Lobo10
Supreme Member
- 23 May 2012
- 3,886
Θα πάρεις νέα τηλεόραση (μεταγενέστερο μοντέλο ίδια σειρά) ή πιστωτικό στο κατάστημα που την αγόρασες..Update: Σε πρώτη φάση η LG θα καλύψει τη ζημιά όπως και μου μεταφέρθηκε από την εταιρία που έχει αναλάβει την επισκευή. Σε δεύτερη φάση μου είπαν ότι θα αλλάξουν το panel. Σε Τρίτη φάση μου ανακοίνωσαν ότι θα κάνουν αντικατάσταση τελικώς χωρίς να γνωρίζω τι ακριβώς σημαίνει αυτό (αναμένω επόμενη ειδοποίηση). Kudos στην LG για την υποστήριξη αν και είμαι αισίως πάνω από μήνα χωρίς TV.
Sent from my iPad using Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk