Hi-Fi και Ηi-End "εναντίον" Μουσικής

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,594
Αθήνα
Μπρε καλοι φιλοι ,ειστε ωριμα και εξυπνα παιδια.
Μην μπαινετε στο τριπακι που μας βαζουν αυτοι, που οταν δεν μπορουν να πουλησουν τεχνη ,πουλανε "αισθημα" 😀
Οσοι ασχολουνται με την ζωντανη μουσικη , βαζουν τα γελια οταν μιλαμε για την αναπαραγωγη της.
Πως ειναι δυνατον να ξερουμε την χροια του οργανου που αναπαραγει το συστημα μας ,αν δεν ειμαστε ΠΑΡΟΝΤΕΣ στην ηχογραφηση της για να ξερουμε το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ οργανο ,τι χροια εχει.
Στο στεκι του γαμπρου μου (στην περιβοητη Μπακαλα στην Δραπετσωνα) παιζουν ταυτοχρονα μεχρι και 4 κιθαρες, με διαφορετικη χροια η μια απο την αλλη.
Εδω σας βαζω μονο δυο
:)

Τους εχω ηχογραφησει με αυτο https://www.thomann.de/gr/tascam_dr...MIpvvenuud-AIVTYKDBx0GxAWAEAQYAyABEgIRGvD_BwE
που ειναι αρκετα κοντα στην πραγματικοτητα.
ΜΟΝΟ σε αυτη την περιπτωση καταλαβαινουμε (στο περιπου) ποιανου κιθαρα παιζει και αυτο σε συγκριση μεταξυ τους στην αναπαραγωγη (και μακρυα απο τον ζωντανο ηχο τους)

Τωρα αν ειναι το συστημα να παιζει κιθαρα και να ακους μαντολινο....ε τοτε παω πασο:D

Αγοραστε ωρε παληκαρια οτι αρεσει στα αυτια σας και στα ματια σας και βγειτε απο τον ψυχαναγκασμο που θελουν να μας βαλουν οι πωλητες και οι εταιρειες.

Εξαλλου μετα απο 3 ποτηρια αλκοολ ........αλα καλα παιζουν!(y)
🍻

Στο καλύτερο το έκοψες. Δεν ακούσαμε τη νταρμπούκα, μόνο την είδαμε.... :cautious:
 
  • Haha
Reactions: vlad66

rockrock

Established Member
24 March 2018
190
Μπρε καλοι φιλοι ,ειστε ωριμα και εξυπνα παιδια.
Μην μπαινετε στο τριπακι που μας βαζουν αυτοι, που οταν δεν μπορουν να πουλησουν τεχνη ,πουλανε "αισθημα" 😀
Οσοι ασχολουνται με την ζωντανη μουσικη , βαζουν τα γελια οταν μιλαμε για την αναπαραγωγη της.
Πως ειναι δυνατον να ξερουμε την χροια του οργανου που αναπαραγει το συστημα μας ,αν δεν ειμαστε ΠΑΡΟΝΤΕΣ στην ηχογραφηση της για να ξερουμε το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ οργανο ,τι χροια εχει.
Στο στεκι του γαμπρου μου (στην περιβοητη Μπακαλα στην Δραπετσωνα) παιζουν ταυτοχρονα μεχρι και 4 κιθαρες, με διαφορετικη χροια η μια απο την αλλη.
Εδω σας βαζω μονο δυο
:)

Τους εχω ηχογραφησει με αυτο https://www.thomann.de/gr/tascam_dr...MIpvvenuud-AIVTYKDBx0GxAWAEAQYAyABEgIRGvD_BwE
που ειναι αρκετα κοντα στην πραγματικοτητα.
ΜΟΝΟ σε αυτη την περιπτωση καταλαβαινουμε (στο περιπου) ποιανου κιθαρα παιζει και αυτο σε συγκριση μεταξυ τους στην αναπαραγωγη (και μακρυα απο τον ζωντανο ηχο τους)

Τωρα αν ειναι το συστημα να παιζει κιθαρα και να ακους μαντολινο....ε τοτε παω πασο:D

Αγοραστε ωρε παληκαρια οτι αρεσει στα αυτια σας και στα ματια σας και βγειτε απο τον ψυχαναγκασμο που θελουν να μας βαλουν οι πωλητες και οι εταιρειες.

