Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

drberto

Established Member
15 January 2015
183
Μόνο εγώ δυσκολεύομαι απίστευτα στην εύρεση ταινιών και σειρών; Στον δορυφόρο το Cosmote plus ήταν χρηστικό και μπορούσες να ψάξεις τι είδους ταινία/σειρά ήθελες και να δεις επίσης το τι νέο έβαζαν , η εφαρμογή της Cosmote για μένα με τα άπειρα παράθυρα μου φαίνεται λαβύρινθος...
Εαν ανζητας κατι συγκεκριμενο,μπορεις πολυ απλα να πας στην αναζητηση (στο μεγεθυντικο φακο) και να βαλεις το ονομα της ταινιας η της σειρας που σε ενδιαφερει,ακομα και το ονομα ηθοποιων.Με το που βαζεις τα πρωτα γραμματα,απο κατω αρχιζει και σου βγαζει λιστα με οσους τιλτους/ονοματα ταιριαζουν,οποτε δεν χρειαζεται καν να εισαγεις ολοκληρη την ονομασια.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

AntonisTz

Senior Member
16 November 2019
456
Τύρναβος
Εαν ανζητας κατι συγκεκριμενο,μπορεις πολυ απλα να πας στην αναζητηση (στο μεγεθυντικο φακο) και να βαλεις το ονομα της ταινιας η της σειρας που σε ενδιαφερει,ακομα και το ονομα ηθοποιων.Με το που βαζεις τα πρωτα γραμματα,απο κατω αρχιζει και σου βγαζει λιστα με οσους τιλτους/ονοματα ταιριαζουν,οποτε δεν χρειαζεται καν να εισαγεις ολοκληρη την ονομασια.
Ναι το ξέρω αυτό, εγώ μιλάω γενικώς για αναζήτηση ταινιών / σειρών, όχι ειδικά για κάτι συγκεκριμένο.
 

warlock

Established Member
1 June 2012
235
Ναι το ξέρω αυτό, εγώ μιλάω γενικώς για αναζήτηση ταινιών / σειρών, όχι ειδικά για κάτι συγκεκριμένο.
Αφού υπάρχει ξεχωριστά μενού σε ταινίες και σειρές... πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι σε δυσκολεύει.
 

warlock

Established Member
1 June 2012
235
Αυτό που ενοχλεί εμένα είναι ότι όχι μόνο έχουν χάσει σε ταινίες και αθλητικά, απο την Νόβα, δεν κάνουν ούτε προσθήκες καναλιών! Απορώ πραγματικά αν οι συνδρομητές αυξάνονται, μειώνονται ή παραμένουν σταθεροί, οι λόγοι που παραμένω εγώ δεν μπορώ να τους πω, προσωπικά θα είχα φύγει σε κανονικές συνθήκες.
 

antonispgs

Senior Member
27 January 2017
402
Τι εννοείς δεν μπορείς να τους πεις; Πάντως στα τελευταία στοιχεία που δωθηκαν οι συνδρομητές αυξήθηκαν λίγο.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

zaelizomai3

New member
15 March 2016
20
Αυτό που ενοχλεί εμένα είναι ότι όχι μόνο έχουν χάσει σε ταινίες και αθλητικά, απο την Νόβα, δεν κάνουν ούτε προσθήκες καναλιών! Απορώ πραγματικά αν οι συνδρομητές αυξάνονται, μειώνονται ή παραμένουν σταθεροί, οι λόγοι που παραμένω εγώ δεν μπορώ να τους πω, προσωπικά θα είχα φύγει σε κανονικές συνθήκες.
Συμφώνο, πληρώνουμε συνδρομητική και οι προσθήκες το τελευταίο καιρό είναι μόνο τα ελεύθερα περιφερειακά κανάλια. Η νόβα απο τι βλέπω αυτές τίς μέρες εχει κάνει 3 4 προσθήκες καναλιών. Η κοσμότε απο κανάλια θα πρέπει να κάνει αναβάθμιση το συντομότερο
 

lak100

AVClub Enthusiast
26 December 2008
855
τι θα γινει ρε παιδια με την ενταση των διαφημισεων με την ληξη των αγωνων αναστατωνεται το σπιτι καθε φορα ειναι σπαστικο και απαραδεκτο
 

ΓΡΥΠΑΣ

AVClub Enthusiast
6 December 2018
1,298
Αυτή τη στιγμή, βλέπω το Lakers Vs Nuggets, που διεξήχθη τα ξημερώματα, μέσω Replay TV!

Γ. Υ. Ξέχασα, πριν αρχίσω την θέαση, να δω αν είναι διαθέσιμοι οι αγώνες των προηγούμενων ημερών.
 

cos262

Established Member
5 January 2013
118
Νάουσα
Αυτή τη στιγμή, βλέπω το Lakers Vs Nuggets, που διεξήχθη τα ξημερώματα, μέσω Replay TV!

Γ. Υ. Ξέχασα, πριν αρχίσω την θέαση, να δω αν είναι διαθέσιμοι οι αγώνες των προηγούμενων ημερών.
Ναι σήμερα είναι οκ
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

ΓΡΥΠΑΣ

AVClub Enthusiast
6 December 2018
1,298
Το μεγαλυτερο θεμα στην εφαρμογη τηϛ Cosmote, ειναι οτι δε σου δινεται η δυνατοτητα για αμεσο zapping μεταξυ 2 καναλιων.
 

