Επιλογη αυτοκινητου

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Τώρα είδα ότι μένεις στην Γερμανία. Στην Ελλάδα τα αυτοκίνητα με Turbo (TSI κτλ) καταπονούνται πολύ περισσότερο λόγω υψηλών θερμοκρασιών. Έτσι και αλλιώς η απροβλημάτιστη λειτουργία του Turbo συνήθως δεν ξεπερνάει τα 120 χιλ. χιλιόμετρα. Μετά αρχίζουν τα προβλήματα.

Σχεδόν τα μισά χιλιόμετρα του τα έχω κάνει στην Ελλάδα και μάλιστα στην κίνηση της Αθήνας. Βέβαια όταν ήμουν στην Αθήνα του άλλαζα πιο συχνά λάδια από ότι τώρα. Οι συνθήκες στην Ελλάδα είναι σίγουρα διαφορετικές και η καταπόνηση του αυτοκινήτου μεγαλύτερη αλλά όχι τόσο λόγω θερμοκρασιών όσο λόγω κίνησης, εξάλλου και εδώ "ακραίες" θερμοκρασίες έχουμε αλλά προς τα κάτω. Το σταμάτα-ξεκίνα είναι που κουράζει κινητήρα και σασμάν και οι λακκούβες των δρόμων που καταπονούν την ανάρτηση. Από τότε πού μετακόμισα στην Γερμανία είδα τεράστια διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου ακριβώς γιατί γλύτωσα από αυτό το σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης όπου ο κομπρέσσορας τρώει αδηφάγα.
 

kiriak

Supreme Member
27 November 2006
3,949
ότι και να λέμε εμείς, η αγορά είναι αμείλικτη,

πολλοί καυασκευαστές (και κάποιοι με premium ονόματα) εξαφανίστηκαν από το χάρτη, λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας

και σε αυτοκίνητα και σε μοτοσυκλέτες,

αλλά και στα μτχ τα προβλήματα αξιοπιστίας μεταφράζονται πιο γρήγορα, σε χαμηλές τιμές μεταπώλησης,

δεν έχω δει τη vw αλλά και τους άλλους γερμανούς κατασκευαστές να ζορίζονται σε αυτόν τον τομέα,

και μιλάμε πάντα για μέσο όρο , εξαιρέσεις θα υπάρχουν παντού
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Στην Ελλάδα και στην Γερμανία μπορεί να μην ζορίζονται (ειδικά όταν υπάρχουν Γερμανικής ιδιοκτησίας περιοδικά όπως το Autobild που έχουν ως μοναδικό σκοπό να προπαγανδίζουν την Γερμανική "ανωτερότητα"), στην Αμερικανική αγορά όμως όπως και σε άλλες (πχ. Ινδία , Κίνα) δεν είναι το ίδιο , και ένας απο τους λόγους είναι τα προβλήματα αξιοπιστίας.

For much of the past decade, Volkswagen has been plagued with powertrain reliability issues in the high-volume four- and five-cylinder engines that power Passat, Jettas, and other VW products, according to Consumer Reports.
In the past few years, the automaker has made significant strides in quality and recieved high marks from reviewers at the publication.

Still, there seems to be a stigma that lingers in the minds of mass-market shoppers who place a premium on reliability. This stigma is further enforced by publications like JD Power's 2014 initial quality and vehicle dependability surveys, where VW scored below industry average in both.


http://www.businessinsider.com/why-americans-arent-buying-volkswagens-2014-7

Μπορείς να διαβάσεις και αυτό...

German Reliability: The Greatest Myth Ever Sold to American Car Buyers...http://dougdemuro.kinja.com/german-reliability-the-greatest-myth-ever-sold-to-amer-1572026115
 

Aggelos M.

AVClub Fanatic
19 June 2006
10,473
Εχω αρχίσει τα τεστ...

Εχω παρει πολλες φορες το Χ1 του συναδελφου και εχω καλες εντυπώσεις!
Πηρα χθες το Q3 ενός αλλου συναδελφου και εκανα περίπου 100 χλμ.
Οι εντυπώσεις είναι χειρότερες από το Χ1. Πιο θορυβωδες, αισθηση ότι εισαι πανω και όχι μεσα σε αυτοκινητο.
Σαν δυναμη (1.4 150 αλογα, βενζινη) ήταν καλο.
Πηγαίνοντας με την ιδια ταχυτητα εχεις την αισθηση στο Q3 ότι τρεχεις περισσοτερο...
Επίσης πήγα και ειδα το Tiguan diesel 2.0 150HP. Οπτικα είναι πιο τζιπ, εχει πολλα εξτρα σε σχεση με το Χ1, τεστ θα του κανω σε 10 μερες μια που την άλλη εβδομαδα δεν εχω καθολου ελευθερο χρονο...
 

Fixxxer

Supreme Member
24 December 2012
6,977
Πίσω απ' τον ήλιο
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Εχω αρχίσει τα τεστ...

