Έλα να Δείς

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,081
Εκεί ψηλά.....
z-P28hnk-Gz-Jhxz9-If-Nifx-X6-UJw2-P.jpg







ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ (1985)
IDI I SMOTRI / COME AND SEE
του Έλεμ Κλίμοφ

(επανέκδοση)
Υπόθεση: Η ταινία ακολουθεί ένα 12άχρονο αγόρι, τον Φλόρια (που τον υποδύεται υποδειγματικά ο Aleksei Kravchenko). Όταν ξεθάβει ένα χαμένο όπλο, ο Φλόρια κατατάσσεται στο Ρωσικό στρατό ανυπομονώντας να ζήσει σαν στρατιώτης. Όμως, η φαντασίωσή του γρήγορα διαλύεται, όταν έρχεται αντιμέτωπος με την πραγματικότητα. Οι συμπολεμιστές του τον αφήνουν πίσω για να τον προστατεύσουν κι απομένει μόνος. Συναντά την Γκλάσα (Olga Mironova), μια όμορφη έφηβη, που επίσης έχει μείνει μόνη της. Μαζί επιστρέφουν στο χωριό του Φλόρια, όπου ανακαλύπτουν ότι όλοι οι κάτοικοι και η οικογένεια του Φλόρια, έχουν σφαγιαστεί. Ο Φλόρια συνεχίζει την περιπλάνηση και ξεκινά μια νέα αποστολή: να βρει τροφή για τους αβοήθητους κατοίκους ενός γειτονικού χωριού. Στο δρόμο του θα βρεθεί στο μέσο μιας σφαγής και θα δει τους Ναζί να στοιβάζουν τους κατοίκους ενός χωριού σε μια αποθήκη και να την πυρπολούν, αφανίζοντας μαζί και την αθωότητα του Φλόρια, που αρχίζει εμφανώς να γερνά. Καθώς βρίσκεται αντιμέτωπος με την κτηνωδία, τα μαλλιά του ασπρίζουν και ρυτίδες εμφανίζονται στο πρόσωπό του.

Στοιχεία ταινίας
Φωτογραφίες
Βίντεο
Περισσότερες πληροφορίες






ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

Πρωταγωνιστούν:

Aleksei Kravchenko ... Florya Gaishun
Olga Mironova ... Glasha (as O. Mironova)
Liubomiras Lauciavicius ... Kosach
Vladas Bagdonas
Juri Lumiste
Viktor Lorents
Kazimir Rabetsky
Yevgeni Tilicheyev
Aleksandr Berda
G. Velts
V. Vasilyev
Igor Gnevashev
Vasili Domrachyov
G. Yelkin
Ye. Kryzhanovsky
N. Lisichenok
Vladimir Manayev
Takhir Matyullin
Pyotr Merkuryev
Valentin Mishatkin
G. Matytsky
Yevgeniya Polyakova
Anatoli Slivnikov
Georgi Strokov
Tatyana Shestakova
Oleg Shapko
Σκηνοθεσία
Elem Klimov

Σενάριο
Ales Adamovich
Elem Klimov

Παραγωγοί
Bero Beyer
Jacques Bidou
Marianne Dumoulin

Μουσική
Oleg Yanchenko

Φωτογραφία
Aleksei Rodionov

Μοντάζ
Valeriya Belova

Σχεδιασμός Παραγωγής
Viktor Petrov

Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Viktor Petrov

Σκηνικά
Viktor Petrov

Κοστούμια
Eleonora Semyonova

Μακιγιάζ
V. Bolotnikov
S. Mikhlina
A. Zhurba

Διεύθυνση Παραγωγής
S. Tereshchenko

Βοηθός Σκηνοθέτη
N. Grakina
I. Levandovskaya
Afanasi Trishkin

Χρονολογία παραγωγής
1985

Χώρα παραγωγής
ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ

Γλώσσα
ΡΩΣΙΚΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

Διάρκεια
142'

