Σήμερα πήγα στον Γερμανό διότι το 3gs που αγόρασα στις 12/11/09 παρουσίαζε σκοτεινότερη οθόνη σε σχέση με το 3g μου, αλλά και σε σχέση με το demo 3gs του καταστήματος και βέβαια δεν κλείδωνε το gps του.
Ρώτησα για το doa του iphone και μου είπαν το εξωφρενικό πως η συσκευή έχει doa 3 ημερών και μάλιστα όχι εργάσιμων. Τους ανταπάντησα ότι 3 ημέρες είναι καταχρηστικός όρος και εν πάσει περιπτώσει θα έπρεπε να ενημερωθώ για το doa τη στιγμή της αγοράς του, ώστε να λάβω τα μέτρα μου και έτσι να τους το επέστρεφα νωρίτερα.
Αφού διαπίστωσαν πως όντως η οθόνη είναι σκοτεινότερη του φυσιολογικού, είπαν πως θα το στείλουν στο service για έλεγχο κατά προτεραιότητα με σκοπό την αντικατάσταση εντός 10 εργάσιμων ημερών. Απάντησα πως δεν μπορεί η εταιρεία από τη μια μεριά να βάζει doa 3 ημερών και από την άλλη να θέλει 10 εργάσιμες για να αποφανθεί για αντικατάσταση. Τελικά ήρθε ο υπεύθυνος και προσπάθησε να συνεννοηθεί με τη εταιρεία για άμεση αντικατάσταση. Έφυγα από το κατάστημα ελπίζοντας σε ενημέρωση εντός της ημέρας για το τι μέλλει γενέσθαι. Εν τέλει και προς τιμήν τους επικοινώνησαν μαζί μου το μεσημέρι λέγοντάς μου πως κατ' εξαίρεσιν θα μου το αντικαθιστούσαν σήμερα. Πήγα λοιπόν το βραδάκι και παρέλαβα το νέο 3gs και ελπίζω όλα να πάνε καλά μαζί του.
Δεν μπορώ να έχω παράπονο για την εξέλιξη αυτή, αλλά αυτό το κατ' εξαίρεσιν ομολογώ πως δεν μου άρεσε και τόσο...
Ρώτησα για το doa του iphone και μου είπαν το εξωφρενικό πως η συσκευή έχει doa 3 ημερών και μάλιστα όχι εργάσιμων. Τους ανταπάντησα ότι 3 ημέρες είναι καταχρηστικός όρος και εν πάσει περιπτώσει θα έπρεπε να ενημερωθώ για το doa τη στιγμή της αγοράς του, ώστε να λάβω τα μέτρα μου και έτσι να τους το επέστρεφα νωρίτερα.
Αφού διαπίστωσαν πως όντως η οθόνη είναι σκοτεινότερη του φυσιολογικού, είπαν πως θα το στείλουν στο service για έλεγχο κατά προτεραιότητα με σκοπό την αντικατάσταση εντός 10 εργάσιμων ημερών. Απάντησα πως δεν μπορεί η εταιρεία από τη μια μεριά να βάζει doa 3 ημερών και από την άλλη να θέλει 10 εργάσιμες για να αποφανθεί για αντικατάσταση. Τελικά ήρθε ο υπεύθυνος και προσπάθησε να συνεννοηθεί με τη εταιρεία για άμεση αντικατάσταση. Έφυγα από το κατάστημα ελπίζοντας σε ενημέρωση εντός της ημέρας για το τι μέλλει γενέσθαι. Εν τέλει και προς τιμήν τους επικοινώνησαν μαζί μου το μεσημέρι λέγοντάς μου πως κατ' εξαίρεσιν θα μου το αντικαθιστούσαν σήμερα. Πήγα λοιπόν το βραδάκι και παρέλαβα το νέο 3gs και ελπίζω όλα να πάνε καλά μαζί του.
Δεν μπορώ να έχω παράπονο για την εξέλιξη αυτή, αλλά αυτό το κατ' εξαίρεσιν ομολογώ πως δεν μου άρεσε και τόσο...