Διάβασα με προσοχή όλα τα μηνύματα στο thread του iceman με τίτλο:
Αγένεια ολκής σε εξουσιοδοτημένο Sony Service Center
(http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=3922)
και κατάλαβα - άλλη μια φορά - με το τί έχουμε να κάνουμε.
Και επειδή έχω περάσει ως γνωστόν (επαγγελματικά) από τον χώρο αυτό, θα σας διηγηθώ τί μου συνέβη κι εμένα με μια τηλεόραση της Sony.
Κατ' αρχάς πρόκειται για μια 29άρα CRT, μοντέλο KV-S29MH1, 100% φτιαγμένη στην Ιαπωνία, αγορασμένη από Dubai πριν 12 περίπου χρόνια στην τιμή των 5900 dirhams (ήτοι 1615 δολλάρια ή αν το πούμε σε δραχμές γύρω στις 600.000 με την τότε ισοτιμία).
Ένα παρεμφερές μοντέλο (με μικρότερες δυνατότητες) εισήγαγε στην Ελλάδα εκείνη την εποχή ο Πετρόχειλος, οποίος είχε και την αντιπροσωπεία της Sony (δεν θυμάμαι αν τότε την είχε ακόμα ή όχι) στην τιμή των 850.000 ~ 900.000 δρχ. αν δεν με απατά η μνήμη μου.
Η συσκευή δεν έχει πολυχρησιμοποιηθεί (άντε να είχε γύρω στα 5-6 χρόνια κανονική οικιακή χρήση μέχρι την στιγμή της βλάβης της).
Το καλοκαίρι του 2003 την πήρα μαζί μου στο εξοχικό. Κάποια στιγμή, εντελώς ξαφνικά έχασα εικόνα και ήχο, ενώ έδειχνε να λαμβάνει ισχύ από την πρίζα, γιατί άναβε το μικρό ledάκι, που δείχνει ότι η συσκευή είναι στο ρεύμα.
Προσπάθησα μόνος μου τότε να δω τί συμβαίνει, αλλά εις μάτην. Ήμουνα σχεδόν σίγουρος ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το τροφοδοτικό, αλλά ούτε τα εργαλεία ούτε τις γνώσεις είχα για να βάλω χέρι. Την πακετάρισα, λοιπόν, και ξανά πάλι πίσω στην Αθήνα.
Να σημειώσω ότι την ίδια χρονιά που την έφερα από το Dubai, είχα φροντίσει να παραγγείλω και να αγοράσω (15.000 δρχ.) το service manual της συσκευής, πάλι από εξουσιοδοτημένο της Sony, και αντιλήφθηκα πολλά χρόνια αργότερα πως τα χρήματα αυτά κακώς τα έδωσα, μιας και η Sony Europe, σε τέτοιου είδους έκτακτες περιπτώσεις (όταν δηλαδή η συσκευή δεν διατίθεται στην εγχώρια αγορά), μπορεί να δώσει στον τελικό χρήστη το service manual εντελώς δωρεάν.
Έψαχνα πού να την πάω και με την προτροπή φίλου τεχνικού, την πήγα στο εξουσιοδοτημένο AViDEX, Ευρυδάμαντος 11, στο Νέο Κόσμο. Εκεί συνάντησα και κάποιον φίλο του φίλου μου τεχνικού, στον οποίο πήγα συστημένος - τρομάρα μου. Ήταν αρχές Ιουλίου 2004 (Δελτίο Παραλαβής ΕΧΛ002256/07-07-04, με Α/Α 35568)
Του εξήγησα το πρόβλημα και μου είπε πως είναι εύκολο και υπόθεση λίγων ημερών.
Πέρασε ο Ιούλιος πέρασε και ο Αύγουστος και μετά ο Σεπτέμβριος και στις αρχές του Οκτώβρη με ειδοποιούν να πάω να παραλάβω τη συσκευή γιατί ".....δεν επιδιορθώνεται, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών".
Στις 12-10-04 πάω στο κατάστημα για την παραλαβή. Στη ρεσεψιόν, η κοπέλλα μου λέει πως οφείλω 25 ευρώ. Την ρωτάω τί ακριβώς αντιπροσωπεύουν αυτά τα χρήματα και μου λέει πως κάθε συσκευή που θα μπει στο κατάστημα, είτε την δουν είτε όχι, είτε επισκευασθεί είτε όχι, έχει αυτή την χρέωση.
