καλησπέρα. Μαλλον τελείωσε οριστικά το καλοκαίρι και οι ζεστες και μπήκα δυναμικά στις εργασίες τον Οκτώβρη.
Δεν εχω κατι ολοκληρωμένο, αλλα νομίζω ότι έτσι θα πηγαίνει τώρα. Ξεκίνησα να σχεδιάζω το ταμπλό και το χειριστήριο παράλληλα με τις έργασίες στο πίσω μέρος.
Τα όργανα που θα εγκατασταθούν είναι τα παρακάτω
1. Ταχύμετρο
2. Πολυόργανο Yamaha
3. Μπρίζα 12volt
4. Θύρα Usb
5. Στάθμη Μπαταρίας
6. Στάθμη καυσίμου
7. Κόρνα
8. Ωρόμετρο
9. Διακόπτης για φώτα μπροστά (κόκκινο-πράσινο)
10. Διακόπτης για περίβλεπτο φανό πίσω
11. Διακόπτης για φώτα στο χώρο του ταμπλό
12. Διακόπτες για Δύο αντλίες
13. Διακόπτης ON-OFF
Έκανα πολλά σχέδια αλλά κατέληξα στο τελευταίο (το οποίο θα αλλάξει και αυτό)
Αποφάσισα το ταμπλό να εγκατασταθεί με κλίση 20°.
Για την εγκατάσταση αρχικά εκοψα στο ίδιο μήκος όλα τα διαμήκη ξύλα στο μπροστινό μέρος που καταλήγουν στο ταμπλό. Κολληθηκαν τακοι με την κλίση στα πλαϊνά ξύλα (coamings) πάνω στους οποίους θα κολληθούν τα άκρα του ταμπλό και φαγώθηκαν τα διαμήκη ξύλα έτσι ώστα να ταιριάξει το ταμπλό πάνω τους.
Για το κόψιμο των οπών φτιάχτηκε template στο laser ώστε να γίνει το φινίρισμα κατά την επεξεργασία με το ρούτερ. Οι μεγαλύτερες τρύπες ανοιχθηκαν με το εργαλείο που φαίνεται στις φωτογραφίες, ενώ οι μικρότερες με το ποτηροτρύπανο, σε λίγο μικρότερο μέγεθος. Στις μεγάλες το ποτηροτρύπανο δεν τα κατάφερε
Αγοράστηκε τελικά μηχανικό σύστημα διεύθυνσης. Δεν ήταν το μεγαλύτερο κόστος του υδραυλικού, αλλά η απλότητα του μηχανικού.
Επιλέχθηκε το seastar 4.2 ss147. Το σύστημα είναι βαρέως τύπου και χρησιμοποιείται σε πολύ μεγαλύτερα σκάφη με μηχανές έως και 150 ίππους.
Στην Ελλάδα δεν υπήρχε σαν κιτ, αλλα υπήρχαν όλα τα εξαρτήματα. Αυτά είναι τα παρακάτω
- κλωβός τιμονιού ΤFX Ν.F.Β. 4.2
2. ΝΤΙΖΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ SEASTAR SSC62 TFX QUICK CONNECT 16ft
3. ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ ΚΛΩΒΟΥ SEASTAR TFX NFB 90 ΜΟΙΡΩΝ
Η ντιζα που αγοράστηκε αρχικά ήταν 14 πόδια, γιατί δεν μπορεί να πάρει κλειστές καμπύλες. Για αυτό το λόγο το σύστημα διεύθυνσης θα τοποθετηθεί ανάποδα και η ντιζα θα κάνει ένα κύκλο στο μπροστινό μέρος του σκάφους. Τελικά τα 14 πόδια ήταν λίγα και πήγα στα 16. Για να γίνει αντιληπτό τι εννοώ δείτε την παρακάτω φωτογραφία – σκίτσο. Στο πρώτο σκίτσο φαίνεται που θα υπήρχε το πρόβλημα και στο δεύτερο πως θα γίνειη εγκατάσταση