Επιλογη αυτοκινητου

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,514
Land of Dystopia

SUV στα 23.000 € με 155 ίππους και κατανάλωση 5,6 lt/100 km​

800_p1750189_v4.jpg

Η πλειοψηφία των υποψήφιων αγοραστών επιθυμεί το επόμενο τους αυτοκίνητο να εντάσσεται στην κατηγορία SUV/crossover. Είτε επειδή έχουν ήδη μοντέλο αυτής της κατηγορίας και έχουν διαπιστώσει τις αρετές του, είτε επειδή τα βλέπουν στο δρόμο δίπλα μας και τους αρέσει η ψηλή θέση οδήγησης, ο δυναμικός χαρακτήρας, η πρακτικότητα της καμπίνας και η δυνατότητα να πάνε παραπέρα από την άσφαλτο.

Στην περίπτωση δε που είναι και λάτρεις της οδήγησης η επιλογή που έχουμε σήμερα για εσάς αποτελεί ίσως τον ιδανικό συνδυασμό όλων των κόσμων. Χιλιάρης, οικονομικός αλλά ισχυρός βενζινοκινητήρας με 155 ίππους, σύστημα mild hybrid τεχνολογίας, σπορ χαρακτήρας και άνεση για όλη την οικογένεια. Α και όλα αυτά με κόστος μόλις 23.000 ευρώ.
Ποιο είναι; Μα φυσικά το Puma, το διάσημο crossover της Ford στην έκδοση ST-Line, το οποίο έχει σαρώσει την αγορά από την ημέρα που πρωτοεμφανίστηκε.

Αν δίνεις μεγάλη έμφαση στην ευελιξία στο αστικό περιβάλλον, αλλά και στην ακόμη πιο σπορ συμπεριφορά που δίνει ένα κόμπακτ διαστάσεων SUV σε σφιχτές, στριφτερές διαδρομές, τότε το Ford Puma είναι η απάντηση. Με σπορ εμφάνιση και αίσθηση στην οδήγηση, δυνατές επιδόσεις αλλά και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, το Puma είναι γεμάτο πλεονεκτήματα.


Ο πολυβραβευμένος 1.0 EcoBoost είναι διαθέσιμος με 155, αλλά και 125 ίππους και ενισχύεται από ένα 48-volt υβριδικό σύστημα για να συνδυάσει την υψηλή απόδοση με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Στάνταρ σε κάθε περίπτωση είναι ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ ακόμη πιο άνετη οδήγηση χωρίς συμβιβασμούς στον σπορ χαρακτήρα χαρίζουν οι εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
810_ff367b3c2757160010af553c3d61c78b.JPG

Το εντυπωσιακό στην περίπτωση του Puma είναι πως οι συμπαγές εξωτερικές διαστάσεις δεν στερούν κάτι από την καμπίνα. Το compact SUV φιλοξενεί με άνεση πέντε ενήλικες και έχει κορυφαίο χώρο αποσκευών 456 λίτρων. Τη χρηστικότητα απογειώνουν έξυπνες λύσεις όπως το MegaBox, ένας ευέλικτος υποδαπέδιος χώρος 80 lt. Το νεανικό εσωτερικό έχει ένα άκρως hi-tech προφίλ χάρη στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, το infotainment SYNC3 με οθόνη 8’’ που φροντίζει για ενημέρωση, πλοήγηση, συνδεσιμότητα και ψυχαγωγία, καθώς και το ενσωματωμένο modem. Φυσικά, όπως σε κάθε Ford, το “μπουκέτο” τεχνολογιών υποβοήθησης της οδήγησης Ford Co-Pilot360 είναι υπερπλήρες.

