Με αφορμή και το post του Πανίκου .
Για να βάλουμε σε μια σειρά τα πράγματα .
Καταρχήν η Dl 103 R με άλλα φυσικά πηνία είναι καλύτερη κεφαλή και ακούγεται πιο καθαρή πιο εστιασμένη στα μουσικά όργανα ακόμη και στα φωνητικά .
H R δεν ειναι καλυτερη μονο για την καθαροτητα του μεταλλου των πηνιων της, αλλα και λογω διαφορετικης αντιστασης και ενδεχομενως διαμετρου συρματος των πηνιων της. Εχει κι αλλες διαφορες αλλα δεν ειναι η ωρα.
Η Lyra που έτυχε να την ακούσω παλιότερα σε έκθεση σε linn πικαπ με βραχίονα της project με ανθρακόνημα ήταν όνειρο σε κλασική μουσική .
Ένας λόγος που καταφεύγει ο κόσμος γενικότερα σε mc ,είναι η απόκριση της συχνότητας ,επειδή έχουν άκρα και φυσικά ευνοούν κάποια είδη μουσικής .
Μια καλη κεφαλη που στηνεται σωστα ,δεν ευνοει ουτε αδικει κανενα ειδος μουσικης.
Φυσικά υπάρχουν πολύ καλές MM αν λοιπόν ο τύπος στο you Tube έβαζε κλασική μουσική η jazz η sure m44-7 πάντα με την δικιά της βελόνα θα κατέρρεε η συγκεκριμένη κεφαλή απευθύνεται για ξύσιμο για τους dj έχει έμφαση στο χαμηλό αλλά είναι πολύ τίμια για τα λεφτά της ,το αναφέρω αυτό γιατί μεγάλωσα με της sure και δεν μπορεί να συγκριθεί πχ με μια v15 η m75 97 .
Η Μ44-7 σαφως ειναι κεφαλη "ειδικου σκοπου". Να διευκρινησουμε το "ξυσιμο" (scratch) , αυτο αφορα τη στιβαροτητα του στελεχους και ακιδας και οχι το αν υπο καποιες συνθηκες η Μ44-7 θα παιζε καλα ή οχι.
Για μένα όμως μια Dl στηρίζεται πρωτίστως για την διαφάνεια της μπορεί να διαχειριστεί πολλά είδη μουσικής .
Η κυρία διαφοροποίηση της Dl A 110 είναι ότι έρχεται με το δικό της headsell και δεν χρειάζεται να προσθέσω μάζα κτλ κτλ έχει πληροφορία σε αυτό συμφωνούν όλοι και εγώ μαζί τους σαν χομπίστας .
Το λαθος σου ειναι οτι περιοριζεις ή αφηνεις να νοηθει οτι αυτα που γραφεις, ειναι χαρακτηριστικα ΜΟΝΟ της DL103. Δεν ειναι. Αυτα που περιγραφεις υπαρχουν σε υπερθετικο βαθμο σε παρα πολλες κεφαλες, γι αυτο και πολλοι θεωρουν, (κρινοντας την DL103 αυστηρα, και την κρινουν αυστηρα ακριβως διοτι καποιοι κανουν σχολια οπως τα δικα σου), την DL103 ως μη ικανη να συγκριθει με τις πιο συγχρονες κεφαλες.
Αν λοιπόν την άκουσαν λίγο ζεστή στις μεσαίες συχνότητες αυτό οφείλεται διότι υπάρχει πληροφορία στις χαμηλές συχνότητες που εδώ είναι περιγραφικό και όχι να λειτουργεί το χαμηλό σαν υπογουφερ …όπως συμβαίνει με κάποιες άλλες κεφαλές .
Αυτό φυσικά είναι μια απάντηση σε αυτούς που ισχυρίζονται ότι υπάρχει έλλειψη .
Αυτα λεγονται "χρωματισμοι" και κανενα προβλημα αν ειναι εύφωνα και αρεσουν. Στο βιντεο DL103 VS DL103R τα ακρα της Ρ ειναι εμφανως καλλυτερα και λιγοτερο χρωματισμενη γενικα κεφαλη. Ποσο μαλλον η LYRA .
Αν λοιπόν κάτσουμε και ασχοληθούμε ακόμη και με την αντίσταση του phono
ΑΥΤΟ,
την τροφοδοσία που το συνοδεύει θα αντιληφθούμε πολλά .
Ακόμη και με την καλωδίωση του phono δηλαδή το
interconnect αυτό που πάει από το phono στον ενισχυτή μας .
Οπως και αυτο, ισχυουν για ολες τις κεφαλες και ολα τα phono.
Και όπως περιέγραψα από την αρχή σαν MC ακούει στα πάντα !!!
Ουτε αυτο ειναι "προσον" της DL103 .
Ο ισχυρισμός ακόμη ότι δεν υπάρχουν άκρα
Αυτο δεν ειναι απλα ισχυρισμος. Πρακτικα φαινεται ευκολα, ακομη και απο το βιντεο συγκριτικα με την DL103R.
Στην πραξη, που πλεον η κεφαλη ειναι στο δισκο και πρεπει να αποδειξει τι πραγματικα κανει ή δεν κανει , τα πραγματα αλλαζουν σε σχεση με το τι βλεπεις στο χαρτι.
Δεν εχω σκοπο να χαλασω τον ενθουσιασμο σου για την DLA , αλλα κι απο την αλλη, οντως συμφωνω μαζι σου, ναι , πρεπει σε καποια φαση, τα πραγματα να μπουν στην σωστη τους σειρα αλλα κυριως θεση. Για να γινει αυτο, πρεπει να απανταται καθε ισχυρισμος.
Ο Tzimisce σου ειπε κατι πιο πανω για την κεφαλη του. Αυτη η ιδια κεφαλη ηταν αυτη , με την οποια και γω πριν χρονια, αντικατεστησα τη δικη μου DL103.