Αξιολόγηση ενισχυτή ( Τεχνικά και ουσιαστικά κριτήρια) ΝΟ 2!!!!

31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Θα ηθελα πολυ να πω οτι η θεση μου ειναι λεπτη ... απο τα μηχανηματα που παρουσιαζω κερδιζω χρηματα , οι ανθρωποι που με διαβαζουν πληρωνουν χρηματα , εμπιστευονται στα χερια μου τα μηχανηματα τους , και κατα καποιον τροπο θα επρεπε να εχω την υποχρεωση να τα σεβομαι και να ειμαι ηπιος στις κρισεις μου και τα σχολια μου .... Πολλοι απο εσας διαβασατε το αρθρο που αφορα τον ΥΒΑ και πιστευω οτι παρατηρησατε οτι δεν εκανα το πραμικρο σχολιο για τον ηχο του και τα υπολοιπα καλουδια του και εστιασα τις παρατηρησεις μου στα θεματα ασφαλειας και μονον .

Παραληλα δεν χρειαστηκε να πω ψεματα καπου ( και δεν θα ηθελα ) ειδικοτερα για την συμπεριφορα του αντιπροσωπου ο οποιος ηταν και ουσιαστικος αλλα και με ευγενεια εθεσε το ενδιαφερον του . Απο την αλλη δεν εχω καμμια απολυτως προθεση να το παιξω ο μεγας reviewer των μηχανηματων αλλα σιγουρα σε οτι εμπλεκει θεματα ασφαλειας δεν κανω πισω με την καμμια ...

Τελικα εχω και δευτερο κρουσμα παλι σε οτι αφορα τα θεματα ασφαλειας απο αλλη πλεον "εταιρια" μηχανημα το οποιο αγοραστηκε απο την Αγγλια περσι απο πελατη μου στο ποσο των 1,000 περιπου ευρω και η κατασταση μεσα στο ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ -ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ πλαστικο σασσι ειναι θλιβερη και επι πλεον των θεματων ασφαλειας εχει και ενα σορο ηχητικα θεματα ....


Ανεβαζω ευθυς αμεσως τις φωτογραφιες απο αυτα που ειδα

( απο την αλλη αν καποιος , μελος του φορουμ ειναι νομικος μαλλον θα πρεπει να προστρεξει για βοηθεια γιατι ετσι που το παω αργα η γρηγορα θα με σκισουν .... )


DSC00413.JPG


πισω οψη σημειο εισοδου της τροφοδοσιας οπου δεν υπαρχει καμμια ενδειξη για CE καμμια αλλη πληροφορια για την κατηγορια και την ασφαλεια η την ασφαλιση του μηχανηματος καθως και καμμια ασφαλειοθηκη με ασφαλεια

( ενας θα μπορουσε να σκεφτει οτι η ασφαλεια ειναι μεσα σε καποιο σημειο αλλα δυστυχως οσο και να εψαξα δεν καταφερα να βρω καμμια )
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

επομενη η δεξια πισω πλευρα του μηχανημτος οπου ουτε εκει υπαρχει καμμια ενδειξη για CE καμμια αλλη πληροφορια για την κατηγορια και την ασφαλεια η την ασφαλιση του μηχανηματος καθως και καμμια ασφαλειοθηκη με ασφαλεια
DSC00414.JPG
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

Γενικη αποψη της εσωτερικης κατασκευης την οποια πραγματικα θεωρω χαοτικη


DSC00415.JPG
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

εδω εχουμε μια αποψη του σταδιου εξοδου το οποιο δεν εχει πουθενα βιδες γενικα ειναι ολα κολλητα σε αυτο το μηχανημα μετασχηματιστες καπακια πυκνωτες γεφυρες κλπ ( και τα τρανσιστορ εξοδου ) κυριολεκτικα θλιβερη λεπτομερια η καλωδιωση των εισοδων με τηλεφωνικο καλωδιο χωρις καμμια απολυτως θωρακιση ( σε ενα παντελως πλαστικο κουτι ) οπου ειναι προφανες οτι τα νουμερα συνακροασης απο δυο ενεργες πηγες με αυτην την καλωδιωση θα ειναι τουλαχιστον αστρονομικα οπου φυσικα ενας απλα θα μπορουσε να ειχε μια και μονο ενεργη πηγη αλλα τελικα την συνακροαση απο καναλι σε καναλι δεν θα μπορουσε να την λυσει με κανεναν απολυτως τροπο ...


