Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,329
Αθήνα...
Όχι αν χρησιμοποιηθεί με τρόπο καταχρηστικό.
Είναι μια «εγγύηση» για να διασφαλιστεί η εταιρία , ΔΕΝ μπορεί όμως να χρησιμοποιηθεί καταχρηστικά.

Ελληνικά μιλάω.
Ευχαριστώ.

Καταχρηστικό ένα όρο τον χαρακτηρίζει μόνο η δικαιοσύνη.
Αφού το υπογράψεις αποτελεί συμβατική υποχρέωση.

Ελληνικά γράφουμε όλοι μας.
Η ειρωνία εδώ μέσα δεν είναι αποδεκτή.
 

fakiris

Senior Member
8 July 2008
341
Εγώ όταν είχα ανανεώσει θυμάμαι μου είχε πει το πέναλτι ήτανε το ίδιο είτε έφευγα 1 χρόνο πριν τη λήξη είτε 1 μέρα.
 

jojo88

New member
10 November 2017
10
Αυτή η δέσμευση 12-24 μήνες πού γίνεται με τα μπουκέτα NOVA, cosmote, wind, vodafone είναι αλητεία να πληρώνω εγώ για 12-24 μήνες με συμβόλαιο γιατί; (Για τα πακέτα tv) Πέρα το αθλητικό κομμάτι, με ταινίες και σειρές με συχνές επαναλήψεις τα ίδια και τα ίδια παίζουν συνέχεια ιδίως στην nova, αυτοί καλύπτονται με 24-μηνο η δωδεκάμηνο συμβόλαιο δεν τους ενδιαφέρει όμως στο συνδρομητή τι υπηρεσίες του παρέχουν, νομίζω ότι η ΕΕΤΤ πρέπει να μεριμνήσει για αυτό.
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,083
ΛΑΡΙΣΑ
Γιατί πρέπει να διαφέρουν οι τιμές στο multiview; Υπάρχουν πολλοί που έχουν τιμή καταλόγου; Δε νομίζω.... Απλά προσπαθούν να κάνουν απόσβεση στη "δωρεάν" εγκατάσταση των παλιών πελατών;
 
1 September 2017
50
Δεμ ξέρω αν το έχετε αναφέρει αλλά σε όλες τις κατηγορίες καναλιών λείπουν κανάλια που τα βλέπεις κανονικά στο all.πράγμα δυσλειτουργίκο όταν θες να παίζεις σε μια κατηγορία μόνο...
 

kaviros

New member
7 July 2016
54
Υπάρχει τελικά κάποιος τρόπος να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά με την Τεχνική Υποστήριξη της ΝΟVΑ; Εδώ και 3 μέρες έχω καλέσει πάνω από 100-150 φορές το 13731, κάποιες φορές και το 13831 (με χρέωση), κάλεσα πρωί – κάλεσα μεσημέρι – κάλεσα απόγευμα - κάλεσα βράδυ και πάντοτε συμβαίνει το ίδιο: στην καλύτερη περίπτωση ακούς 10-20 δευτερόλεπτα από κάποιο μαγνητοφωνημένο μήνυμα και εν συνεχεία η γραμμή "πέφτει" ή σε συνδέουν με το "υπερπέραν" (ούτε φωνή- ούτε ακρόαση), ενώ στη χειρότερη περίπτωση ακούς όλο το μαγνητοφωνημένο μήνυμα, μπαίνεις κατόπιν σε κάποια αναμονή (που σου λέει λ.χ. «μέγιστος χρόνος αναμονής 20 λεπτά», ακούς μουσική, περιμένεις, περιμένεις, φτάνεις λ.χ. στα 5 λεπτά και φυσικά η γραμμή κόβεται και πάλι, ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΟΒΕΤΑΙ! Σε καμία περίπτωση δεν κατέστη δυνατό να μιλήσω με τον οποιοδήποτε, απ' ότι φαίνεται, αυτό είναι πλέον ακατόρθωτο! Παλαιότερα, πριν 1-2 χρόνια λ.χ. δεν υπήρχε περίπτωση να καλέσω για τηλεφωνική/τεχνική εξυπηρέτηση και να μη μιλήσω με κάποιον αρμόδιο από το πρώτο κιόλας τηλεφώνημα, το πολύ-πολύ με 5-15 λεπτά αναμονή! ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ! Τώρα πλέον στα πόσα τηλεφωνήματα λέτε να το κατορθώσουμε; Στα 500; Στα 1000; "Τζόκερ" παίζουμε;;;

Φυσικά, προσπάθησα παράλληλα μήπως και μπορέσω τελικά να επικοινωνήσω μέσω της chat-εφαρμογής στο site της nova, όπου ο πρώτος συνομιλητής , που δεν ξέρω καν αν είναι κανονικός υπάλληλος (ή answer robot), γιατί υπήρχαν στιγμές που άλλα του έλεγα, άλλα μου έλεγε και γενικά δεν έδειχνε να αντιλαμβάνεται και πολλά-πολλά,τελικά αποφάσισε να με παραπέμψει σε κάποιον δεύτερο υπάλληλο και με έβαλε σε σειρά αναμονής 15 ατόμων. Όπως περίμενα στην αναμονή, λόγω βλάβης αποσυνδέθηκα από το ιντερνέτ (αυτό είναι άλλωστε και το τεχνικό πρόβλημα που έχω -συνεχείς αποσυνδέσεις και σημαντική πτώση της ταχύτητας- και για το οποίο θέλω να μιλήσω, τηλεφωνικά σαν άνθρωπος, με κάποιον υπεύθυνο από τη Nova). Αρχίζω ξανά την ίδια διαδικασία, 25 άτομα αυτή τη φορά στην αναμονή κι όταν επιτέλους έρχεται η σειρά μου, ο δεύτερος υπάλληλος (που αυτός ήταν τουλάχιστον κανονικός υπάλληλος κι αντιλαμβανόταν πλήρως τι του έλεγα χωρίς να σου δίνει την αίσθηση ότι μιλούσες με 5χρονο) μου λέει ότι επειδή είναι "τεχνικής φύσεως" το πρόβλημα δεν είναι «αρμόδιος» να με βοηθήσει ο ίδιος και με έβαλε σε κάποια άλλη σειρά αναμονής για να μιλήσω με κάποιον «πιο αρμόδιο»! Σε αυτή τη νέα -τρίτη- σειρά αναμονής , η σειρά μου στην ουρά ήταν 1 (ήμουν ο αμέσως επόμενος δηλαδή), αλλά αν και περίμενα καθηλωμένος στο laptop για 2 και πλέον ώρες, ούτε μίλησα ποτέ, ούτε καν η σειρά μου άλλαξε! Όση ώρα περίμενα πάντως, έπαιρνα αλλεπάλληλα τηλέφωνα στο 13731 (βράδυ φτάσαμε πλέον κι είχαμε ξεκινήσει την προσπάθεια από νωρίς το μεσημέρι) και το καλύτερο που κατάφερα αυτή τη φορά ήταν να ακούσω μέχρι 20 δευτερόλεπτα από το ηχογραφημένο μήνυμα πριν κοπεί η γραμμή (άκουγα δηλαδή το σημείο του μαγνητοφωνημένου μυνήματος όπου σε ενημερώνει ότι μπορείς αν θες εναλλακτικά να πας στο chat τεχνικής υποστήριξης ! Γελοίο δεν είναι; Από τη «σκύλα» στη «Χάριβδη» !). Ξαναγυρνώ λοιπόν στο Chat (που για 2 και πλέον ώρες ήμουν σε στη θέση αναμονής 1) και βλέπω έκπληκτος ότι δεν αναγράφεται πλέον η θέση αναμονής μου (δεν είχα αποσυνδεθεί ασφαλώς από την εφαρμογή), πληκτρολογώ ένα μήνυμα για να δω τι συμβαίνει και μου απαντάει το (μάλλον) "answer robot" που με βάζει σε κάποια άλλη –τέταρτη!- σειρά αναμονής (18 ατόμων αυτήν τη φορά), που μάλλον θα ήταν η αναμονή για τον πρώτο «αρμόδιο» (αυτόν όπου σε παραπέμπει το "answer robot" δηλαδή, γιατί όλα τα πράγματα έχουν και μια "ιεραρχία", ο δεύτερος "αρμόδιος" μόνο μπορεί να σε στείλει στον τρίτο "αρμόδιο" που είναι για τα τεχνικά ζητήματα, αν κι εσύ το είπες από την πρώτη στιγμή στον νοημοσύνης 5χρονου πρώτο "αρμόδιο") που φυσικά, όταν θα έφθανε η σειρά μου (από τη στιγμή που πρόκειται για τεχνικό πρόβλημα) θα με έβαζε σε μια πέμπτη σειρά αναμονής κάποιου «πιο αρμοδίου», με το οποίο φυσικά δεν θα υπήρχε καμία περίπτωση να μιλήσεις ποτέ, όπως ακριβώς δηλαδή συμβαίνει και στο τηλέφωνο!

