ίσως ένα δείγμα απ'αυτά που έρχονται ...

Μπρε, τα δημοσια κανουν τετοιες κομπινες εδω και δεκαετιες και συστηματικα... τα ιδιωτικα μας μαρανανε?

Οι τοσοι "πτυχιουχοι" "επιστημονες" που εχουν βγει μεχρι τωρα και που θα βγουνε απο τα δημοσια με τετοιες κομπινες ΔΕΝ μας απασχολουν?

Ειναι λαθος σαν επιχειρημα να προσπαθουμε να βρουμε αδυναμιες στο θεσμο των πανεπιστημιων, απο τη μια και απο την αλλη πλευρα. Εναι σοβαρο επιχειρημα εναντιον της λειτουργιας των ιδιωτικων πανεπιστημιων αυτο που εγινε με τα ΤΕΕ η που υποπτευομαστε οτι γινεται με καποια ιδιωτικα? Μα το ιδιο γινεται και με τα δημοσια!!!!

Ας αφησουμε να τρεξει το νερο στο αυλακι πρωτα....
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Τι μου θυμήσατε τώρα..:BDBDG54:

Πόσοι συμφοιτητές μου πήραν πτυχίο πριν από εμένα και πολλούς άλλους χωρίς να πατάνε σε πολλές κλινικές (τραγουδώντας την νύχτα σε μπουάτ),αντιγράφοντας μπροστά μου σε εξεταστική με τις ευλογίες του βοηθού και συναγωνιστή τους στην κλαδική και τέτοια ευτράπελα.Εχω νωπά ακόμα στο μυαλό μου πολλά τέτοια αξιέπαινα έργα των αδιάβλητων ΑΕΙ μας..:frusty:

Δημήτρη μούφερες και εμένα αναμνήσεις:flipout:
Εγραφα ουρολογία το 1983(Πέμπτο έτος).Υπαγόρευα σε έναν συμπατριώτη μου Πασπίτη(για το συμπατριώτης έγινε η ευγενής προσφορά)ο οποίος και άσχετος ήταν και είχε διοριστεί στον Ο.Τ.Ε:blink:
Οταν βγήκαν τα αποτελέσματα είχα πάρει 8 και αυτός 10:BDGBDGB53: .Μπράβο λέω, ο κερατάς.
Επρεπε να τον πάρω για γραμματέα.Εγραφε καλύτερα απο μένα αυτά που τού υπαγόρευα.
Το 1978 μπήκαμε 240 στην Ιατρική Αθηνών .Γιναμε σε τρείς μήνες 500.Ενας εξ αυτών επαγγελματικό στέλεχος κόμματος είχε πάρει μεταγραφή λόγω ασθένειας (λευχαιμία:speechless-smiley-0 )
O αείμνηστος Καθηγητής Γαρδίκας μόλις τον έβλεπε τον ρώταγε´Καλημέρα σας Κυριε ταδε.Πώς παέι η λευχαιμία σας???':flipout: :flipout:
Σημερα ο κυριος αυτός ασκεί κανονικά την Ιατρική,και βέβαια επέζησε απο την τόσο σοβαρή ασθένεια.:flipout: :flipout:
Τα φαινόμενα δεν είναι λοιπόν σημερινά.Πάντα ίσχυαν,δυστυχώς
 

GeonX

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
2,755
Re: Απάντηση: ίσως ένα δείγμα απ'αυτά που έρχονται ...

Επρεπε να τον πάρω για γραμματέα.Εγραφε καλύτερα απο μένα αυτά που τού υπαγόρευα.
:flipout: :flipout: :flipout: :grinning-smiley-043
 

πανκροκ

AVClub Enthusiast
17 June 2006
783
ΠΑΤΡΙΔΑΑ!!!!!
δεν ειναι θεμα το ποσο αδιαβλητα ειναι τα ελληνικα ΑΕΙ.
εστω οτι ειναι οσο τα εξω.
εδω υπαρχει πιθανοτητα να ελεγθουν , εξω οχι.
στην χειροτερη περιπτωση δηλαδη ειμαστε στο ιδιο επιπεδο με τωρα με τη διαφορα οτι μερικα δις θα εχουν κυκλοφορησει στν ελληνικη αγορα και οχι στην βρεττανικη/ρουμανικη/βουλγαρικη/κλπ
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: ίσως ένα δείγμα απ'αυτά που έρχονται ...

Τέτοια πράγματα διαβάζω, και επειδή βλέπω πως δεν βάζουμε μυαλό ως χώρα, και επειδή και να καταδικαστεί κανείς για τέτοια πράξη, πιθανότατα θα είναι με αναστολή και ενδεχομένως δεν θα μαθευτεί και ποτέ, ίσως τελικώς θα έπρεπε να θεσμοθετηθεί επισήμως ως μέρος της ποινής για τέτοια αδικήματα η δημόσια διαπόμπευση. Αυτοί που εξαπατούν όργανα και θεσμούς θα έπρεπε να καταγράφονται σε ειδικό κατάστιχο. Όχι να μην μπορείς να τους φτύσεις λόγω "προσωπικών δεδομένων". Ακούς εκεί λευχαιμία... όταν ένα σύστημα επιτρέπει να μας κοροϊδεύουν στα μούτρα μας και να μην μπορεί να κάνει κανείς τίποτα για αυτό, κάτι πάει λάθος. Τρομερά λάθος.
 
Last edited:

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Την Πέμπτη-Παρασκευή βρέθηκα κάτω στην Αθήνα για να συζητήσω με μερικούς ιδιώτες που επιθυμούν την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων. Είχα 12 ραντεβού σε 10 ιδρύματα (εταιρείες; ).

Τα αποτελέσματα:
1. Κανένας, μα κανένας δεν προτίθεται να κάνει επενδύσεις (ούτε καν 500.000 ευρώ) ούτε καν για αξιοπρεπείς βιβλιοθήκες. 3 μου είπαν στη σχετική ερώτηση πώς θα γίνονται οι εργασίες (βιβλιογραφία κλπ.) "θα τους στέλνεις στις βιβλιοθήκες των δημόσιων ΑΕΙ με τους κωδικούς των βιβλίων και θα τα παίρνουν από εκεί¨".

2. Προσωπικό. Κανένας δεν σκέφτεται να ακολουθήσει τη διαδικασία που προβλέπει ο νόμος για το διδακτικό προσωπικό. Πώς θα ορίζεται η συνέχιση της παρουσίας μου εκεί; 8 στους 11 που απάντησαν μου είπαν ότι θα εξαρτηθεί από το ποσοστό των φοιτητών που θα φέρνω από το δημόσιο ΑΕΙ. Ο πιο χαρακτηριστικός διάλογος

-Όχι τους λέω από το ποσοστό των φοιτητών που θα επιλέγουν το μάθημά μου κλπ.
-Γελιέσαι.... αυτό δεν μας ενδιαφέρει καθόλου. Εμένα με ενδιαφέρει μόνο πόσους φοιτητές θα φέρει εσύ στο κολλέγιο. Αλλιώς τη δουλειά θα την κάνει η γραμματέας μου. Έτσι κι αλλιώς ποιός θα με ελέγξει; Οι γονείς το μόνο που θέλουν είναι το πτυχίο, τίποτε άλλο. ....
-Ναι, αλλά το επίπεδο σπουδών;
-Να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα, αλλά δεν βλέπω να συνεργαζόμαστε, είσαι ζόρικος, και εδώ θα κάνεις αυτό που θέλω εγώ και κανένας άλλος. Τα παιδιά που θα έρχονται εδώ, δεν θα τα ζορίζουμε. Ξηγηθήκαμε; Και αν χρειάζεται θα τους βοηθάς εσύ!!
- Δηλαδή θα είμαι ελαστικός στη βαθμολογία;
_Εσύ είσαι εντελώς βούρλο, όπως όλοι εκεί πάνω στη Βουλγαρία. Γραπτά δεν θα διορθώσεις ποτέ. Εννοώ ότι, αν χρειαστεί, που θα χρειαστεί (!!) θα τους γράφεις και τις εργασίες....
-Φεύγω. Αυτό δεν είναι πανεπιστήμιο.
-Ναι πάς .....


Αυτά έγιναν σε εκπαιδευτικό ίδρυμα που στεγάζεται εδώ και πολλά χρόνια σε έναν από τους 3 κεντρικούς δρόμους που οδηγούν στην πλατεία Ομόνοιας. Ο διάλογος είναι γραμμένος και σε μαγνητικό μέσο. Τουτέστιν κασέτα.

Η πρώτη επαφή είναι αποκαρδιωτική. Δηλαδή να καταλάβω Σωκράτη και όλοι οι λοιποί. Ο σκοπός της ανώτατης ιδιωτικής εκπαίδευσης είναι να δημιουργήσει ένα ακόμη κύκλωμα σαν αυτό που καταγγέλουμε στα δημόσια ΑΕΙ ή κάτι καλύτερο; Διότι μπορεί εδώ στο φόρουμ να λέμε ωραία πράγματα, αλλά εκεί έξω στην πραγματικότητα, άλλα σχεδιάζονται και δεν μου φαίνονται καθόλου ελπιδοφόρα.
 
Last edited:

petros_m

Supreme Member
18 June 2006
8,210
Αλιμος
Απάντηση: Re: ίσως ένα δείγμα απ'αυτά που έρχονται ...

Την Πέμπτη-Παρασκευή βρέθηκα κάτω στην Αθήνα για να συζητήσω με μερικούς ιδιώτες που επιθυμούν την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων. Είχα 12 ραντεβού σε 10 ιδρύματα (εταιρείες; ).

Τα αποτελέσματα:
1. Κανένας, μα κανένας δεν προτίθεται να κάνει επενδύσεις (ούτε καν 500.000 ευρώ) ούτε καν για αξιοπρεπείς βιβλιοθήκες. 3 μου είπαν στη σχετική ερώτηση πώς θα γίνονται οι εργασίες (βιβλιογραφία κλπ.) "θα τους στέλνεις στις βιβλιοθήκες των δημόσιων ΑΕΙ με τους κωδικούς των βιβλίων και θα τα παίρνουν από εκεί¨".

2. Προσωπικό. Κανένας δεν σκέφτεται να ακολουθήσει τη διαδικασία που προβλέπει ο νόμος για το διδακτικό προσωπικό. Πώς θα ορίζεται η συνέχιση της παρουσίας μου εκεί; 8 στους 11 που απάντησαν μου είπαν ότι θα εξαρτηθεί από το ποσοστό των φοιτητών που θα φέρνω από το δημόσιο ΑΕΙ. Ο πιο χαρακτηριστικός διάλογος

-Όχι τους λέω από το ποσοστό των φοιτητών που θα επιλέγουν το μάθημά μου κλπ.
-Γελιέσαι.... αυτό δεν μας ενδιαφέρει καθόλου. Εμένα με ενδιαφέρει μόνο πόσους φοιτητές θα φέρει εσύ στο κολλέγιο. Αλλιώς τη δουλειά θα την κάνει η γραμματέας μου. Έτσι κι αλλιώς ποιός θα με ελέγξει; Οι γονείς το μόνο που θέλουν είναι το πτυχίο, τίποτε άλλο. ....
-Ναι, αλλά το επίπεδο σπουδών;
-Να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα, αλλά δεν βλέπω να συνεργαζόμαστε, είσαι ζόρικος, και εδώ θα κάνεις αυτό που θέλω εγώ και κανένας άλλος. Τα παιδιά που θα έρχονται εδώ, δεν θα τα ζορίζουμε. Ξηγηθήκαμε; Και αν χρειάζεται θα τους βοηθάς εσύ!!
- Δηλαδή θα είμαι ελαστικός στη βαθμολογία;
_Εσύ είσαι εντελώς βούρλο, όπως όλοι εκεί πάνω στη Βουλγαρία. Γραπτά δεν θα διορθώσεις ποτέ. Εννοώ ότι, αν χρειαστεί, που θα χρειαστεί (!!) θα τους γράφεις και τις εργασίες....
-Φεύγω. Αυτό δεν είναι πανεπιστήμιο.
-Ναι πάς .....


