ειρηνη ημιν αδελφοι
το ζητουμενο δεν ειναι αν ειναι καλυτερη αγορα το περφορμανς απο το καθε μακιτα, αλλά το αν δεχεσαι να πληρωσεις ενα εργαλειο του οποιου η τιμη ειναι παγκοσμια στα 60€, για 80 ευρω στην ελλαδα.
το κοστολογια της τελικης τιμης δεν εχουν να κανουν μονο με το κοστος πρωτων υλων, αλλά και με τα περιθωρεια κερδων των διακινητων που θελουν να εχουν.
αν τα λιντλ ελλαδος που εχουν +4% φπα , αλλά -50% εργατικα σε σχεση με την γερμανια, εδω θελουν να βγαζουν διπλά κερδη, ειναι δικο τους θεμα
δικο μας θεμα ειναι να αξιολογησουμε σωστα την ενεργεια τους αυτη
απο την αλλη για εναν μεσο ερασιτεχνη η ποιοτητα των περφορμανς εναι συνηθως αποδεκτη και θα τον καλυψει
σιγουρα ομως ειναι πιο αφαλης αγορα , αυτη ενος πιο ποιοτικου εργαλειου.
μην ξεχνατε οτι μολις προπερσι καηκε το πνευματικο μπαταριας πανω στο τεστ στο γιουτουμπ με ελαχιστη χρηση.
εχοντας υπαρξει κατασκευαστης στο παρελθον, ναι συνηθως η ανωτερη τιμη των ανταλλακτικων ενος εργαλειου περιλαμβανει καλυτερα επι μερους ανταλλακτικα αλλά αυτο απο την αλλη δεν ειναι και δεσμευτικο.
πολλα για παραδειγμα τα παραπονα για το τσοκ των μακιτα, μηδεν παραπονα για το rohm του περφορμανς. κανενα μεταμπο ομως δεν καηκε πανω στο τεστ στην πρωτη μερα αγορας...
απο την αλλη κι εγω καποτε αν ηθελα να φτιαξω εργαλεια αντοχικα εβαζα ρουλεμαν nachi και skf. εναν απλο "ερασιτεχνη πελατη" που θα δουλευε το εργαλειο μια δυο βδομαδες καθε χρονο δεν τον πειραζε αν το εργαλειο ειχε κινεζικα ρουλεμαν, αρκει να εβγαινε φτηνοτερο. της ιδιας μαρκας εργαλειο, ποσο μαλλον αν μιλαμε για διαφορετικες μαρκες και φιλοσοφιες κατασκευης. αν ομως καποιος δουλευε το εργαλειο δυο μηνες το χρονο, τοτε φαινοταν η διαφορα του καλου με το κινεζικο ρουλεμαν
αν για παραδειγμα τωρα το καθε μακιτα/μεταμπο , μου εχει μεσα ποιοτικα ρουλεμαν ενω το καθε περφορμανς εχει κινεζικα της πλακας, ειναι κατι που δεν φαινεται στο ματι, οπότε ορθα ειπε ο μπαμπης οτι θα το προτιμουσε εναντι του περφορμανς. γιατι πραγματικα αν σου χαλασει ενας διακοπτης της πλακας, θελεις ενα μεγαλο κοστος να το αντικαταστησεις
προφανως, σε παρομοιες τιμες θα προτιμησεις γενικα ενα μακιτα/ μεταμπο
και οχι ενα παρκσαιντ που αυθαιρετα κοστολογειται στην ελλαδα οσο αυτα και ας εχει καλυτερα ορατα χαρακτηριστικα οπως το τσοκ
γιατι οι κατασκευαστες κλεβουν σε αυτα που δεν φαινονται...
και το αποτελεσμα της "κλοπης" θα φανει στην πραξη κατι μηνες ή χρονια μετα αν η χρηση του εργαλειου δεν ειναι απλα η βασικη αλλα μια σχετικα συχνη.
απο την αλλη εχεις μια εταιρια που δινει 5 χρονια. αρα οτι και να σου συμβει εισαι καλυμενος!
αυτο και μονο ειναι ενα ισχυρο κινητρο που γερνει την πλαστιγα υπερ του παρκσαιντ. απο την αλλη ομως, δυσκολα ενα μπος/μακιτα/μεταμπο να σου χαλασει στη δεκαετια αν το δουλευεις σε ερασιτεχνικο λεβελ.
ομως, το ζητουμενο ειναι κατα ποσο δεν θα αισθανεσαι γκουφη αν το πληρωσεις +30% πανω απο τον πλουσιο γερμανο, γιατι καποιοι σε θεωρουν βοϊδι..
προσωπικα εγω αν ηταν να δωσω τοσο "πολλα λεφτα" θα αγοραζα το επωνυμο και αν ειχα αργοτερα καποιο πιθανο προβλημα με το τσοκ θα του εβαζα ενα καλυτερο
γιατι σκεφτειτε κατι. αν με τιμη (πραγματικη) 60 ευρω το λιντλ βαζει rohm, απο που εχει κοψει σε σχεση με τα αλλα?
προφανως απο ρουλεμαν , διακοπτες, γραναζια. και εκει εμπλεξες
καλα τα παρκσαιντ, πρασινα και μαυρα, οσο οι τιμες τους ειναι παρκσαιντ!
οταν οι τιμες τους ειναι μεταμπο, τοτε πρεπει να εχουν και ρουλεμαν της μεταμπο, γραναζια της μεταμπο, διακοπτες της μεταμπο κλπ