Goerne...

DomieMic65

Supreme Member
10 July 2006
9,708
Αθήνα
Με μεγάλη μου λύπη, για επαγγελματικούς λόγους, τελικά δεν μπόρεσα να πάω χθες στο Μεγαρο στην συναυλία του Mattias Goerne...

Πήγε κανεις;
Εντυπώσεις;
 
17 June 2009
3,594
Ήμουν εκεί.
Η αίθουσα δεν ήταν γεμάτη, κι αυτό που προκάλεσε εντύπωση.
Παρ' όλα αυτά η παρουσία του Matthias Goerne απέσπασε τον θαυμασμό όσων παρευρίσκοντο.
Σε καμμία περίπτωση δεν θεωρώ τον εαυτό μου ικανό να κρίνει την ερμηνεία του, όμως πιστεύω ότι η βελούδινη ομορφιά και η μελαγχολία της φωνής του, απέδιδε καλύτερα το πνεύμα της μουσικής του Schubert και τη θλίψη των στίχων του Rellstab και του Heine.
Αλλά επαναλαμβάνω, μη βασιστείτε καθόλου στη δική μου κρίση. Εντελώς "ερασιτεχνικά" εκφράζω την άποψή μου.
 
Και 'γω ήμουν εκεί, τουλάχιστον ο μισός (ο ...υπόλοιπος ήταν με τον Ολυμπιακό :rolleyes:). Η αίθουσα δεν ήταν γεμάτη, αλλά δε με ξάφνιασε. Αφενός κάποιες θέσεις (οι πρώτες της πλατείας και τα θεωρεία πάνω στη σκηνή) δεν ήταν διαθέσιμες γιατί δεν είχαν οπτική επαφή με τους υπέρτιτλους, αφετέρου το εισιτήριο ήταν ακριβό, πόσο μάλλον εν μέσω κρίσης. Όπως υπήρχαν αρκετοί νέοι.

Ο Γκαίρνε άρεσε πολύ και είχε και καλή χημεία με τον πιανίστα. Η φωνή του βελούδινη, άλλοτε λυρική (στα τραγούδια του Μπετόβεν), άλλοτε σκοτεινή και δραματική (στα τραγούδια του Σούμπερτ). Σκηνικά ήταν αεικίνητος, τοποθετημένος πάντα δίπλα στο πιάνο αλλά το σώμα του λύγιζε, τεντωνόταν και στρεφόταν δεξιά και αριστερά, παρασυρόμενο θαρρείς από το πάθος του τραγουδιού. Η μεγάλη αίθουσα δεν ευνόησε τη διάκριση της άρθρωσης του λόγου, που φάνηκε κάπως θαμπή στη ροή του τραγουδιού.

Στο τέλος χειροκροτήσαμε θερμά και ο ίδιος και ο πιανίστας, φάνηκε να το απολαμβάνουν.
 
17 June 2009
3,594
Re: Απάντηση: Goerne...

Η αίθουσα δεν ήταν γεμάτη, αλλά δε με ξάφνιασε. Αφενός κάποιες θέσεις (οι πρώτες της πλατείας και τα θεωρεία πάνω στη σκηνή) δεν ήταν διαθέσιμες γιατί δεν είχαν οπτική επαφή με τους υπέρτιτλους, αφετέρου το εισιτήριο ήταν ακριβό, πόσο μάλλον εν μέσω κρίσης.

Το εισιτήριο δεν ήταν ακριβό. Ξεκινούσαν από 15€, πολύ λιγότερα απ' όσο στοιχίζει η είσοδος σε μια συναυλία του Χατζηγιάννη, και σχεδόν όσο στοιχίζει να δεις μια ταινία.
Μου έκανε όμως άσχημη εντύπωση ότι ακριβώς εν μέσω κρίσης το ΜΜΑ θεώρησε σκόπιμο να ανεβάσει το πρόγραμμα στα 5€ αντί των 3€ που στοίχιζε μέχρι πρότινος, και μάλιστα ένα πρόγραμμα πολύ φτωχότερο σε σύγκριση με προηγούμενα και που οι περισσότερες σελίδες του ήταν αφιερωμένες στους χορηγούς, τόσο που αναρωτιέμαι, γιατί δεν το χορηγούν ο χορηγοί;
Προφανώς, οι ιθύνοντες, θεωρούν ότι όποιος παρακολουθεί κλασσική μουσική (ας αφήσουμε την τζάζ, στο αφιέρωμα στον Μiles Davis τα εισιτήρια ξεκινούσαν από 50€) ανήκει στην μη πληττόμενη οικονομικά τάξη, αλλιώς δεν εξηγείται ....
Στην προσπάθειά μου να στείλω σχετικό email, διαπίστωσα ότι ηλεκτρονικά μπορείς να υποβάλλεις παρατηρήσεις και σχόλια μόνον σε ότι αφορά τη δομή του site του Μεγάρου! Nothing else matters....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Goerne...

Το εισιτήριο δεν ήταν ακριβό. Ξεκινούσαν από 15 , πολύ λιγότερα απ' όσο στοιχίζει η είσοδος σε μια συναυλία του Χατζηγιάννη, και σχεδόν όσο στοιχίζει να δεις μια ταινία.

Κάλλη, τα εισιτήρια ξεκινούσαν από 15 , αλλά οι διαθέσιμες θέσεις σ' αυτήν την τιμή ήταν ελάχιστες (λόγω αυτού που ανέφερα). Η ζώνη Β ήταν στα 27 , τη στιγμή που ολόκληρη Staatskapelle της Δρέσδης, μαζί με τους σολίστες, έχει την αντίστοιχη ζώνη στα 30 .