Σε τελική ανάλυση, αν είσαστε τόσο "απασχολημένοι" , εργαζόμενοι είμαστε κι εμείς και δεν είναι δυνατό να χάνουμε άσκοπα ώρες ολόκληρες κάθε μέρα, προσπαθώντας να μιλήσουμε με κάποιον αρμόδιο για τεχνική υποστήριξη, ως άνθρωπος με άνθρωπο (για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε). Μην μας παραπέμπεται λοιπόν σε τηλέφωνα δήθεν τεχνικής υποστήριξης, που δεν θα τα σηκώσετε ποτέ (όχι άλλο "δούλεμα"! ), αλλά δώστε λ.χ. τη δυνατότητα στους πελάτες σας, να σας ενημερώνουν με κάποιο sms κλπ ώστε να επικοινωνήσει κάποιος "αρμόδιος" μαζί τους το συντομότερο δυνατό, όπως λ.χ. θα έκανε οποιοδήποτε εταιρεία σέβεται τους πελάτες της, αν για οποιοδήποτε λόγο (με ευθύνη πάντως της ίδιας της εταιρείας) είναι πρακτικά αδύνατος οποιοσδήποτε άλλος τρόπος τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί της, για τεχνική υποστήριξη.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Skon

Gerara

New member
14 November 2011
57
Είμαι πελάτης της Νοva σε πρόγραμμα VDSL 50. Από εχθές 06/11/2021 το πρωί μια ολόκληρη περιοχή στο κέντρο της Βέροιας ( ΤΚ 59132 ) δεν έχει τηλεφωνία και internet σε όλους τους παρόχους γιατί κάποιοι αποφάσισαν όχι λόγω προβλήματος αλλά βάσει προγραμματισμένων εργασιών να αντικαταστήσουν το ΚΑΦΑΟ έξω από την πολυκατοικία που μένω Σάββατο μεσημέρι. Καλώντας εχθές το πρωί στη nova προκύπτει ότι είχαν άγνοια για τις προγραμματισμένες τεχνικές εργασίες στην περιοχή μου. Από το τοπικό γραφείο τεχνικών υπηρεσιών Cosmote της Βέροιας ανέφεραν σε γνωστό που μένει στην ίδια πολυκατοικία και είναι πελάτης Cosmote ότι η τηλεφωνία και το ίντερνετ θα επανέλθουν την Δευτέρα 8/11/2021.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους αποφασίστηκε να γίνουν οι εργασίες Σάββατο και όχι κάποια καθημερινή; Ποιος είναι υπεύθυνος για αυτό; Η Cosmote; Οι εργολάβοι; Ο κανένας;Πραγματικά λυπάμαι πολύ για αυτήν την κατάντια. Δεν θέλω να προβώ σε περισσότερα σχόλια. Κανέναν ενδιαφέρον αν οι πελάτες τους μείνουν δύο τουλάχιστον ολόκληρες ημέρες χωρίς τηλέφωνο και διαδίκτυο για να εκτελεστούν προγραμματισμένες τεχνικές εργασίες; Να βασιστώ ότι την Δευτέρα που θα αποκατασταθεί το πρόβλημα για την Cosmote , θα συμβεί το ίδιο και για τη Nova ή θα είμαστε χωρίς τηλεφωνία και internet για καμιά βδομάδα. Από την τεχνική υποστήριξη nova μου είπαν αν θέλω να έρθει τεχνικός . Αν υπάρχει βλάβη εξωτερικά της οικείας μου δεν θα χρεωθώ. Να γελάς και να κλαίς. Κερατάδες και δαρμένοι...
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,813
Athens
Δεν μπορείς να βγάλεις άκρη με αυτό που λες γιατί εσένα σε χαλάει Σαββατοκύριακο δίχως ιντερνετ, άλλους καθημερινή δημιουργεί προβλήματα στην δουλειά τους αν δουλεύουν μέσω ή με το ιντερνετ.