Εικόνα
ΕΓΧΡΩΜΗ 1.37:1 (περιλαμβάνεται αρχειακό υλικό σε ασπρόμαυρη εικόνα)

Είδος ταινίας
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ, ΠΟΛΕΜΙΚΗ

Εταιρείες Παραγωγής
Mosfilm
Belarusfilm

Διανομή
New Star (Ελλάδα) (2009) (all media)
Sovexportfilm (1985) (worldwide) (all media)
Divisa Home Video (2008) (Spain) (DVD)
Empresa Hispanoamericana de Video (EHV) (????) (Argentina) (VHS)
Globo Video (Brazil) (video)
Happinet (2001) (Japan) (DVD)
International Film Exchange (IFEX) (1987) (USA) (subtitled)
International Visual Corporation (2005) (Japan) (DVD)
Kino Video (????) (USA) (DVD)
Lume Filmes (2008) (Brazil) (DVD)
Njutafilms (2005) (Sweden) (DVD)
RUSCICO (2004) (worldwide) (DVD)
Sandrew Film & Teater (1986) (Sweden) (theatrical)
Seagull Films (2006) (USA) (theatrical)
Shochiku-Fuji Company (1987) (Japan) (theatrical)

Καταλληλότητα
Iceland:16 | UK:15 | France:U | Argentina:16 | Finland:K-16 | Sweden:15 | West Germany:16

Ήχος
Stereo




Περισσότερα για την ταινία (Δελτίο Τύπου)

Καλύτερη Ταινία, Βραβείο FIPRESCI Φεστιβάλ Μόσχας 1985


Λευκορωσία 1943, οι Γερμανοί ναζί καταστρέφουν ολοσχερώς 618 χωριά καίγοντας ζωντανούς τους κατοίκους τους, κυρίως γυναικόπαιδα και ηλικιωμένους. Κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου σκοτώθηκαν 2.2 εκατομμύρια Λευκορώσοι.
Η αριστουργηματική ταινία του Έλεμ Κλίμοφ είναι ένα συγκλονιστικό έπος των φρικαλεοτήτων των ναζί αποτελεί μια βίαιη καταδίκη του πολέμου.
Το σενάριο είναι του Αντάμοβιτς που είχε υπηρετήσει στο Β’ Παγκόσμιο κι είχε βιώσει την καταστροφική λαίλαπα που άφησαν οι ναζί στην Λευκορωσία, αναφέρει πραγματικά γεγονότα, όπως η καταστροφή του χωριού Κατίν. Ο Κλίμοφ άντλησε επίσης υλικό από τα παιδικά του χρόνια, όπου αναγκάστηκε να εκκενώσει την πόλη, με μια βάρκα με την μητέρα του και το βρέφος αδελφό του κατά τη μάχη του Στάλινγκραντ. «Οι φλόγες ανέβαιναν ως τον ουρανό, ακόμα και το ποτάμι καιγόταν (Βόλγας). Ήταν νύχτα, βόμβες εκρήγνυνταν παντού και οι μητέρες προσπαθούσαν να καλύψουν τα μάτια των παιδιών τους με ό,τι είχαν στη διάθεσή τους. Συμπεριέλαβα στην ταινία όλα όσα ήξερα, παρόλο που δεν είχα δει τίποτα». Αυτή η ταινία ήταν το κύκνειο άσμα του Κλίμοφ και η προσωπική του μαρτυρία.
Το αριστούργημα του Κλίμοφ καθηλώνει με την ομορφιά των εικόνων του, που λειτουργούν πολυεπίπεδα, καθιστώντας την ταινία ένα άχρονο κι αξέχαστο επίτευγμα.

