οι τυπικότητες υποδηλώνουν και που ανήκουν...και όσο για τα καφενεία ανήκουν θεωρώ στην γενιά την δική σου. αφου γνωρίζεις τεχνικούς από παντού λοιπόν τότε ρώτα τους να μας πουν γιατί δεν μειώνουν την ισχύ του πομπού τους???????????????
γιατί εμείς δεν είπαμε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να το κλείσουν ή να το μετακινήσουν. κάτι το οποίο θέλει γραφειοκρατίες. όχι βέβαια ότι αν το ήθελαν θα τους εμπόδιζε ο νόμος, το φεκ κλπ. γιατί όσοι ξέρουν και θυμούνται έχουν κάνει πολλά στο "έτσι" οι της ΕΡΤ.
πιστεύω αυτοί που μας διαβάζουν καταλαβαίνουν. κι έχουν κουραστεί & βαρεθεί από τις δικαιολογίες της κάθε ΕΡΤ!
έτσι ακριβώς! το επιβεβαιώνω. θέλω να μας απαντήσει εδώ παρακαλώ ένας τεχνικός επίσημα αν στους νόμους, τα φεκ κλπ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ η ισχύ που θα έχει ο κάθε πομπός, και αν η ισχύ του μπορεί να μεταβληθεί ανάλογα με τις ανάγκες κάθε περιοχής και οποτεδήποτε ή όχι?
Εγώ μπορεί να είμαι ο τελευταίος που θα σου πει τι να κάνεις για να λύσεις το πρόβλημά σου.
Εθεσες όμως το θέμα σε δημόσιο forum και ο καθένας γράφει τη γνώμη του.
Στην τελευταία παράγραφο συμφωνούμε.
Πάρε λοιπόν μία επίσημη απάντηση, δημοσίευσε την, και αν μας (σας) "κοροϊδεύουν" ή υπεκφεύγουν, ας τους κράξουμε όλοι μαζί. Η ακόμα καλύτερα, κάνε μία καταγγελία στην ΕΕΕΤ για παρεμβολή.
-Πληροφοριακα: Δεν το έχω ψάξει για την αναλογική, αλλά για την ψηφιακή ο νόμος ορίζει διαγράμματα και ισχείς.
Στα τεχνικά τώρα:
Αν χαμηλώσουν ισχύ θα έχουν παράπονα, ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΑΛΕΙΦΘΕΙ Η ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ.
Από τη δική σου πλευρά, δοκίμασε να μετακινήσεις την κεραία σε θέση που να μην την "χτυπούν" τα Στύρα (ίσως πίσω από το κλιμακοστάσιο) αλλά να βλέπει Υμηττό.
Το έχουν κάνει κάποια μέλη του forum με επιτυχία.
Επίσης, τα τελευταία χρόνια η ΕΕΕΤ "δαγκώνει" άσκημα και την ΕΡΤ και τους ιδιώτες, και γι'αυτό δεν "κουνιέται" κανένας.
Δεν θέλω να δικαιολογήσω κανέναν, απλά γράφω τι ξέρω.
Οσον αφορά το:
οι τυπικότητες υποδηλώνουν και που ανήκουν...και όσο για τα καφενεία ανήκουν θεωρώ στην γενιά την δική σου.
Συνεχίζεις να με προσβάλεις.......
Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί μου επιτίθεσαι σε προσωπικό επίπεδο.