει ρεύμα.
Χθές την παρέλαβε το service για έλεγχο και τα περαιτέρω...
Την είχα αγοράσει στις 25/10/2008.
Μίλησα με το κατάστημα σχετικά με την εγγύηση και μου είπαν οτι μου είχαν δώσει τότε το έντυπο για την εγγύηση των 3 χρόνων, κάτι που δεν ισχύει (δεν έγινε ποτέ).
Με αυτά που γράφετε έχω αρχίσει να ανησυχώ, τόσο για το κόστος επισκευής, όσο και για την ακεραιότητα αυτού που θα παραλάβω.


Άλλος ένας στην κατηγορία κτλ. κτλ. κτλ.


Βάζω στοίχημα ότι αυτή η κατηγορία θα αυξηθεί με την πάροδο του χρόνου.
 

saturnchris

New member
12 February 2011
41
Αθηνα
Καλά τώρα τσατίστηκα πραγματικά πολύ περισσότερο!
Ολο παραμύθια και δικαιολογίες.
Νευρίασα και με τον πωλητή,που δεν με ενημέρωσε σωστά,όταν την αγόραζα.

Το πρώτο πράγμα που ρώτησα,ήταν πόσα χρόνια εγγύηση δίνουν!
Ποιος χάνει στο τέλος,θα το δείξει το μέλλον!
Γι αυτό το λόγο θεωρώ πολύτιμο "βήμα" το παρών forum,που έχει μεγάλη επισκεψιμότητα και βγάζει ο κόσμος τα συμπεράσματά του.:angry:
 

webtop17

New member
23 March 2009
49
Σήμερα παρέλαβα την Plasma. Μου είχε προταθεί από το Service πρώτα να περάσω να επιβεβαιώσουμε μαζί την ολοκλήρωση της επισκευής και μετά να γίνει η παραλαβή. Ευχαριστώ το Pioneer Service Ηρακλείου για τον επαγγελματισμό τους αλλά και για τον τρόπο αντιμετώπισης.

Μετά την αντικατάσταση της πλακέτας X Drive (πλακέτα οριζόντιας ανάλυσης ) γίνετε εκ νέου προγραμματισμός και ρύθμιση στη Plasma. Στο Pioneer Service Αθήνας δεν είχε γίνει με λεπτομέρεια και ακρίβεια.

Για το θέμα της μεταφοράς και συσκευασίας ήταν προσεγμένη και δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα και από το service Ηρακλείου αλλά και Αθήνας.
 

FragoulisNaval

Supreme Member
4 November 2009
7,820
Δίπλα στον Pseiras.....
Τουλάχιστον 150Ε που έδωσες πάλι καλά που πήρες την τηλεόραση πίσω. Εγώ τρέμω στην ιδέα η δική μου να πάθει τπτ. Τέτοιες τηλεοράσεις δεν βγαίνουν πλέον και την προσέχω περισσότερο και από το αυτοκίνητό μου!
 

Andronidis Akis

Supreme Member
17 June 2006
3,002
Voula - Greece
Αγόρασα μια 5090H το 2009 και μια 6090H το 2010 εννοείτε από εξουσιοδοτημένους distributors
Μπορεί κάποιος να μας πει τι εγγύηση έχουμε ?

1 χρονο, 2 χρονια, 3 .... ?????

Κανένα "κουπόνι" δεν μου δόθηκε !!!!
 
Last edited:

saturnchris

New member
12 February 2011
41
Αθηνα
Σήμερα επικοινώνησα τηλεφωνικώς με τον πωλητή:

-Γιατί δεν μου δώθηκε το χαρτί 3 for free όταν την αγόρασα,εφόσον ισχύει απο τον Αύγουστο.

-Αυτό ίσχυε μετά!

-Αφού διαβάζω τιμοκατάλογο της εταιρίας,που το αναφέρει από τον Αύγουστο του 2008!

-Που να θυμάμαι μετά από τόσα χρόνια!!!

-Εγώ που πλήρωσα το service το θυμάμαι πολύ καλά ότι δεν το πήρα!

-Κι εγω σου λέω ότι σου έδωσα!

-Επειδή μιλάμε οι δυο μας και δεν μου αρέσει να κοροιδευόμαστε,αλλά τουλάχιστον δώσε μου μια αληθινή εξήγηση να καταλάβω και να βγάλω κάποια άκρη.

-..............................


-Και κάτι άλλο.Δεν υπάρχει περίπτωση να είχα στα χέρια μου την εγγύηση και να την έχανα ή να μη την ταχυδρομούσα.Οπως έχω τις αποδείξεις αγοράς, ΟΛΑ τα βιβλία οδηγιών και τα τεχνικά σχέδια της τηλεόρασης!

-Κυνήγα τους(την αντιπροσωπεία) κι εγώ μαζί σου!!!!!!!

-Εδώ αμφισβητούν την εγγύηση των 2 χρόνων που μου είπες ότι ισχύει με την απόδειξη αγοράς,μου λες να τους κυνηγήσω για την 3 for free,την οποία δεν είχα και δεν την έστειλα!!!

