Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογράφιση - Τεχνικά ζητήματα λήψης - Επεξεργασία
Γενικές ερωτήσεις περι pre-post
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Photis" data-source="post: 1056370388" data-attributes="member: 744"><p>Κατ' αρχήν καλως όρισες. </p><p></p><p>Δεν μας περιγράφεις τί είδους παραγωγή έχεις στο μυαλό σου. Αν μιλάμε για απλό ρεπορτάζ, αυτό που χρειάζεσαι είναι ένα camcorder, εναν καμεραμαν, έναν ηχολήπτη/ηλεκτρονικό έναν οδηγό και τον δημοσιογράφο. Αν μιλάμε για ρεπορτάζ με ζωντανή σύνδεση αυτό που χρειάζεσαι είναι ένα van με link (δορυφορικό uplink αν είσαι εκτός εμβέλειας επίγειων αναμεταδοτών) και πάλι ένα camcorder με δυνατότητα να σου δίνει την έξοδό του σε BNC, έναν καμεραμαν, έναν ηχολήπτη, έναν υπεύθυνο για τη ραδιοζεύξη (link ή uplink) τον οδηγό και τον δημοσιογράφο. Αν μιλάμε για μετάδοση αγώνα με δυνατότητα χρήσης πολλαπλών καμερών (πχ κάλυψη ενός ποδοσφαιρικού αγώνα) τότε χρειάζεσαι ένα OB Van/truck το οποίο είναι στην ουσία ένα κινούμενο studio. Εκεί λοιπόν θα έχεις τους καμεραμεν (τόσοι όσες και οι κάμερες οι οποίες δεν είναι camcorders αλλά studio cameras) έναν χειριστή μιξης εικόνας, έναν ηχολήπτη και τον βοηθό του για τα μικρόφωνα, έναν ρυθμιστή εικόνας (ρυθμίζει την εικόνα στις studio κάμερες χρησιμοποιώντας ειδικά χειριστικά OCP), έναν σκηνοθέτη, έναν χειριστή video/replay, έναν χειριστή γεννήτριας χαρακτήρων (για τα γραφικά), έναν υπεύθυνο για τη σύνδεση με τον τηλεοπτικό σταθμό (συνήθως γίνεται με οπτικές ίνες, αλλά μπορεί να γίνει και με ζευξη), ηλεκτρολόγο (αν χρειαστεί να φωτίσει), έναν τεχνικό υπεύθυνο για την περίπτωση που κάτι πάει στραβά, έναν οδηγό (ή και δύο αν τα van είναι δύο) ενώ σίγουρα θα υπάρχει και κάποιος παραγωγός, και φυσικά οι δημοσιογράφοι/commentators. Όλοι οι παραπάνω εκτός από καμεραμεν, commentators και βοηθός ηχολήπτη, είναι μέσα στο van την ώρα της μετάδοσης. Οι κάμερες μαζί με τα video, τα replay και τη γεννήτρια χαρακτήρων πηγαίνουν σαν είσοδοι στη μίξη εικόνας και εκεί γίνετια το live editing. Τα πάντα συγχρονίζονται με σήμα reference. </p><p></p><p>Τώρα υπάρχει και το μη τηλεοπτικό γύρισμα (για κινηματογράφο, διαφήμιση, video clip, ντοκυμαντέρ) το οποίο διαφορποιείται λίγο από αυτά που περιέγραψα παραπάνω. Σε ένα τέτοιο γύρισμα έχεις τον σκηνοθέτη, τον διευθυντή φωτογραφίας (που είναι υπεύθυνος για την εικόνα που καταγράφεται στην κάμερα), τον κάμεραμαν και τον βοηθό του (ο βοηθός βοηθάει στο στήσιμο της κάμερας και στο γύρισμα είναι υπεύθυνος για την εστίαση), τους ηλεκτρολόγους (υπεύθυνοι για τον φωτισμό), τον ηχολήπτη και τον βοηθό του (μπουμαν), τον διεθυντή παραγωγής (οργανώνει το γύρισμα), τους βοηθούς παραγωγής (ή γεν. καθηκόντων οι εργάτες του γυρίσματος), το σκριπτ (κρατάει τα ρακόρ και καταγράφει τα του γυρίσματος στο φύλλο σκριπτ), το φροντιστήριο (βρίσκει οτιδήποτε αντικείμενο μπορεί να χρειαστεί σαν συμπλήρωμα του σκηνικου), τον υπευθυνο μακιγιάζ και styling, τον φωτογράφο πλατό (τραβάει τα stills που μπορεί να χρησιμοποιηθούν για αφίσες και αφισέττες) κάποιον τεχνικό υπεύθυνο εξοπλισμού και άλλες βοηθητικές ειδικότητες. </p><p></p><p>Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Photis, post: 1056370388, member: 744"] Κατ' αρχήν καλως όρισες. Δεν μας περιγράφεις τί είδους παραγωγή έχεις στο μυαλό σου. Αν μιλάμε για απλό ρεπορτάζ, αυτό που χρειάζεσαι είναι ένα camcorder, εναν καμεραμαν, έναν ηχολήπτη/ηλεκτρονικό έναν οδηγό και τον δημοσιογράφο. Αν μιλάμε για ρεπορτάζ με ζωντανή σύνδεση αυτό που χρειάζεσαι είναι ένα van με link (δορυφορικό uplink αν είσαι εκτός εμβέλειας επίγειων αναμεταδοτών) και πάλι ένα camcorder με δυνατότητα να σου δίνει την έξοδό του σε BNC, έναν καμεραμαν, έναν ηχολήπτη, έναν υπεύθυνο για τη ραδιοζεύξη (link ή uplink) τον οδηγό και τον δημοσιογράφο. Αν μιλάμε για μετάδοση αγώνα με δυνατότητα χρήσης πολλαπλών καμερών (πχ κάλυψη ενός ποδοσφαιρικού αγώνα) τότε χρειάζεσαι ένα OB Van/truck το οποίο είναι στην ουσία ένα κινούμενο studio. Εκεί λοιπόν θα έχεις τους καμεραμεν (τόσοι όσες και οι κάμερες οι οποίες δεν είναι camcorders αλλά studio cameras) έναν χειριστή μιξης εικόνας, έναν ηχολήπτη και τον βοηθό του για τα μικρόφωνα, έναν ρυθμιστή εικόνας (ρυθμίζει την εικόνα στις studio κάμερες χρησιμοποιώντας ειδικά χειριστικά OCP), έναν σκηνοθέτη, έναν χειριστή video/replay, έναν χειριστή γεννήτριας χαρακτήρων (για τα γραφικά), έναν υπεύθυνο για τη σύνδεση με τον τηλεοπτικό σταθμό (συνήθως γίνεται με οπτικές ίνες, αλλά μπορεί να γίνει και με ζευξη), ηλεκτρολόγο (αν χρειαστεί να φωτίσει), έναν τεχνικό υπεύθυνο για την περίπτωση που κάτι πάει στραβά, έναν οδηγό (ή και δύο αν τα van είναι δύο) ενώ σίγουρα θα υπάρχει και κάποιος παραγωγός, και φυσικά οι δημοσιογράφοι/commentators. Όλοι οι παραπάνω εκτός από καμεραμεν, commentators και βοηθός ηχολήπτη, είναι μέσα στο van την ώρα της μετάδοσης. Οι κάμερες μαζί με τα video, τα replay και τη γεννήτρια χαρακτήρων πηγαίνουν σαν είσοδοι στη μίξη εικόνας και εκεί γίνετια το live editing. Τα πάντα συγχρονίζονται με σήμα reference. Τώρα υπάρχει και το μη τηλεοπτικό γύρισμα (για κινηματογράφο, διαφήμιση, video clip, ντοκυμαντέρ) το οποίο διαφορποιείται λίγο από αυτά που περιέγραψα παραπάνω. Σε ένα τέτοιο γύρισμα έχεις τον σκηνοθέτη, τον διευθυντή φωτογραφίας (που είναι υπεύθυνος για την εικόνα που καταγράφεται στην κάμερα), τον κάμεραμαν και τον βοηθό του (ο βοηθός βοηθάει στο στήσιμο της κάμερας και στο γύρισμα είναι υπεύθυνος για την εστίαση), τους ηλεκτρολόγους (υπεύθυνοι για τον φωτισμό), τον ηχολήπτη και τον βοηθό του (μπουμαν), τον διεθυντή παραγωγής (οργανώνει το γύρισμα), τους βοηθούς παραγωγής (ή γεν. καθηκόντων οι εργάτες του γυρίσματος), το σκριπτ (κρατάει τα ρακόρ και καταγράφει τα του γυρίσματος στο φύλλο σκριπτ), το φροντιστήριο (βρίσκει οτιδήποτε αντικείμενο μπορεί να χρειαστεί σαν συμπλήρωμα του σκηνικου), τον υπευθυνο μακιγιάζ και styling, τον φωτογράφο πλατό (τραβάει τα stills που μπορεί να χρησιμοποιηθούν για αφίσες και αφισέττες) κάποιον τεχνικό υπεύθυνο εξοπλισμού και άλλες βοηθητικές ειδικότητες. Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογράφιση - Τεχνικά ζητήματα λήψης - Επεξεργασία
Γενικές ερωτήσεις περι pre-post
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…