Της εξηγώ πως όταν παρέδωσα την συσκευή, ο τεχνικός που την παρέλαβε, μου είπε πως αν δεν φτιαχτεί θα μου επιστραφεί ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ. Μου λέει πως αυτή είναι η πάγια πολιτική της εταιρείας. Της επαναλαμβάνω πως πήρα αυτή την υπόσχεση. Νευριασμένη, καλεί τον προϊστάμενό της, διευκρινίζοντάς μου πως ο τεχνικός που την παρέλαβε έχει πλέον φύγει από την εταιρεία.
Έρχεται ο προϊστάμενος, του λέω τα ίδια και φυσικά αρνούμαι να πληρώσω οποιοδήποτε ποσόν. Φεύγει, λέγοντάς μου πως θα ρωτήσει τους τεχνικούς. Επιστρέφει σε δυο λεπτά και λέει της κοπέλλας να μου την παραδώσει χωρίς χρέωση. Την παίρνω και φεύγω, απελπισμένος πως δεν φτιάχνεται.
Πέρασε ο καιρός και λίγο πριν την Καθαρή Δευτέρα φέτος μαθαίνω από συνάδελφο πως υπάρχει κάποιος τεχνικός ("αστέρι" μου τον χαρακτήρισε), που μπορεί να μου την φτιάξει. Εν ολίγοις τον γνώρισα τον άνθρωπο, του την πήγα και μου είπε πως, ναι, θα μου την φτιάξει. Να σημειώσω πως αφού του είπα την προϊστορία με το service, μου είπε (εκεί την ίδια στιγμή που την παρέλαβε, πριν καν την ανοίξει): "...αρκεί να μην έχουν φάει κάτι από μέσα"
Μετά από 10 μέρες περίπου, από την ημέρα παραλαβής με παίρνει στο τηλέφωνο και μου λέει πως η τηλεόραση φτιάχτηκε (για την βλάβη που του την πήγα, το τροφοδοτικό δηλαδή) αλλά ενώ λαμβάνει όλα τα κανάλια, δεν έχει εικόνα. Στο εύλογο "Γιατί" μου, μου λέει ότι ανακάλυψε πως από κάποια πλακέτα, άσχετη με το τροφοδοτικό, λείπουν δύο ολοκληρωμένα, υπεύθυνα για την λειτουργία της εικόνας.
Τον ρωτάω αν μπορεί να τα βρει και μετά από μια μέρα, μου λέει πως τα βρήκε και σε 2-3 μέρες θα τα έχει στα χέρια του.
Χθές πήγα και την παρέλαβα. Λειτουργεί στην εντέλεια και πλήρωσα 70 ευρώ.
Συμπεράσματα
1) Μην δίνεις ποτέ μηχάνημα για service κάπου, αν δεν ξεκαθαρίσεις όλους τους όρους της συναλλαγής
2) Τα εξουσιοδοτημένα της Sony (στην Ελλάδα) θέλουν προσοχή και γενικά δεν φημίζονται για την ποιότητα των υπηρεσιών τους
3) Κράτα όλα τα ντοκουμέντα της συναλλαγής, είτε η υπόθεσή σου έχει αίσιο τέλος είτε όχι
4) Τράβα φωτογραφίες από το εσωτερικό της συσκευής, πριν την παραδώσεις (μια πρακτική που χρόνια τωρα εφαρμόζει φίλος και εγώ τον κορόϊδευα). Έτσι εξηγείται και η προθυμία του προϊστάμενου να μου δώσει τη συσκευή χωρίς χρέωση. τα ολοκληρωμένα που φάγανε ήταν πολλαπλάσιας αξίας.
Ερωτώ:
Τί μπορώ να κάνω στους κυρίους της AViDEX, πόυ έφαγαν τα ολοκληρωμένα από τα σπλάχνα της τηλεόρασης; Και πώς, πού και από ποιόν θα βρω το δίκιο μου; Υπ' όψιν ότι το μόνο που έχω είναι το δελτίο παραλαβής της συσκευής.
Δεν ξέρω τί θα γίνει αν κάνω την καταγγελία στη Sony-Ελλάς, αλλά νομίζω πως θα με γράψουνε.