Εξαλλου μετα απο 3 ποτηρια αλκοολ ........αλα καλα παιζουν!(y)
🍻
Εννοειται φιλε μου οτι δεν μπορουμε να εχουμε την απολυτη αναπαραγωγη του live.
Οποιαδηποτε αναπαραγωγη ειναι κατωτερη του πραγματικου.
Αυτο δε σημαινει ομως οτι πχ δεν μπορουμε να δουμε και να χαρουμε ενα θεατρικό εργο στην τηλεοραση, επειδη δεν μπορουμε να το δουμε στο θεατρο live.
...και επειδη δεν μπορουμε ολοι να ερθουμε "στο στεκι του γαμπρου σου, στην περιβοητη Μπακαλα στην Δραπετσωνα" χαχα, προσπαθουμε τουλαχιστον να το αναπαραγουμε με τον καλυτερο τροπο που μπορουμε.
Εξαλλου το λες και μόνος σου. 4 κιθάρες με διαφορετικες χροιες η καθε μια.
Αυτο σημαινει πχ οτι η μια κιθαρα θα εχει πχ 50 ευρω η αλλη 100 η αλλη 200 και η αλλη 500 ευρω.
Αυτο προσπαθουμε να κανουμε και εμεις με αυτο το χόμπι της αναπαραγωγης του ηχου.
Να εχουμε δηλαδη ενα στερεοφωνικο που να αναπαραγαγει (οσο το δυνατον καλυτερα) τις κιθαρες και τις χροιες τους, που λες.
Να εχουμε δηλαδη ενα στεροφωνικο που να "ξεχωριζει" πια κιθαρα ειναι των 500 ευρω, και οχι να της τις κανει ολες να ακουγονται σαν των 50 ευρω.
Αλλιως τι νοημα εχει και το χομπι....:)
 

tonal

Moderator
Staff member
29 September 2006
2,872
Αυτό ισχύει στις γραμμές μεταφοράς, όχι στις πολύ χαμηλές συχνότητες που συζητάμε εδώ.

H μέγιστη δυνατή ισχύς μεταφέρεται στο φορτίο όταν δεδομένης της αντίστασης εξόδου του ενισχυτή το φορτίο ισούται με αυτή
πράγμα το οποίο είναι πρακτικά μη εφαρμόσιμο εκτός αν μιλάμε για ενισχυτή που έχει πάρα πολύ υψηλή αντίσταση εξόδου.
 

dinos

Moderator
Staff member
17 June 2006
811
Πάτρα
Το ταίριασμα της συνθέτης αντίστασης (impedance matching) εφαρμόζεται στις γραμμές μεταφοράς και έχει νόημα μετά τα 5-6 MHz. Εκεί η αντίσταση εξόδου της πηγής πρέπει να είναι ιδία με την αντίσταση εισόδου του δεκτή, ενώ το ίδιο ισχύει και για την ίδια την γραμμή μεταφοράς (π.χ παντού 75 Ohm). Στo κόσμο audio το χρησιμοποιούμε μόνο στη γαλβανική ψηφιακή μεταφορά σήματος.

Στις χαμηλές συχνότητες και στη συντριπτική πλειοψηφία τους, οι κάθε λογής ενισχυτές μας σχεδιάζονται έτσι ώστε να είναι πηγές τάσης. Δηλαδή με πολύ μικρή αντίσταση εξόδου και μεγάλη επάρκεια ρεύματος, ώστε το κέρδος της τάσης να παραμένει σταθερό ασχέτως του φορτίου π.χ με 1V είσοδο να έχουμε 20V έξοδο, χωρίς μεταβολή τόσο στα 8 όσο και τα 4 Ohm. Κάτι τέτοιο δεν είναι ταίριασμα όπως συχνά (και λάθος) το αναφέρουμε, είναι απλά καλή - επαρκής σύνδεση.
 

tonal

Moderator
Staff member
29 September 2006
2,872
Υπάρχει θεώρημα για τη μέγιστη μεταφορά ισχύος :
το οποίο ίσως κάποιες φορές παρερμηνεύεται και είναι και ο λόγος που το σχολίασα και τόνισα το "δεδομένης της αντίστασης εξόδου του ενισχυτή".
Απλά στην περίπτωση ενός τρανζιστοράτου ενισχυτή δεν έχει πρακτική εφαρμογή γιατί η αντίσταση εξόδου συνήθως είναι πάρα πολύ μικρή και κανένας ενισχυτής δεν θα μπορούσε να δώσει τόσο ρεύμα/ισχύ.
Σε λαμπάτους μπορεί να είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα ειδικά αν μιλάμε και για SE ενισχυτές με μηδενική ανάδραση.

Στις γραμμές μεταφοράς και τις υψηλές συχνότητες το ζητούμενο είναι η ελαχιστοποίηση των ανακλάσεων και των στάσιμων κυμάτων
και δεν αφορά πέρα από το παράδειγμα της ψηφιακής ομοαξονικής ή AES/EBU άλλες περιπτωσεις (ηχεία, ενισχυτές κτλ).
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,115
Για να μη χανομαστε στη μετάφραση μετα απο χρόνια και χρόνια στο αθλημα, ολο και συχνότερα με πλησιαζουν νέα παιδια οχι απαραιτητα νεα σε ηλικία ισως απλα Νεα στο χωρο μας και με ρωτουν
Τι ενισχυτη να πάρω ποια ηχεία να διαλέξω ποιους κανονες πρεπει να ακολουθήσω στο τεριασμα?
Με οποιο τροπο κι αν εξετάσουμε την παραπάνω ερωτηση παλι στη λεξη ταίριασμα θα καταλήξουμε.
Παντα προσπάθω να τους εξηγησω τα απολυτος βασικά.
1. Εμπέδηση (συνθετη αντισταση) αναγραφεται πισω απο τα ηχεια με την ενδειξη Ω 4,8 κτλ, διαβαστε τα specs του ενισχυτη που θα αγορασετε ποιο ειναι το ευρος λειτουργίας του πχ αναμεσα στα 6-12 Ω
2. Ευαισθησία (μονο για ηχεια) ποσα ντεσιμπελ θα βγαλει στο 1 μετρο με 1W, οτι το ευαισθητο κανει για λαμπα το αναίσθητο θελει δυνατο τρανζίστορ.
3. Ισχης ποση βγαζει ο ενισχυτης ποση αντεχει το ηχείο κτλ.
Η σχέση των παραπάνω με το νήμα είναι οτι οποιος καταφέρει να ματσάρει ή οπως επιθυμει ο κ. dinos παραπάνω να συνδέσει επαρκώς τις συσκευές μεταξυ τους μπορει να περασει απο το hi-fi στο Hi-end και να απολαυσει οσο πιο πιστά γινεται τη μουσική του.
 

dinos

Moderator
Staff member
17 June 2006
811
Πάτρα
Υπάρχει θεώρημα για τη μέγιστη μεταφορά ισχύος :
το οποίο ίσως κάποιες φορές παρερμηνεύεται και είναι και ο λόγος που το σχολίασα και τόνισα το "δεδομένης της αντίστασης εξόδου του ενισχυτή".
Απλά στην περίπτωση ενός τρανζιστοράτου ενισχυτή δεν έχει πρακτική εφαρμογή γιατί η αντίσταση εξόδου συνήθως είναι πάρα πολύ μικρή και κανένας ενισχυτής δεν θα μπορούσε να δώσει τόσο ρεύμα/ισχύ.
Σε λαμπάτους μπορεί να είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα ειδικά αν μιλάμε και για SE ενισχυτές με μηδενική ανάδραση.

Στις γραμμές μεταφοράς και τις υψηλές συχνότητες το ζητούμενο είναι η ελαχιστοποίηση των ανακλάσεων και των στάσιμων κυμάτων
και δεν αφορά πέρα από το παράδειγμα της ψηφιακής ομοαξονικής ή AES/EBU άλλες περιπτωσεις (ηχεία, ενισχυτές κτλ).
Ναι το single end και ειδικά χωρίς ανάδραση, απέχει πολύ από την περίπτωση πηγής τάσης. Το πράγμα πάει προς τα εκεί (πηγή τάσης) όταν μεσολαβεί ο Μ/Τ εξόδου.
 

