μετά και το σημερινό εχω να πω οτι είναι απο της ποιο ευχάριστες καλογραμμενες σειρές Εχει ροή για αστυνομική σειρά με χαρακτήρες που έχουν βάθος μεν δεν κουράζουν δε (γιατί κλιμακώνουν με ρυθμό ) οπως σε αλλες σειρές με τα γεμίσματα απο άδειες σκηνές (ενδεικτικά θα αναφέρω πόσες λίγες σκηνές έχουμε δει απο την πρωινή δουλειά του ) κατι που φοβήθηκα οταν ανακοίνωσαν την επιστροφή μην δούμε μια απο τα ίδια , εφαγαν χρόνο να χτίσουν το μέρος και τους ανθρώπους και σου πετάνε πλοκη τόσο όσο για να μην γίνει ψεκάστε σκουπίστε τελειώσατε. Αναγκαίο κακό να χτίσουν πρόσωπα και το μέρος για να νοιαστεί και ο θεατης
Σεναριακά στέκεται ακόμη και τωρα που είναι μικρή η κοινωνία και αυτό είναι αξιοθαύμαστο να το κάνει κάποιος στην οθόνη ,Ειδικά αν σκεφτούμε οτι το αρχικό concept δεν υφίσταται εκεί (αλλα προφανώς θα εχει αναφορές αλλιώς θα βλέπαμε ακομα ενα fargo ) , ο πρωταγωνιστής είναι ενα καμμένο χαρτί σεναριακά και τον τσαλακώνουν ( θεωρώ οτι θα εχει κατάληξη braking bad ) αντε να περάσουν στην άλλη γενιά αν θέλουν άρμεγμα .
Έχτισαν πολύ καλά το οτι δεν εχει εγκληματικότητα εκεί , αλλα οπως είναι λογικό στην ευρύτερη περιοχή κάτι θα γίνετε (ναρκωτικά κλπ ) . Ως τωρα εχουμε το "εξαφανίζετε κόσμος " και αυτό στα μεγέθη της Αμερικής είναι φυσιολογικό γεγονός (στην πραγματηκότητα ποσο μαλλον σε σειρά ) κλειστές κοινωνίες με μικρή ανοχή φέρνουν κόσμο να φεύγει και να μην κοιτάζει πίσω σε πολλές χώρες ακομη και στη δικιά μας , επίσης έδειξε οτι χρονικα οι εξαφανισεις μέχρι τώρα δεν τραβάνε πχ το fbi γιατί επι της ουσίας δεν γίνονται τακτικά ούτε σε ατομα που εχουν καποιον να τους ψάξει . Ειναιλοιπόν και καποιες λεπτομεριες που εχουν σκεφτεί και δένει το όλο σκηνικό
Τραγικό για μενα ειναι οτι μιλάμε για κοινωνικό φαινόμενο και οχι κατι απο την φαντασία , πχ η σωματεμπορία που δεν ακουμε σχεδόν τίποτα ανθίζει και μάλιστα σε πολλες βαθμίδες
Ως θεατές αναγνωρίζουμε μεσα απο την εικόνα εναν serial killer και η αλήθεια ειναι οτι εχουμε δει πολύ λίγα για να κρίνουμε (δεν θελω να κάνω spoil αλλα μπορεί να μας δείχνουν μισή αλήθεια πολύ εύκολα ) .Σεναριακά μονο η "θέλω να γίνω δημοσιογράφος " δεν κολλάει ως παρουσία αλλα ειναι συνδετικός κρίκος που βολεύει για να κολλάνε τα γεγονότα στην πλοκή οταν δεν μπορούν να κανουν μετάβαση (και με βάση του τι βλέπουμε μπορεί να κρατήσει ασφαλή και τον πρωταγωνιστή )
Η αδελφή κολλάει στα μέσα του πρωταγωνιστή οπως και ο πατέρας παλιά , το θεμα είναι οτι χρειάζεται την υποστήριξη ο χαρακτήρας γιατί τωρα δεν εχει ουτε αντικείμενο ούτε σκοπό . Ακόμη και η Χάνα μπορεί να σκάσει ή καποιος απο Μαϊάμι