Αγένεια ολκής σε εξουσιοδοτημένο Sony Service Center
(http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=3922)
και κατάλαβα - άλλη μια φορά - με το τί έχουμε να κάνουμε.
Και επειδή έχω περάσει ως γνωστόν (επαγγελματικά) από τον χώρο αυτό, θα σας διηγηθώ τί μου συνέβη κι εμένα με μια τηλεόραση της Sony.
Κατ' αρχάς πρόκειται για μια 29άρα CRT, μοντέλο KV-S29MH1, 100% φτιαγμένη στην Ιαπωνία, αγορασμένη από Dubai πριν 12 περίπου χρόνια στην τιμή των 5900 dirhams (ήτοι 1615 δολλάρια ή αν το πούμε σε δραχμές γύρω στις 600.000 με την τότε ισοτιμία).
Ένα παρεμφερές μοντέλο (με μικρότερες δυνατότητες) εισήγαγε στην Ελλάδα εκείνη την εποχή ο Πετρόχειλος, οποίος είχε και την αντιπροσωπεία της Sony (δεν θυμάμαι αν τότε την είχε ακόμα ή όχι) στην τιμή των 850.000 ~ 900.000 δρχ. αν δεν με απατά η μνήμη μου.
Η συσκευή δεν έχει πολυχρησιμοποιηθεί (άντε να είχε γύρω στα 5-6 χρόνια κανονική οικιακή χρήση μέχρι την στιγμή της βλάβης της).
Το καλοκαίρι του 2003 την πήρα μαζί μου στο εξοχικό. Κάποια στιγμή, εντελώς ξαφνικά έχασα εικόνα και ήχο, ενώ έδειχνε να λαμβάνει ισχύ από την πρίζα, γιατί άναβε το μικρό ledάκι, που δείχνει ότι η συσκευή είναι στο ρεύμα.
Προσπάθησα μόνος μου τότε να δω τί συμβαίνει, αλλά εις μάτην. Ήμουνα σχεδόν σίγουρος ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το τροφοδοτικό, αλλά ούτε τα εργαλεία ούτε τις γνώσεις είχα για να βάλω χέρι. Την πακετάρισα, λοιπόν, και ξανά πάλι πίσω στην Αθήνα.
Να σημειώσω ότι την ίδια χρονιά που την έφερα από το Dubai, είχα φροντίσει να παραγγείλω και να αγοράσω (15.000 δρχ.) το service manual της συσκευής, πάλι από εξουσιοδοτημένο της Sony, και αντιλήφθηκα πολλά χρόνια αργότερα πως τα χρήματα αυτά κακώς τα έδωσα, μιας και η Sony Europe, σε τέτοιου είδους έκτακτες περιπτώσεις (όταν δηλαδή η συσκευή δεν διατίθεται στην εγχώρια αγορά), μπορεί να δώσει στον τελικό χρήστη το service manual εντελώς δωρεάν.
Έψαχνα πού να την πάω και με την προτροπή φίλου τεχνικού, την πήγα στο εξουσιοδοτημένο AViDEX, Ευρυδάμαντος 11, στο Νέο Κόσμο. Εκεί συνάντησα και κάποιον φίλο του φίλου μου τεχνικού, στον οποίο πήγα συστημένος - τρομάρα μου. Ήταν αρχές Ιουλίου 2004 (Δελτίο Παραλαβής ΕΧΛ002256/07-07-04, με Α/Α 35568)
Του εξήγησα το πρόβλημα και μου είπε πως είναι εύκολο και υπόθεση λίγων ημερών.
Πέρασε ο Ιούλιος πέρασε και ο Αύγουστος και μετά ο Σεπτέμβριος και στις αρχές του Οκτώβρη με ειδοποιούν να πάω να παραλάβω τη συσκευή γιατί ".....δεν επιδιορθώνεται, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών".
Στις 12-10-04 πάω στο κατάστημα για την παραλαβή. Στη ρεσεψιόν, η κοπέλλα μου λέει πως οφείλω 25 ευρώ. Την ρωτάω τί ακριβώς αντιπροσωπεύουν αυτά τα χρήματα και μου λέει πως κάθε συσκευή που θα μπει στο κατάστημα, είτε την δουν είτε όχι, είτε επισκευασθεί είτε όχι, έχει αυτή την χρέωση.