Τώρα suv χωρίς ρεζερβα είναι σαλάτα δίχως λάδι.
 

xaris33

Established Member
6 December 2009
134
Εγώ πάντως κύριοι πήγα στο Αμβούργο και πήρα ένα golf 7 tgi estate 2017 με 100000 χλμ, με τα έξτρα του radar cruise, xenon, android auto κτλ το φερά με 100 ευρώ καύσιμο, μόλις τελείωσα τελωνεία-κτεο-πινακιδες 13600 σύνολο και εγώ βρει τη υγειά μου, ήθελα 120 ευρώ βενζίνη το μήνα με το προηγούμενο μόνο για να μπαίνω κέντρο Θεσσαλονίκης 2 φορες τη μέρα για τα σχολεία. Αν έχετε πρατήριο κοντά αξίζει να το ρίξετε μια ματιά, μέσο κόστος 3 λεπτά το χιλιόμετρο. Μόνο μείον η σχετικά μικρή αυτονομια με το αέριο, 300 εκτός 200 εντός, αλλά για τις δικές μου ανάγκες μικρό το κακό.
 
Last edited:

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,111
Νότια Μακεδονία
Μιλάς για CNG ; Φίλε αυτό πέθανε πιο γρήγορα και από το diesel... Αν δεν κάνω λάθος το golf 8 είναι το τελευταίο μοντέλο του vw group που φέρει τέτοιο κινητήρα. Πρατήρια μετρημένα στο ένα χέρι και δεν ξέρω κατά πόσο η αντιπροσωπεία θα σε στηρίζει σε ανταλλακτικά.
 

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,969
Δυστυχώς, μετά 3-4 χρόνια που έχουν περάσει, ακόμη καμμιά 10ρια πρατήρια υπάρχουν με φυσικό αέριο ... το σκεπτόμουν και γω, πλην για παράδειγμα, αν πας Καλαμάτα, (που σπουδάζει ο γιος μου) δεν έχει σε όλη την διαδρομή από Αθήνα ένα πρατήριο ... το ρεζερβουάρ βενζίνης είναι για τα μάτια (νομίζω 9 λίτρα χωρητικότητα).... Αν κάνεις συνέχεια την ίδια διαδρομή και έχεις πρατήριο δίπλα, είναι η ποιο οικονομική λύση ...
 

xaris33

Established Member
6 December 2009
134
Μιλάς για CNG ; Φίλε αυτό πέθανε πιο γρήγορα και από το diesel... Αν δεν κάνω λάθος το golf 8 είναι το τελευταίο μοντέλο του vw group που φέρει τέτοιο κινητήρα. Πρατήρια μετρημένα στο ένα χέρι και δεν ξέρω κατά πόσο η αντιπροσωπεία θα σε στηρίζει σε ανταλλακτικά.
Ε καλά τώρα, το ότι σταμάτησε η VW την εξέλιξη δε λέει και τίποτα, αφενός θα παράγονται για αρκετά χρόνια ακόμα και αφ'ετέρου τι μοτέρ είναι το γνωστό tsi με επιπλέον μπεκ αερίου και κάποια ενισχυμένα μέταλλα, οπότε ανταλλακτικά άφθονα. Και ναι τα πρατήρια λίγα αλλά εδώ έχει 3 και εμένα προσωπικά μου φτάνουν, δε τα βλέπω να κλείνουν σύντομα.


Oσο για τις χωρητικότητες καυσιμου, τα παλιότερα 1.4 είναι διπλού καυσίμου και έχουν 15kg cng και 50 λιτρα βενζίνη με τέλη 85 ευρώ. Τα νεότερα 1.5 για να θεωρηθούν μόνου καυσίμου έχουν 17.5kg cng και 9 λίτρα βενζίνης και μηδενικά τέλη.

Μέχρι τα ηλεκτρικά να φτάσουν στο προαναφερθέν μπάτζετ, και μάλιστα στην Ελλάδα, για μένα ήταν η καλύτερη λύση, οικογένειακο με μικρό κόστος απόκτησης και έξοδα κίνησης σκούτερ.
 

