Canon 400d - Nikon d80 - Olympus e510 ?

22 June 2006
35,056
NEO HRAKLEIO
Ειμαι σε αναζητηση για νεα dslr (ειχα την canon 300d).
Δεν εχω φακους , οποτε δεν με νοιαζει να παρω απο την αρχη.

Διαθετω μεχρι 800 ευρω για το σωμα.

Ειμαι μεταξυ canon 400d - nikon d80 kai τη νεα olympus e510.
Ειδικα η τελευται με ενδιαφερει γιατι εχει stabilizer και life view, αλλα εχω ακουσει αρκετα παραπονα για την αδυναμια εστιασης σε χαμηλο φωτισμο.

Eχει κανεις δοκιμασει καποια απο αυτες ?
 
16 July 2006
7,507
HAMBURG
την ΚΑΝΟΝ την εχω δοκιμασει μια βδομαδα στα χερια μου την ειχα !

ειναι ΠΑΡΑ πολυ καλη ειδικα σε ποιοτητα φωτος και ταχυτητας !!!!!!
και σαν ποιοτητα κατασκευης ...... Made in Japan !!

την D 80 την περιεργαστηκα σε ενα μεδια μαρκτ....
πολυ καλη κατασκευη αρκετα γρηγορη αλλα δεν ειδα τι φωτος βγαζει .....

την Ολυμπους δεν την εχω δει ....
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,948
Θεσσαλονίκη
στα 800 ευρώ για σώμα, ρίξε μια ματιά και στην Pentax k10D... Κάπου ανάμεσα στα 700 και 800 βγαίνει το σώμα, κάτι παραπάνω από 1000ρικο κιτ με τον πολύ καλό 16-45. Βασικά Olympus δεν θα έπαιρνα λόγω μικρότερου αισθητήρα, με ό,τι και αν αυτό συνεπάγεται. Δηλαδή θόρυβο και σαφώς σκοτεινότερο σκόπευτρο (εκτός εάν τραβάς με lifeview). Από Canon η 400D νομίζω βγαίνει γύρω στα 650 μόνο το σώμα, και παίζει και rebate μέχρι τέλος Δεκεμβρίου.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Εγώ θα πρότεινα CANON για άλλους λόγους. Έχεις συνηθίσει το σώμα μιας εταιρείας (της μεγαλύτερης) με ένα συγκεκριμένο User interface. Παρά τις αλλαγές που θα ενσωματώνει η 40d ωστόσο πολλά θα σου φανούν γνωστά και επομένως θα συγκεντρωθείς στο νέο και το καλύτερο. Δεν θα έχεις το ψυχολογικό πρόβλημα να συγκρίνεις ποιό ήταν καλύτερο και τί είναι χειρότερο σε σχέση με την 300d. Ειδικότερα η διαφορά στην ταχύτητα του AF της CANON σε σχέση με οτιδήποτε άλλο (ΝΙΚΟΝ συμπεριλαμβάνεται) είναι μεγάλη και διακριτή από όλους.

Φυσικά αν θα θελήσεις να πάρεις φακούς, η CANON έχει το απολύτως μεγάλύτερο σύστημα που υπάρχει (πλέον των 280 φακών της ίδιας της CANON, και της ΤΟΚΙΝΑ, TAMRON, SIGMA από 50 έως 18.000 ευρώ), ενώ με αντάπτορα μπορείς να βάλεις πάνω σητν CANON και να δουλέψει σχεδόν οποισδήποτε φακός κυκλοφορεί ή κυκλοφορούσε στην αγορά από μικρό και μεσαίο φορμάτ. Ρώτα και τον send τί έχει μάζέψει στο ντουλάπι...
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
θα επιθυμούσα όμως να μας γράψεις για ποιό λόγο θέλεις άλλη μηχανή. Τί σκοπεύεις να τραβάς, πόσο συχνά θα την έχεις μαζί σου, ποιός άλλος θα τη χρησιμοποιεί, κλπ.

θα σου δώσουμε περισσότερες πληροφορίες.
 
