Αν κατάλαβα καλά... Βγάζεις το μπουζί, κι αφού φέρεις το έμβολο (στρέφοντας τη λεπίδα) λίγο προς τα πάνω βάζεις ένα κομμάτι σχοινί (από την τρύπα του μπουζί) το οποίο πάει προς την κεφαλή και μπλοκάρει το έμβολο. Οποτε μπορείς να σφίξεις.
Η διαδικασια φαίνεται στο βιντεο, που αλλάζει συμπλέκτη σε αλυσοπριονο, αλλα η λογική είναι ιδια
Δεν τα έχω δει αυτα τα ηλεκτρικά από, κοντα. Προφανώς αυτό που γυρίζει μέσα είναι ο ροτορας του μοτέρ. Σκέφτομαι μήπως έχει κάποια συγκεκριμένη θέση η λεπίδα που πιάνει πάνω στον άξονα (κι όχι απλά να θηλυκωσει) και μπορεί να κρατησει κοντρα τον άξονα ώστε να σφίξει το παξιμαδι.
Για, να δούμε μπας και ξέρει κανείς άλλος εδώ.....