Ο kosh εννοεί ότι το βιντεάκι στο Ιντερνετ μπορεί να μην έχει καμιά απολύτως σχέση με το υλικό που τράβηξε η κάμερα. Είτε λόγω της -αυτόματης- μετατροπής του φορμάτ, είτε λόγω της αλλαγής των διαστάσεων είτε λόγω -το πιο πιθανό- της καρασυμπίεσης που έχει . Αν μπορούμε να πούμε ότι το αρχείο φωτογραφίας, που τραβά η ίδια μηχανή που συζητούμε, η d800, σε nef, μετά μετατραπεί σε tiff με χρωματικό πρότυπο prorgb αυτό θα είναι ένα αρχείο, δηλ. φωτογραφία με μεγάλο δυναμικό εύρος και μεγάλο εύρος χρωμάτων, το οποίο δείχνουν μόνο τα μόνιτορ με wide gamut. Όμως το ίδιο αρχείο δεν μπορεί να επιδειχθεί αυτούσιο στο Ιντερνετ. Έτσι πρέπει να μετατραπεί σε srgb, το οποίο ειναι σαφώς υποδεέστερο και σε καμιά περίπτωση αντάξιο των δυνατοτήτων της μηχανής.
Τέλος αν σκεφτούμε ότι η d800 διαθέτει ένα νέο αισθητήρα isoless δηλ. που αποδίδει το ίδιο από 100 μέχρι 3200 iso κι ότι έχει πολύ μεγάλο δυναμικό εύρος, κι ότι έχει περιθώριο διόρθωσης στο post processing 4 στοπ , άρα βλέπουμε ότι η έννοια θόρυβος στα σκοτεινά είναι πολύ πολύ σχετικό μέγεθος κι έννοια και εξαρτάται από τον τραβηχτή κι όχι από τη μηχανή.
Αλλά όλα όσα θέσαμε παραπάνω, παραμένουν ως ερωτήματα.