Αυτά έγιναν σε εκπαιδευτικό ίδρυμα που στεγάζεται εδώ και πολλά χρόνια σε έναν από τους 3 κεντρικούς δρόμους που οδηγούν στην πλατεία Ομόνοιας. Ο διάλογος είναι γραμμένος και σε μαγνητικό μέσο. Τουτέστιν κασέτα.

Η πρώτη επαφή είναι αποκαρδιωτική. Δηλαδή να καταλάβω Σωκράτη και όλοι οι λοιποί. Ο σκοπός της ανώτατης ιδιωτικής εκπαίδευσης είναι να δημιουργήσει ένα ακόμη κύκλωμα σαν αυτό που καταγγέλουμε στα δημόσια ΑΕΙ ή κάτι καλύτερο; Διότι μπορεί εδώ στο φόρουμ να λέμε ωραία πράγματα, αλλά εκεί έξω στην πραγματικότητα, άλλα σχεδιάζονται και δεν μου φαίνονται καθόλου ελπιδοφόρα.

Τι να πει κανεις?....
Και που υπαρχουμε ως χωρα, πολυ μας ειναι. Σε ολα τα θεματα ισχυει το "μπρος γκρεμος και πισω ρεμα".
 

Stergito

Μέλος Σωματείου
11 November 2006
14,527
Θεσσαλονίκη
Καλά, ήξερα ότι η γλώσσα των επιχειρηματιών ήταν σκληρή, αλλά αυτός ο διάλογος με ξεπερνάει...

Υ.Γ.: Κ. Βλασίδη, μήπως ξέρετε τι μέλλει γενέσθαι με το κτίριο της Γεωπονικής;
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
_Εσύ είσαι εντελώς βούρλο, όπως όλοι εκεί πάνω στη Βουλγαρία.


ευτυχώς μπήκαμε κι εμείς στην ΕΕ. Πάει το επιχείρημά τους ότι χρειάζονται διαβατήριο για να ταξιδέψουν εδώ πάνω.


Δεν ξέρω κατά πόσο θα έπρεπε να δημοσιοποιήσεις την ανωτέρω συνομιλία -το περιεχόμενό της μόνο, καθώς η συνομιλία ήταν ιδιωτική. Διότι εάν είχε ήδη αναθεωρηθεί το άρθρο 16, με τρόπο ώστε να μπορούσε να θεωρηθεί ο ιδιώτης στον οποίο θα ανατίθετο αυτή η λειτουργία υπάλληλος με την τεχνική έννοια του Ποινικού Κώδικα, θα μιλούσαμε για πρόκληση για διάπραξη κακουργήματος/πλημμελήματος.
 

Δημήτρης Ιωάννου

Moderator
Staff member
18 June 2006
15,847
Αθήνα-Κέντρο
Απάντηση: Re: ίσως ένα δείγμα απ'αυτά που έρχονται ...

Την Πέμπτη-Παρασκευή βρέθηκα κάτω στην Αθήνα για να συζητήσω με μερικούς ιδιώτες που επιθυμούν την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων. Είχα 12 ραντεβού σε 10 ιδρύματα (εταιρείες; ).

Τα αποτελέσματα:
1. Κανένας, μα κανένας δεν προτίθεται να κάνει επενδύσεις (ούτε καν 500.000 ευρώ) ούτε καν για αξιοπρεπείς βιβλιοθήκες. 3 μου είπαν στη σχετική ερώτηση πώς θα γίνονται οι εργασίες (βιβλιογραφία κλπ.) "θα τους στέλνεις στις βιβλιοθήκες των δημόσιων ΑΕΙ με τους κωδικούς των βιβλίων και θα τα παίρνουν από εκεί¨".

2. Προσωπικό. Κανένας δεν σκέφτεται να ακολουθήσει τη διαδικασία που προβλέπει ο νόμος για το διδακτικό προσωπικό. Πώς θα ορίζεται η συνέχιση της παρουσίας μου εκεί; 8 στους 11 που απάντησαν μου είπαν ότι θα εξαρτηθεί από το ποσοστό των φοιτητών που θα φέρνω από το δημόσιο ΑΕΙ. Ο πιο χαρακτηριστικός διάλογος

-Όχι τους λέω από το ποσοστό των φοιτητών που θα επιλέγουν το μάθημά μου κλπ.
-Γελιέσαι.... αυτό δεν μας ενδιαφέρει καθόλου. Εμένα με ενδιαφέρει μόνο πόσους φοιτητές θα φέρει εσύ στο κολλέγιο. Αλλιώς τη δουλειά θα την κάνει η γραμματέας μου. Έτσι κι αλλιώς ποιός θα με ελέγξει; Οι γονείς το μόνο που θέλουν είναι το πτυχίο, τίποτε άλλο. ....
-Ναι, αλλά το επίπεδο σπουδών;
-Να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα, αλλά δεν βλέπω να συνεργαζόμαστε, είσαι ζόρικος, και εδώ θα κάνεις αυτό που θέλω εγώ και κανένας άλλος. Τα παιδιά που θα έρχονται εδώ, δεν θα τα ζορίζουμε. Ξηγηθήκαμε; Και αν χρειάζεται θα τους βοηθάς εσύ!!
- Δηλαδή θα είμαι ελαστικός στη βαθμολογία;
_Εσύ είσαι εντελώς βούρλο, όπως όλοι εκεί πάνω στη Βουλγαρία. Γραπτά δεν θα διορθώσεις ποτέ. Εννοώ ότι, αν χρειαστεί, που θα χρειαστεί (!!) θα τους γράφεις και τις εργασίες....
-Φεύγω. Αυτό δεν είναι πανεπιστήμιο.
-Ναι πάς .....