Εχω παρει πολλες φορες το Χ1 του συναδελφου και εχω καλες εντυπώσεις!
Πηρα χθες το Q3 ενός αλλου συναδελφου και εκανα περίπου 100 χλμ.
Οι εντυπώσεις είναι χειρότερες από το Χ1. Πιο θορυβωδες, αισθηση ότι εισαι πανω και όχι μεσα σε αυτοκινητο.
Σαν δυναμη (1.4 150 αλογα, βενζινη) ήταν καλο.
Πηγαίνοντας με την ιδια ταχυτητα εχεις την αισθηση στο Q3 ότι τρεχεις περισσοτερο...
Επίσης πήγα και ειδα το Tiguan diesel 2.0 150HP. Οπτικα είναι πιο τζιπ, εχει πολλα εξτρα σε σχεση με το Χ1, τεστ θα του κανω σε 10 μερες μια που την άλλη εβδομαδα δεν εχω καθολου ελευθερο χρονο...

Δοκιμασε και το 3008 αν θες και μπορεις και δεν θα χασεις...
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Επίσης πήγα και ειδα το Tiguan diesel 2.0 150HP. Οπτικα είναι πιο τζιπ, εχει πολλα εξτρα σε σχεση με το Χ1, τεστ θα του κανω σε 10 μερες μια που την άλλη εβδομαδα δεν εχω καθολου ελευθερο χρονο...

Τουλάχιστον με την X1 θα λες ότι αγόρασες premium (BMW) , αλλιώς αν πας σε "λαική" μάρκα δες το 3008 που λένε τα παιδιά , σαφώς ανώτερο απο το VW σε όλα.
 

kiriak

Supreme Member
27 November 2006
3,949
Στην Ελλάδα και στην Γερμανία μπορεί να μην ζορίζονται (ειδικά όταν υπάρχουν Γερμανικής ιδιοκτησίας περιοδικά όπως το Autobild που έχουν ως μοναδικό σκοπό να προπαγανδίζουν την Γερμανική "ανωτερότητα"), στην Αμερικανική αγορά όμως όπως και σε άλλες (πχ. Ινδία , Κίνα) δεν είναι το ίδιο , και ένας απο τους λόγους είναι τα προβλήματα αξιοπιστίας.

For much of the past decade, Volkswagen has been plagued with powertrain reliability issues in the high-volume four- and five-cylinder engines that power Passat, Jettas, and other VW products, according to Consumer Reports.
In the past few years, the automaker has made significant strides in quality and recieved high marks from reviewers at the publication.

Still, there seems to be a stigma that lingers in the minds of mass-market shoppers who place a premium on reliability. This stigma is further enforced by publications like JD Power's 2014 initial quality and vehicle dependability surveys, where VW scored below industry average in both.


http://www.businessinsider.com/why-americans-arent-buying-volkswagens-2014-7

Μπορείς να διαβάσεις και αυτό...

German Reliability: The Greatest Myth Ever Sold to American Car Buyers...http://dougdemuro.kinja.com/german-reliability-the-greatest-myth-ever-sold-to-amer-1572026115


οκ, δεν σου αρέσουν τα vw, και καλά κάνεις, σε κάθε έναν αρέσουν διαφορετικά πράματα,

αλλά τα link που παραθέτεις, δεν προσφέρουν τίποτα σαν επιχείρημα, στο ότι οι πωλήσεις της vw πέφτουν λόγω αξιοπιστίας,


το 2ο, πρόκειται για προσωπικές απόψεις, που αρκετοί από κάτω κράζουν,


από το 1ο, που δεν λέει ότι οι πωλήσεις στις ΗΠΑ πέφτουν λόγω αξιοπιστίας, αλλά παραθέτει διάφορους πιθανούς λόγους, διάλεξες ένα μη αντιπροσωπευτικό απόσπασμα,

αλλά επίσης δεν ξέρω κατά πόσο οι πωλήσεις πέφτουν στις ΗΠΑ,

καθώς εδώ που έχει τις ετήσιες πωλήσεις και ποσοστό αγοράς από το 1963 μέχρι σήμερα, δεν βλέπω τη πτώση που επικαλείσαι, αλλά τα συνήθη πάνω κάτω λόγω εποχής, μοντέλων κλπ,
μάλιστα τα ποσοστό κατά μέσο ώρα είναι τα πρόσφατα χρόνια αυξημένα σε σχέση με τα παλαιότερα

http://carsalesbase.com/us-car-sales-data/volkswagen/http://

(από το 2014 ξεκίνησε μία πτώση, αλλά τα 3 προηγούμενα χρόναι είχε κάνει ρεκόρ 35ετίας στις ΗΠΑ, και στο παρελθόν υπήρξανε πολύ μεγαλύτερες βουτιές)
 

Aggelos M.

AVClub Fanatic
19 June 2006
10,473
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Φοβάμαι ότι οι χωροι θα είναι μικροι.
Μου ειπαν ότι μπορω να την δω γιατι δινει τρελες εκπτωσεις η Mercedes.
Θα παω να δω το GLA200 (156HP)


 

Aggelos M.

