Συνέντευξη της isquare
Από εδώ:
http://www.neo2.gr/web/neo2.gr/home...μπειρια-apple-στην-ελλαδα?referrer=newsletter
Θα μεταφέρουμε τη μοναδική εμπειρία Apple στην Ελλάδα
Περισσότερο ενεργή παρουσία στην ελληνική αγορά υπόσχεται η iSquare, η νέα αντιπρόσωπος των προϊόντων Apple στην Ελλάδα. Ως γνωστόν από την 1η Σεπτεμβρίου, η εν λόγω εταιρεία του ομίλου Info-Quest ανέλαβε τη διανομή των προϊόντων Apple, αφού είχε προηγηθεί η εξαγορά της Rainbow.
Σε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη, ο κ. Κωστής Σταυρόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της iSquare, δίνει το στίγμα της νέας εταιρείας και της πολιτικής που θα ακολουθήσει στην ελληνική αγορά.
neo2.gr: Ο προηγούμενος διανομέας των προϊόντων της Apple διατηρούσε ένα εξαιρετικά χαμηλό προφίλ. Σκοπεύετε να κινηθείτε στo ίδιο μήκος κύματος;
Κωστής Σταυρόπουλος: Η iSquare έχει ως στόχο την απόλυτη ικανοποίηση του τελικού πελάτη και τη μεταφορά της μοναδικής εμπειρίας Apple στην Ελληνική και Κυπριακή αγορά. Έτσι θα κινηθούμε ως διανομέας και με μοναδικό γνώμονα τον παραπάνω στόχο καθώς και την επέκταση και περαιτέρω ανάπτυξη στην αγορά. Η iSquare θα είναι μια εταιρία εξωστρεφής και ιδιαίτερα ενεργή ώστε να μπορέσουμε να περάσουμε στην αγορά την πραγματική αξία της Apple. Ήδη με την παρουσίαση της εταιρίας μας προ ημερών ξεκινήσαμε να χτίζουμε το νέο εταιρικό μας πρόσωπο και να δώσουμε τον δικό μας χαρακτήρα στην αγορά. Πιστεύω ότι το μέλλον είναι ιδιαίτερα θετικό για την Apple στην Ελλάδα και την Κύπρο μέσα από την iSquare.
neo2.gr: Ποιοι είναι οι βασικοί άξονες στους οποίους θα κινηθείτε προκειμένου να ενισχύσετε τα αγοραστικά μερίδια της Apple στην Ελλάδα; Ποια είναι αυτή τη στιγμή τα μερίδια της Apple στην χώρα μας στις αγορές που δραστηριοποιείται;
K.Σ.:
Εμπορικός μας στόχος είναι ο διπλασιασμός του μεριδίου αγοράς που έχουμε στην Ελληνική αγορά. Όπως όλοι γνωρίζουμε είναι λίγο δύσκολο να πούμε ξεκάθαρα τα μερίδια αγοράς μιας και δε συμμετέχουν όλες οι εταιρίες στις μετρήσεις και αναλύσεις που γίνονται και ταυτόχρονα οι κατηγορίες προϊόντων και τα χαρακτηριστικά της κάθε μέτρησης ποικίλουν τόσο πολύ που είναι δύσκολο να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Θεωρούμε ότι το μερίδιο μας στα mac κυμαίνεται γύρω στο 1,5% ενώ στα iPod γύρω στο 12-15%. Βασικοί άξονες της ανάπτυξης για την επίτευξη του στόχου είναι η περαιτέρω ανάπτυξη και ποιοτική αλλά και ποσοτική του δικτύου λιανικής, αλλά και του δικτύου των Apple Authorized Resellers τόσο σε επίπεδο κάθετων λύσεων όσο και γεωγραφικής κάλυψης.
Ταυτόχρονα η ανάπτυξη δύο νέων μοντέλων του APR (Apple Premium Reseller) και SiS (Shop in Shop). Τα καταστήματα Apple Premium Reseller είναι αποκλειστικής διάθεσης προϊόντων και λύσεων Apple συμπληρωμένα με περιφερειακά και αξεσουάρ άλλων προμηθευτών δίνοντας το απόλυτο One-Stop-Shop Apple αλλά και την ολοκληρωμένη εμπειρία χρήσης.
Ταυτόχρονα θα δημιουργήσουμε σημεία αποκλειστικής διάθεσης Apple τύπου Shop in Shop σε μεγαλύτερα καταστήματα λιανικής και πολυκαταστήματα. Τέλος και κυριότερο απ’ όλα η ολοκληρωμένη υποστήριξη του τελικού πελάτη αποδίδοντας την απόλυτη εμπειρία κτήσης και χρήσης. Με την διάθεση του AppleCare Protection Plan που είναι ουσιαστικά επέκταση εγγύησης του κατασκευαστή στα 3 έτη, με την υποστήριξη των πελατών μας μέσα από το τηλεφωνικό κέντρο της Apple στην Ελλάδα και το αντίστοιχο της iSquare, με την συλλογή πληροφοριών και διαδικασιών από το website και το blog της iSquare, αλλά και από την παροχή της υπηρεσίας Pick-Up & Return όπου δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους πελάτες που αγοράζουν Apple και παρουσιάζεται βλάβη στον υπολογιστή τους να μπορούν να το αποστείλουν μέσω της ACS και να το παραλάβουν επισκευασμένο μετά από λίγες ημέρες χωρίς να χρειαστεί να ταξιδέψουν. Άρα παρέχεται πλήρης υποστήριξη ανεξαρτήτως γεωγραφικής παρουσίας του πελάτη.
neo2.gr: Οι υψηλές τιμές των προϊόντων της Apple (ιδίως των υπολογιστικών συστημάτων) σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, αποτελούν ένα εξαιρετικά σημαντικό εμπόδιο για τη μεγάλη αγοραστική τους διείσδυση.