Αυτά έγιναν σε εκπαιδευτικό ίδρυμα που στεγάζεται εδώ και πολλά χρόνια σε έναν από τους 3 κεντρικούς δρόμους που οδηγούν στην πλατεία Ομόνοιας. Ο διάλογος είναι γραμμένος και σε μαγνητικό μέσο. Τουτέστιν κασέτα.

Η πρώτη επαφή είναι αποκαρδιωτική. Δηλαδή να καταλάβω Σωκράτη και όλοι οι λοιποί. Ο σκοπός της ανώτατης ιδιωτικής εκπαίδευσης είναι να δημιουργήσει ένα ακόμη κύκλωμα σαν αυτό που καταγγέλουμε στα δημόσια ΑΕΙ ή κάτι καλύτερο; Διότι μπορεί εδώ στο φόρουμ να λέμε ωραία πράγματα, αλλά εκεί έξω στην πραγματικότητα, άλλα σχεδιάζονται και δεν μου φαίνονται καθόλου ελπιδοφόρα.

Εμένα πάλι μου φαίνεται υπερβολικό´και too much γαι να είναι αλήθεια.Μπορεί να είναι στημένο,μπορεί να ήταν μια κακόγουστη φάρσα,πολλά "μπορεί".
Απλά έχω μάθει στη ζωή μου να κρατάω πισινή σε ότι τρανταχτό ακούω ή βλέπω μέχρι να διαπιστωθεί το αληθινό της υπόθεσης.
Χωρίς παρεξήγηση για τον κ. Βλασίδη.
 

ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,009
Λάρισα
Τους επιxειρηματίες τους αφήνω απέξω, γιατί ότι και να γίνει όταν η αγορά έχει ανάγκη κάτι αυτοί θα το δώσουν (όχι βέβαια ότι τους δικαιολογώ).
Εχω την εντύπωση ότι θα υπάρχει συγκεκριμένο θεσμικό πλαίσιο που θα πρέπει να ακολουθείται για την ίδρυση και την λειτουργία. Και φυσικά θα υπάρχει και εποπτικό όργανο της πολιτείας που θα εποπτεύει. Αν αυτό δεν κάνει σωστά την δουλειά του όπως όλα δηλαδή δεν θα φταίει η ιδιωτική εκπαίδευση αλλά οι κακοί επιχηρηματίες και οι επίορκοι δημόσιοι. Το ότι θα υπάρξουν και κακοί, ηλίου φαεινότερο, άρκεί να σκεφθεί κανείς ότι δε σκεφτόμαστε την ζωή μας (στο Περιστέρι έδιναν διπλώματα μαιμούδες με κίνδυνο να σκοτωθούν και οι ίδιοι αύριο μεθαύριο) την Παιδεία θα σκεφθούν; είναι όμως λόγος αυτός να μην επιτραπεί η ιδιωτική εκπαίδευση;
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Η αγορά έχει ανάγκη για πτυχία. Και για γρήγορα και εύκολα. Εάν δεν μπορέσουμε να εισάγουμε και να επιβάλουμε στην πράξη επιτυχώς επαρκείς δικλείδες ώστε να αποφευχθούν τέτοια φαινόμενα να πωλούνται σκέτα πτυχία, τότε μάλλον δεν είμαστε έτοιμοι για μη-δημόσια ανώτατη εκπαίδευση, παρά το ότι επί της αρχής πιστεύω πως πρόκειται για ένα απολύτως λογικό αίτημα. Τουλάχιστον στα δημόσια πανεπιστήμιά μας τα -υπαρκτά- περιστατικά είναι μεμονωμένα. Η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών μοχθεί, πολύ ή λίγο, για το πτυχίο της.
 
16 July 2006
7,499
HAMBURG
βρε σεις ......... Στο Ελλαδισταν ζειτε !!!

τι το συζητατε ;;;;;

εδω οδηγος ΤΑΧΙ παιρνει αναπηρικη συνταξη ΤΥΦΛΟΥ ......


Ποδοσφαιριστης παιρνει Αναπηρικη συνταξη ΚΟΥΤΣΟΥ !!!!!!

Υπουργος που παταει κοσμο με το αυτοκηνιτο του ΔΕΝ τον αγγιζει η δικαιοσυνη !!!


και αλλα πολλα ......
 

VAG.NIK

Supreme Member
18 August 2006
3,073
Αθήνα
Ιδιώτες θα αξιολογούν τώρα τους καθηγητές της Β/θμιας;

Σε ιδιώτες αναθέτει το υπουργείο Παιδείας την αξιολόγηση καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που παρέχουν υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού μέσα στα σχολεία!

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας της Κρήτης «ΠΑΤΡΙΣ» το υπουργείο Παιδείας ανέθεσε σε ιδιωτική εταιρεία μελετών και σχεδιασμού να ελέγξει την ποιότητα λειτουργίας των Γραφείων Σύνδεσης με την Αγοράς Εργασίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑ.ΣΥ.), τα οποία λειτουργούν σε Επαγγελματικά Λύκεια.