AVClub Fanatic
19 June 2006
10,473
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Πραγματικα θελω να το δω.
Πρεπει να βρω χρονο..

 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
H GLA έχει για τα δικά μου δεδομένα πολύ μικρούς χώρους , ειδικά στο πίσω κάθισμα.

Εδώ είναι και ένα video για τις διαφορές diesel με βενζίνη , γενικά το diesel χάνει μερίδια αγοράς λόγω NOx που κάνουν βλάπτουν την υγεία.

https://www.youtube.com/watch?v=mOUJ4C61Lts
 

antonios

AVClub Addicted Member
14 July 2006
1,366
το 3008 δεν του είχα δώσει σημασία, πραγματικά το είδα στο δρόμο εξωτερικά από όλες τις πλευρές. Μπορώ να πω πως είναι πολλές κλάσεις παρακάτω σε σχέση με BMW/Audi. Για μένα δεν συγκρίνεται καν. Εσωτερικά δεν έχω άποψη, εξωτερικά είναι ένα peugeot και τίποτα παραπάνω που να εμπνέει ίχνος πολυτέλειας. Άσε που μάλλον για πολυμορφικό μοιάζει παρά για crossover.
Το Nissan Quasquai σαφώς ανώτερο σχέδιο, πιο όμορφο/επιθετικό και με καλό κινητήρα. Εντάξει από χώρους CRV δεν είναι.

H BMW είναι BMW, έχει ποιότητα κύλισης σε όλα τα μοντέλα της, ο κινητήρας δεν δείχνει πόσο μικρός είναι ακόμα και στην 316 με τα 116 άλογα που κυκλοφορούσε παλιά. Είναι ένα ωραίο αμάξι αν θέλεις πολυτέλεια, με ένα τίμημα όταν είσαι φορτωμένος.
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Οι BMW ανέκαθεν ήταν και είναι από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα στην οδήγηση με σαφώς σπορ προσανατολισμό ακόμα και στις λιμουζίνες της. Στο ίδιο μοτίβο δηλαδή συνδυασμός πολυτέλειας με σπορ οδηγοκεντρική αίσθηση είναι και τα τελευταία μοντέλα της Jaguar, αν και παρά την πλούσια πολυτέλεια που προσφέρουν λέγεται πως ποιοτικά υστερούν λίγο στις λεπτομέρειες σε σχέση με τους Γερμανούς (BMW/Audi/Mercedes). Τα τελευταία χρόνια πάντως η BMW έχει χάσει λίγο την αίγλη της κυρίως λόγο της συντηρητικής πολιτικής που ακολουθεί ως προς τον σχεδιασμό σε σχέση με Audi και Mercedes (οι οποίες παλιότερα αυτές θεωρούνταν ως πιο συντηρητικές σε σχεδιαστικές αλλάγές) χάνοντας πολλούς πιστούς φίλους της συνήθως προς Audi, Jaguar, Mercedes αλλά και προς άλλες μάρκες.
 

jasonbourne

Established Member
17 January 2008
120
Η E60 πάντως είναι απογοήτευση στο δρόμο.
Μόνο με sport ανάρτηση στρώνει κάπως.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Η E60 πάντως είναι απογοήτευση στο δρόμο.
Μόνο με sport ανάρτηση στρώνει κάπως.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Παίζει να είναι και η πιο άσχημη BMW που έχει βγει ποτέ.
 

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
Τέτοια εποχή πάντως BMW δεν θα έπαιρνα. (την οποία BMW την γουστάρω με τα χίλια btw)
Κι αυτό γιατί όσες φορές τυχαίνει να επισκεφθώ το συνεργείο της πόλης μου είναι πάντα μα πάντα γεμάτο με αυτοκίνητα ανεξαρτήτως μοντέλου με χαλασμένους-κατεβασμένους κινητήρες, σασμάν κλπ κλπ
Κι όχι μόνο Ελληνικά που συνήθως είναι τα φτηνά μοντέλα, αυτοκίνητα ακριβά(πολύ ακριβά) με γερμανικές,βουλγάρικες τούρκικες πινακίδες.
Χοντρές ζημιές δηλαδή όχι μικροβλάβες.
Κάτι δεν πάει πλέον καλά στην BMW.
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Πρόσφατα έκανα μια ερώτηση σε έναν γνωστό μου Ισπανό μηχανικό, 60άρης με μεγάλη εμπειρία που έχουν περάσει πάρα πολλά αυτοκίνητα από τα χέρια του μέχρι και Ferrari. Η ερώτηση μου ήταν: από τα τελευταίας γενιάς μοντέλα μεταξύ BMW και Audi ποια μάρκα από τις δύο θεωρεί πως είναι πιο αξιόπιστη καθαρά ως προς τα μηχανικά τους μέρη. Ήταν κατηγορηματικός στην απάντησή του πως είναι η Audi! Μου έκανε μεγάλη εντύπωση καθώς και εγώ γουστάρω πολύ την BMW ως προς την φιλοσοφία της και είχα και σχετική θετική εμπειρία μαζί της.