Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Τεχνικά θέματα Ήχου - Ακουστική χώρων
... kai pws kserei kaneis oti pethenoun oi 12AX7?...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio" data-source="post: 72847" data-attributes="member: 50"><p>Αν υποτεθεί οτι ο κάτοχος ξέρει το σύστημα και οτι οι επαφές είναι οκ κλπ κλπ , (μέσα στίς επαφές είναι και οι λυχνιο-λαβές-βάσεις ) , τότε το πρώτο που διαπιστώνει είναι η απώλεια ελέγχου στή μεσοχαμηλή -χαμηλή περιοχή στο επόμενο στάδιο "χάνει" τα πάνω και τα κάτω άκρα και σε μεταγενέστερα στάδια και ανάλογα με τήν τοπολογικ'η-κυκλωματική θέση τής λυχνίας μπορεί να υπάρξει ακουστός ψαλιδισμός και παραμόρφωση </p><p>Φυσιολογικά το πρώτο που καταλαβαίνει κανείς στίς περισότερες περιπτωσεις είναι οτι λείπει χαμηλό και υπάρχει μουντάδα στήν ανώτερη μεσαία </p><p></p><p>Αυτό δέν ισχύει μόνο με τίς 12ΑΧ7/ΕCC83 , αλλά γενικώς με τίς λυχνίες , μάλιστα πολλές φορές έχει παραξηγηθεί ο ήχος κάποιων ενισχυτών γιατί οι κάτοχοί τους ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΝ επι πολλά χρόνια λυχνίες και οταν συμβαίνει αυτό ειδικά με τίς ισχύος , τότε τα περισσότερα μηχανήματα και ειδικά σε μέσες - χαμηλές στάθμες αποκτούν ένα ...."όγκο" που αρέσει , αλλά μόνο σε χαμηλές στάθμες ...γιατί μόλις διεγερθεί ο χώρος (όσο μπορεί να διεγερθει) , τότε ξεκινά ολος ο ήχος να σέρνεται (μπορεί σε μερικά μικρά σύνολα αυτό να αρέσει ..κλπ κλπ - αλλά δέν είναι και οτι καλύτερο για ροκ ή μεγάλα σύνολα τζάζ /κλασικής ειδικά σε κάπως ρεαλιστικές στάθμες ) --> η εξήγηση του φαινομένου αφορά στήν αλλαγή χαρακτηριστικών (διαγωγιμότητα /transconductance και μ / δείκτη ενίσχυσης ) <--</p><p>Εχει εμφανισθεί δε το φαινόμενο (στο εξωτερικό κυρίως ) να ψάχνουν πολλοί "μεταχειρισμένες NOS λάμπες μήπως και διατηρήσουν τον ακουστικό χαρακτήρα (που δημιουργήθηκε απο τήν συνεργασία του χαμηλού DF και τού χώρου )</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio, post: 72847, member: 50"] Αν υποτεθεί οτι ο κάτοχος ξέρει το σύστημα και οτι οι επαφές είναι οκ κλπ κλπ , (μέσα στίς επαφές είναι και οι λυχνιο-λαβές-βάσεις ) , τότε το πρώτο που διαπιστώνει είναι η απώλεια ελέγχου στή μεσοχαμηλή -χαμηλή περιοχή στο επόμενο στάδιο "χάνει" τα πάνω και τα κάτω άκρα και σε μεταγενέστερα στάδια και ανάλογα με τήν τοπολογικ'η-κυκλωματική θέση τής λυχνίας μπορεί να υπάρξει ακουστός ψαλιδισμός και παραμόρφωση Φυσιολογικά το πρώτο που καταλαβαίνει κανείς στίς περισότερες περιπτωσεις είναι οτι λείπει χαμηλό και υπάρχει μουντάδα στήν ανώτερη μεσαία Αυτό δέν ισχύει μόνο με τίς 12ΑΧ7/ΕCC83 , αλλά γενικώς με τίς λυχνίες , μάλιστα πολλές φορές έχει παραξηγηθεί ο ήχος κάποιων ενισχυτών γιατί οι κάτοχοί τους ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΝ επι πολλά χρόνια λυχνίες και οταν συμβαίνει αυτό ειδικά με τίς ισχύος , τότε τα περισσότερα μηχανήματα και ειδικά σε μέσες - χαμηλές στάθμες αποκτούν ένα ...."όγκο" που αρέσει , αλλά μόνο σε χαμηλές στάθμες ...γιατί μόλις διεγερθεί ο χώρος (όσο μπορεί να διεγερθει) , τότε ξεκινά ολος ο ήχος να σέρνεται (μπορεί σε μερικά μικρά σύνολα αυτό να αρέσει ..κλπ κλπ - αλλά δέν είναι και οτι καλύτερο για ροκ ή μεγάλα σύνολα τζάζ /κλασικής ειδικά σε κάπως ρεαλιστικές στάθμες ) --> η εξήγηση του φαινομένου αφορά στήν αλλαγή χαρακτηριστικών (διαγωγιμότητα /transconductance και μ / δείκτη ενίσχυσης ) <-- Εχει εμφανισθεί δε το φαινόμενο (στο εξωτερικό κυρίως ) να ψάχνουν πολλοί "μεταχειρισμένες NOS λάμπες μήπως και διατηρήσουν τον ακουστικό χαρακτήρα (που δημιουργήθηκε απο τήν συνεργασία του χαμηλού DF και τού χώρου ) [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Τεχνικά θέματα Ήχου - Ακουστική χώρων
... kai pws kserei kaneis oti pethenoun oi 12AX7?...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…