Η απόφαση αυτή έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις μεταξύ των καθηγητών, οι οποίοι εκφράζουν την ανησυχία ότι το υπουργείο θ´ ακολουθήσει την ίδια τακτική και στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου. Εκπρόσωποι των καθηγητών υπογραμμίζουν ότι το υπουργείο Παιδείας θα μπορούσε να διαθέσει χρήματα για την υλικοτεχνική υποδομή των ΓΡΑΣΥ, αντί να πληρώνει ιδιωτική εταιρεία για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, που απασχολούνται σ´ αυτά.

Τα ΓΡΑ.ΣΥ. απευθύνονται σε μαθητές και γονείς και αντικείμενό τους είναι η συστηματική οργάνωση υπηρεσιών συμβουλευτικής, επαγγελματικού προσανατολισμού και σύνδεσης με την αγορά εργασίας, στο χώρο της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

Ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηρακλείου Δημήτρης Αγαπάκης αναφέρει ότι οι καθηγητές που τοποθετήθηκαν στα ΓΡΑΣΥ ως υπεύθυνοι, έχουν τα απαιτούμενα προσόντα και η επιλογή τους έγινε από τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ύστερα από αίτηση των ίδιων. «Οι συνάδελφοι σε συνεργασία με τους διευθυντές των σχολείων ξεκίνησαν μια μεγάλη προσπάθεια για ν´ αποκτήσουν αυτά τα σχολεία μια υποδομή, ένα δικό τους πολιτισμένο χώρο προκειμένου να λειτουργήσουν αποδοτικά» λέει ο κ. Αγαπάκης και προσθέτει: «Την ίδια στιγμή η βοήθεια της πολιτείας ήταν και συνεχίζει να είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη. Έρχεται όμως να κάνει την αποτίμηση του έργου των υπευθύνων και μάλιστα με έναν πρωτότυπο τρόπο τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα. Με τη βοήθεια μιας ιδιωτικής εταιρείας, αγνοώντας την ύπαρξη του διευθυντή, του συλλόγου και όλων των οργάνων αξιολόγησης που λειτουργούν στην εκπαίδευση. Μήπως κάπως έτσι φαντάζεται το ΥΠΕΠΘ ότι μπορεί να εισαχθεί η αξιολόγηση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση;».

Ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ υπογραμμίζει ότι ο κλάδος των καθηγητών είναι αντίθετος μ´ αυτές τις διαδικασίες. Σε καμία περίπτωση δε φοβούνται την αξιολόγηση, όπως λέει, όμως ανησυχούν για το ποιος θα την κάνει, με ποια κριτήρια και ποιο στόχο.


Στη Βουλή η αποκάλυψη για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών από ιδιώτες

Η αξιολόγηση καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από ιδιώτες αποτελεί αντικείμενο ερώτησης που κατέθεσε στη Βουλή προς την υπουργό Παιδείας ο βουλευτής Ηρακλείου Βασίλης Κεγκέρογλου.

Για το θέμα η υπουργός καλείται ν´ απαντήσει ποιο σκοπό εξυπηρετεί η ανάθεση της αξιολόγησης των καθηγητών υπευθύνων ΓΡΑΣΥ σε ιδιώτες και αν θα επανέλθει η αξιολόγηση στα αρμόδια όργανα του υπουργείου.

Αναλυτικά, ο κ. Κεγκέρογλου αναφέρει τα εξής:

“Τα Γραφεία Σύνδεσης με την αγορά εργασίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού ιδρύθηκαν το 2003 από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με στόχο και σκοπό τη συστηματική οργάνωση υπηρεσιών Συμβουλευτικής για τον επαγγελματικό προσανατολισμό στο χώρο της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

Οι καθηγητές που έχουν τοποθετηθεί βοηθούν τους μαθητές να επιλέξουν την κατάλληλη ειδικότητα, ανιχνεύοντας τις ικανότητες, τις κλίσεις, τις δεξιότητες και τα ενδιαφέροντά τους.

Η ίδρυση τους προβλέπει εξοπλισμό γραφείων και συνεχή επιμόρφωση των υπεύθυνων των ΓΡΑ.ΣΥ. Δυστυχώς όμως δυο προκηρύξεις που έχουν εκδοθεί γι’ αυτό το σκοπό τα τελευταία 2 χρόνια, έχουν ακυρωθεί.

Σήμερα και στην περίοδο που το θέμα της αξιολόγησης των καθηγητών όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης έχει αποτελέσει την αιτία πολλών κινητοποιήσεων, το υπουργείο αναθέτει σε ιδιωτική εταιρεία μελετών και σχεδιασμού να ελέγξει την ποιότητα λειτουργίας των γραφείων Σύνδεσης με την αγορά εργασίας και επαγγελματικού προσανατολισμού, τα οποία λειτουργούν σε Επαγγελματικά Λύκεια.

Πηγή: εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ του Ηρακλείου Κρήτης 16/2/2007



www.alfavita.gr
 

VAG.NIK

Supreme Member
18 August 2006
3,073
Αθήνα
17/02/07

Kατατίθεται ο νόμος-πλαίσιο


ΓIANNHΣ ΣAPANTAKOΣ


O «κύβος ερρίφθη» και εντός της αμέσως προσεχούς εβδομάδας, ο πολυσυζητημένος νόμος-πλαίσιο για τα AEI και τα TEI θα κατατεθεί στη Bουλή, αφού προηγουμένως συζητηθεί (ίσως την Tρίτη) στην κυβερνητική επιτροπή.

O κ. K. Kαραμανλής, ο οποίος είχε ζητήσει από την υπουργό Παιδείας κυρία M. Γιαννάκου να επισπεύσει τις διαδικασίες προκειμένου να εκμεταλλευθεί το πολιτικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί από τις συνεχιζόμενες αντιδράσεις αλλά και από τις εσωκομματικές διαφωνίες στο ΠAΣOK, θέλει να προχωρήσει μέχρι το τέλος του μηνός στην ψήφιση του νομοσχεδίου.