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,022
Αιγάλεω
Αχ αυτές οι "χροιές"...
Ας αγνοήσουμε το ουσιώδες- το ότι δηλ δεν γνωρίζουμε πως στ'αλήθεια ακουγόταν η κιθάρα του Mark μέσω του ενισχυτή- χάριν του απλοποιημένου παραδείγματος:
Έστω το σύστημα αναπαραγωγής είναι το ίδιο μέχρι τα ηχεία, τα οποία αλλάζουν διαδοχικά. Χρησιμοποιούμε για τη δοκιμή μας υψηλής ποιότητας ηχεία φυσικά, απο δίδρομα μικρά μόνιτορ μέχρι ξερω γώ τετράδρομα τέρατα.
Η αναπαραγόμενη χροιά της κιθάρας του Knopfler θα είναι ακριβώς η ίδια σε όλα τα ηχεία;

Αν τα ηχεία ομαδοποιηθούν πχ ανά δίδρομα, τρίδρομα, που τα μεγάφωνα τους θα είναι κατασκευασμένα απο αλουμίνιο, μαγνήσιο, kevlar, bextrane,
ύφασμα, χαρτί, πολυπροπυλένιο, βηρύλλιο κλπ, τα δίδρομα, τα τρίδρομα κλπ ανα ομάδα, θα αποδώσουν τη χροιά της κιθάρας ακριβώς το ίδιο;
Ποια η εμπειρία σας, τι πιστεύετε;

 
  • Like
Reactions: petronik

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,719
πετρουπολη
Αχ αυτές οι "χροιές"...
Ας αγνοήσουμε το ουσιώδες- το ότι δηλ δεν γνωρίζουμε πως στ'αλήθεια ακουγόταν η κιθάρα του Mark μέσω του ενισχυτή- χάριν του απλοποιημένου παραδείγματος:
Έστω το σύστημα αναπαραγωγής είναι το ίδιο μέχρι τα ηχεία, τα οποία αλλάζουν διαδοχικά. Χρησιμοποιούμε για τη δοκιμή μας υψηλής ποιότητας ηχεία φυσικά, απο δίδρομα μικρά μόνιτορ μέχρι ξερω γώ τετράδρομα τέρατα.
Η αναπαραγόμενη χροιά της κιθάρας του Knopfler θα είναι ακριβώς η ίδια σε όλα τα ηχεία;

Αν τα ηχεία ομαδοποιηθούν πχ ανά δίδρομα, τρίδρομα, που τα μεγάφωνα τους θα είναι κατασκευασμένα απο αλουμίνιο, μαγνήσιο, kevlar, bextrane,
ύφασμα, χαρτί, πολυπροπυλένιο, βηρύλλιο κλπ, τα δίδρομα, τα τρίδρομα κλπ ανα ομάδα, θα αποδώσουν τη χροιά της κιθάρας ακριβώς το ίδιο;
Ποια η εμπειρία σας, τι πιστεύετε;

Ούτε με σφαίρες Γιώργη....
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,594
Αθήνα
Αν συνδέσω στο σύστημα το μουσικό όργανο και αλλάζω ηχεία, θα υπάρχουν διάφορες στον ήχο αλλά θα ξεχώριζα με κλειστά μάτια το patch που παίζει.

Όλα έχουν να κάνουν με την εμπειρία που έχει κάποιος.

Τον ρυθμό από το Casio που παίζει στο da da da και τον άλλο Ρυθμό από Casio επίσης που παίζει στο Ρίτα Ριτάκι θα το ξεχώριζα απ' όπου κι αν αναπαράγονταν.

Τα cues της χροιάς δεν είναι και τόσο δύσκολα όσο φανταζεστε. Αν τον ξέρεις τον ήχο, τον ξεχωρίζεις παντού.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
14,991
Αγιοι Αναργυροι
στην προκειμένη περίπτωση της κιθάρας του Knopfler ας φανταστούμε όλη την μπάντα να παίζει σε μια καλά φροντισμένη αίθουσα, χωρίς πρόσθετα ηχεία κατά μήκος, ούτε πίσω φυσικά..
αυτός με τα καλύτερα ηχεία/σύστημα, κάθεται στις πρώτες θέσεις και τους έχει "πρώτη μούρη"...
αυτός που έχει μικρότερα ηχεία/υποδεέστερο σύστημα, κάθεται πιο μακριά τους κοκ...
όσο πιο φθηνό/υποδεέστερο/μικρότερο κλπ το σύστημα, τόσο πιο μακριά ο ακροατής από την μπάντα και την κιθάρα...
όμως ακόμα και ο τελευταίος στην γαλαρία θα καταλάβει την κιθάρα του Knopfler και ας του λείπουν ένα σωρό "ακουστικά πράγματα" σε σχέση με τους προνομιούχους μπροστά......
 

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,022
Αιγάλεω
στην προκειμένη περίπτωση της κιθάρας του Knopfler ας φανταστούμε όλη την μπάντα να παίζει σε μια καλά φροντισμένη αίθουσα, χωρίς πρόσθετα ηχεία κατά μήκος, ούτε πίσω φυσικά..
αυτός με τα καλύτερα ηχεία/σύστημα, κάθεται στις πρώτες θέσεις και τους έχει "πρώτη μούρη"...
αυτός που έχει μικρότερα ηχεία/υποδεέστερο σύστημα, κάθεται πιο μακριά τους κοκ...
όσο πιο φθηνό/υποδεέστερο/μικρότερο κλπ το σύστημα, τόσο πιο μακριά ο ακροατής από την μπάντα και την κιθάρα...
όμως ακόμα και ο τελευταίος στην γαλαρία θα καταλάβει την κιθάρα του Knopfler και ας του λείπουν ένα σωρό "ακουστικά πράγματα" σε σχέση με τους προνομιούχους μπροστά......
A, για τέτοιες χονδροειδείς "χροιές" συζητάμε; Αν κάποιος θα καταλάβει την κιθάρα του Knopfler?
Αυτο έλλειπε vlad...
Οποιαδήποτε ηχειάκια για pc ή ακουστκά των 10 ευρώ αρκούν, αν είναι έτσι.
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,115
A, για τέτοιες χονδροειδείς "χροιές" συζητάμε; Αν κάποιος θα καταλάβει την κιθάρα του Knopfler?
Αυτο έλλειπε vlad...
Οποιαδήποτε ηχειάκια για pc ή ακουστκά των 10 ευρώ αρκούν, αν είναι έτσι.
Αυτο που αναφέρει ο vlad ισως οχι εκφρασμένο τελεια, μονο χονδροειδές δεν είναι, οταν μιλάμε για απόσταση απο τη σκήνή στο live αν παρακολουθούμε δηλαδη απο την πρωτη σειρά ή την τελευταία στην περιπτωση του στερεοφωνικού μιλαμε για την αντιληψη απο τον καναπέ μας του βάθους και του πλάτους της σκηνής δεν γνωριζω καποια ηχειακια pc η ακουστικά των 10 ευρω ικανά να αποδοσουν κατι τετοιο.
Για να είμαι ειλικρηνής λιγα πολυ σωστά στημενα συστήματα αποδιδουν κάτι τέτοιο, φυσικά υπαρχουν και καποια που μπορεις να καταλαβεις ακομη και οτι εισαι αρένα και οτι η σκηνη ειναι πιο ψηλα.
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,115
Αν συνδέσω στο σύστημα το μουσικό όργανο και αλλάζω ηχεία, θα υπάρχουν διάφορες στον ήχο αλλά θα ξεχώριζα με κλειστά μάτια το patch που παίζει.

Όλα έχουν να κάνουν με την εμπειρία που έχει κάποιος.

Τον ρυθμό από το Casio που παίζει στο da da da και τον άλλο Ρυθμό από Casio επίσης που παίζει στο Ρίτα Ριτάκι θα το ξεχώριζα απ' όπου κι αν αναπαράγονταν.

Τα cues της χροιάς δεν είναι και τόσο δύσκολα όσο φανταζεστε. Αν τον ξέρεις τον ήχο, τον ξεχωρίζεις παντού.
Θα σου φέρω ενα diy rca που εφτιαξε φίλος (το πρωτο του) που κάνει τη μπότα του ντράμερ να ακουγετε σαν πιατίνι, θα το βάλεις στο συστημα σου και θα δουμε αν θα ξεχωριζεις και παλι το dadada
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 