22 June 2006
35,056
NEO HRAKLEIO
Εχω μια μικρη compact για τη γυναικα μου (fuji f31), οποτε μονο για μενα προοριζεται.
Την αλλαξα, γιατι σε λιγο η canon 300d δεν θα αξιζε τιποτα και την εδωσα σε καλη τιμη.
Αυτο που με ενδιαφερει ειναι κυριως η αποδοση στα υψηλα iso και η ταχυτητα εστιασης.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
άρα CANON. Όμως φίλε μου για να πάρεις και ποιότητα στην φωτογραφία και όχι λάσπη, χρειάζεσαι και καλούς φακούς. Τίποτε λιγότερο από έναν TAMRON 17-50 2.8 και από έναν CANON 70-300 IS.
 

yiannakas

AVClub Addicted Member
28 September 2006
1,714
και εγω που μόλις έδωσα την fuji E900 τι dslr να πάρω?
διάβασα το review της sigma SD14 στο trustedreviews και ενθουσιάστηκα με το δυναμικό εύρος της.... αλλά ότι σώμα και να πάρω θέλω μόνο έναν φακό, βαριέμαι να τους αλλάζω...
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,948
Θεσσαλονίκη
Η SD14 είναι λίγο ακριβή. Και παίρνεις φακούς μόνο της Sigma, οι οποίοι δύσκολα πωλούνται στη συνέχεια ως μεταχειρισμένοι.
Η Olympus πάλι, αν και χτυπά τις τιμές, με το σύστημα 4/3 που υιοθετεί (όπως και η panasonic), έχει μικρούς αισθητήρες και μικρά σκόπευτρα. Υποτίθεται ότι το σύστημα αυτό θα έδινε και μικρότερους και φθηνότερους φακούς, το πρώτο μεν το είδαμε, όσο για το δεύτερο....
Η Pentax έχει αυτή τη στιγμή 2 σώματα ουσιαστικά, της K100D(s) των 6mp με τιμή... χώμα (νομίζω 450 ευρώ το σώμα?) και την Κ10D των 10mp, γύρω στα 750 ευρώ (?). Με σταθεροποίηση στο σώμα, και τα δύο. Οι Πένταξ έχουν κατά γενική ομολογία πιο φωτεινό σκόπευτρο (δεν ξέρω, για εμένα είναι σημαντικό, βοηθάει πολύ στη σύνθεση του κάδρου και ιδίως στη χειροκίνητη εστίαση), έχει μια αξιόλογη γκάμα AF φακών (και μάλιστα με "περίεργα" εστιακά μήκη, κάτι pancakes κλπ) και φυσικά υποστήριξη από τους τρεις γνωστούς κατασκευαστές "καλών" φακών (Sigma-Tokina-Tamron), ενώ μπορεί να φορέσει δίχως αντάπτορα όλους τους φακούς που κατασκεύασε η Pentax από το 1975 και μετά (μετά τη μοντούρα Pentax K), και βιδωτούς ή μεσαίου φορμά με αντάπτορα. Σημαντικό για τον χομπίστα, κατά τη γνώμη μου. Βέβαια το μέλλον της εταιρίας είναι λίγο αβέβαιο.... είδαμε και τι έπαθε η επίσης εξαιρετική στα φωτογραφικά της Konica-Minolta...
Η Sony έχει δύο σώματα, τη μικρή Α100 και την καινούργια Α700, έχουν σταθεροποίηση, και συμβατότητα με τους (πολύ καλούς) φακούς της Minolta. Με αντάπτορα μπορούν να φορέσουν και φακούς μοντούρας Minolta MC-MD.
Η Canon είναι αυτή τη στιγμή κυρίαρχη στην αγορά λόγω του μεριδίου της. Οι μηχανές της έχουν μάλλον την καλύτερη επίδοση στον τομέα του θορύβου σε ψηλά iso, και ίσως είναι και ένα μικρό κλικ μπροστά σε δυναμικό εύρος, δεν ξέρω. Το κακό είναι ότι η κυρίαρχη θέση δίνει τη δυνατότητα στην Canon και βγάζει βελτιώσεις με το τσιγκέλι. Ο κυριότερος ανταγωνισμός της είναι ο εσωτερικός. Κοιτάξτε κάθε πότε παρουσιάζει μοντέλα. Στις μικρότερες σειρές της (τώρα η 400D και η 40D), βγάζει 2 φορές το χρόνο, ανανεώνοντας τη σειρά κάθε 18 μήνες. Εάν έκρινε ότι οι μηχανές της στέκονται καλά απέναντι στον εξωτερικό ανταγωνισμό, θα μπορούσε να βγάλει και απλά facelift, όπως νομίζω και έκανε (εντάξει η 30D δεν ήταν ακριβώς "facelift" αλλά πλησίαζε επικίνδυνα).
Η απόσταση μοντούρας-επιπέδου εστίασης (44mm) την ευνοεί, μπορούν να προσαρμοστούν επάνω σε Canon, όπως προανέφερε ο Βλάσης, φακοί από αρκετές άλλες μοντούρες, σε χειροκίνητη εστίαση πάντα. Εγώ πρέπει να έχω γύρω στους 40-45 φακούς, σε μοντούρες Nikon F (Ai και Non-ai), Pentax K και Μ42 (βιδωτοί). Παίρνει και φακούς Contax/Yashica, Olympus OM, και Minolta MC-MD (σπάνιος ο αντάπτορας για το τελευταίο). Οι μόνοι αξιόλογοι φακοί που δεν παίρνει είναι οι παλιοί Konica. Εννοείται ότι υπάρχει υπερπλήρης σειρά φακών σε μοντούρα EOS
Η Nikon πάλι μου φαίνεται ένα κλικ πιο ακριβή, σε σώματα (εκτός της εισαγωγικής κατηγορίας) αλλά και φακούς. Δεν μπορεί να πάρει φακούς για χειροκίνητη εστίαση από άλλες μοντούρες λόγω απόστασης μοντούρας-αισθητήρα (46,5mm), αλλά μπορεί να πάρει τους παλιούς nikon. Βέβαια και αυτούς με ασυμβατότητες, η εισαγωγική σειρά (νομίζω και η D80 ακόμη?) δεν μπορεί να κάνει φωτομέτρηση με αυτούς! Αλλά πρόκειται για εξαιρετικούς φακούς, έχω πάθει, κατά το κοινώς λεγόμενο "την πλάκα μου" τόσο με την ποιότητα κατασκευής όσο και την απόδοση (βέβαια αντίστοιχες εντυπώσεις έχω από τους βιδωτούς της Pentax, ηλικίας 40+ ετών). Και η Nikon προσπαθεί να κάνει διαχωρισμούς στα μοντέλα της, λίγο με τέτοιες ασυμβατότητες, λίγο με τη μη ενσωμάτωση μοτέρ AF στα φθηνά σώματα, και νομίζω δεν την παίρνει η θέση της στην αγορά. Θα δείξει.