H κυρία Γιαννάκου δηλώνει πως είναι καθ όλα έτοιμη, αν και ορισμένα θέματα θα συζητηθούν και στην κυβερνητική επιτροπή προκειμένου να οριστικοποιηθούν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για το άσυλο οι συζητήσεις που έγιναν στο παρασκήνιο μεταξύ της κυβέρνησης, του Eθνικού Συμβουλίου Παιδείας και εκπροσώπων των πανεπιστημιακών, ολοκληρώθηκαν και η απόφαση που έχει ληφθεί είναι πως τις αποφάσεις για την άρση θα τις λαμβάνει το πρυτανικό συμβούλιο όχι με ομοφωνία, όπως ισχύει σήμερα, αλλά κατά πλειοψηφία. Στο συμβούλιο θα μετέχουν οι πρυτάνεις, οι αντιπρυτάνεις και εκπρόσωποι των φοιτητών.

Aυτό το οποίο θα συζητηθεί στην κυβερνητική επιτροπή είναι μόνον το ποσοστό συμμετοχής των φοιτητών.

Αυτονομία - αυτοτέλεια

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, στον νόμο-πλαίσιο θα γίνει ιδιαίτερη αναφορά στην ανάγκη αυτονομίας-αυτοτέλειας των πανεπιστημίων, αλλά και στη σύνδεση της πορείας των αλλαγών με τη χρηματοδότηση από το κράτος. Oυσιαστικά, η κυβέρνηση θέλει μέσω αυτής της διάταξης να ελέγξει πλήρως τα AEI και τα TEI και γι αυτό διατηρεί τη δυνατότητα μείωσης των κονδυλιών σε ιδρύματα που δεν θα εφαρμόζουν τον νόμο και θα προχωρούν με τους ρυθμούς που το υπουργείο Παιδείας θέλει.

Θέματα που θα διευκρινιστούν στη συνεδρίαση της κυβερνητική επιτροπής είναι αυτά που αφορούν τους «αιώνιους φοιτητές», αλλά και το καθεστώς της πλήρους ή μερικής απασχόλησης των καθηγητών.

Για τους «αιώνιους φοιτητές» είναι βέβαιον ότι η κυβέρνηση υπαναχώρησε από την αρχική της πρόταση που προέβλεπε το «ν+2», δηλαδή παράταση φοίτησης δύο ετών από την κανονική - προβλεπόμενη διάρκεια, ενώ για τους λεγόμενους «ιπταμένους καθηγητές» (που παρουσιάζονται στην έναρξη και το τέλος κάθε περιόδου»), οι διατάξεις δεν θα είναι -σύμφωνα με πληροφορίες- ιδιαίτερα αυστηρές.

Σε πολιτικό επίπεδο, η κυβέρνηση προφανώς επιτάχυνε τις διαδικασίες, καθώς θέλει να εκμεταλλευθεί τις αντιδράσεις συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων από τη συνεχιζόμενη αναταραχή, αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στο εσωτερικό του το ΠAΣOK μετά τις δηλώσεις του κ. Θ. Πάγκαλου. O κ. Kαραμανλής θεωρεί ότι θα υπάρξουν από την αξιωματική αντιπολίτευση πρόσωπα που θα υποστηρίξουν τον νόμο-πλαίσιο, γεγονός που θα δημιουργήσει εκ νέου προβλήματα στο ΠAΣOK και θα προκαλέσει παράλληλα επικοινωνιακά οφέλη για την κυβέρνηση.

O κ. Kαραμανλής δέχεται εισηγήσεις να ανακοινώσει ο ίδιος τους βασικούς άξονες του νομοσχεδίου και στη συνέχεια η κυρία Γιαννάκου να τους παρουσιάσει αναλυτικά. Στόχος αυτής της κίνησης (εάν τελικά γίνει) θα είναι να τονιστεί ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον της κυβέρνησης για τις αλλαγές στην Παιδεία, ενώ παράλληλα να καλυφθεί έστω και εν μέρει το αίτημα της υπουργού Παιδείας για στήριξη.

Στήριξη

H κυρία Γιαννάκου, η οποία έχει στα χέρια της αρνητικές για την ίδια δημοσκοπήσεις, έχει ζητήσει επίμονα από το Mέγαρο Mαξίμου να υποστηριχθεί επικοινωνιακά η πρωτοβουλία τόσο από τον κ. Kαραμανλή όσο και από τους συνάδελφους της υπουργούς. Kάτι τέτοιο μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει, με αποτέλεσμα η υπουργός Παιδείας να βρίσκεται μόνη στο επίκεντρο της κριτικής.

Eίναι χαρακτηριστικό, μάλιστα, ότι τις τελευταίες εβδομάδες ούτε ο υπουργός Eπικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Θ. Pουσόπουλος δεν παρεμβαίνει στο θέμα και το μόνο που κάνει είναι να επαναλαμβάνει μονότονα τα περί «μεγάλης μεταρρύθμισης στην Παιδεία».

TI ZHTEI H ΠANEΠIΣTHMIAKH KOINOTHTA
Aπόσυρση του νόμου - Eνίσχυση των AEI


Tόσο οι φοιτητές όσο και οι πανεπιστημιακοί οι οποίοι συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις ζητούν να μην προχωρήσει η αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος και να αποσυρθεί οριστικά το σχέδιο του νόμου-πλαισίου.

Oσον αφορά τον νόμο-πλαίσιο οι συνδικαλιστές της ΠOΣΔEΠ αλλά και οι φοιτητές δεν στέκονται στις επιμέρους διατάξεις του (όπως άσυλο, αιώνιοι φοιτητές, πρυτανικές εκλογές κ.ά.), αλλά το απορρίπτουν συνολικά.

