Αν κρινω απο την κλιση του cantilever, μαλλον λιγοτερο anti-skating βαζει ο SME.
Αν οπως λες η χρηση ειναι λιγη και εχει ακομη αρκετη ζωη η ακιδα, ζητησε να της ισιωσει το cantilever μονο.
Απο το serial number της παντως, φαινεται οτι εχει τα χρονακια της.
Ο VDH ειναι μια καλη επιλογη .
Εδώ μια απ τις πολλές επιτυχημένες αναβελονόσεις ,πάνω σε μia Delos,που τσεκάρει στο πλατό αναφοράς του.
Σε πολλά αναλογικά φόρα έχουν αλλάξει τελείως οι συσχετισμοί.
Το κόστος ήταν 450 δολάρια και βόλευε πριν την αλλαγή της ισοτιμίας.
Και πάλι όμως το κόστος είναι λιγότερο απ το αντίστοιχο των υπολοίπων 'γνωστών' του χώρου, που παλιότερα είχαν στις 10 τις 8 με πρόβλημα.
Αν μπεις στο φόρουμ του Hoffman έχει πολλούς οπαδούς.
Τελευταίο απ το μαντρί των 3 ONE (S) /1 TWO/1 10/1 FROG,νομίζω η παλιότερη VDH που έμεινε με μαγνήτες Frog και αναβαθμισμένα πηνία λόγω παραδοχής λάθους του 'εκδότη'...
Προτελευταίο retip απ τα 7 προγραμματισμένα, μένει μια Supex.
Δοκιμή προσεχώς στn μάντρα της (Pink Triangle modified).
Η κλιση ξεκινα απο τη ριζα του στελεχους .Η γνωμη μου ειναι οτι για πολυ καιρο, το antiskating ηταν λιγοτερο απ'οτι θα επρεπε.Αυτο "βοηθησε" το λαστιχο της αναρτησης να "σχηματιστει" αναλογα και να μην επιστρεφει στη σωστη θεση ουτε με τη δυναμη του suspension wire πισω απο το λαστιχο. Πιθανον δε , και το suspension wire να πηρε κλιση .
Μπορει να ηταν στην ιδια τιμη, αλλα να μην ειναι ακριβες , και αυτο ειναι συνηθισμενο φαινομενο ακομη και σε ακριβους βραχιονες.
Δεν σημαινει οτι θα το παθουν ολες οι κεφαλες. Τα λαστιχα των αναρτησεων και τα suspension wires διαφερουν σε υλικο και παχος αντιστοιχα οποτε δεν συμπεριφερονται το ιδιο.
Oι τρεις απ αυτές μετρημένες σύμφωνα με τον retipper ,πολύ κοντά σε ότι 'ακούγονταν', με Phono Trisnury Audio,Tonar,Audio Rearch Phono 3 Full Upgrated ,Luxman CO3, Linn Kairn μεγάλη πλακέτα εσωτερική ρυθμισμένο όμως πρόχειρα,Cyrous 2/PSX και μια ιδιοκατασκευή Phono.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.