Αυτο με την εγγυηση και ειναι και δεν ειναι προβλημα ,εξαρταται τη μαρκα που εχεις παρει και που μενει κανεις. Εγγυση το συγκεκριμενο καταστημα δινει την πανευρωπαικη του κατασκευαστη και αν παθει κατι το πας η το στελνεις εκει και αυτοι αναλαμβανουν τα περαιτερω.... Οποτε για τους βορειοτερα παροικουντες δεν ειναι τοσο προβλημα. Προβλημα θα ηταν για μενα να παρω μια sony π.χ. και επειδη το σερβις
εδω στη λαμια ( η αποθηκη απωλεσθεντων καλυτερα ) ειναι 3 λαλουν και 13 χορευουν ,θα επρεπε να την παω εγω στην αθηνα κ.λ.π. κ..λ.π. Το ιδιο προφανως ισχυει για αρκετες εταιρειες οπου ετσι κι αλλοιως επαφιεται στην διαθεση η οχι του αντιπρωσοπου να σε εξυπερετηση. Ετσι κι αλλοιως αν το χρειαστεις μετα απο 1 χρονο παπαλα εκτος αν εισαι δικηγορος ,δημοσιογραφος η εχεις χρονο για χασιμο..
Και αν ειναι να γλυτωσω καμμια 400 ευρα απο την αγορα δεν το συζηταω καθολου μιας και ειναι θεμα τυχης σε ποιον αντιπρoσωπο θα πεσεις και τι σχεδια θα σου κανει και αν ποτε θα παρεις πισω σε ευλογο χρονο την τηλεοραση σου και δεν αγορασεις αλλη μεχρι τοτε.Εδω κινητα και κανεις 1-2 μηνες να τα παραλαβεις πισω ,φαντασου μια LCD..
Επισης το συγκεκριμενο καταστημα σου δινει την δυνατοτητα να πας να παραλαβεις εσυ το προιον και να το ελεγξεις πριν το παρεις και θα προτιμουσα να καψω 50 ευρω βενζινη με τα δυοδια και να παω να την δω κιολας .
Προσωπικα προτιμω να εχω να κανω με ενα μαγαζι που του ειμαι πελατης παρα με τον καθε υπαλληλο ,τεχνικο ,προισταμενο ,κεντρικα κ.λ.π.
Ισως για την εξυπερετηση και το σερβις που προσφερει το καταστημα να μπορει να μας πει καποιος ατυχος με προβληματικη αγορα .
Καποιος (πιθανον ο rivers) ειχε γραψει ενα καλο για το service στην ελλαδα αλλα δεν το θυμαμε..