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
11,712
Αμαξι απο Γερμανια μεταχειρισμενο θελει εξονυχιστικο ελεχγο απο κατω για τυχον σκουριες, ξερω πολλες περιπτωσεις, ετυχε σε καποιες μαλιστα ,να φαινεται καθαρο απο κατω με προχειρη ματια και μετα απο χρονια εβγαλε σκουρια μπολικη .
Με το παραμικρο χιονι, το αλατι παει συννεφο σε γερμανικους δρομους, απο την αλλη καλυτερα σερβις( συνηθως by the book) κανουν ο Γερμανοι και οι δρομοι τους ειναι πενα χωρις λακουβες κλπ
βοηθουν στην καλη κατασταση του αμαξιου.
 

xaris33

Established Member
6 December 2009
134
Αμαξι απο Γερμανια μεταχειρισμενο θελει εξονυχιστικο ελεχγο απο κατω για τυχον σκουριες, ξερω πολλες περιπτωσεις, ετυχε σε καποιες μαλιστα ,να φαινεται καθαρο απο κατω με προχειρη ματια και μετα απο χρονια εβγαλε σκουρια μπολικη .
Με το παραμικρο χιονι, το αλατι παει συννεφο σε γερμανικους δρομους, απο την αλλη καλυτερα σερβις( συνηθως by the book) κανουν ο Γερμανοι και οι δρομοι τους ειναι πενα χωρις λακουβες κλπ
βοηθουν στην καλη κατασταση του αμαξιου.
Είναι σουηδικό που μόλις τελειώσε το leasing και πεντακάθαρο.

Είχαν λίγο χιόνι τα τελευταία 4 χρόνια και επισης περιορίζουν τη χρήση του αλατιού για οικολογικους λογους, χρησιμοποιωντας υποκατάστατα.
 