Πάντως νομίζω ότι οποιοδήποτε σύστημα από Canon-Nikon-Pentax να διαλέξει κανείς, δεν θα απογοητευτεί. Εννοείται για επαγγελματικές ή πολύ σοβαρές βλέψεις οι Canon-Nikon είναι μονόδρομος.
 
22 June 2006
35,056
NEO HRAKLEIO
τι απωλεια σε ποιοτητα θα εχω αν αντι του Tamron 17-50/2.8 , παρω (για λογους ευχρηστιας) εναν Tamron XR AF 18-250mmf/3.5-6.3 DI II ?
Ποση διαφορα στην ευκρινεια , χρωματα κλπ ?
Αυτο που βλεπω πως χανω, ειναι σε φωτεινοτητα, αλλα τι γινεται με τα υπολοιπα χαρακτηριστικα ?
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,948
Θεσσαλονίκη
μπορείς να δεις τεστ και των δύο στο photozone.de
Ο 17-50 έχει σίγουρα λιγότερες παραμορφώσεις στο ευρυγώνιο (μάλιστα είναι και λίγο πιο ευρυγώνιος), μεγαλύτερη ανάλυση (αν και ο 18-250 τα πάει καλά στον τομέα αυτό) και δίνει πολύ πιο φωτεινή εικόνα στο σκόπευτρο λόγω του f/2.8. Αυτό θα βοηθάει σίγουρα και το AF. Τη διαφορά στην ανάλυση, εάν τους φορέσεις πάνω στην 300D, μπορεί και να μην την καταλάβεις, όμως.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,948
Θεσσαλονίκη
λέγεται ότι ο νέος 18-250 είναι αρκετά καλός σε ανάλυση, δύσκολα θα καταλάβεις στον τομέα αυτό διαφορά από τον 17-50 πιστεύω. Υπόψιν έχει πάρα πολύ μεγάλες παραμορφώσεις στο ευρυγώνιο. Προσωπικά θα έσπαγα αυτό το εστιακό εύρος σε δύο φακούς.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
τι απωλεια σε ποιοτητα θα εχω αν αντι του Tamron 17-50/2.8 , παρω (για λογους ευχρηστιας) εναν Tamron XR AF 18-250mmf/3.5-6.3 DI II ?
Ποση διαφορα στην ευκρινεια , χρωματα κλπ ?
Αυτο που βλεπω πως χανω, ειναι σε φωτεινοτητα, αλλα τι γινεται με τα υπολοιπα χαρακτηριστικα ?