Τα συμβόλαια που υπογράφουμε και αγοράζουμε στα οικιακά ΔΕΝ έχουν εγγύηση uptime, και μέχρι 2 αν θυμάμαι καλά ημέρες δίχως υπηρεσίες λόγω τεχνικού προβλήματος ή συντήρησης δικτύου ΔΕΝ δικαιούμαστε ούτε αποζημείωση στην τιμή.

Από την στιγμή που αλλάζουν το ΚΑΦΑΟΥ, όταν τελειώσουν θα έχετε όλοι ιντερνετ & τηλ. κανονικά.
 
  • Like
Reactions: Gerara

kostthem

Senior Member
22 December 2012
557
Νέος συνδρομητής λίγων ημερών και δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που συμβαίνει με το Novasports Prime. Τα πάντα λειτουργούν καλά (όλα τα υπόλοιπα κανάλια Nova, Apple TV+ 4k, Cosmote και 1080 και 4k, Prime Video κ.λπ.) και το Novasports Prime κάνει συνεχή σπασίματα. Δεν είναι θέμα γραμμής, είμαστε τόσοι συνδρομητές με το ίδιο πρόβλημα στο EON. Επίσης, το πρόβλημα εμφανίστηκε ταυτόχρονα σε δύο διαφορετικές τηλεοράσεις / συσκευές (box + chromecast).

Σας το έχουμε πει τόσοι άνθρωποι και ακόμα δεν έχετε ασχοληθεί; Το πρόβλημα είναι καθαρά από την πλευρά σας, πιθανώς στο feed του Prime.

Προσωπικά θα περιμένω 1-2 μέρες ακόμα και μετά (αναγκαστικά) θα κάνω υπαναχώρηση.

Κώστας Θεμελής
χθες το βράδυ μου είπαν στο chat πως γνωρίζουν το πρόβλημα και πως προσπαθούν να το επιλύσουν, σήμερα το πρωί στο τηλ το ίδιο και το μεσημέρι "δεν υπάρχει πρόβλημα"
 

Etherovamon

Established Member
13 December 2021
287
Για πείτε μου κι εσείς του support εδώ πέρα
Βλέπετε κάτι περίεργο στις παρακάτω εικόνες;

Hint: Το Disney Junior δεν έχει πρόβλημα, ανέβηκε για λόγους σύγκρισης
 

Attachments

  • E6B5A80E-9B1B-4469-BC78-404ED775D083.jpeg
    E6B5A80E-9B1B-4469-BC78-404ED775D083.jpeg
    4.9 MB · Views: 55
  • 18F26B46-FC23-49AD-8A64-B4CD46EACAB7.jpeg
    18F26B46-FC23-49AD-8A64-B4CD46EACAB7.jpeg
    3.1 MB · Views: 54
  • CF8A1C21-315F-4ADC-B368-39F93F5C00A7.jpeg
    CF8A1C21-315F-4ADC-B368-39F93F5C00A7.jpeg
    3 MB · Views: 55
  • 6715448B-272B-4039-9822-F94324564608.jpeg
    6715448B-272B-4039-9822-F94324564608.jpeg
    4.6 MB · Views: 57
  • 7CAB40FF-3D33-49E3-B89D-CC47F6C66EAF.jpeg
    7CAB40FF-3D33-49E3-B89D-CC47F6C66EAF.jpeg
    3.8 MB · Views: 57
  • Angry
Reactions: sdragon28