Της εξηγώ πως όταν παρέδωσα την συσκευή, ο τεχνικός που την παρέλαβε, μου είπε πως αν δεν φτιαχτεί θα μου επιστραφεί ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ. Μου λέει πως αυτή είναι η πάγια πολιτική της εταιρείας. Της επαναλαμβάνω πως πήρα αυτή την υπόσχεση. Νευριασμένη, καλεί τον προϊστάμενό της, διευκρινίζοντάς μου πως ο τεχνικός που την παρέλαβε έχει πλέον φύγει από την εταιρεία.
Έρχεται ο προϊστάμενος, του λέω τα ίδια και φυσικά αρνούμαι να πληρώσω οποιοδήποτε ποσόν. Φεύγει, λέγοντάς μου πως θα ρωτήσει τους τεχνικούς. Επιστρέφει σε δυο λεπτά και λέει της κοπέλλας να μου την παραδώσει χωρίς χρέωση. Την παίρνω και φεύγω, απελπισμένος πως δεν φτιάχνεται.
Πέρασε ο καιρός και λίγο πριν την Καθαρή Δευτέρα φέτος μαθαίνω από συνάδελφο πως υπάρχει κάποιος τεχνικός ("αστέρι" μου τον χαρακτήρισε), που μπορεί να μου την φτιάξει. Εν ολίγοις τον γνώρισα τον άνθρωπο, του την πήγα και μου είπε πως, ναι, θα μου την φτιάξει. Να σημειώσω πως αφού του είπα την προϊστορία με το service, μου είπε (εκεί την ίδια στιγμή που την παρέλαβε, πριν καν την ανοίξει): "...αρκεί να μην έχουν φάει κάτι από μέσα"
Μετά από 10 μέρες περίπου, από την ημέρα παραλαβής με παίρνει στο τηλέφωνο και μου λέει πως η τηλεόραση φτιάχτηκε (για την βλάβη που του την πήγα, το τροφοδοτικό δηλαδή) αλλά ενώ λαμβάνει όλα τα κανάλια, δεν έχει εικόνα. Στο εύλογο "Γιατί" μου, μου λέει ότι ανακάλυψε πως από κάποια πλακέτα, άσχετη με το τροφοδοτικό, λείπουν δύο ολοκληρωμένα, υπεύθυνα για την λειτουργία της εικόνας.
Τον ρωτάω αν μπορεί να τα βρει και μετά από μια μέρα, μου λέει πως τα βρήκε και σε 2-3 μέρες θα τα έχει στα χέρια του.
Χθές πήγα και την παρέλαβα. Λειτουργεί στην εντέλεια και πλήρωσα 70 ευρώ.
Συμπεράσματα
1) Μην δίνεις ποτέ μηχάνημα για service κάπου, αν δεν ξεκαθαρίσεις όλους τους όρους της συναλλαγής
2) Τα εξουσιοδοτημένα της Sony (στην Ελλάδα) θέλουν προσοχή και γενικά δεν φημίζονται για την ποιότητα των υπηρεσιών τους
3) Κράτα όλα τα ντοκουμέντα της συναλλαγής, είτε η υπόθεσή σου έχει αίσιο τέλος είτε όχι
4) Τράβα φωτογραφίες από το εσωτερικό της συσκευής, πριν την παραδώσεις (μια πρακτική που χρόνια τωρα εφαρμόζει φίλος και εγώ τον κορόϊδευα). Έτσι εξηγείται και η προθυμία του προϊστάμενου να μου δώσει τη συσκευή χωρίς χρέωση. τα ολοκληρωμένα που φάγανε ήταν πολλαπλάσιας αξίας.
Ερωτώ:
Τί μπορώ να κάνω στους κυρίους της AViDEX, πόυ έφαγαν τα ολοκληρωμένα από τα σπλάχνα της τηλεόρασης; Και πώς, πού και από ποιόν θα βρω το δίκιο μου; Υπ' όψιν ότι το μόνο που έχω είναι το δελτίο παραλαβής της συσκευής.
Δεν ξέρω τί θα γίνει αν κάνω την καταγγελία στη Sony-Ελλάς, αλλά νομίζω πως θα με γράψουνε.