-............................



ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ!!!!!!!!
 

saturnchris

New member
12 February 2011
41
Αθηνα
Απάντηση: Re: Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

Αγόρασα μια 5090H το 2009 και μια 6090H το 2010 εννοείτε από εξουσιοδοτημένους distributors
Μπορεί κάποιος να μας πει τι εγγύηση έχουμε ?

1 χρονο, 2 χρονια, 3 .... ?????

Κανένα "κουπόνι" δεν μου δόθηκε !!!!


Εφ όρου ζωής!!!Είναι όλοι καλοί άνθρωποι και θα σε εξυπηρετήσουν αμέσως δωρεάν!:flipout:
 
Last edited:

webtop17

New member
23 March 2009
49
Απάντηση: Re: Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

Αγόρασα μια 5090H το 2009 και μια 6090H το 2010 εννοείτε από εξουσιοδοτημένους distributors
Μπορεί κάποιος να μας πει τι εγγύηση έχουμε ?

1 χρονο, 2 χρονια, 3 .... ?????

Κανένα "κουπόνι" δεν μου δόθηκε !!!!

Επικοινώνησε με το κατάστημα που αγόρασες τις Plasma να πάρουν θέση. Είναι μεγάλη εκμετάλλευση και κοροϊδία αυτό που έχουμε υποστεί από την Intersys.

Λυπάμαι που θα το πω αλλά εάν δεν μου δώσουν σε ισχύει την εγγύηση των 3ετών εγώ δεν αγοράζω ξανά PIONEER. (όπως είχα δηλώσει και στο παρελθόν στο πρόγραμμα ήταν η αγορά του ενισχυτή SC-LX90 )

Λυπάμαι πάρα πολύ που την τελική επιβάρυνση θα την υποστούν τα καταστήματα Pioneer που από την πλευρά τους κάνουν θαυμάσια δουλειά με επαγγελματισμό και αξίζουν συγχαρητήρια.

Εύχομαι από καρδιά, να μην μπεις κι εσύ στην λίστα: κτλ. κτλ. κτλ.
 
Last edited:

saturnchris

New member
12 February 2011
41
Αθηνα
Απάντηση: Re: Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

Πριν απο μια βδομάδα χάλασε ο δορυφορικός δέκτης. Δεν έχει ρεύμα.
Χθές την παρέλαβε το service για έλεγχο και τα περαιτέρω...
Την είχα αγοράσει στις 25/10/2008.
Μίλησα με το κατάστημα σχετικά με την εγγύηση και μου είπαν οτι μου είχαν δώσει τότε το έντυπο για την εγγύηση των 3 χρόνων, κάτι που δεν ισχύει (δεν έγινε ποτέ).
Με αυτά που γράφετε έχω αρχίσει να ανησυχώ, τόσο για το κόστος επισκευής, όσο και για την ακεραιότητα αυτού που θα παραλάβω.


Παρόμοια περίπτωση.
 

Zizik

New member
4 March 2008
46
Home
Re: Απάντηση: Re: Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

Είναι μεγάλη εκμετάλλευση και κοροϊδία αυτό που έχουμε υποστεί από την Intersys.

Λυπάμαι που θα το πω αλλά εάν δεν μου δώσουν σε ισχύει την εγγύηση των 3ετών εγώ δεν αγοράζω ξανά PIONEER. (όπως είχα δηλώσει και στο παρελθόν στο πρόγραμμα ήταν η αγορά του ενισχυτή SC-LX90 )


Πολύ σωστά.
Έχω 5090Η, LX82, BDP-120, και πολλά άλλα παλαιότερα, αλλά με αυτή την υποστήριξη δεν πρόκειται να αγοράσω ξανά προϊόντα Pioneer.
 

Kyrxas

Established Member
21 June 2006
167
Αγ.Παρασκευή
Τελικά με ενημέρωσαν οτι ο δέκτης δεν είχε πρόβλημα και λειτούργησε κανονικά μετά απο ένα reset των εργοστασιακών ρυθμίσεων !!
Αυτό, μαζί με την ομολογoυμένως τίμια αντιμετώπισή μου απο το service είναι και το μόνο "καλό" στην όλη ιστορία.
Κατα τα άλλα είναι εξοργιστικό να μην αναγνωρίζουν τα 3 χρόνια που έχουν ανακοινώσει, κρυμένοι πίσω απο τις όποιες τυπικές διαδικασίες, ενώ η ουσιά είναι αδιαμφισβήτη και δεν είναι άλλη απο την ημερομηνία του Παραστατικού αγοράς.
Επίσης προσβλητικό για τον κοινό νου είναι να επικαλούνται πως είναι "θέμα πολιτικής της εταιρίας" να έχουν παραλάβει το χαρτάκι της εγγύησης σαν να προσδίδει αυτό κάποιο ιδιαίτερο νόημα στην αγορά και την υποχρέωση της εταιρίας για υποστήριξη...
Με τί να πρωτοεξοργιστεί κανείς ? Με την εταιρία που μου είπε οτι η εγγύηση είναι 1 έτος(!) ή με τον μεταπωλητή που ισχυριζόταν "εκφραστικά" οτι μου έδωσε το εν λόγω χαρτάκι 3forfree όταν το 2008 δεν είχε καν ανακοινωθεί απο την εταιρία κάτι τέτοιο ?
Μάλλον με κανένα απο τα δύο και θα έπρεπε να μην μου προκαλούν καμμιά έκπληξη αυτού του είδους οι συμπεριφορές που είναι απολύτως συνεπείς με το γενικό μπάχαλο της πραγματικότητας που ζούμε.
 

saturnchris

New member
12 February 2011
41
Αθηνα
Απάντηση: Re: Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

Τελικά με ενημέρωσαν οτι ο δέκτης δεν είχε πρόβλημα και λειτούργησε κανονικά μετά απο ένα reset των εργοστασιακών ρυθμίσεων !!
Αυτό, μαζί με την ομολογoυμένως τίμια αντιμετώπισή μου απο το service είναι και το μόνο "καλό" στην όλη ιστορία.
Κατα τα άλλα είναι εξοργιστικό να μην αναγνωρίζουν τα 3 χρόνια που έχουν ανακοινώσει, κρυμένοι πίσω απο τις όποιες τυπικές διαδικασίες, ενώ η ουσιά είναι αδιαμφισβήτη και δεν είναι άλλη απο την ημερομηνία του Παραστατικού αγοράς.
Επίσης προσβλητικό για τον κοινό νου είναι να επικαλούνται πως είναι "θέμα πολιτικής της εταιρίας" να έχουν παραλάβει το χαρτάκι της εγγύησης σαν να προσδίδει αυτό κάποιο ιδιαίτερο νόημα στην αγορά και την υποχρέωση της εταιρίας για υποστήριξη...
Με τί να πρωτοεξοργιστεί κανείς ? Με την εταιρία που μου είπε οτι η εγγύηση είναι 1 έτος(!) ή με τον μεταπωλητή που ισχυριζόταν "εκφραστικά" οτι μου έδωσε το εν λόγω χαρτάκι 3forfree όταν το 2008 δεν είχε καν ανακοινωθεί απο την εταιρία κάτι τέτοιο ?
Μάλλον με κανένα απο τα δύο και θα έπρεπε να μην μου προκαλούν καμμιά έκπληξη αυτού του είδους οι συμπεριφορές που είναι απολύτως συνεπείς με το γενικό μπάχαλο της πραγματικότητας που ζούμε.


Πρώτα απ'όλα ευτυχώς που δεν είχε βλάβη η τηλεόραση!
Κατά δεύτερο θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψιν τα παράπονα των πελατών,αν θέλουν να έχουν πελάτες στην Ελλάδα.

[Και εσάς σας είπαν ότι δεν το ανακοίνωσαν το 2008;]
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
Προσωπικά, "εγγυήσεις" που απαιτούν αποστολές χαρτακίων, μόνο ως κουτοπονηριές και μη διάθεση για υποστηριξη προϊόντος, μπορώ να τις εκλάβω...
 

alefantos2007

Supreme Member
17 August 2007
3,646
European Union
Προσωπικά, "εγγυήσεις" που απαιτούν αποστολές χαρτακίων, μόνο ως κουτοπονηριές και μη διάθεση για υποστηριξη προϊόντος, μπορώ να τις εκλάβω...

και οταν στο παραληπτης αναγραφετε ιντερσυς .... αστο τσαπα το γραμματοσημο!! :7SFGSFG:
 

LUXMAN

Senior Member
19 June 2006
399
Παρομοιο προβλημα αντιμετωπισε και πελατης μας .
Θα ηθελα να πω τα εξης .....
Ουδεποτε ενημερωθηκαμε απο καποιο αρμοδιο της εταιρειας οτι :
1) μεσα στις συσκευασιες υπηρχε εντυπο τριετους εγυυησης
2)το οποιο οφειλε να συμπληρωθει και να αποσταλει .
3) η ενημερωση ηταν οτι απλως ισχυει 3 ετης εγγυηση για καποια συγκεκριμενα προιοντα .
Φανταστειτε οτι για το 1 το πληροφορηθηκαμε πριν ενα χρονο !!!!! και για το 2 πριν 15 μερες !!!!!!!!!!!!!

Οταν μια εταιρεια δε μας ενημερωνει για τις υποχρεωσεις εκ μερους του πελατη ως προς τα ...δικαιωματα του , πως θα ενημερωσουμε εμεις (ως καταστηματα ) τον πελατη και να του επιστησουμε την προσοχη ;;;

Κατα τ αλλα τα συμβολαια (που υπογραφαμε) περι επιλεκτικης διανομης μας μαραναν ......
 

Chrpep

AVClub Enthusiast
18 June 2010
1,200
Φαντάζομαι οι περισσότεροι αν όχι όλοι καταλαβαίνετε το τι ακριβώς συμβαίνει με τα χαρτάκια, τις επιστολές, τα κουπόνια, τις αποδείξεις κλπ............