kostthem

Senior Member
22 December 2012
557
Έχουμε νεότερα σχετικά με το - επίσημα αναγνωρισμένο από το τεχνικό τμήμα - πρόβλημα στο Novasports Prime; Δεν χαρήκαμε τα ματς της Παρασκευής και του Σαββάτου, μήπως υπάρχει κάποια ενημέρωση για ημερομηνία αποκατάστασης;
 

Kirikosgeorgas

AVClub Enthusiast
9 March 2019
965
Έχουμε νεότερα σχετικά με το - επίσημα αναγνωρισμένο από το τεχνικό τμήμα - πρόβλημα στο Novasports Prime; Δεν χαρήκαμε τα ματς της Παρασκευής και του Σαββάτου, μήπως υπάρχει κάποια ενημέρωση για ημερομηνία αποκατάστασης;
 

seaman13

Senior Member
4 September 2009
548
Για το nova sport prime,η μη παραδοχη του προβλήματος δεν προσφέρει πουθενα.
Η παραμονη του δε δείχνει αδιαφορία ή μη μεταφορα του προβλήματος στο τεχνικό τμημα.
Βέβαια θα πει κάποιος πως ειναι δυνατόν το κυριο αθλητικό τους καναλι να μην έχουν παρατηρήσει τετοιο θεμα!!!
Προταση:Μεχρι να λυθεί το θεμα αποσύρεται το καναλι γιατι εαν τυχει να προβάλλει κανενα ντέρμπι θα έχουμε τοσο θόρυβο που θα φτάσει μεχρι τα αφεντικά...
 

Etherovamon

Established Member
13 December 2021
287
Για να γίνουμε και πιο συγκεκριμένοι για το πρόβλημα που έχει η εικόνα στη παρεχόμενη υπηρεσία
Οι πρωτες δυο φωτογραφίες είναι από το ΕΟΝ και οι επόμενες δυο από την επίγεια
Στο ίδιο κανάλι, στο ίδιο πρόγραμμα, την ίδια ώρα, στην ίδια τηλεόραση
Για να δούμε τώρα την αντίστοιχη ενημέρωση
 

Attachments

  • 8DF13BCA-83BD-43C3-A352-D36523EEBE28.jpeg
    8DF13BCA-83BD-43C3-A352-D36523EEBE28.jpeg
    3.9 MB · Views: 54
  • 43779878-4007-46FF-A148-0A9E3166383E.jpeg
    43779878-4007-46FF-A148-0A9E3166383E.jpeg
    3.3 MB · Views: 53
  • 9BD05AEB-6BC0-4A48-B283-6AF46A3AB811.jpeg
    9BD05AEB-6BC0-4A48-B283-6AF46A3AB811.jpeg
    3.9 MB · Views: 53
  • 46BEE81C-12F3-429A-8372-BF205B7F2808.jpeg
    46BEE81C-12F3-429A-8372-BF205B7F2808.jpeg
    3.5 MB · Views: 54
  • Like
Reactions: Agis07

