Ορισμένοι εξ ημών δεν έχουν i-pod και ασχέτως του τι λέγεται μάλλον δεν θα αποκτήσουν . Βλέπετε η άϋλη μουσική τους την δίνει. Ασε που κοντεύουμε να γίνουμε Προυντόν με αυτά τα άϋλα και μη ιδιοκτησιακά . Ετσι λοιπόν στις καλοκαιρινές διακοπές κουβαλάνε μαζί τα cd τους με το φορητό cd player και το σχετικό τσαντάκι να μην μπαίνει η άμμος . Είναι περίεργο πως η άμμος , η παραλία , το νερό , μπορεί να σε κάνουν να δεις με άλλο μάτι ορισμένους δίσκους .
Εγώ πάντως μαζί μου φέτος πήρα:
1. LOW - David Bowie ( Ο Βασιλιάς επιβεβαιώνει , εν μέσω κατακλυσμιαίων αλλαγών στην ροκ αισθητική ότι ο θρόνος του ανήκει , καθώς όχι μόνον αντιλαμβάνεται το καινούργιο , το διαφορετικό αλλά το εμβολιάζει συγχρόνως με την στάμπα του κλασικού , ενω ταυτόχρονα τολμά και υιοθετεί την φόρμα του εφήμερου , καθιστώντας αυτήν και εαυτόν ιστορικά μοντέρνους και διαχρονικούς . Βεβαίως εάν δεν ήταν ο Eno , ο Bowie θα είχε τελειώσει την δημιουργική φάση της καρριέρας του δέκα χρόνια νωρίτερα [ όπως και τον Hassell ίσως να μην τον ήξερε κι η μάννα του η ίδια - εκτός κι αν σύχναζε στους ίδιους αβαντ γκαρντ κύκλους - κι οι επίδοξοι αμπιεντομπλιμπλικάδες θα έπλενα πιάτα ].
2. LOVE AND THEFT- Bob Dylan Αυτή η ωριμότητα του Ντύλαν μ' αρέσει . Αυτή η swing διάθεση , η βουτιά στο ροκαμπίλυ , ακόμη κι η γερασμένη φωνή του είναι καλύτερη από παλιά .
3. BANANA MOON - David Allen ( Πριν τιθασεύσει την δημιουργική του φλέβα και πριν φτιάξει τα αριστουργήματα του , αλλά με τον σπόρο τους ήδη φυτεμένο. Χαοτικό αλλά ενδιαφέρον )
4. MY LIFE IN THE BUSH OF GHOSTS ( remastered and expanded) - Eno/Byrne
5. RATHER RIPPED - Sonic Youth ( τα είπαμε αλλού - να τονίσω ότι όσο περνά ο καιρός τόσο περισσότερο μου αρέσει - για μένα το καλύτερο Sonic Youth μακριά από τις ακρότητες του παρελθόντος , ώριμο και καυτερό )
6. OH MERCY - Bob Dylan
7. THE END OF AN EAR- Robert Wyatt ( μακράν το καλύτερο του , ανατρεπτικό , free , χιουμοριστικό , πρωτοποριακό , εν γένει δείγμα της καλής πλευράς του - γιατί υπάρχει και η βαρετή )
8. SEVEN - Soft Machine
9. LET IT BLEED - Rolling Stones
10. BEGGAR'S BANQUET - Rolling Stones
11. JOIN HANDS - Siouxsie and the Banshees Φοβερή δύναμη , τεράστιο impact , κακοφωνία , ρόκ ατόφιο , από κάποιους που αντιπαθούσα στα μεταγενέστερα βήματα τους )
12. STRANDED - Roxy Music ( καλά τι να πούμε για τον δίσκο που περιλαμβάνει το απόλυτο σοφιστικέ, διανουμενίστικο , συναισθηματικό ευρωπαϊκό , αριστούργημα Song for Europe . Τελευταίος μεγάλος δίσκος για τους Roxy έστω και χωρίς τον Eno )
13. A NIGHT ON THE TOWN - Rod Stewart
14. VICTORY FOR THE COMIC MUSE - The Divine Comedy
15. DOREMIFASOLATIDO - Hawkwind
16. PEACHES - The Stranglers
17. LOU REED - Lou Reed καλός αλλά κάπου κουράζει γιατί είναι μονότονος , ειδικά όταν δεν ροκάρει .
18. AFTER BATHING AT BAXTERS - Jefferson Airplane (Ο καθένας στο είδος του κι οι Jefferson στην ψυχεδέλεια . μετά το επίσης ψυχεδελικό μεν , δομημένο δε , Surrealistic Pillow , οι Jefferson Airplane χαλαρώνουν , αφήνονται τελείως ελεύθεροι , παραδίδονται ανευ όρων στο απρόβλεπτο και φτιάχνουν το απόλυτο αριστούργημα τους )
19. JAIL BREAK - Thin Lizzy
20. RED HOT CHILI PEPPERS
21. FREAKY STYLE - Red Hot Chili Peppers ( Ξέρω θα στεναχωρήσω πολλούς - ή θα φάω βρίσιμο - αλλά ότι αξίζει από τους RHCP είναι τα δύο πρώτα τους , προτού γίνουν μιά μπάντα γιά μεγάλα ακροατήριο παίζοντας βαρετά ροκ τραγουδάκια )
22. THE BAND Δισκάρα . Πως το έβγαλαν μετά το βαρετό Music from thw big Pink δεν ξέρω .
23.STRANGEITUDE - Ozric Tentacles
24. IV - Faust
25. TO TULSA AND BACK - J.J. Cale ( Σταθερή αξία , ο παλιός καλός φίλος είναι πάντα εκεί για μιά ψιλοκουβεντούλα για ψάρεμα , όσο πετάμε τα καπάκια στα βαρέλια του μπέρμπον )
26. SUPER SESSION - Bloomfield/ kooper / Stills27. ELO
28. CALLING CARD - Rory Gallagher
Εγώ πάντως μαζί μου φέτος πήρα:
1. LOW - David Bowie ( Ο Βασιλιάς επιβεβαιώνει , εν μέσω κατακλυσμιαίων αλλαγών στην ροκ αισθητική ότι ο θρόνος του ανήκει , καθώς όχι μόνον αντιλαμβάνεται το καινούργιο , το διαφορετικό αλλά το εμβολιάζει συγχρόνως με την στάμπα του κλασικού , ενω ταυτόχρονα τολμά και υιοθετεί την φόρμα του εφήμερου , καθιστώντας αυτήν και εαυτόν ιστορικά μοντέρνους και διαχρονικούς . Βεβαίως εάν δεν ήταν ο Eno , ο Bowie θα είχε τελειώσει την δημιουργική φάση της καρριέρας του δέκα χρόνια νωρίτερα [ όπως και τον Hassell ίσως να μην τον ήξερε κι η μάννα του η ίδια - εκτός κι αν σύχναζε στους ίδιους αβαντ γκαρντ κύκλους - κι οι επίδοξοι αμπιεντομπλιμπλικάδες θα έπλενα πιάτα ].
2. LOVE AND THEFT- Bob Dylan Αυτή η ωριμότητα του Ντύλαν μ' αρέσει . Αυτή η swing διάθεση , η βουτιά στο ροκαμπίλυ , ακόμη κι η γερασμένη φωνή του είναι καλύτερη από παλιά .
3. BANANA MOON - David Allen ( Πριν τιθασεύσει την δημιουργική του φλέβα και πριν φτιάξει τα αριστουργήματα του , αλλά με τον σπόρο τους ήδη φυτεμένο. Χαοτικό αλλά ενδιαφέρον )
4. MY LIFE IN THE BUSH OF GHOSTS ( remastered and expanded) - Eno/Byrne
5. RATHER RIPPED - Sonic Youth ( τα είπαμε αλλού - να τονίσω ότι όσο περνά ο καιρός τόσο περισσότερο μου αρέσει - για μένα το καλύτερο Sonic Youth μακριά από τις ακρότητες του παρελθόντος , ώριμο και καυτερό )
6. OH MERCY - Bob Dylan
7. THE END OF AN EAR- Robert Wyatt ( μακράν το καλύτερο του , ανατρεπτικό , free , χιουμοριστικό , πρωτοποριακό , εν γένει δείγμα της καλής πλευράς του - γιατί υπάρχει και η βαρετή )
8. SEVEN - Soft Machine
9. LET IT BLEED - Rolling Stones
10. BEGGAR'S BANQUET - Rolling Stones
11. JOIN HANDS - Siouxsie and the Banshees Φοβερή δύναμη , τεράστιο impact , κακοφωνία , ρόκ ατόφιο , από κάποιους που αντιπαθούσα στα μεταγενέστερα βήματα τους )
12. STRANDED - Roxy Music ( καλά τι να πούμε για τον δίσκο που περιλαμβάνει το απόλυτο σοφιστικέ, διανουμενίστικο , συναισθηματικό ευρωπαϊκό , αριστούργημα Song for Europe . Τελευταίος μεγάλος δίσκος για τους Roxy έστω και χωρίς τον Eno )
13. A NIGHT ON THE TOWN - Rod Stewart
14. VICTORY FOR THE COMIC MUSE - The Divine Comedy
15. DOREMIFASOLATIDO - Hawkwind
16. PEACHES - The Stranglers
17. LOU REED - Lou Reed καλός αλλά κάπου κουράζει γιατί είναι μονότονος , ειδικά όταν δεν ροκάρει .
18. AFTER BATHING AT BAXTERS - Jefferson Airplane (Ο καθένας στο είδος του κι οι Jefferson στην ψυχεδέλεια . μετά το επίσης ψυχεδελικό μεν , δομημένο δε , Surrealistic Pillow , οι Jefferson Airplane χαλαρώνουν , αφήνονται τελείως ελεύθεροι , παραδίδονται ανευ όρων στο απρόβλεπτο και φτιάχνουν το απόλυτο αριστούργημα τους )
19. JAIL BREAK - Thin Lizzy
20. RED HOT CHILI PEPPERS
21. FREAKY STYLE - Red Hot Chili Peppers ( Ξέρω θα στεναχωρήσω πολλούς - ή θα φάω βρίσιμο - αλλά ότι αξίζει από τους RHCP είναι τα δύο πρώτα τους , προτού γίνουν μιά μπάντα γιά μεγάλα ακροατήριο παίζοντας βαρετά ροκ τραγουδάκια )
22. THE BAND Δισκάρα . Πως το έβγαλαν μετά το βαρετό Music from thw big Pink δεν ξέρω .
23.STRANGEITUDE - Ozric Tentacles
24. IV - Faust
25. TO TULSA AND BACK - J.J. Cale ( Σταθερή αξία , ο παλιός καλός φίλος είναι πάντα εκεί για μιά ψιλοκουβεντούλα για ψάρεμα , όσο πετάμε τα καπάκια στα βαρέλια του μπέρμπον )
26. SUPER SESSION - Bloomfield/ kooper / Stills27. ELO
28. CALLING CARD - Rory Gallagher