Θεωρούν ότι ο στόχος της κυβέρνησης είναι η κατεδάφιση του δημόσιου πανεπιστημιακού συστήματος, η ιδιωτικοποίησή του και η εκχώρηση -στα ιδιωτικά συμφέροντα- του δικαιώματος να πωλούν πτυχία ισότιμα με αυτά των δημόσιων πανεπιστημίων.

Aντί λοιπόν των αλλαγών που προωθεί η κυβέρνηση ζητούν την ενίσχυση του δημόσιου πανεπιστημίου και συγκεκριμένα:

Δέσμευση σε χρονοδιάγραμμα αύξησης της χρηματοδότησης της παιδείας στο 5% του AEΠ (από 3,5% που είναι σήμερα) και της έρευνας στο 1,5%.

Iδιαίτερα για τα πανεπιστήμια διεκδικούν ετήσια αύξηση τουλάχιστον 20% και συγκεκριμένη πολιτική για την ενίσχυση της βασικής έρευνας, η οποία αποτελεί βασικό συστατικό της ανώτατης εκπαίδευσης και αναγκαία προϋπόθεση στο πανεπιστήμιο.

Δέσμευση ότι για τη λειτουργία νέων τμημάτων και πανεπιστημίων θα θεσμοθετηθούν και θα εξασφαλίζονται οι αναγκαίες προϋποθέσεις σε υλικοτεχνική υποδομή, προσωπικό υποστήριξης και διδακτικό και ερευνητικό προσωπικό.

NEOΣ ΓYPOΣ KINHTOΠOIHΣEΩN
Δυναμική υποδοχή ετοιμάζουν φοιτητές - εκπαιδευτικοί


Nέο γύρο έντονων κινητοποιήσεων στα ιδρύματα Aνώτατης Eκπαίδευσης αναμένεται να προκαλέσει την ερχόμενη εβδομάδα η πιθανή ανακοίνωση από το υπουργείο Παιδείας, του νόμου-πλαισίου.

«Oποιαδήποτε νέα ρύθμιση προωθήσει η κυβέρνηση, από εμάς θα έχει την ίδια μεταχείριση», δήλωσε στο «Eθνος» ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Oμοσπονδίας Διδακτικού και Eρευνητικού Προσωπικού των πανεπιστημίων (ΠOΣΔEΠ) κ. Γιάννης Mαϊστρος δίνοντας το στίγμα της υποδοχής που θα κάνει η πανεπιστημιακή κοινότητα στην κοινοποίηση από την πλευρά του υπουργείου, του τελικού σχεδίου νόμου για τη λειτουργία των AEI.

Eφόσον το υπουργείο προβεί στις ανακοινώσεις του, την εβδομάδα που θα έρθει, η ένταση στα πανεπιστήμια είναι δεδομένη. Oύτω ή άλλως, τόσο οι πανεπιστημιακοί όσο και οι φοιτητές εμφανίζονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις έως τις 22 του μήνα, ημέρα για την οποία έχουν προγραμματίσει και νέο συλλαλητήριο, αλλά η ανακοίνωση του νόμου-πλαισίου θα πυροδοτήσει νέες αντιδράσεις οι οποίες πλέον θα προκαλέσουν πολύ σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των AEI.

Oλα αυτά τα θέματα συζητήθηκαν χτες, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της ΠOΣΔEΠ, όπου οι συνδικαλιστές εξέτασαν τα νέα δεδομένα θεωρώντας ότι ήδη έχει καταγραφεί μια νίκη του κινήματος με την αποχώρηση του ΠAΣOK από τη συζήτηση για την αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος, ενώ εμφανίστηκαν σε ετοιμότητα και για το επόμενο διάστημα.

Αιτήματα

Πέρα από τις προθέσεις της κυβέρνησης τόσο για την αναθεώρηση του άρθρου 16 όσο και για τον νόμο-πλαίσιο, οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι επέμειναν και στα βασικά αιτήματα του κλάδου καλώντας το υπουργείο Παιδείας ν αναλάβει τις συνταγματικές υποχρεώσεις του.

Eπέμειναν στον διπλασιασμό των δαπανών για τη Δημόσια Eκπαίδευση και τον τριπλασιασμό των δαπανών για την έρευνα.

Eπίσης επέμειναν στο πάγιο αίτημά τους για καλύτερες συνθήκες εκπαίδευσης (αίθουσες και εργαστήρια, βιβλιοθήκες, σπουδαστήρια, εστίες κ.λπ.) που να καλύπτουν τις ανάγκες των φοιτητών του κάθε πανεπιστημιακού τμήματος.

Kαι το Συντονιστικό των φοιτητών αποφάσισε να συνεχίσει τις καταλήψεις την ερχόμενη εβδομάδα και μετά το συλλαλητήριο της Πέμπτης 22 του μήνα επίσης θα επανεξετάσουν την κατάσταση.

Oι φοιτητές δήλωσαν επίσης ότι εξετάζουν την περίπτωση να καταθέσουν μήνυση -κατά παντός υπευθύνου- για τον τραυματισμό από τα MAT, έξι φοιτητών κατά τη διάρκεια της προχτεσινής διαδήλωσης.

NIKOΛ. TPIΓKA


"ΕΘΝΟΣ"
 

D I M __ Z

AVClub Fanatic
27 June 2006
11,107
Ελλάδα
Τα τελευταία 3-4 χρόνια έχει τύχει να ψάξω αρκετές φορές τους πίνακες διοριστέων από προκηρύξεις του ΑΣΕΠ με μόρια.
Μου φαινόταν αρκετά περίεργο που έβλεπα μερικούς επιτυχόντες με βαθμό πτυχίου 10 !!!!! το δικό μου 7,15 τελικά είναι πολύ φτωχό .... τέλος πάντων ...