  • Like
Reactions: cyclades and FINIX

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,111
Νότια Μακεδονία
Μακάρι να το κρατήσεις χρόνια . Εμένα πάντως το cng με αγχώνει πιο πολύ από ότι αγχώνει κάποιους που θα φορτισουν ένα ηλεκτρικό . Στην Ευρώπη πάντως δύο αγορές το στήριξαν (Ιταλία και Γερμανία) και η μία την κανει με ελαφρά πηδηματάκια ενώ η μονη αγορά που θα προοριζουν πλέον cng οχήματα παγκοσμίως φαίνεται να είναι η Ινδία...
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,514
Land of Dystopia
Μιλάς για CNG ; Φίλε αυτό πέθανε πιο γρήγορα και από το diesel... Αν δεν κάνω λάθος το golf 8 είναι το τελευταίο μοντέλο του vw group που φέρει τέτοιο κινητήρα. Πρατήρια μετρημένα στο ένα χέρι και δεν ξέρω κατά πόσο η αντιπροσωπεία θα σε στηρίζει σε ανταλλακτικά.
όταν το ύψος μιας επένδυσης πρατηρίου CNG ανέρχεται στα 4.000.000€, ε΄τοτε σίγουρα στην Ελλάδα τα πράγματα ακόμη δεν είναι εύκολα
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,514
Land of Dystopia
Δυστυχώς, μετά 3-4 χρόνια που έχουν περάσει, ακόμη καμμιά 10ρια πρατήρια υπάρχουν με φυσικό αέριο ... το σκεπτόμουν και γω, πλην για παράδειγμα, αν πας Καλαμάτα, (που σπουδάζει ο γιος μου) δεν έχει σε όλη την διαδρομή από Αθήνα ένα πρατήριο ... το ρεζερβουάρ βενζίνης είναι για τα μάτια (νομίζω 9 λίτρα χωρητικότητα).... Αν κάνεις συνέχεια την ίδια διαδρομή και έχεις πρατήριο δίπλα, είναι η ποιο οικονομική λύση ...
Σπύρο δυστυχώς Πελοπόνησσο έχει μόνο πριν την Πάτρα στο Ψαθόπυργο
Πιο συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή λειτουργούν τα εξής πρατήρια Fisikon:
- Ανθούσα Αττικής
24ωρος Σταθμός Ανεφοδιασμού (1ο χλμ Λεωφόρου Ανθούσας)
- Κηφισιά Αττικής
24ωρο Πρατήριο ΕΚΟ-Fisikon (Λεωφόρος Κηφισίας 264)
- Νέα Φιλαδέλφεια Αττικής
24ωρο Πρατήριο ΕΚΟ-Fisikon (8ο χλμ Ε.Ο.Αθηνών Θεσσαλονίκης, στο ρεύμα προς Λαμία)
- Αγιος Ιωάννης Ρέντης Αττικής
24ωρο Πρατήριο ΕΚΟ - Μ. Κρητικός & ΣΙΑ Ε.Ε. (Καναπιτσερή 12 & Ηλ. Βενέζη 4)
- Ανω Λιόσια Αττικής
24ωρος Σταθμός Ανεφοδιασμού (Καραϊσκάκη και Νικηταρά)
- Κορωπί Αττικής
Πρατήριο ΕΚΟ-Fisikon (19o χλμ Λ. Μαρκοπούλου, Κορωπί)
- Ηλιούπουλη Αττικής
Πρατήριο BP-Fisikon (Λ. Πρωτόπαππα 56 & Σαχτούρη)
- Ασπρόπυργος Αττικής
Πρατήριο BP-Fisikon (16ο χλμ. Ν.Ε.Ο Αθηνών - Κορίνθου)
- Πυλαία Θεσσαλονίκης
24ωρο Πρατήριο ΕΚΟ-Fisikon (Λεωφόρος Γεωργικής Σχολής 128)
- Νέα Μαγνησία Θεσσαλονίκης
24ωρο Πρατήριο BP-Fisikon (Κων/νου Καραμανλή 136, Ιωνία)
- Βόλος
24ωρο Πρατήριο ΕΚΟ-Fisikon (Οδός Λαρίσης 202)
- Λάρισα
Πρατήριο ΕΚΟ-Fisikon (Οδός Βόλου 65)
- Ευαγγελισμός Λάρισας
24ωρο Πρατήριο EKO-ΣΕΑ Ευαγγελισμού (`Ανοδος) (373,6o χλμ Αθηνών - Θεσσαλονίκης)
- Ευαγγελισμός Λάρισας
Πρατήριο EKO-ΣΕΑ Ευαγγελισμού (Κάθοδος) (373,6o χλμ Αθηνών - Θεσσαλονίκης)
- Λαμία
24ωρο Πρατήριο BP-Fisikon (6ο χλμ Π.Ε.Ο. Λαμίας-Στυλίδας)
- Ιωάννινα
Πρατήριο Αμαξοστάσιο ΚΤΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ-Fisikon (Θέση Κουμπλιές, Τ.Δ. Πεδινή Ιωαννίνων)
- Ψαθόπυργος Αχαΐας
24ωρο Πρατήριο EKO-ΣΕΑ Ψαθοπύργου (Κάθοδος) (110,2Ο χλμ Ν.Ε.Ο Κορίνθου - Πατρών)
- Ψαθόπυργος Αχαΐας
24ωρο Πρατήριο EKO-ΣΕΑ Ψαθοπύργου (`Ανοδος) (110,2Ο χλμ Ν.Ε.Ο Κορίνθου - Πατρών)
- Κοζάνη
Πρατήριο Jetoil Χλιάπας-Fisikon (Δ.Δ. Κοίλων Δ.Ε. Κοζάνης, Ε.Ο. Κοζάνης - Πτολεμαΐδας)
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,514
Land of Dystopia
Μακάρι να το κρατήσεις χρόνια . Εμένα πάντως το cng με αγχώνει πιο πολύ από ότι αγχώνει κάποιους που θα φορτισουν ένα ηλεκτρικό . Στην Ευρώπη πάντως δύο αγορές το στήριξαν (Ιταλία και Γερμανία) και η μία την κανει με ελαφρά πηδηματάκια ενώ η μονη αγορά που θα προοριζουν πλέον cng οχήματα παγκοσμίως φαίνεται να είναι η Ινδία...
κοίτα σε περίπου 10 χρόνια που θα έχει τελειώσει η ΕΕ την βενζίνη, τότε το lpg και το cng θα κάνουν κουμάντο με τα ηλεκτρικά
 