ΓΡΥΠΑΣ

AVClub Enthusiast
6 December 2018
1,298
Πάντως, στο " EUROPEAN FOOTBALL SHOW GREEK EDITION ", θα ήθελα ενημέρωση από τον Χριστοφοράκη για την εξέλιξη των εταίρων αγώνων των ομίλων των ελληνικών ομάδων.
 

takis_kaisari

Established Member
5 November 2006
131
Καλησπέρα στην παρέα.
Θα ήθελα να παραθέσω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδώ και περίπου ένα μήνα με την Cosmote TV στο σπίτι και συγκεκριμένα με 2 δορυφορικούς αποκωδικοποιητές,

Πριν ένα μήνα περίπου έκανα αλλαγή πακέτου ώστε να πάω σε 50αρα ταχύτητα και μαζί με αυτή την αλλαγή μου έκαναν και μια σύνδεση entry pack μαζί με το box της Cosmote το οποίο και πήρα ως αντικατάσταση ουσιαστικά του 2ου multiroom που είχα,μένω με την οικογένειά μου σε ισόγειο όπου και έχουμε τον κεντρικό δορυφορικο αποκωδικοποιητή με full pack και στην σοφίτα όπου μένουν οι γονείς μου έχω 2 multiroon δορυφορικούς αποκωδικοποιητές σε full pack και αυτούς έναν στο σαλόνι και ένα στον υπνοδωμάτιο,
μιας λοιπόν και μου έδωσαν τον boxaki με την entry σύνδεση αποφάσισα να επιστρέψω τον 2ο multiroom και να διακόψω την σύνδεση, εκείνη την ημέρα ο κεντρικός αποκωδικοποιητής που είχα στο κάτω σπίτι άρχισε να κάνει νούμερα και δεν κλείδωνε το σήμα στον δορυφόρο οπότε κατόπιν επικοινωνίας που είχα με το 13888 μου είπαν να το επιστρέψω και να πάρω καινούργιο όπως και έκανα την επομένη.

Επέστρεψα λοιπόν 2 αποκωδικοποιητές από τους οποίους ο ένας έγινε αλλαγή.

Όταν τον εγκατέστησα στο σπίτι γυρνώντας όπως είναι επόμενο ήταν κλειδωμένος και έπρεπε να επικοινωνήσω με το τεχνικό τμήμα για να τον ενεργοποίησουν όπως και έγινε,δούλεψε κανονικά μέχρι το βράδυ,οι 2 αποκωδικοποιητές κεντρικός και multiroom επικοινωνούσαν και δούλευαν κανονικά και ξαφνικά αργά το ίδιο βράδυ κλειδώνει ο πρώτος με μύνημα σφάλματος κωδικός 6 και το επόμενο πρωί και ο δεύτερος με το ίδιο σφάλμα,έκανα ένα σωρό επανεκκινήσεις αλλά δεν επανήλθαν και από εκείνη τη στιγμή αρχίζει το μαρτύριο.....

Έχουν περάσει σχεδόν 25 μέρες,έχω καλέσει πάνω από 30 φορές στο τεχνικό τμήμα και το 13888 και στο 13788 και κάθε φορά η απάντηση είναι ίδια "το πρόβλημα που έχετε είναι συστημικό και θα λέει να το λύσει το αρμόδιο τεχνικό τμήμα" θα προσθέσουμε στην καρτέλα σας ότι είναι επείγον για να λυθεί άμεσα....αυτό το έχω ακούσει πάνω από 30 φορές και ακόμα δεν έχει γίνει καμία ενέργεια,τους απείλησα ότι θα φύγω,τους μίλησα ευγενικά, τους ζήτησα πόσες φορές να μου δώσουν ένα χρονοδιάγραμμα για το πόσο παίρνει συνήθως να λυθεί ένα τέτοιου τύπου "συστημικό ζήτημα" αλλά κανείς τους δεν μου είπε την αλήθεια,αυτή τη στιγμή έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας,εγώ πληρώνω 2 full pack δορυφορικά και αναγκάζομαι να παλεύω να δω εγώ από την εφαρμογή και στην σοφίτα παλεύω να καταφέρω τους γονείς μου οι οποίοι είναι μιας κάποιας ηλικίας να δουν από το boxaki το οποίο κάθε φορά που τρώει σκάλωμα το ίντερνετ η γίνεται μια διακοπή ρεύματος θέλει ολόκληρη διαδικασία για να συνδεθεί και να παίξει.....

Μιλάμε για την απόλυτη ξεφτίλα του τεχνικού τμήματος της Cosmote,τόσα χρόνια συνδρομητής και η αντιμετώπιση που έχω είναι η χείριστη που θα μπορούσα να εχω...

Πείτε μου τι μπορώ να κάνω σας παρακαλώ εάν έχετε υπόψιν και πως πρέπει να κινηθώ..???
Ευχαριστώ και ζητώ συγγνώμη για το σεντόνι αλλά δεν ήξερα που αλλού μπορώ να απευθυνθώ.

Στάλθηκε από το SM-G985F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk