LG 65CX πρόβλημα με τα χρώματα HDR10 & Dolby Vision

KostasPeraia4

New member
3 December 2018
74
Πριν περίπου ένα μήνα, η τηλεόραση (αγορασμένη τον Ιανουάριο) άρχισε να παρουσιάζει πρόβλημα με τα χρώματά της, σε λειτουργία hdr και dolby vision. Επικοινώνησα με το τμήμα service της LG και η τηλεόραση πήγε άμεσα στον επίσημο αντιπρόσωπο στη Θεσσαλονίκη. Η τηλεόραση έκανε να γυρίσει στο σπίτι 3 εβδομάδες και τελικά άλλαξαν την κεντρική πλακέτα. Μετά από μία εβδομάδα χρήσης, η tv άρχισε να κάνει πάλι τα ίδια. Επικοινώνησα εκ νέου με την LG και ζήτησα αντικατάσταση.

Πιστεύετε πως όντως χρήζει αντικατάστασης ή είναι ένα πρόβλημα το οποίο μπορεί να λυθεί;
 

Attachments

  • 165345560_451178729456093_8246763598926438359_n.jpg
    165345560_451178729456093_8246763598926438359_n.jpg
    71.6 KB · Views: 52
  • 165528943_156743126308806_1186353491515694039_n.jpg
    165528943_156743126308806_1186353491515694039_n.jpg
    66.1 KB · Views: 53
  • 165557167_3780510815407749_2894533965996433249_n.jpg
    165557167_3780510815407749_2894533965996433249_n.jpg
    44 KB · Views: 52
  • 165560504_1393258844373236_2753844260754098074_n.jpg
    165560504_1393258844373236_2753844260754098074_n.jpg
    115.5 KB · Views: 51
  • 165754533_482540183156821_4424103421139135189_n.jpg
    165754533_482540183156821_4424103421139135189_n.jpg
    60.5 KB · Views: 48

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,885
Πριν περίπου ένα μήνα, η τηλεόραση (αγορασμένη τον Ιανουάριο) άρχισε να παρουσιάζει πρόβλημα με τα χρώματά της, σε λειτουργία hdr και dolby vision. Επικοινώνησα με το τμήμα service της LG και η τηλεόραση πήγε άμεσα στον επίσημο αντιπρόσωπο στη Θεσσαλονίκη. Η τηλεόραση έκανε να γυρίσει στο σπίτι 3 εβδομάδες και τελικά άλλαξαν την κεντρική πλακέτα. Μετά από μία εβδομάδα χρήσης, η tv άρχισε να κάνει πάλι τα ίδια. Επικοινώνησα εκ νέου με την LG και ζήτησα αντικατάσταση.

Πιστεύετε πως όντως χρήζει αντικατάστασης ή είναι ένα πρόβλημα το οποίο μπορεί να λυθεί;
Θα πάρεις καινούργια
 

KostasPeraia4

New member
3 December 2018
74
Αρχισαν όμως να μου τα μασάνε. Μου είπαν πως θα πρέπει να ξαναπαρουν την τηλεόραση για έλεγχο και πως αν διαπιστωθεί βλάβη θα αρχίσουν να τρέχουν τη διαδικασία αντικατάστασης, η οποία δεν είναι τόσο απλή. Είχα διαβάσει-ακούσει τα καλύτερα για το service της LG και δυστυχώς στην πράξη βλέπω άλλα.
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,885
Αρχισαν όμως να μου τα μασάνε. Μου είπαν πως θα πρέπει να ξαναπαρουν την τηλεόραση για έλεγχο και πως αν διαπιστωθεί βλάβη θα αρχίσουν να τρέχουν τη διαδικασία αντικατάστασης, η οποία δεν είναι τόσο απλή. Είχα διαβάσει-ακούσει τα καλύτερα για το service της LG και δυστυχώς στην πράξη βλέπω άλλα.
Θα γίνει κανονικά αντικατάσταση ή πιστωτικό αλλά θα φας 2 εβδομάδες ακόμα περίπου για να έχεις την καινούργια στο σπίτι.
 
  • Like
Reactions: tgiamour

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,885
Αρχισαν όμως να μου τα μασάνε. Μου είπαν πως θα πρέπει να ξαναπαρουν την τηλεόραση για έλεγχο και πως αν διαπιστωθεί βλάβη θα αρχίσουν να τρέχουν τη διαδικασία αντικατάστασης, η οποία δεν είναι τόσο απλή. Είχα διαβάσει-ακούσει τα καλύτερα για το service της LG και δυστυχώς στην πράξη βλέπω άλλα.
Είχες κανένα νέο Κώστα;