Συζητώντας το αξιοπερίεργο με διάφορους μου δόθηκε η εξής οδηγία - απάντηση : "κοίτα τα μόρια τους στην ξένη γλώσσα" όπερ και έκανα , λοιπόν Αγγλικα =0, Γαλλικα=0, Ιταλικά=0, Γερανικά=0, άλλα γλώσσα = 70 !!!.

Το πιάσατε ??? πτυχία από Βουλγαρία, Γιουκοσλαβία κλπ κλπ κλπ
 
17 June 2006
9,794
Έχω μερικά παραδείγματα από το οικογενειακό περιβάλλον για το πως παιδιά πήραν ισότιμα πτυχία με τα Ελληνικά και πως οι γονείς έσκαγαν τα εκατομύρια σε κάθε στάδιο. Στέλνουμε το παιδί Αγγλία σε πανεπιστήμιο στην τελευταία δεκάδα των αξιολογημένων ιδρυμάτων. Οι καθηγητές που έκαναν τα μαθήματα του foundation εδώ, συνέχισαν να διδάσκουν εκεί. Η ύλη για τα πανηγύρια. 3 χρόνια το bachelor και μετά και master που το επίπεδο των μαθημάτων ήταν τραγικό (ύλη λυκείου όταν έδινα εγώ εξετάσεις). Επιστροφή Ελλάδα. Πρώτο μεγάλο φακελάκι στην μετάφραση του πτυχίου για να εξαφανιστούν μερικοί όροι. Μετά δεύτερο φακελάκι για να δοθούν τα μαθήματα ισοτιμίας σε ίδρυμα επιλεγμένο και όχι σε όποιο τύχει. Τέλος 3-4 χρόνια για να περαστούν με πολλά ιδιαίτερα τα 3 μαθήματα για την ισοτιμία. Μετά από σύνολο 10 χρόνια περίπου και πολλά ξοδεμένα χρήματα, μπορεί το παιδί να μην μιλάει καν καλά αγγλικά αλλά έχει πάρει την ισοτιμία με το αντίστοιχο ελληνικό ΑΕΙ.
Βέβαια έχω και παράδειγμα από άλλο Ελληνικό ιδιωτικό πανεπιστήμιο, το οποίο είναι από τα ελάχιστα που έχει σοβαρή υποδομή υλικοτεχνική, όπου καθηγητής εκεί σε συζήτηση έλεγε ευθέως πως παιδί που δεν ανταποκρίνεται στο επίπεδο που έχει τεθεί δεν θα περνάει μάθημα. Τα δίδακτρα εκεί πήγαινουν με το μάθημα. Έτσι αν κάποιος δώσει 3 φορές μέχρι να περάσει, θα πλήρώσει το μάθημα 3 φορές. Και ο επιχειρηματίας χαρούμενος γιατί τελικά βγάζει περισσότερα χρήματα, αλλά και το επίπεδο υψηλό.
Τα 2 παραδείγματα τα έδωσα για να δείξω ότι δεν μπορούν να μπαίνουν όλα στο ίδιο τσουβάλι. Το πρόβλημα είναι πως η πρώτη κατηγορία ιδρυμάτων δεν θα πρέπει να πάρει ποτέ ισοτιμία ακόμα και να αλλάξει το σύνταγμα. Η δεύτερη ας την πάρει την ισοτιμία, αλλά δεν νομίζω να μιλάμε για πάνω από 3-4 τέτοια ιδρύματα. Φυσικά αναδρομική ισχύς των πτυχίων των αναγνωρισμένων ιδρυμάτων δεν θα υπάρξει ποτέ.
Τέλος jimazz να σου πω μια ακόμα αδικία με τα πτυχία που έρχονται από το πρώην ανατολικό μπλοκ. Ο βαθμός που γράφει το πτυχίο είναι ο βαθμός της πτυχιακής εργασίας και όχι ο μέσος όρος των μαθημάτων και της πτυχιακής με τα ανάλογα βάρη. Έτσι ένας φοιτητής που τελείωσε Ρουμανία γεωπόνος (επειδή αυτός είναι ο κλάδος μου) με μέσο όρο μαθημάτων 5 και πτυχιακή 10, έρχεται Ελλάδα δίνει 3 μαθήματα σε ελληνικό ίδρυμα τα περνάει με 6, παίρνει ισοτιμία και όταν έρχεται η ώρα του ΑΣΕΠ εμείς αγωνιζόμαστε με τους πραγματικούς βαθμούς μας που συνήθως είναι από 6.5-7.5 και αυτός με ένα 10. Μας υποχρεώνουν εκ των πραγμάτων να πάρουμε μεταπτυχιακό για να τους φτάσουμε σε μόρια...
 

D I M __ Z

AVClub Fanatic
27 June 2006
11,107
Ελλάδα
Re: Απάντηση: ίσως ένα δείγμα απ'αυτά που έρχονται ...

Μας υποχρεώνουν εκ των πραγμάτων να πάρουμε μεταπτυχιακό για να τους φτάσουμε σε μόρια...

ακριβώς , και καμιά φορά δεν φτάνει μόνο αυτό .....

Υ.Γ ... τελικά μπήκα ....
 

Stergito

Μέλος Σωματείου
11 November 2006
14,527
Θεσσαλονίκη
Γιώργο συνάδελφος;
Είμαι κι εγώ στα τελειώματα (θέλω να πιστεύω). Πάντως για δουλειά στον τομέα μας, ούτε λόγος, εκτός κι αν βγούμε έξω για μεταπτυχιακό, άσε που έτσι κι αλλιώς δε θέλω να δουλέψω στο δημόσιο.
 
17 June 2006
9,794
Διδακτορικό κάνω τώρα πάνω σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας...Όντως εκτός από την κλασσική επαγγελματική αποκατάσταση στην επαρχία με κατάστημα με φάρμακα δεν υπάρχουν πολλές διέξοδοι χωρίς μεταπτυχιακό.