H μάρκα «μετράει»?

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

ΜΗΤΣ

Supreme Member
19 June 2006
3,418
Athens, Greece
H διαφήμιση και προώθηση διαφόρων εταιριών είναι δεδομένη. Kατά πόσο όμως τελικά αξίζουν τα προϊόντα τους? Πιστεύετε ότι οι μάρκες τελικά σημαίνουν και ποιότητα? Mιλάω πάντα για τις τηλεοράσεις.
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,404
Land of Dystopia
Πενταράκης Φραγκίσκος said:
Πες μας πρώτα την αποψη σου φίλε! εσυ πως τα βλέπεις τα πράγματα?
ΜΗΤΣ. Τι ακριβώς εννοείς? :) γιατί μάρκες αναφέρεσαι γιατί σίγουρα άλλη τιμή έχει πχ η Φιλλιπς και άλλη η Λτζί ( που είναι το ίδιο πράγμα ) μήπως αυτό εννοείς?:) :)
 

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
Θεωρητικά πάντα οι μάρκες φτιάχνουν το όνομα τους μέσω των προιόντων που πουλάνε...
Υπάρχουν όμως δείγματα εταιριών που ήταν απλά "φούσκες" ή κάποιες άλλες που δεν μπόρεσαν να ανταπεξέλθουν στις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς..
Τέλος υπάρχει και η άλλη άποψη που λέει οτι είναι πρακτικά αδύνατο μια καλή μάρκα να πουλάει πάντα κορυφαία προιόντα άσχετα αν είναι η πιο ακριβή γιατί ο ανταγωνισμός είναι πλέον τεράστιος. Το οτι το προιόν της όμως θα είναι υποδεέστερο κάποιας άλλης εταιρίας δεν σημαίνει αυτόματα οτι θα "ρίξει" τον τιμοκατάλογο της ετσι ώστε η τιμή να ανταποκρίνεται ακριβώς στην ποιότητα του...

Και κάτι ακόμα..
Ενα ποσοστό 20% και άνω της συνολικής τιμής που πληρώνουμε σε τέτοιου είδους προιόντα αφορά πόσο έχει κοστολογήσει η κάθε εταιρία το brand name της..Καπέλο δηλαδή!

Άλλωστε μην ξεχνάμε οτι πολλές εταιρίες έχουν δυο ή και περισσότερα brand name ετσι ώστε ανάλογα με το brand name να κάνουν τις ανάλογες χρεώσεις...
 
Last edited:

ΜΗΤΣ

Supreme Member
19 June 2006
3,418
Athens, Greece
Re: Απάντηση: H μάρκα «μετράει»?

Πενταράκης Φραγκίσκος said:
Πες μας πρώτα την αποψη σου φίλε! εσυ πως τα βλέπεις τα πράγματα?
Eγώ πιστεύω ότι κάπου η μάρκα δεν αντιπροσωπεύει πάντα την αλήθεια. Δεν μιλάω για συγκεκριμένες μάρκες ή προϊόντα αλλά πιστεύω ότι όταν μια μεγάλη εταιρία του χώρου φτάσει σε ένα τέτοιο μέγεθος παγκοσμίως, μπορεί να ξεγελάσει πολύ πιό εύκολα. Γι' αυτό και δεν θα μπορούσα ποτέ να πώ ότι π.χ. Sony for ever για τηλεοράσεις κλπ... H κάθε επιλογή θέλει πολύ περισσότερο ψάξιμο.
 

ΜΗΤΣ

Supreme Member
19 June 2006
3,418
Athens, Greece
PETRAN said:
Και κάτι ακόμα..
Ενα ποσοστό 20% και άνω της συνολικής τιμής που πληρώνουμε σε τέτοιου είδους προιόντα αφορά πόσο έχει κοστολογήσει η κάθε εταιρία το brand name της..Καπέλο δηλαδή!

Άλλωστε μην ξεχνάμε οτι πολλές εταιρίες έχουν δυο ή και περισσότερα brand name ετσι ώστε ανάλογα με το brand name να κάνουν τις ανάλογες χρεώσεις...
Πάρα πολύ σωστός!;)
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,453
Πειραιάς
Πιστεύω ότι ναι μετρά η μάρκα στο μάτι του ανθρώπου, αλλά κάπου πρέπει να υπερισχύει και η λογική. Πράγματι για να είναι σε χαμηλά επίπεδα μια 'άγνωστη' μάρκα κάτι θα πρέπει να θυσιάσει, κ το 1ο που έρχεται στο μυαλό είναι η ποιότητα κατασκευής. Από εκεί κ πέρα, άλλοι θυσιάζουν κ δυνατότητες χρήσης, καλούδια επηρεασμού της ποιότητας κτλ.

Προσωπικά αγόρασα 1η φορά κάτι 'άγνωστης' μάρκας (ΑΜΟΙ) κ μέχρι στιγμής δεν το έχω μετανοιώσει. Είναι αλήθεια ότι είμαι επιφυλακτικός αλλά κ θαρραλέος παράλληλα....! :)
 

Dimosthenis

Supreme Member
17 June 2006
3,277
καθε μαρκα εχει καποια best buy προϊόντα, καπως ετσι εγινε και όνομα αλλα δεν ειναι καλή σε όλα τα προϊόντα που κατασκευάζει. Απο εκει και περα μετρα και οι προδιαγραφές που εχει, η αξιοπιστία που οφειλεται στη γραμμη παραγωγης, το service κ.ά.

βεβαια το noname δε το εμπιστευεται κανεις...
 
