Davinci Resolve (VS the World's softwares)

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
90,499
Εκεί ψηλά.....
Λόγο πανδημίας, ένας φίλος πήρε για το solidworks official πιστοποίηση που κανονικά δινόταν μόνο μέσω ενός συνεδρίου στην Αμερική αλλά λόγο covid το έκαναν online και με international συμμετοχές.

Γνωρίζετε αν γίνεται on-line να πάρεις την official πιστοποίηση για το resolve;

Και πόση αξία έχει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα;


Στην Ελλαδα για να βρεις δουλεια ειδικα σε resolve δεν θες πιστοποιηση. Εμπειρια θες.
 
  • Like
Reactions: GKalantas

GKalantas

AVClub Enthusiast
23 January 2020
711
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις.

Πάντως και σε παραγωγές που κερδίζουν βραβεία και μάλιστα στις Κάννες, γίνονται color grading λάθη που τα παρατηρεί ακόμα και κάποιος που δεν έχει ιδιαίτερη επαφή με color grading. Παράδειγμα η εξαιρετική ταινία beanpole που τραβάει πολύ συγκεκριμένα χρώματα για να αποδώσει μια συγκεκριμένη ατμόσφαιρα. Και παρόλο που σε πολλές σκηνές φαίνονται τα λάθη από το πουσαρισμα, αυτό δεν επηρεάζει καθόλου την ποιότητα της ταινίας και την απόλαυση της.


Αντιθέτως έχω δει καλογυαλισμενες παραγωγές ταινιών που μοιαζουν με τηλεοπτικές διαφημίσεις και αυτό δεν το λέω για καλο. Ειδικά κάτι ισπανικές ταινίες μυστηρίου και θρίλερ. μάλλον όμως οι διαφημίσεις πληρώσουν πολύ καλύτερα. Δεν υπάρχει αντικειμενική αισθητική οπότε νομίζω είναι πιο πολύ τι ταιριάζει στον καθένα. Υπάρχει η μόδα των raising blacks, το orange and teal που πλέον θεωρείται ξεπερασμένο και overused και δεν ξέρω και ποιες άλλες.

Αν τύχει και δείτε το beanpole κάντε ένα σχόλιο εδώ για το color grading της ταινίας.
Γενικά έχει εξαιρετική παλέτα χρώματων και συνθέσεων αλλά σε πολλές σκηνές ιδιαίτερα στους τοίχους, φαίνεται ότι έχει γίνει ψηφιακή επεξεργασία χρωμάτων.
 
Last edited:

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
90,499
Εκεί ψηλά.....
Δεν υπάρχει αντικειμενική αισθητική οπότε νομίζω είναι πιο πολύ τι ταιριάζει στον καθένα.


Aυτο ισχυει παντα στην τεχνη της κινηματογραφησης.

Ομως υπαρχει και αντικειμενικα καλη δουλεια στο Grading ειδικα αν ξερεις πως ειναι το πρωτοτυπο υλικο.
 

speedman_27

Supreme Member
17 August 2010
5,061
Mitilini
Πρόσφατο τι πρόγραμμα χρησιμοποιεί δεν μπορώ να καταλάβω. Πάντως η τηλεόραση είναι lgScreenshot_20210427-234634_Chrome.jpg
 

GKalantas

AVClub Enthusiast
23 January 2020
711
Μάλλον baselight αλλά τα προγράμματα δεν παίζουν και τόσο ρόλο, όσο πως τα χειρίζεσαι.

Δώσε το καλύτερο αυτοκίνητο σε εμένα και ένα πολύ μέτριο σε έναν επαγγελματία της F1. Ποιος λέτε να κερδίσει;
 

evanfotis

Moderator
Staff member
26 March 2008
5,440
Aυτοι εκει γράφουν δικά τους προγράμματα για να κάνουν αυτά που θέλουν
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
90,499
Εκεί ψηλά.....
Εγω παντως απο την μοναδικη μου εμπειρια προ ετων σε μεγαλο στουντιο γυρισματων και επεξεργασιας ταινιων πρωτης γραμμης τα κανονικα χρησιμοποιουν.

Οχι για κανενα αλλο λογο. Αλλα γιατι δουλευουν παραλληλα πολλοι μαζι (μπορει και σε ολον τον κοσμο ταυτοχρονα) για μια σκηνη και πρεπει τα προγραμματα να ειναι συμβατα.
 

evanfotis

Moderator
Staff member
26 March 2008
5,440
Oτα εισαι σε επίπεδο weta digital, Lucas Films, ILM, Pixar κλπ, έχεις προγραμματιστές που διαmορφώνουν τα προγράμματα, στις απαιτήσεις της παραγωγής, γιατι σε πολλά θεματα δεν υπάρχουν ετοιμα, και αυτες οι εταιρίες οδηγούν τις εξελίξεις. Μετα απο καιρό αρκετά έρχονται και στο ευρύ κοινό. Θυμίσου απο παλιά Renderman, massive κλπ.
Εδώ μικρότερα "μαγαζιά" οπώς το Blur κλπ εχουν βγάλει ενα σωρό plugins.

Δε σημαίνει οτι δεν χρησιμοποιούν ΚΑΙ τα εμπορικά προγράμματα, φυσικά και τα χρησιμοποιούν, για τις περισσοτερες και πιο απλές εργασιές. Αλλά για τα δύσκολα... γραφουν δικά τους, ειτε προγράμματα ειτε add ons, plugins.
 
Last edited:

GKalantas

AVClub Enthusiast
23 January 2020
711

Αυτά χρησιμοποιούν και κυρίως fusion, flame, nuke και για 3d παλιότερα softimage, maya για ταινίες και 3dstudio max, lightwave 3d για μικρότερες εργασίες, διαφημίσεις κτλ τώρα θα έχουν αλλάξει γιατί δεν έχω επαφή με 3d.

Στο πανεπιστήμιο πάντως (πριν ~20χρονια) μας δίδασκαν softimage αλλά μας τόνιζαν ότι σημαντικό δεν ειναι το πρόγραμμα που μπορεί να αλλάξει, αλλά ο τρόπος σκέψης και η δημιουργικότητα. Το ότι χρησιμοποιούν στα μεγάλα project nuke, flame, fusion, smoke κτλ έχει να κάνει και με το ότι είναι φτιαγμένα για εύκολο collaboration μεταξύ διαφορετικών χρηστών.

Η διαφορά είναι ότι τα μεγάλα studio έχουν και τους προγραμματιστές αν χρειαστεί να τροποποιήσει κάτι στο πρόγραμμα ή να γράψουν κάποιο plug-in. Πάντως δεν έχουν μαγικά πρόγραμματα μόνο για αυτούς.
 

NassosT

Supreme Member
17 June 2006
4,686

evanfotis

Moderator
Staff member
26 March 2008
5,440
Το μόνο θέμα είναι ότι τα μεγέθη των εφαρμογών έχουν ξεφύγει με τις ai δυνατότητες, 6.5Gb εγκατάσταση, και ότι ακόμα σε δυνατά μηχανήματα, σέρνονται οι λειτουργίες αυτές object mask, depth matte κλπ.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
90,499
Εκεί ψηλά.....
Δεν ειναι λογικο μετα τοσα features που μπαινουν πλεον ?

Εδω μιλαμε για το πιο πληρες software all around.....