Προς τιμήν των 618 χωριών που καταστράφηκαν ιδρύθηκε στο Κατίν ένα μνημείο που λειτουργεί ως και σήμερα. Διαβάζουμε την επιγραφή:
«Καλέ μας φίλε, θυμήσου: αγαπήσαμε τη ζωή και την πατρίδα μας κι εσένα. Καήκαμε ζωντανοί μέσα στις φλόγες. Κάνουμε έκκληση σε σένα: οι κραυγές κι ο πόνος μας να γίνουν θάρρος και δύναμη, για να επικρατήσει ειρήνη και γαλήνη σ’ αυτή τη γη. Ώστε να μη χαθεί ποτέ ξανά ζωή στην πύρινη λαίλαπα».
Έλεμ Κλίμοφ (1933-2003)

Ο Έλεμ Κλίμοφ γεννήθηκε στο Στάλινγκραντ στις 9 Ιουλίου του 1933 και πέθανε στις 26 Οκτωβρίου του 2003. Υπήρξε σκηνοθέτης ταινιών κατά τις δύο τελευταίες δεκαετίες του Σοβιετικού Κράτους. Ο Κλίμοφ κατόρθωσε να γυρίσει μόνο 5 μεγάλου μήκους ταινίες κατά τη διάρκεια της καριέρας του, η τελευταία, «Έλα να Δεις», είναι μια από τις πιο συγκλονιστικές αντιπολεμικές ταινίες παγκοσμίως.
Το δυτικό κοινό γνώρισε τον Κλίμοφ κυρίως από τα όψιμα έργα του και ειδικότερα το «Agoniia» («Ρασπούτιν», 1975, που διανεμήθηκε το 1984) και το «Idi i smotri» («Come and See»- «Έλα να Δεις», 1985). Κι οι δύο είναι ιστορικές ταινίες, η πρώτη για τον Γκριγκόρι Ρασπούτιν, τον αισθησιοκράτη σύμβουλο του Τσάρου Νικολάου Β’ κι η δεύτερη για τη θηριωδία των ναζί στην Λευκορωσία το 1943.
Ο Κλίμοφ έθεσε τέρμα στην καριέρα του για πολλούς λόγους. Το πολιτικό σκηνικό της Ρωσίας που άλλαζε με γοργούς ρυθμούς και επιπτώσεις που συνεπαγόταν στον πολιτιστικό τομέα, έπληξαν τον Κλίμοφ που είχε διοριστεί, ο πρώτος γραμματέας της Ένωσης Σοβιετικών Σκηνοθετών, το 1986. Η παλαιά φρουρά αντικαταστάθηκε με μια νέα. Ο Κλίμοφ είχε αντιμετωπίσει προβλήματα με τους σκηνοθέτες που ανέδειξε η Περεστρόικα του Γκορμπατσόφ. Ο Κλίμοφ απέτυχε στις προσπάθειές του
να εγκαθιδρύσει ένα νέο και δυναμικό σινεμά στα πρότυπα του σπουδαίου Σοβιετικού Κινηματογράφου. Γνωστός καθώς ήταν για τις ιδεολογικές του πεποιθήσεις, παραιτήθηκε από τη θέση του δυο χρόνια αργότερα.
Δεν ολοκλήρωσε ποτέ το σχέδιό του να γυρίσει μια ταινία βασισμένη στο «Μάστερ και Μαργαρίτα», τη φανταστική σάτιρα του Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ, ούτε τη διασκευή του μυθιστορήματος του Ντοστογιέφκι, «Οι Δαιμονισμένοι». Δήλωνε: «Έχω χάσει το ενδιαφέρον μου για τις ταινίες.
Νιώθω ότι έχω κάνει ό,τι ήταν δυνατόν να πραγματοποιηθεί.»
Ο Κλίμοφ είχε ένα ακόμα βαθύ τραύμα. Η σύζυγός του, Λαρίσσα Σεπίτκο, σκοτώθηκε το 1979
σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας της «Farewell». Μια εβδομάδα μετά τον θάνατό της, ο ίδιος ο Κλίμοφ ολοκλήρωνε τα γυρίσματα της ταινίας. Το ζεύγος Kλίμοφ-Σεπίτκο είχε γοητεύσει κατά τη δεκαετία του ’60, μοιράζονταν κι οι δυο τη ρώσικη ειρωνεία, το μαύρο χιούμορ και την ενδοσκόπηση. Αποφοίτησαν από το VGIK, την ανώτατη Κρατική Σχολή Κινηματογράφου, την εποχή που οι σκηνοθέτες στρέφονταν από τον κοινωνικό ρεαλισμό προς ένα δράμα πιο προσωπικό, αναζητώντας τον ρόλο του ατόμου στη σύγχρονη κοινωνία.
Ο Έλεμ Κλίμοφ γεννήθηκε σε οικογένεια κομμουνιστών - το όνομά του αποτελεί ακρωνύμιο των Ένγκελς, Λένιν και Μαρξ - αποφοίτησε από την Ανώτατη Σχολή Αεροπορίας του 1957. Ασχολήθηκε με τη δημοσιογραφία κι έπειτα μπήκε στο VGIK.Μετά την αποφοίτησή του, το 1964 γύρισε την πρώτη του ταινία «Dobro pozhlovat', ili postoronnim vkhod vospreshchen» («Welcome or No Trespassing», 1964), μια σατιρική ταινία για ένα ατίθασο παιδί που αποβάλλεται από την κατασκήνωση απ’ τον αυταρχικό διευθυντή. «Οι Περιπέτειες του Οδοντιάτρου» (1965) ήταν η δεύτερη ταινία του
κι αυτή σατιρική.
Το «Έλα να Δεις», η πέμπτη και τελευταία του ταινία είναι ένα συγκλονιστικό έπος των φρικαλεοτήτων των Nαζί στη Λευκορωσία κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Η ταινία ακολουθεί τον δωδεκάχρονο Φλόρια, ο οποίος γερνά κατά τη διάρκεια της ταινίας καθώς βρίσκεται συνέχεια αντιμέτωπος με την κτηνωδία, τα μαλλιά του ασπρίζουν και ρυτίδες εμφανίζονται στο πρόσωπό του. Τo σενάριο είναι του Αντάμοβιτς που είχε υπηρετήσει στο Β’ Παγκόσμιο κι είχε βιώσει την καταστροφική λαίλαπα που άφησαν οι ναζί στην Λευκορωσία, αναφέρει πραγματικά γεγονότα, όπως η καταστροφή του χωριού Κατίν. Ο Κλίμοφ άντλησε επίσης υλικό από τα παιδικά του χρόνια, όπου αναγκάστηκε να εκκενώσει την πόλη, με μια βάρκα με την μητέρα του και το βρέφος αδελφό του κατά τη μάχη του Στάλινγκραντ. «Οι φλόγες ανέβαιναν ως τον ουρανό, ακόμα και το ποτάμι καιγόταν (Βόλγας). Ήταν νύχτα, βόμβες εκρήγνυνταν παντού και οι μητέρες προσπαθούσαν να καλύψουν τα μάτια των παιδιών τους με ό,τι είχαν στη διάθεσή τους. Συμπεριέλαβα στην ταινία όλα όσα ήξερα, παρόλο που δεν είχα δει τίποτα». Αυτή η ταινία ήταν το κύκνειο άσμα του Κλίμοφ και η προσωπική του μαρτυρία.


Δήλωση του Σον Πεν για την ταινία
COME AND SEE - ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ του Έλεμ Κλίμοφ



«Πριν από μερικά χρόνια μου τηλεφώνησε ο πατέρας μου και μου είπε να αφησω ό,τι κι αν έκανα και να πάω στο Πανεπιστήμιο του Λος Άντζελες, Καλιφόρνια (UCLA) :Κάποιο τμήμα είχε προγραμματίσει προβολή μιας ρώσικης ταινίας, ενός σκηνοθέτη ονόματι Klimov και δεν έπρεπε να τη χάσω.

Βετεράνος σε πάνω από 36 αποστολές στο Βερολίνο κατά τη διάρκεια
του ‛Β Παγκοσμίου Πολέμου, ο πατέρας μου ποτέ δεν υπήρξε ένθερμος θαυμαστής των ταινιών που αναφέρονται στον πόλεμο, ανιλαμβανόμενος είτε τις ανακρίβειες, είτε την τάση της ρομαντικής θέασης των μαχών. Αυτή η ταινία ήταν το COME AND SEE, μια εξαιρετική αντιπολεμική ταινία.
Χαίρομαι που έφτασα ως εκεί, εκείνη την ημέρα,
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΧΑΡΑΓΜΕΝΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ»

myfilm
 
Last edited by a moderator:

stavrosz

Supreme Member
4 November 2007
3,014
Αθηνα
Re: ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ

Ευχαριστουμε... θα ψαξουμε οπωσδηποτε να το βρουμε και να το δουμε!
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,081
Εκεί ψηλά.....
Re: ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ

Ενα απο τα συγκλονιστικοτερα αντιπολεμικα δραματα που εχω δει ποτε μου ηταν η χθεσινη προβολη της κινηματογραφικης βραδυας της ΕΤ1.

Ανταξιο των "Αποκαλυψη Τωρα" , "η Ζωη ειναι Ωραια" , "τα Ομορφα χωρια ομορφα καιγονται" και "Full Metal Jacket" .




υγ

Το καδρο της ταινιας ηταν 4:3 .Το λεω για να μην πιστευει κανεις οτι εχασε κατι απο την χθεσινη τηλεοπτικη μεταδοση απο αποψη καδρου. Δεν το πιστευα κι εγω αλλα εβλεπα τα καδρα οτι παραηταν ισορροπημενα για crop κινηματογραφικο καδρο και τσεκαρα το αρχικο φορμα της ταινιας.
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Απάντηση: ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ

Η Ταινία είναι Αριστούργημα...
Καί το δύσκολο είναι να μιλήσεις γι´αυτήν.
Κατ´αρχήν δεν είναι ταινία καταγγελίας ,ούτε ενδιαφέρεται να δείξει ´τέλειες´μάχες και αίμα ..
Με ελλειπτικό τρόπο περιγράφονται η πείνα, η εξαθλίωση,η προσπάθεια γιά επιβίωση,οι προσωπικές απώλειες..
Ο Φλόρια πού παρατηρεί τι συμβαίνει απο ένα σημείο και μετά είναι ολόκληρος μιά τεράστια ´Κραυγή χωρίς Φωνή´,ένας περιφερόμενος ´Τρόμος´πού αποτυπώνει όσα βλέπει.
Οι Σκηνές είναι Πινακες απο το ´Πλοίο τών Τρελλών´και σε αυτό βοηθάνε και τά χρώματα που χρησιμοποιεί ο Κλίμοφ..
Η σχεδόν ημίωρη αναπαράσταση τού καψίματος ενός λευκορωσικού χωριού μέ όλους τούς κατοίκους του,μπαίνει στο Πάνθεον τού Κινηματογράφου.
Πρώτα απ´όλα ´ξεφεύγει´εντελώς απο τήν κλασσική έννοια τού Θύτη και τού Θύματος και επεξεργάζεται απο την πλευρά τών Θυτών,όχι μόνον την εξαθλίωση τής ανθρώπινης Υπαρξης,αλλά και την ´Χαρά τής Σφαγής´πού δυστυχώς είναι Ικανό να νοιώσει το Ανθρώπινο Είδος για τον Ομοιό του.
Απο την πλευρά τού Θύτη αυτό πού κυριαρχεί είναι η Μηδενιστική αντίληψη τού Υπερανθρώπου που έχοντας δεχτεί πώς ´ο Θεός πέθανε´παραδίδεται στην ´Γοητεία τής Καταστροφής´..
Η Απόλυτη Παράνοια και Εκπτωση τού Ανθρώπου.
Οποιος περιμένει ´αποβάσεις στην Νορμανδία´και εκατομύρια σφαίρες και αεροπλάνα και τόνους αίματος ας μήν ταλαιπωρηθεί.
Η Αποκτήνωση μπορεί να περιγραφεί και μέ πιό πετυχημένους τρόπους.
Απο τίς καλύτερες ταινίες πού έχω δεί ποτέ.
 