17 June 2006
9,768
Αυτό που συνήθως γίνεται είναι η λανθασμένη γενίκευση αφού τα κορυφαία μοντέλα μιας εταιρίας είναι πολύ καλά τότε και όλα τα μοντέλα θα είναι πολύ καλά.
Πρέπει ο καταναλωτής να μάθει να συγκρίνει συγκεκριμένα μοντέλα κάθε φορά για να είναι κερδισμένος, αλλιώς αγοράζει μόνο το πρεστίζ μιας μάρκας και όχι ουσία.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα που δεν έχει να κάνει με av αλλά δείχνει τη νοοτροπία, πριν από χρόνια σε ένα χωριό ρωτά ένας παππούς ένα φίλο για το αυτοκίνητό του πόσο κάνει (Saab 9000 2lt turbo) και όταν συνειδητοποιεί πως κάνει περισσότερο από το "Μερσεντέ" του γιού του (μια ταπεινή 190 Ε) αρχίζει να αναρωτιέται πως αυτό είναι δυνατόν, πως είναι δυνατόν το "Μερσεντέ" (όποιο μοντέλο ας είναι αυτό) να μην είναι καλύτερο από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο κλπ.
 
Εγω μεχρι πριν απο μερικα χρονια ημουνα φανατικος της SONY. Τελικα ωριμασα θα ελεγα και δεν αγοραζω πλεον ΤΥΦΛΑ μονο και μονο γιατι ειναι προιον της αγαπημενης μου εταιριας και ετσι εχουν μπει πλεον και αλλες μαρκες στον χωρο μου. Οπως ειπε και ο Μιχαλης πιο πανω και εγω σκοπευω να παρω την ΑΜΟΙ σε 2-3 μηνες και το οτι δεν ειναι "γνωστη" φιρμα αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι και καλη. Τουλαχιστον για εμας που ασχολουμαστε με το αθλημα (εχω ριξει το διαβασμα της αρκουδας) νομιζω οτι ειναι πιο ευκολο να ξεφυγουμε απο τα ΟΝΟΜΑΤΑ του χωρου, ψαχνοντας για κατι ισαξιο σε αλλες μαρκες
 

ΜΗΤΣ

Supreme Member
19 June 2006
3,418
Athens, Greece
Λαμπαδαριου Παναγιωτης said:
Τουλαχιστον για εμας που ασχολουμαστε με το αθλημα (εχω ριξει το διαβασμα της αρκουδας) νομιζω οτι ειναι πιο ευκολο να ξεφυγουμε απο τα ΟΝΟΜΑΤΑ του χωρου, ψαχνοντας για κατι ισαξιο σε αλλες μαρκες
Συμφωνώ απόλυτα ότι όσο περισσότερο το ψάχνει κανείς τόσο καλύτερη επιλογή μπορεί να κάνει. «Tο μάρκετινγκ πολλοί εμίσησαν, το ψάξιμο κανείς...»:fahne90: Άλλωστε δεν είναι λίγες οι φορές που πχ κάποια εταιρία κατασκευάζει και για κάποια άλλη κάποια εξαρτήματα, κάτι που λέει αρκετά...
 
18 June 2006
7,544
έτσι λέτε???:grandpa: ...εγώ σας πληροφορώ ότι ξέρω αρκετούς "ψαγμένους" που έχουν "τις αγκυλώσεις τους":damnyou: ....ναι,ναι,ναι!!!:Banane0: ..και την "κρίσιμη στιγμή" την κάνουν...:twoguns: :flipout:
 

Aggelos M.

AVClub Fanatic
19 June 2006
10,429
Πιστευω ότι η μαρκα μετραει σε όλες μας τις αγορες.

Θα αγόραζε κανεις για το σπίτι του εύκολα φαγώσιμα που δεν τα εχει ξαναπάρει και είναι ... no name?
Θα εκανε το ίδιο με το αυτοκίνητό του?
Καποιο ανωνυμο πρεπει να εχει
1. Μεγαλη διαφορα τιμης και/ή
2. ΕΓΓΥΗΣΗ πραγματικα μεγαλη
να ξερεις δηλαδη ότι τα ρίσκα που παίρνεις (ειδικα για αγορες αξιες λόγου) θα είναι όσο το δυνατον μικρότερα.

Μην ξεχνάμε και τι κουβαλάει μια μαρκα πίσω της (εκτος από μεγαλύτερη τιμη). Ερευνα, ποιοτικο ελεγχο, φήμη που δεν θελει να χασει...
Εχοντας δουλεψει μεχρι τωρα σε 2 πολυεθνικες τροφιμων σας λέω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να επιλέξω φασόν προϊόν ειδικα στα τρόφιμα και πολυ περισσότερο no name.
Καθε περιπτωση βεβαιως ειναι διαφορετική!

Προσωπική μου άποψη ότι πλέον δινοντας πολλά χρήματα δεν παίρνεις κατ'αναγκη καλό προϊόν αλλά δινοντας λίγα μάλλον παίρνεις λιγότερο καλό.
 

Nikolas_T

Senior Member
19 June 2006
311
Αθήνα
Re: Απάντηση: H μάρκα «μετράει»?

Αγγελος said:
Προσωπική μου άποψη ότι πλέον δινοντας πολλά χρήματα δεν παίρνεις κατ'αναγκη καλό προϊόν αλλά δινοντας λίγα μάλλον παίρνεις λιγότερο καλό.

Άγγελε συμφωνώ απόλυτα :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043

Νικόλας