xaris33

Established Member
6 December 2009
134
όταν το ύψος μιας επένδυσης πρατηρίου CNG ανέρχεται στα 4.000.000€, ε΄τοτε σίγουρα στην Ελλάδα τα πράγματα ακόμη δεν είναι εύκολα
Oι κακες γλώσσες λένε ότι τα πρατήρια αγοράζουν παλιό εξοπλισμό από Ιταλία για μείωση του κόστους, με αποτέλεσμα χαμηλές πιέσεις στην αντλία...

Τέλος πάντων, πιστεύω πως ΑΝ έχεις πρατήριο κοντά, ΑΝ μπορείς να πηγαίνεις να γεμίζεις σε off peak ώρες να αποφεύγεις τις ουρές (διαβάζω Αθήνα γίνεται χαμός, λόγω των πολλών ταξί), ΑΝ η χρήση σου ταιριάζει με ταις ιδιαιτερότητες που λέμε, τότε είναι μια καλή επιλογή για τώρα :)

Και κάτι ακόμα άσχετο, επειδή έχουμε και ένα seat Leon 2020 cng στη δουλειά: όποιος πει ότι τα VW, seat, Skoda είναι ίδια αυτοκίνητα, μάλλον δε ξέρει τι λέει. Λες και οι Γερμανοί θα σου δίναν το ίδιο πράγμα φτηνοτερα.
 
  • Like
Reactions: Simos.I

kostas k

AVClub Addicted Member
19 June 2006
1,952
Μελίσσια
Σημερα που φευγω διακοπές μου ήρθε email από την εταιρία ότι λύγει το leasing που έχω (astra dieles 2016) και πρέπει να απαντήσω τι αμάξι θέλω να μου παραγγειλουν.
Στις επιλογές που έχω υπάρχει το Peugeot 2008 - 1.5 BlueHDi 110 S&S Active Plus (μοντ 2021).
Θα έχω μια μικρή μείωση μισθού αν το επιλέξω (35eur/Μηνα) έναντι του νέου astra αλλά οκ το παλεύω. Μου αρέσει οπτικά περισσότερο, ενδέχεται οι λίγο ευξημένες ικανότητες σε χώμα να μας φανούν χρήσιμες. δεδομένου οτι και είματσε της φύσης και μας αρέσουν οι εξορμύσεις σε βουνά και παραλίες, αλλά και ο μεγαλύτερος χώρος αποσκευών πάντα είναι χρήσιμος αν έχεις και μικρό παιδί.
Το θέμα ειναι οτι δεν έχω οδηγήσει κανενα SUV μεχρι τώρα και δεν προλαβαίνω να κλείσω test drive. Με προβληματίζει κυρίως τι μπορεί να χάσω σε ασφάλεια ή σταθερότητα ή άνεση ταξιδιου στην εθνική σε σχέση με ένα hatchback σαν το astra. Δεν πλακώνομαι στα γκάζια, ούτε μπαίνω με τις πάντες.
Καλημέρες

ένα χρόνο μετά την παραγγελία της εταιρίας μου προς την leasing εταιίρα και το όχημα δεν έχει παραληφθεί ακόμα. Το κακό είναι ότι και το Procurement της εταιρίας μου δεν μπορεί να μου πει πότε θα έρθει και με πάει από μηνα σε μήνα .
Υπάρχει πράγματι τόσο μεγάλο πρόβλημα στις παραδόσεις οχημάτων ρε παιδιά ή με δουλεύουν;
 

AFam

AVClub Fanatic
11 September 2006
26,961
Σε πολλες περιπτωσεις ναι Νίκο..

@kostas k τα 2008 και 208 εχουν παράδοση απο 10 έως 18 μήνες.

Όλες οι εταιρείες έχουν προβλήματα στη παράδοση