Totti10

Established Member
26 February 2015
292
Τσαμπα τα λεμε…δεν ακουει κανενας
Απο τη μια κραταω μια δικαιολογια πως ειναι νωρις μηπως τα φτιαξουν σογα σιγα αλλα μετα λεω μπα…μας καρφωσαν 2 χρονια συμβολαιο τωρα και στα παπακια τους
Μη φτασουμε να βλεπουμε στο prime οπως καποτε αντεννα ευρωπη
Θελαμε και 4Κ χαχαχαχ
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
δυστυχως επιβεβαιωθηκαν ορισμενα μελη που ειχαν γραψει και δεν τα πολυπιστευα
οτι δηλ. σταματα καθε ενεργοποιηση νεου η χρησιμοποιουμενου δεκτη pace ακομα
και στους εχοντες συβολαια επι χρονια με δορυφορικες συνδεσεις
παρα τις προσπαθειες της τεχνικης υποστηριξης δεν κατεστη δυνατον να συνδεθει
ο pace 5001 που ειχα αγορασει περισυ με την υπηρεσια μου 3playfoul
εχασα και τα ευρω μου που δεν μπορουν να μου τα πιστωσουν
αλλα το κυριοτερο ειναι οτι απο την στιγμη που θα σου χαλασει ο δεκτης σου
σου επιβαλουν τον καινουργιο δορυφορικο τους δεκτη που ειναι πατατα μπροστα
στους pace και δεν εχει αν ειναι δυνατον δυνατοτητα εγγραφης!
γραψαν τα παραπονα μου και τους τονισα οτι εφοσον η κοσμοτε θα εχει σε ισχυ
την δυνατοτητα εγγραφης θα μεταφερθω σε αυτην γιαυτο προτεραιοτητα τους
θα ηταν για τη νοβα να δωσει καποια στιγμη καλυτερους δορυφορικους δεκτες
με εγγραφη η να δωσουν αυτη την δυνατοτητα με αναβαθμιση των υπαρχοντων δεκτων
ΔΕΝ τα βλεπω καλα τα πραγματα ιδιως και με την καταργηση στο μελλον της υπηρεσιας
νοβα εξοχικο ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να μη γινει επι αυτων των ζητηματων επισημη
ανακοινωση της νοβα στα διαφορα τεχνολογικα φορα
 
  • Like
Reactions: pepis

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
δυστυχως επιβεβαιωθηκαν ορισμενα μελη που ειχαν γραψει και δεν τα πολυπιστευα
οτι δηλ. σταματα καθε ενεργοποιηση νεου η χρησιμοποιουμενου δεκτη pace ακομα
και στους εχοντες συβολαια επι χρονια με δορυφορικες συνδεσεις
παρα τις προσπαθειες της τεχνικης υποστηριξης δεν κατεστη δυνατον να συνδεθει
ο pace 5001 που ειχα αγορασει περισυ με την υπηρεσια μου 3playfoul
εχασα και τα ευρω μου που δεν μπορουν να μου τα πιστωσουν
αλλα το κυριοτερο ειναι οτι απο την στιγμη που θα σου χαλασει ο δεκτης σου
σου επιβαλουν τον καινουργιο δορυφορικο τους δεκτη που ειναι πατατα μπροστα
στους pace και δεν εχει αν ειναι δυνατον δυνατοτητα εγγραφης!
γραψαν τα παραπονα μου και τους τονισα οτι εφοσον η κοσμοτε θα εχει σε ισχυ
την δυνατοτητα εγγραφης θα μεταφερθω σε αυτην γιαυτο προτεραιοτητα τους
θα ηταν για τη νοβα να δωσει καποια στιγμη καλυτερους δορυφορικους δεκτες
με εγγραφη η να δωσουν αυτη την δυνατοτητα με αναβαθμιση των υπαρχοντων δεκτων
ΔΕΝ τα βλεπω καλα τα πραγματα ιδιως και με την καταργηση στο μελλον της υπηρεσιας
νοβα εξοχικο ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να μη γινει επι αυτων των ζητηματων επισημη
ανακοινωση της νοβα στα διαφορα τεχνολογικα φορα
Καλησπέρα kataras,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;


Έφη, Nova Support
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
ευχαριστω για την επιβεβαιωση αυτων που ανεφερα !
δεν σωζεται η κατασταση
Καλησπέρα kataras,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;


Έφη, Nova Support