Πολύ απλά θάβεις τη μηχανή σου. Ή για να το πω απλά, έχεις μια πηγή hiend και τη βάζεις να παίξει με av ενισχυτή. Τί θα σου δώσει ως τελικό αποτέλεσμα;
 
Last edited:

NNOW

AVClub Addicted Member
3 July 2006
1,354
Θεσσαλονίκη
Δεν είναι μόνο οι αναλύσεις του photozone που μετράνε όμως. Πιστεύω σε όλα τα χαρακτηριστικά της φωτογραφίας θα υπάρχει υποβάθμιση. Ειδικά σε κορεσμό χρωμάτων φαντάζομαι.
 
16 July 2006
7,507
HAMBURG
εγω πιστευω στην ευκρεινια σε καποιες εστιακες αποστασεις θα χανει λιγακι.....

προσωπικα οι παραμορφωσεις των ευρυγωνιων δεν με ενοχλουνε παντα .....
καποιες φορες εχουν αστεια αποτελεσματα ......
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,948
Θεσσαλονίκη
Εντάξει, το photozone κάνει "εργαστηριακές" μετρήσεις. Παραμορφώσεις, mtf charts, βινιεταρίσματα, χρωματικές εκτροπές. Παρεμπιπτόντως μπορεί να αναπτύξει επιγραμματικά ο δοκιμαστής κάποια χαρακτηριστικά του φακού, αλλά αυτό δεν υπάγεται στην κύρια λειτουργία των δοκιμών. Φυσικά υπάρχουν αρκετά χαρακτηριστικά που απασχολούν, όπως το κόντραστ, η αντοχή θάμβωση με πίσω φως, με πλάγιο φως, η απόδοση σε κοντινά αλλά και στο άπειρο, τα χρώματα, κλπ.
Εννοείται πως δεν είναι όλα mtf charts,
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,948
Θεσσαλονίκη
Να διορθώσω ότι δεν είναι καθόλου ακριβή η SD14 όπως νόμιζα, μπορεί να βρεθεί το σώμα (Ευρώπη) και στα 700 ευρώ ακόμη.
Υπολογίσιμη εναλλακτική πρόταση επομένως.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Κατά τη γνώμη μου, φακοί superzoom δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες ενός αισθητήρα 10 μεγα. Ούτε σε ανάλυση (artifacts), Ούτε σε χρώμα, ούτε σε κοντραστ.

Εξαιρώ από το πακέτο τον CANON 28-300, και -ίσως- τον ΝΙΚΟΝ 18-200.
 

yiannakas

AVClub Addicted Member
28 September 2006
1,714
εγω ρε παιδιά τι να πάρω?
στην nikon d40x δεν μου αρέσουν τα χρώματά της, η olympus 510 έχει λιγότερο δυναμικό εύρος και θόρυβο (προς τι τότε να φυγω από τις compact), η pentax είναι ογκόδέστερη απο τις πρωτες δύο και βγαζει καπως θολες jpeg εικόνες...,η canon δεν έχει σταθεροποιητή και πρέπει να τα σκάσω στους ακριβους φακους, η sony A100 έχει θόρυβο στα υψηλά iso....η sigma sd14 έχει φανταστικα χρωματα και δυναμικο εύρος αλλά είναι πανάκριβη για 4 megapixels κάμερα και έχει πολύ θόρυβο...

τι παίρνω τότε?