Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Μουσικές Συζητήσεις
"Χιούμορ" στην κλασσική
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δημήτρης Ν." data-source="post: 106085" data-attributes="member: 79"><p>παρ' όλα αυτά θίγεις ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα. Την αδυναμία κατανοήσεως της μουσικής εάν δεν είσαι ο ίδιος μουσικός . Διότι πως αλλοιώς θα χαμογελάσεις έστω αν δεν καταλάβεις ότι η τέταρτη χορδή του βιολιού είναι κουρδισμένη πιό κάτω από το κανονικό , όπερ προϋποθέτει ότι ξέρεις και σε ποιά νότα κουρδίζεται κάθε χορδή του βιολιού , όπως επίσης θα πρέπει να ξέρεις ότι το ασύνηθες κατά τα ανωτέρω κούρδισμα δεν είναι εσφαλμένο , αλλά τεχνική της scordatura , που σημαίνει ότι πρέπει να ξέρεις τι είναι η τελευταία. </p><p></p><p>Περαιτέρω πως θα γνωρίζεις ποιός ρόλος έχει αποδοθεί σε κάθε όργανο εάν δεν έχεις διαβάσει την άποψη του συνθέτη , που προϋποθέτει ότι θα ξέρεις τον Henri Cazalis και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό ώστε να αντιλαμβάνεσαι τις επιρροές του από την μεσαιωνική παράδοση , της οποίας επίσης θα πρέπει να είσαι γνώστης - από το λατινικό πρωτότυπο ίσως ; </p><p></p><p>Τέλος θα πρέπει να έχεις συμφωνήσει σε έναν αποδεκτό γλωσσικό κώδικα , όπου οι λέξεις "εξωστρεφής" και "εκδηλωτικός" για έναν μαέστρο θα σημαίνουν κάτι το οποίο μπορεί να το παραλληλίσεις με την μουσική . </p><p></p><p>Φουυυυ φιλαράκι χέ.. ψηλά κι αγνάντευε . Ενα κομμάτι είπαμε να ακούσουμε και μας έθεσες ως προϋπόθεση της απόλαυσης του τρία PhD στην μουσική και μουσικολογία , στην μεσαιωνική ποίηση , στην ευρωπαϊκή λογοτεχνία κλπ</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δημήτρης Ν., post: 106085, member: 79"] παρ' όλα αυτά θίγεις ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα. Την αδυναμία κατανοήσεως της μουσικής εάν δεν είσαι ο ίδιος μουσικός . Διότι πως αλλοιώς θα χαμογελάσεις έστω αν δεν καταλάβεις ότι η τέταρτη χορδή του βιολιού είναι κουρδισμένη πιό κάτω από το κανονικό , όπερ προϋποθέτει ότι ξέρεις και σε ποιά νότα κουρδίζεται κάθε χορδή του βιολιού , όπως επίσης θα πρέπει να ξέρεις ότι το ασύνηθες κατά τα ανωτέρω κούρδισμα δεν είναι εσφαλμένο , αλλά τεχνική της scordatura , που σημαίνει ότι πρέπει να ξέρεις τι είναι η τελευταία. Περαιτέρω πως θα γνωρίζεις ποιός ρόλος έχει αποδοθεί σε κάθε όργανο εάν δεν έχεις διαβάσει την άποψη του συνθέτη , που προϋποθέτει ότι θα ξέρεις τον Henri Cazalis και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό ώστε να αντιλαμβάνεσαι τις επιρροές του από την μεσαιωνική παράδοση , της οποίας επίσης θα πρέπει να είσαι γνώστης - από το λατινικό πρωτότυπο ίσως ; Τέλος θα πρέπει να έχεις συμφωνήσει σε έναν αποδεκτό γλωσσικό κώδικα , όπου οι λέξεις "εξωστρεφής" και "εκδηλωτικός" για έναν μαέστρο θα σημαίνουν κάτι το οποίο μπορεί να το παραλληλίσεις με την μουσική . Φουυυυ φιλαράκι χέ.. ψηλά κι αγνάντευε . Ενα κομμάτι είπαμε να ακούσουμε και μας έθεσες ως προϋπόθεση της απόλαυσης του τρία PhD στην μουσική και μουσικολογία , στην μεσαιωνική ποίηση , στην ευρωπαϊκή λογοτεχνία κλπ [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Μουσικές Συζητήσεις
"Χιούμορ" στην κλασσική
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…