LG 55B7V με burn-in με επέκταση εγγύησης,βοήθεια για την επιλογή της αντικατάστασης

vaggt

AVClub Enthusiast
29 June 2006
868
Καλησπέρα σας,

αντιμετώπισα και εγώ το ίδιο πρόβλημα και η επέκταση εγγύησης που είχα κάνει χρειάστηκε τελικά.
Για να μην πολυλογώ είχα αυτή την lg https://www.lg.com/gr/tileoraseis/lg-OLED55B7V
και μου προτάθηκε η αντικατάσταση της από αυτή
https://www.kotsovolos.gr/sound-vision/televisions/led-lcd/227479-lg-oled-55c15la-55 ή αυτή

η πρώτη φαίνεται προτιμότερη, είναι και λιγο πιο ακριβή, αλλά θα ήθελα την βοήθεια σας για την επιλογή.
Επισης μήπως θα ήταν προτιμότερο να αρνωθη κάποια από τις δυο και να αντιπροτείνω (αν το δεχθούν φυσικα) κάποια καλύτερη με διαφορά τιμής από μέρους μου εννοείται.
Ευχαριστω προκαταβολικά
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,742
ΑΘΗΝΑ
και οι 2 που σου προταθηκαν,ειναι οι αντιστοιχες και-προφανως-καλυτερες απο αυτην που ειχες.
οποια και να επιλεξεις,δεν θα εχει κανενα προβλημα.
κατα προτιμηση την C1-εαν δεν θες να δωσεις τα παραπανω χρηματα που ζηταει,πηγαινε στην Β1.

 

Michalis3

Supreme Member
25 February 2011
8,020
Παίρνεις τη C1. Αξίζει να δώσεις περισσότερα χρήματα για μεγαλύτερη, όχι για καλύτερη (OLED).
 
  • Like
Reactions: johnkout7

vaggt

AVClub Enthusiast
29 June 2006
868
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

ΔΗΜΗΤΡΗ.Π δεν θα πληρώσω κάτι εγώ, δωρεάν αντικατάσταση είναι στα πλαίσια της εγγύησης που έχω.

Αρα όλοι συμφωνούμε ότι η C1 είναι προτιμότερη, να και τα σκορ στο συγκριτικό που ποσταρες βγαζει λίγο καλύτερη την B1; !!!!!!
 

johnkout7

Established Member
12 November 2021
108
Εγώ πήρα τηλ και το δήλωσα. Και ότι γίνει.
Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάμαι να είχα λάβει ποτέ έγγραφα κανονικά ή ηλεκτρονικά που να δήλωναν τι καλύπτει και τι όχι η εγγύηση του Public. Υπάρχει κάτι τέτοιο; Το έχει κανείς να μου το στείλει;
Μου είπαν να περιμένω μία εργάσιμη για επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα.
Σύμφωνα με νήματα που έχουν συζητηθεί πάντως μην αναφέρεις τη λέξη <<burn in>> προσπάθησε να προωθηθεί η βλάβη ως <<image retention>> έτσι λογικά θα έχεις περισσότερες πιθανότητες να πετύχεις αντικατάσταση.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,742
ΑΘΗΝΑ
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

ΔΗΜΗΤΡΗ.Π δεν θα πληρώσω κάτι εγώ, δωρεάν αντικατάσταση είναι στα πλαίσια της εγγύησης που έχω.

Αρα όλοι συμφωνούμε ότι η C1 είναι προτιμότερη, να και τα σκορ στο συγκριτικό που ποσταρες βγαζει λίγο καλύτερη την B1; !!!!!!
τελεια..!!
νομιζα οτι σου εδιναν μια η αλλη την Β1 και εαν επελεγες την C1 θα εδινες καποια διαφορα.
C1 και καθαρισες.
τωρα εαν σε περνει ο χωρος και το χρημα να πας στην 65αρα ακομα καλυτερα.
θεωρητικα ειναι πιο συγχρονη η C1-αλλα και την Β1 να παρεις,παλι δεν θα εχεις καποιο θεμα.
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,891
C1 εννοείται. Η B1 έχει υποδεέστερο επεξεργαστή, είναι λιγότερο φωτεινή και έχει 2 hdmi 2.1 slots έναντι 4 της C1.
 

Robin Hood

Established Member
15 September 2011
250
Καλησπερα,
Παιδια οποιος εχει βλαβη ας ανεβαζει και φωτογραφια να βλεπουμε που εχει γινει burn in η οτι αλλο θεμα ειναι να εχουμε μια ιδεα !!
 

vaggt

AVClub Enthusiast
29 June 2006
868
Στη δικιά μου, ήταν κάπως έτσι

B648B03E-2957-485F-8EB5-3DA46F246704.jpegE67370A4-B56A-4F3A-A829-3C60181E3912.jpeg

Να πω επίσης ότι σε κανονικό τηλεοπτικο σημα μερικές φορές γίνονταν αντιληπτό το πρόβλημα, έτσι το διαπίστωσα και εγώ και μετά το έψαξα περισσοτερο με τις μονόχρωμες εικόνες
 
Last edited:

vaggt

AVClub Enthusiast
29 June 2006
868
Δεν συζήτησα αν δέχονται να πάρω την 65ρα πληρώνοντας την διαφορα, γιατί τα 800€ που κάνει αυτή στον Κωτσόβολο τα θεώρησα υπερβολικά
 
Last edited:

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,119
Καλησπέρα και συγγνώμη για την παρέμβαση.Καταλαβα καλά;Απο τον Κωτσόβολο θα αποζημιωθεί το παλικάρι με αντικατάσταση συσκευής;Η επέκταση του Κώτσου γράφει ρητά πως εξαίρεται το burn in (αποτύπωμα εικόνας το λέει) από τους όρους της.Εχω χασει κάποιο επεισόδιο;
 

Robin Hood

Established Member
15 September 2011
250
Στη δικιά μου, ήταν κάπως έτσι



Να πω επίσης ότι σε κανονικό τηλεοπτικο σημα μερικές φορές γίνονταν αντιληπτό το πρόβλημα, έτσι το διαπίστωσα και εγώ και μετά το έψαξα περισσοτερο με τις μονόχρωμες εικόνες
Ευχαριστουμε για τις φωτο φιλε !! (y)
 

vaggt

AVClub Enthusiast
29 June 2006
868
Καλησπέρα και συγγνώμη για την παρέμβαση.Καταλαβα καλά;Απο τον Κωτσόβολο θα αποζημιωθεί το παλικάρι με αντικατάσταση συσκευής;Η επέκταση του Κώτσου γράφει ρητά πως εξαίρεται το burn in (αποτύπωμα εικόνας το λέει) από τους όρους της.Εχω χασει κάποιο επεισόδιο;

Αρχικα ευχαριστώ για το παλικάρι :), ναι αυτό ακριβώς θα γίνει, δεν ξέρω αν αυτό που λες ισχύει από κάποια χρονική στιγμή και μετά. Μιλάμε για τηλεόραση του 17, η αγορά έγινε αν θυμάμαι καλά Δεκέμβριος του 17 καιισχύουν οι όροι της επέκτασης που ίσχυαν τότε. Επίσης δεν ξέρω αν εμπλέκεται και η lg στην περιπτωση της αντικατάστασης ή οχι, εξ αιτίας του μοντέλου και τ ν προβληματικών πάνελ της χρονιάς αυτής. Ελπιζω να βοήθησα.
Οσον αφορά την επέκταση του Κωτσόβολου που ισχύει τώρα, επειδή σκέπτομαι να την ξανά αγοράσω θα το ψάξω, να δω τι καλύπτει τώρα και το οχι και θα σας ενημερώσω.
 

Paris2018

AVClub Enthusiast
16 September 2018
1,119
Χαίρομαι πραγματικά οποίος και αν είναι ο λογος.Μακαρι η περίπτωση σου να αποτελέσει και κάποιου είδους τετελεσμενο για μελλοντικούς παθόντες.Το ανέφερα επειδή έχω oled sony τριετίας με burn in και καμένα πίξελ και πριν λίγες μέρες ξεψαχνισα τους όρους της επέκτασης.Το γράφει όπως ειπα ρητά οτι το αποτύπωμα εικόνας εξαίρεται από την επέκταση.Καλο θα είναι αν μπορείς να μάθεις τι συνέβη.Προφανως αφού πάρεις την καινούργια τηλεόραση στα χέρια σου,δεν θέλουν και πολύ να το μετανιώσουν.Εγω έχω 50 καμένα πίξελ, burn in και πάλι φοβάμαι ότι (για τα πιξελ) δεν θα με δικαιώσουν.
 

vaggt

AVClub Enthusiast
29 June 2006
868
Τέλος της αποστολής, η αντικατάσταση έγινε σήμερα, με καινούργια σφραγισμένη oled. Δεν έχω προλάβει να ελέγξω πολλά πράγματα, ίσα που πρόλαβα να την κρεμασω στον τοίχο και να γίνουν τα απαραίτητα.
Πηρα ξανά την επέκταση εγγύησης, που την ειχαν και σε προσφορά σε χαμηλότερη τιμή και ο πολίτης με διαβεβαίωσε ότι καλύπτει και το burn in. Δεν τον πολιλιστευσα να σας πω την αλήθεια αλλά οκ αχρείαστη να είναι.
 

aXer

Established Member
20 January 2009
175
Και εγώ περιμένω απάντηση από το service.
Πείτε λίγο, αν μου πουν "αντικατάσταση" μπορώ να προτείνω να δώσω κάποια (αρκετά) λεφτά παραπάνω και να αναβαθμιστώ σε 65" ?

Επίσης, σε εσάς που έγινε αντικατάσταση, πόσο καιρό κάναν για να το αποφασίσουν;
 
Last edited:

vaggt

AVClub Enthusiast
29 June 2006
868
Μόλις το έγγραφα εδω

Σκεφτηκα να τους ρωτήσω για αντικατάσταση σε μεγαλυτερες διαστάσεις και πληρωμή της διαφοράς, αλλά τελικά δεν το έκανα, να δω αρχικά αν το δέχονταν γιατί είδα ότι η διαφορά τιμης, στο site τους ήταν αρκετά μεγάλη γύρω στα 800€. Βέβαια θα μπορούσα να αντιπροτείνω άλλο μοντέλο πχ.
που είναι μικρότερη η διαφορά, αλλά τελικά δεν ρώτησα. Τώρα που το σκέφτομαι βλακεία έκανα γιατί θα μάθαινα αν δεχονται κάτι τέτοιο ή οχι.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,742
ΑΘΗΝΑ
απο την στιγμη που ουσιαστικα εχεις πιστωτικο,δεν νομιζω οτι θα τους χαλασει να τους δωσεις και ενα σεβαστο ποσο παραπανω.
ρωτα τους-δεν εχεις να χασεις κατι.
 

vaggt

AVClub Enthusiast
29 June 2006
868
Για να μην ανοίγω άλλο νήμα, και η τηλεόραση που έχω τώρα παρουσίασε πρόβλημα. Συγκεκριμένα μια κάθετη γραμμή στα αριστερά της οθόνης, είναι φυσικά εντός εγγύησης και ήρθαν σήμερα και την πήραν για τεχνικό έλεγχο από το service της LG. Όταν έχω νεωτέρα θα ενημερώσω.

Έχω και επέκταση εγγύησης από τον Κωτσόβολο αλλά δεν χρειάζεται αυτή τη φορά, αφού δεν έχουν περάσει τα 2 χρόνια της εγγύησης της αντιπροσωπίας.
 

Attachments

  • IMG_0684.jpeg
    IMG_0684.jpeg
    750.6 KB · Views: 38