Καλησπερα.
Έχω αγοράσει ένα DM 800 απο ενα μαγαζι στην Γερμανία ο οποίος έχει παρουσιάσει πρόβλημα και θέλει service. Επειδή είναι δύσκολο να επικοινωνήσω με τους γερμανούς πήρα τηλέφωνο την Satsonix και ζήτησα εάν μπορούν να με εξυπηρετήσουν και η απάντηση που πήρα ήταν ότι είναι αντιπροσωπεία μόνο για τα μηχανήματα που εισάγουν αυτοί. Το ερώτημά μου είναι εάν είναι υποχρεωμένοι σαν αντιπροσωπεία και επίσημο service να εξυπηρετούν όλα τα μηχανήματα ανεξαρτήτου αγοράς? Δηλαδή επειδή βρέθηκα στην Γερμανία και ειχε κυκλοφορήσει νωρίτερα απο την Ελλάδα το μηχάνημα εκεί και το αγόρασα πάει να πεί ότι πρεπει να πάω στην Γερμανία να εξυπηρετηθώ? Δεν μιλάμε για Αμερική Ασια, για Ευρωπαική ένωση μιλάμε.
Σ: Ο κ. Κέντης (αντιπρόσωπος) ήταν και έιρωνικός απέναντι μου λέγοντάς μου ότι αυτά παθαίνουν όποιοι αγοράζουν απο το εξωτερικό.
Έχω αγοράσει ένα DM 800 απο ενα μαγαζι στην Γερμανία ο οποίος έχει παρουσιάσει πρόβλημα και θέλει service. Επειδή είναι δύσκολο να επικοινωνήσω με τους γερμανούς πήρα τηλέφωνο την Satsonix και ζήτησα εάν μπορούν να με εξυπηρετήσουν και η απάντηση που πήρα ήταν ότι είναι αντιπροσωπεία μόνο για τα μηχανήματα που εισάγουν αυτοί. Το ερώτημά μου είναι εάν είναι υποχρεωμένοι σαν αντιπροσωπεία και επίσημο service να εξυπηρετούν όλα τα μηχανήματα ανεξαρτήτου αγοράς? Δηλαδή επειδή βρέθηκα στην Γερμανία και ειχε κυκλοφορήσει νωρίτερα απο την Ελλάδα το μηχάνημα εκεί και το αγόρασα πάει να πεί ότι πρεπει να πάω στην Γερμανία να εξυπηρετηθώ? Δεν μιλάμε για Αμερική Ασια, για Ευρωπαική ένωση μιλάμε.
Σ: Ο κ. Κέντης (αντιπρόσωπος) ήταν και έιρωνικός απέναντι μου λέγοντάς μου ότι αυτά παθαίνουν όποιοι αγοράζουν απο το εξωτερικό.