Σκοπεύετε να ακολουθήσετε μία πιο "φιλική" προς τον καταναλωτή τιμολογιακή πολιτική;
K.Σ.:
Θα διαφωνήσω με την τοποθέτηση σας μιας και πιστεύω ότι οι τιμές των προϊόντων όχι απλά δεν είναι ακριβές αλλά αντιθέτως άκρως ανταγωνιστικές με τα αντίστοιχα προϊόντα της αγοράς. Εκεί που υστερούμε στη δική μας αγορά και πρέπει να εστιάσουμε είναι στο να περάσουμε στον τελικό πελάτη την πραγματική αξία του προϊόντος Apple ώστε να καταλάβει ο καταναλωτής τι πληρώνει και τι πραγματικά παίρνει. Ένας υπολογιστής mac είναι σχεδιασμένος ώστε να προσφέρει την απόλυτη εμπειρία χρήσης. Έχει ενιαίο περίβλημα (unibody) χωρίς ραφές κάνοντας έτσι τον υπολογιστή πολύ πιο ανθεκτικό και με σημαντικά λιγότερες βλάβες, έχει ενσωματωμένη κάμερα με αισθητήρα φωτός, φωτιζόμενο πληκτρολόγιο με αυτόματο αισθητήρα. Κάνοντας απόλαυση την χρήση του ακόμα και σε απόλυτο σκοτάδι, εμπεριέχει πλήρη λειτουργικότητα για άτομα με ειδικές ανάγκες, μαγνητικό βύσμα για φόρτιση προλαμβάνοντας έτσι πιθανά ατυχήματα πτώσης, backlight LED οθόνη υψηλής ανάλυσης και ευκρίνειας, το καλύτερο και ταχύτερο λειτουργικό της αγοράς, δεν προσβάλλεται από ιούς, δεν ψάχνει drivers μιας και τους έχει όλους και όλα αυτά τα μοναδικά χαρακτηριστικά είναι διαθέσιμα σε όλα τα μοντέλα της Apple από το πιο φθηνό έως το πιο ακριβό. Με βάση τα παραπάνω, θα έλεγα ότι τα προϊόντα της Apple είναι άκρως ανταγωνιστικά και μοναδικά σε χαρακτηριστικά, φιλοσοφία αλλά κυρίως σε εμπειρία χρήσης. Άρα εκεί που υστερούμε και θα στοχεύσουμε είναι στην εκπαίδευση της αγοράς και του καναλιού μας αλλά και στην καλύτερη και ποιοτικότερη παρουσία των προϊόντων μας στα καταστήματα ώστε να δίνουμε την πραγματική αξία στον τελικό πελάτη.
neo2.gr: Ποια πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα υπάρχουν από την ένταξη της iSquare σε ένα μεγάλο όμιλο, όπως αυτός της Info-Quest;
K.Σ.: Η ένταξη της iSquare στον όμιλο Info-Quest μόνο οφέλη και πλεονεκτήματα μπορεί να αποκομίσει και πάνω απ’ όλα αυτά τα πλεονεκτήματα να περάσουν και να γίνουν διακριτά από τον τελικό πελάτη. Ήδη η iSquare έχει προβεί σε αλλαγές υποδομών που εκμεταλλεύονται τα θετικά του ομίλου. Μεταφέραμε τις αποθήκες μας στις κεντρικές αποθήκες του ομίλου στου Ρεντη και ενταχθήκαμε στις διαδικασίες διανομής με στόχο την καλύτερη, ποιοτικότερη και ταχύτερη διανομή των προϊόντων στο κανάλι μας. Ταυτόχρονα ενταχθήκαμε στο ενιαίο σύστημα μηχανογράφησης του Ομίλου, SAP, με σημαντικά οφέλη και για την εταιρία αλλά κυρίως για το κανάλι μας και τον τελικό πελάτη με ορατά αποτελέσματα στην ενημέρωση, γνώση της κατάστασης της αποθήκης ανά πάσα στιγμή, αποθέματα, κτλ. Επίσης η Info-Quest θα γίνει ένας από τους Apple Authorized Service Providers και έτσι η εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του πελάτη που ήδη είναι δεδομένη στην Info-Quest θα γίνει πλέον πραγματικότητα και για τα προϊόντα της Apple. Αυτές είναι μερικές μόνο από τις συνέργειες με τον Όμιλο και πιστεύω ότι τα οφέλη είναι ορατά και πολύ σημαντικά και για την iSquare αλλά κυρίως για τους συνεργάτες και τελικούς πελάτες μας.