rockrock

Established Member
24 March 2018
190
Δεν μενουμε ικανοποιημενοι με τιποτα τελικα.
Εχουμε συστηματα που κανουν χιλιάρικα, και χωνουμε και αλλα χιλιάρικα για να τα βελτιωσουμε.
Μια φορα ηρθε ενας φιλος στο σπιτι μου για να ακουσουμε μουσικη, και αντι να ανοιξω το μεγαλο συστημα, εβαλα να ακουσουμε απο ενα συστημα (τιποτα σπουδαιο), με vintage μηχανηματα 70"s - 80"s.
Aκουσαμε λιγη ωρα, και μου λεει....
- Βρε φιλε, ξερεις τι μου λειπει? Αυτος ο ηχος που ακουμε τωρα, ο ηχος που ακουγαμε πιτσιρικαδες, πριν να χωθουμε σε ολα αυτα τα hi-end και τα λοιπα....
Αυτο τα λεει ολα. !!!
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,115
Δεν μενουμε ικανοποιημενοι με τιποτα τελικα.
Εχουμε συστηματα που κανουν χιλιάρικα, και χωνουμε και αλλα χιλιάρικα για να τα βελτιωσουμε.
Μια φορα ηρθε ενας φιλος στο σπιτι μου για να ακουσουμε μουσικη, και αντι να ανοιξω το μεγαλο συστημα, εβαλα να ακουσουμε απο ενα συστημα (τιποτα σπουδαιο), με vintage μηχανηματα 70"s - 80"s.
Aκουσαμε λιγη ωρα, και μου λεει....
- Βρε φιλε, ξερεις τι μου λειπει? Αυτος ο ηχος που ακουμε τωρα, ο ηχος που ακουγαμε πιτσιρικαδες, πριν να χωθουμε σε ολα αυτα τα hi-end και τα λοιπα....
Αυτο τα λεει ολα. !!!
Για αυτό ακριβως το λόγο εχω στησει και το μικρό συστημα (προσεχως για την κορη μου τη μεγαλη), μονο που κιαυτό εχει αρχισει να ανεβαίνει επιπεδα τελευταια.
Εχω ομως και την δευτερη τη μικρή (15) που δεν πρεπει να μένει παραπονεμενη απο το καλοκαίρι και μετά θα ξεκινισουμε σιγα σιγά και το δικό της.
Για να μην ξεχνάμε ποτε τον ηχο που ακουγαμε πιτσιρικάδες.
Αναπύκνωση εχεις κάνει στα μηχανηματα του 70?
 

rockrock

Established Member
24 March 2018
190
Για αυτό ακριβως το λόγο εχω στησει και το μικρό συστημα (προσεχως για την κορη μου τη μεγαλη), μονο που κιαυτό εχει αρχισει να ανεβαίνει επιπεδα τελευταια.
Εχω ομως και την δευτερη τη μικρή (15) που δεν πρεπει να μένει παραπονεμενη απο το καλοκαίρι και μετά θα ξεκινισουμε σιγα σιγά και το δικό της.
Για να μην ξεχνάμε ποτε τον ηχο που ακουγαμε πιτσιρικάδες.
Αναπύκνωση εχεις κάνει στα μηχανηματα του 70?
Δεν εχω κανει τιποτα analog, δεν τα εχω πειραξει καθολου. Τα θελω οπως τα γεννησε η μαμα τους χαχα.
Τα ακους "κουρασμένα" βεβαια μετα απο τοσα χρονια λειτουργιας, αλλα και αυτο εχει τη χαρη του.
Ασε που εχω ακουσει οτι για να τα αναπαλαιώσεις, και να εχουν τον ηχο που ειχαν τοτε καινουρια, πρεπει να τους βαλεις ακριβως τα ιδια "συστατικα" που ειχαν τοτε.
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
2,115
Δεν εχω κανει τιποτα analog, δεν τα εχω πειραξει καθολου. Τα θελω οπως τα γεννησε η μαμα τους χαχα.
Τα ακους "κουρασμένα" βεβαια μετα απο τοσα χρονια λειτουργιας, αλλα και αυτο εχει τη χαρη του.
Δεν τα ακους κουρασμένα τα ακους αδεια οπως είναι πλεων οι πυκνωτες, μπορεις να βάλεις ακριβως τους ιδιους και να τα ξανακουσεις ακριβως οπως τα ακουγες πιτσιρικάς.
 
  • Like
Reactions: rockrock

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,594
Αθήνα
Θα σου φέρω ενα diy rca που εφτιαξε φίλος (το πρωτο του) που κάνει τη μπότα του ντράμερ να ακουγετε σαν πιατίνι, θα το βάλεις στο συστημα σου και θα δουμε αν θα ξεχωριζεις και παλι το dadada
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Θα το φέρεις το RCA και θα συνδέσουμε το Roland μου σε όποιο σύστημα θέλεις. Και θα σε βάλω να πατάς νότες και εγώ θα ακούω με δεμένα τα μάτια και θα σου λέω ποιος ήχος είναι και εσύ θα επιβεβαιώνεις αν είναι αυτός.

Θα το χάσεις αν βάλουμε στοίχημα. Γνωρίζω τα tone banks του απ' έξω κι ανακατωτά ακόμα κι αν τα ακούσω μέσα από κουβά.
Και θα σε αφήσω να βάλεις όσο reverb θέλεις. Και πάλι θα το ξεχωρίσω.