Stellios papa

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,834
Ελλαδα
Απάντηση: ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ

παλι την πατησα...:bang: εβαλα να την γραψω
και σημερα που πηγα να τσεκαρω......


ειχα γραψει το προγραμμα της ΝΕΤ

καλυτερα ισως, γιατι αυτα δεν ειναι για tv
ισως συντομα εστω και σε dvd
 
Last edited:

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,081
Εκεί ψηλά.....
Re: Απάντηση: ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ

καλυτερα ισως, γιατι αυτα δεν ειναι για tv
ισως συντομα εστω και σε dvd

Στελιο εγω που την ειδα παντως δεν διακοπηκε καθολου η συναφεια της ισως και εξαιτιας των λιγοστων διαφημισεων της ΕΤ1. Αλλωστε οπως ειπα το καδρο μεταδοσης ειναι και το κινηματογραφικο.

Οποιος το βρει σε δισκακι παρακαλω να σφυριξει. Το θελω χτες.
 

Δημήτρης Ιωάννου

Moderator
Staff member
18 June 2006
15,850
Αθήνα-Κέντρο
Απάντηση: ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ

Θα την παραγγείλλω την Δευτέρα κι όλας στον γείτονά μου , να μου την φέρει για αγορά.
Τέτοια διαμάντια δεν πρέπει να λείπουν από το σπίτι.

Αρκετούς "άνθρακες" έχω στη συλλογή μου....
 

Δημήτρης Ιωάννου

Moderator
Staff member
18 June 2006
15,850
Αθήνα-Κέντρο
Απάντηση: ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ

παλι την πατησα...:bang: εβαλα να την γραψω
και σημερα που πηγα να τσεκαρω......


ειχα γραψει το προγραμμα της ΝΕΤ


καλυτερα ισως, γιατι αυτα δεν ειναι για tv
ισως συντομα εστω και σε dvd

Αφού δεν σε θέλει η τεχνολογία βρε Στέλιο...:ears::2thumb22sup:
 

Stellios papa

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,834
Ελλαδα
Απάντηση: ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ

Δεν υπάρχει πουθενά ,ούτε ως παραγγελία...:argue:



σε λιγες μερες δικο μου ...:a0210:
αχ αυτη η τεχνολογια δεν με παει καθολου :flipout::flipout:

δεν σου λεω πως
δεν σου λεω
δεν σου λεω...!!!


:music-smiley-005::dancing:
 

oldman

AVClub Enthusiast
7 December 2006
937
Anavissos
Re: Απάντηση: ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ

σε λιγες μερες δικο μου ...:a0210:
αχ αυτη η τεχνολογια δεν με παει καθολου :flipout::flipout:

δεν σου λεω πως
δεν σου λεω
δεν σου λεω...!!!


:music-smiley-005::dancing:

Σιγά το πράμα.
Αύριο θα την έχω κι εγώ!!!:a0210:
 

Δημήτρης Ιωάννου

Moderator
Staff member
18 June 2006
15,850
Αθήνα-Κέντρο
Απάντηση: ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ

Βρε δεν πάτε...και οι δύο που παίζετε με τον πόνο μου ???:argue: :flipout::flipout:

Υ.Γ. Τεχνολόγοι μου εσείς.
Περιμένω το μερίδιό μου.:eek:perator::grinning-smiley-043
 

oldman

AVClub Enthusiast
7 December 2006
937
Anavissos
Re: ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ

Η κόπια που έχω στα χέρια μου έβγαλε τρομερή ανάλυση.
Περίπου 8GB!
Έχει όμως καμένους επάνω της τους αγγλικούς υπότιτλους.
Χρησιμοποίησα τεχνική με μαύρο πλαίσιο για τους ελληνικούς, ώστε να καλύπτονται οι αγγλικοί.
Αν όμως θέλει κανείς τους αγγλικούς, απενεργοποιεί τους ελληνικούς με το τηλεκοντρόλ.
Το πρόβλημα όμως που έχω με τα double layer είναι ότι μου γράφει ένα στα τρία δισκάκια. Κατάφερα τελικά να γράψω δύο κόπιες. Μία για μένα και μία για κάποιον που πρόλαβε και μου ζήτησε.
 

sokos

AVClub Addicted Member
19 January 2007
2,316
Re: ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ

φίλε oldman πώς γίνεται να έχουμε και εμείς? έστω να το παραγγείλουμε απο κάπου?
 

opsim

Moderator
Staff member
11 May 2008
15,804
Αθήνα
Re: ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ

Μετά από ένα μήνα αξιώθηκα να δω αυτήν την μεγαλειώδη ταινία. Αμέσως θυμήθηκα την tag-line από το "casualties of war" του De Palma. "Η πρώτη απώλεια του πολέμου είναι η αθωότητα".
 

paulmarinis

Supreme Member
7 September 2007
4,535
Re: ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ

Ολο ηθελα να γραψω εδω αλλα το ξεχνουσα, τωρα προσφατα ειδα 2-3 ρωσσικες πολεμικες ταινιες και θυμηθηκα αυτο το νημα. Δεν μαρεσει αυτη η ταινια (Ελα να δεις), δεν ειναι οτι ειναι κακη απλα πιστευω οτι υπαρχουν καλυτερες ρωσικες ταινιες για το δευτερο παγκοσμιο πολεμο και δεν ειναι πολυ γνωστες εξω απο την ρωσια. Καπιες που αξιζουν

Dvadtsat_dnei_bez_voiny_poster.jpg


http://www.imdb.com/title/tt0074447/

Εικοσι μερες χωρις το πολεμο - Μια ταινια του Αλεξει Γερμαν με τον Γιουρι Νικουλιν και Λιυδμιλα Γουρτσενκο. Βασισμενη στη βιογραφια του σοβιετικου ποιητη Σιμενοβ, που περνει 20 μερες αδεια απο το πολεμο για να παει σπιτι του.Φοβερα γυρισμενη με φοβερες ερμηνείες απο ολους (ιδιως η σκηνη στο τρενο). Ο Γερμαν ειναι απο τους αγαπημενους μου ρωσσους σκυνοθετες και αξιζει να δειτε και αλλες ταινιες του.

Zhuravli_poster_hg.jpg


http://www.imdb.com/title/tt0050634/

Letyat zhuravli - THE CRANES ARE FLYING του Καλατουζοβ με τον Μπαταλοβ και Τατιανα Σαμοιλοβα. Μια ιστορια αγαπης με θεμα το χωρισμο λογο του πολεμου.

1975_oni_srazhalis_za_rodinu.jpg


http://www.imdb.com/title/tt0073488/

Oni srazhalis za rodinu - They Fought for the Motherland του Σεργει Μπονταρτσιουκ (πολεμος και ειρηνη) με καστ σχεδον ολους τους γνωστους τοτε σοβιετικους ηθοποιους (Νικουλιν, Μορντιουκοβα, Σουκσιν) βασισμενο στο ομονυμο βιβλιο του ΜΙχαηλ Σολοχοβ. 1942, οι γερμανοι πλησιαζουν το Σταλινγραντ. Αρκετο θεμα σε σχεση με τις αλλες δυο αλλα και παλι πολυ ανθρωπινη ταινια.

Καπιες αλλες αξιολογες ταινιες ειναι
Ivanovo detstvo - Childhood of Ivan του Ταρκοβσκι
Proverka na dorogakh -checkpoint του Αλεξει Γερμαν,
Obyknovennyy fashizm - Ordinary Fascism του Μιχαηλ Ρομμ