Βρε γελάς με τον Γιάννη αλλά δεν κοιτάς το τι έχουμε κάνει και εμείς
Για να μπορέσει να με καταλάβει ο φίλος θα φέρω το παράδειγμα της dl 103 vs103R η τελευταία είναι ακόμη πιο καθαρή στο ηχόχρωμα της για τον απλούστατο λόγο είναι αυτή η καθαρότητα που έχουν τυλίξει τα πηνία της συγκεκριμένης κεφαλής ,φυσικά θέλει τα κατάλληλα συνοδά για να την αναδείξεις .
Απλά τα ενισχυτικά της Denon μπήκαν στην ζωή μου όταν κατάφεραν αν και τρατζίστορ όχι λάμπα να παίξουν με μουσικότητα τα ηχεία της tannoy που είχα ,είναι δε τόσο αυστηρά που δεν μπορείς να φανταστείς .
Ναι υπάρχει αυτός ο ανοιχτός ήχος που αναφέρεις Γιάννη αλλά με βελούδινα άκρα δίχως να είναι σκληρός .
Ναι μπορούν να συνεργαστούν και τα ενισχυτικά της Nad που αναφέρεις αλλά και με τα ενισχυτικά της musical fidelity κτλ
Η σειρά της dali icon που αναφέρεις ουδέποτε μου άρεσε και ξέρεις γιατί ;
Δεν μπόρεσα ποτέ να συνηθίσω αυτό το ribbon tweeter μπορεί να έδινε σίγουρα ακόμη λεπτομέρεια εκεί ψιλά αλλά στα δικά μου τα αυτιά ακουγόταν αφύσικο.
Αν και στην σειρά opticon 6 υπήρχε θεαματική βελτίωση ,το θέμα για μένα προσωπικά …Είναι αν μπορέσω μακροχρόνια να συμβιώσω γενικά με τα ribbon για ευνόητους λόγους .
Τα tannoy δόθηκαν αν και με 6.5 ,ουδέποτε στον χώρο μου κατάφερα να ελέγξω το χαμηλό τους ,εδώ είναι περίπτωση ηχείου που είναι τρομερό στις μεσαίες και υψηλές συχνότητες και βάζει αυτογκόλ στις χαμηλές ,να της σκεπάζει δηλαδή σε κάποιες ηχογραφήσεις .
Για την περίπτωση του Oberon τι να γράψω Έχω τοποθετηθεί αν και με 9 ίντσες 4 γούφερ παρακαλώ χτυπάνε εκεί που πρέπει , έχω εξηγήσει τον λόγο .
Προσέξτε κάτι που μου έπεσε στην αντίληψη λεπτομέρεια μεν ,αλλά νομίζω έχει τον σκοπό της …
Αντί να βάλει τις νευρώσεις οριζόντια εσωτερικά στην καμπίνα τις τοποθέτησε με κλίση δίνοντας στην ουσία σχήμα μέσα στο ηχείο .