Καλημέρα!
Αρχικά συγνώμη εάν σας παρέσυρα να συζητάμε για το πηγάδι του και μόνο. Άλλωστε εάν ξεκινήσεις μια αντίστοιχη κατασκευή αυτό θα είναι ένα μόνο από τα σημεία που θα πρέπει να δώσεις προσοχή. Το μόνο μου σχόλιο ήταν για το πηγάδι καθώς μόνο αυτό έχω κατασκευάσει βάση του συγκεκριμένου site.
Από εδώ κλέβω μια φωτο
http://www.thomas-schick.com/Lenco.htm
Μεταξύ βαλβίδας και οδηγού υπάρχει ένα μικρό κενό το οποίο γεμίζει με λάδι. Με την περιστροφή του δίσκου βέβαια αυτό το μικρό κενό δεν δημιουργεί πολλά προβλήματα, αλλά και πάλι θα προτιμούσα μικρότερες ανοχές. Έψαξα αρκετά με μηχανικούς να βρω βαλβίδα που να έχει το δυνατό μικρότερο περιθώριο μέσα στον οδηγό της, αλλά τελικά προβλέπετε σε αυτές τις περιπτώσεις αυτό το μικρό κενό. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι η βαλβίδα και ο οδηγός είναι φτιαγμένα για να κάνουν και παλινδρομική κίνηση και όχι περιστροφική ακριβός. Για την ιστορία οι βαλβίδες που χρησιμοποίησα ήταν από Opel 1800cc, αρχικά μεταχειρισμένες και στη συνέχεια καινούριες καθώς περίμενα καλύτερα αποτελέσματα από τις καινούριες (μικρότερο διάκενο).
Τα προηγούμενα μου πείραμα ήταν με κάτι αντίστοιχο του ρουλεμάν με άξονα, στη συνέχεια έκανα δύο πειράματα με βαλβίδες και οδηγούς. Ο λόγος που και εμένα μου φάνηκε καλή ιδέα να κατασκευαστεί είναι οι ανοχές των βαλβίδων και το μέταλλο που χρησιμοποιούν.
Προς θεού δε θέλω να αποτρέψω κανέναν να δοκιμάσει, μάλιστα εφόσον κάποιος θέλει έχω να του δανείσω και ένα έτοιμο σετ για τα πρώτα του πειράματα. Απλά μη πάρουμε σαν δεδομένο ότι η απλή λύση αυτή θα είναι και το τέλος του δρόμου… θεωρώ ότι το πηγάδι της Acoustic Solid και το μαγνητικό clearaudio είναι καλύτερα τουλάχιστο σε αυτό το σημείο (αυτό που δείχνει η φωτο).
Και όπως λέει και ο Guybrash μπορεί ο γερμανός να το πάλεψε πολύ περισσότερο… με τον καιρό και εγώ σκέπτομαι να κάνω και άλλα πειράματα…
Πάντως ότι κατασκευή και αν ξεκινήσεις εδώ είμαστε να το συζητάμε και να ανταλλάσουμε απόψεις.