DSC00416.JPG
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

Καπου εδω αρχιζουν τα ωραια ... μολις ειδα οτι το μηχανημα φοραει τρανσιστορ εξοδου ΤΙΡ142-147 μου ηρθε να πεσω απο την καρεκλα .....Τα τρανσιστορ αυτα και ολα τα κυκλωματα γυρω τους εχουν παγκοσμια φημη ασταθειας ταλαντωσης και θερμοκρασιακων προβληματων ..αυτος ειναι και ο κυριοτερος λογος που κανενας κατασκευαστης ( μηχανηματων παραγωγης ) ποτε δεν κατασκευασε μηχανηματα χτισμενα γυρω απο αυτα ειδικοτερα σε ταξη ΑΒ ...ενδεικτικα θα αναφερω καποιους κατασκευαστες που εχουν στον δρομο παρομοια κυκλωματα εκ ων οποιων ολα τους ειναι συνταγη για κααστροφη ...

μοναδικη εξαιρεση αποτελει ο Nelson pass που εχει ενα μηχανημα τον Α40 σχεδισμενο φυσικα πριν 30 χρονια ο οποιος ομως ειναι σε ταξη Α και κατα την αποψη μου τα τρανσιστορ απο την στιγμη που ειναι τοσο απασχολημενα σε συνθηκες DC που επιβαλει η ψηλη πολωση δυσκολα θα βρουν χρονο για να ταλαντωσουν ....

η PHILIPS σε καποια απο τα μηχανηματα της
η Β&Ο σε καποια μηχανηματα της
η Velleman σε ενα κιτ
η smart kit σε ενα αλλο κιτ
το elektor καποτε ειχε δημοσιευσει κατι σχετικο
ενας οι δυο ενισχυτες αυτοκινητων

και μετα ειναι παρα πολλα τα ασανσερ που χρησιμοποιουν τετοια τρανσιστορ τα οποια αρχικα σχεδιαστηκαν για να οδηγουν σωληνοειδη πηνια και μεγαλους ρελεδες ....


και τωρα λιγη θεωρια

Τα διπολικα τρανσιστορ ανεβαζουν την πολωση τους οσο ανεβαινει η θερμοκρασια τους ..... η θερμοκρασια σε εναν ενισχυτη μπορει να ανεβει απο την χρηση , απο χαμηλο φορτιο , απο ταλαντωση ,και απο την υψηλη πολωση Αρα σε ολους τους ενισχυτες ταξης ΑΒ υπαρχει μια διαταξη η οποια παρακολουθει την θερμοκρασια και αν αυτη ανεβει για οποιονδηποτε λογο φροντιζει να χαμηλωσει την πολωση για να αποφευχθει αυτο που λεμε thermal runaway οπου ο ενισχυτης οσο ανεβαζει θερμοκρασια τοσο θα ανεβαζει την πολωση και ο κυκλος δεν κλεινει μεχρι του σημειου φωτιας .....ΣΤΟΝ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΑΥΤΟ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !!!!

σαφως δεν υπαρχει ουτε θερμοστατης ουτε ρυθμιση ουτε τιποτα ουτε γενικα καμμια μεθοδος προστασιας απο αυτο ....Υπολογισε οτι η ψυκτρα ειναι αναποδα και δεν μπορει να αποβληθει απο πουθενα θερμοκρασια με κανεναν τροπο και εφοσον το σασσι ειναι πλαστικο κλεισμενο γυρω γυρω απο παντου και η σνταγη καταστροφης ειναι ετοιμη ....


Τα τρανσιστορ darlington εχουν ενισχυση Β1000-2000 σαφως αυτο σημαινει οτι με τοση ενισχυση ευκολα θα πεσουν σε ταλαντωση για αυτο στις βασεις τους μπαινουν πυκνωτες τυπου 220-560pf οι οποιοι ναι μεν σαματανε την ταλαντωση αλλα απο την αλλη σκοτωνουν ολα τα ηχοχρωματα του ενισχυτη ...τα συμεπρασματα δικα σας

Μια απλη αναζητηση στο diyaudio γυρω απο τα τρανσιστορ darlington θα πεισει και τον πιο δυσκολοπιστο ...

DSC00417.JPG
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

τελικα η αποψη μου ειναι να τον ξηλωσω ολον ....να τον αναδομησω να τον ασφαλισω και να του βαλω δικια μου πλακετα μεσα...Ο πελατης τον εχει σχεδον ενα χρονο εχει πληρη αποψη για το πως παιζει το μηχανημα του και φυσικα ετσι θα μπορεσει να αξιολογησει τι ειναι αυτο που του εχω βαλει μεσα ...



Αυτα απο μενα καλη συνεχεια !!!

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,502
Θεσσαλονικη
Απάντηση: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

Οff topic, καπνιζε λιγοτερο,στη τριτη φωτο φαινονται δεκαδες γοπες[περιπου 20].
Ευχαριστουμε για την πολυ σωστη δευτερη κιτρινο-κοκκινη καρτα που εβγαλες σε κατασκευαστη
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

ο μαγος ....της βενζινοκολας ...... λες και εχουμε καποια αλλη audiofool information οτι οι βιδες ενεργουν αρνητικα στην ποιοτητα του ηχου ....

enjoy
DSC00421.JPG
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,669
--------------------
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

ποια ειναι η εταιρια ;αλλα τι λεω αυτο μοιαζει με κατασκευη μαθητικη ισως και να προσβαλω τους μαθητες ηλεκττονικων για τι diy ουτε συζητηση να γινεται

ελεος τι αλλο θα δουμε και ειχε αυτο 1 χιλ ευρα ;
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,350
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

θυμάμαι σαν χτες τις διθυραμβικές κριτικές....
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,350
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

The circuit boards don't look like the latest all-dressed computer types with green coating and carefully marked component locations. They are free of that stuff and the dielectric effects they cause. The circuit tracks on the boards are hand-designed with no sharp curves anywhere. The layout may look untidy, but each piece is where it is, because that's where it sounded best. And you will note that the bypass capacitors used are very expensive Wima 0.1 micro-farad polystyrene types, generally acknowledged as being second best only to Teflon.


WOW !!!!
 

Δημήτρης Δ.

Supreme Member
21 June 2006
5,452
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

επομενη η δεξια πισω πλευρα του μηχανημτος οπου ουτε εκει υπαρχει καμμια ενδειξη για CE καμμια αλλη πληροφορια για την κατηγορια και την ασφαλεια η την ασφαλιση του μηχανηματος καθως και καμμια ασφαλειοθηκη με ασφαλεια

Χάλι μαύρο ...
Φαίνεται πάντως αρκετά παλιό το μηχάνημα για να έχει CE και άλλες παρόμοιες "πολυτέλειες".
Χρονολογία κατασκευής?
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,020
127.0.0.1
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

The circuit tracks on the boards are hand-designed with no sharp curves anywhere.

Πολύ καλή υλοποίηση!

Αλλιώς ξερνάνε τα ηλεκτρόνια στα στροφιλίκια και βγαίνουν πολύ υγρές οι μεσαίες! :flipout:
 
31 December 2010
1,624
ATHENS - NEA MAKRI
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

αγοραστηκε καινουργιο απο τον κατασκευαστη περυσι
 

Magellan

Banned
28 July 2006
19,085
Εν πλώ
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

Σάκη, παρ´ότι όλα αυτά είναι άκρως εντυπωσιακά και αν θες επιμορφωτικά
θα ήθελα να σου επισημάνω την προσοχή σε κάποια λεπτά ζητήματα που προέκυψαν
από την αντίστοιχη παρουσίαση προβλημάτων σε τελικό ενισχυτή..


Θα ήθελα να είμαστε 100% βέβαιοι πως το μηχάνημα είναι
στην κατάσταση που το παραδίδει η εταιρεία στους πελάτες της χωρίς
να έχει υποστεί οποιαδήποτε μετατροπή από τον νυν κάτοχο.

Οτι δεν αγοράστηκε από τυχαίο πωλητή μέσω e-bay που πιθανόν είχε
προχωρήσει σε "βελτιώσεις" και παρεμβάσεις τις αρεσκείας του.

Συνεννόηση με τον κάτοχο του μηχανήματος για παρουσίαση της κατάστασης
του στο φόρουμ μας.

Ενημέρωση της αντιπροσωπείας(αν υπάρχει) για τα ευρήματα, που προέκυψαν
κατά την διάρκεια επισκευής του μηχανήματος και την πρόθεση να εκτεθούν στο φόρουμ.
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,669
--------------------
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

μα ποσο να το αλλαξει καποιος αυτο ειναι απλα κολλημενο με βενζινοκολλα και θερμοαγωγιμη για τα εξοδου τι να πω οντως σε βαζει σε σκεψεις αυτο το πραγμα

και παλι οσο παλιο και να ειναι δεν δικαιολογηται αυτο το πραγμα εχω δει οπως φανταζομαι και οι περισσοτεροι εδω μεσα παμπαλαια μηχανακια αλλα σε εχω ξαναδει κατι τετοιο

δειτε λιγο εδω http://www.hifitime.com/audio/20100809/19949.html

μαλλον ετσι ειναι και ο κινεζος εδω το εχει συμμαζεψει λιγο δεν ξερω τι γραφει ομως και αν εχει κανει κατι παντως αυτος στο μηχανημα απλα το φανταζομαι
 
Last edited:

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,502
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

θυμάμαι σαν χτες τις διθυραμβικές κριτικές....

Oυσιαστικα λεγανε οτι ηταν μονοδρομος η επιλογη,υπηρχαν <ιδιαιτερες> συμπαθειες προς καποιους κατασκευαστες
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,502
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

μα ποσο να το αλλαξει καποιος αυτο ειναι απλα κολλημενο με βενζινοκολλα και θερμοαγωγιμη για τα εξοδου τι να πω οντως σε βαζει σε σκεψεις αυτο το πραγμα

και παλι οσο παλιο και να ειναι δεν δικαιολογηται αυτο το πραγμα εχω δει οπως φανταζομαι και οι περισσοτεροι εδω μεσα παμπαλαια μηχανακια αλλα σε εχω ξαναδει κατι τετοιο

δειτε λιγο εδω http://www.hifitime.com/audio/20100809/19949.html

μαλλον ετσι ειναι και ο κινεζος εδω το εχει συμμαζεψει λιγο δεν ξερω τι γραφει ομως και αν εχει κανει κατι παντως αυτος στο μηχανημα απλα το φανταζομαι

Εχω ενα τελικο Hitachi αγορασμενο το 1978,ειναι κατασκευαρα μπροστα σ αυτον ,και παιζει ακομη με τα mosfet που φοραει,δυο πυκνωτες θελουν αλλαγμα για να ξανανιωσει
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,669
--------------------
Re: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ( ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ) ΝΟ 2!!!!

δειτε το link που εβαλα και θα καταλαβεται τι παιζει με δαυτα ασε που βρωμαει ο τοπος στο e-bay

τελικα μου αρεσουν κατι τετοια θεματα