lg b8 κάθετη πράσινη γραμμή στην οθόνη

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

thpatrik

New member
30 May 2018
17
Καλησπέρα σε όλους,

Καθόμουν και έβλεπα netflix όταν παρατήρησα μια κάθετη πράσινη γραμμή στη οθόνη όπως φαίνεται στις φωτογραφίες. Γνωρίζει κανείς τι πρόβλημα είναι; Η γραμμή φαίνεται πιο έντονα σε κόκκινο ή ροζ φόντο.
 

Attachments

  • 20200214_185538[1].jpg
    20200214_185538[1].jpg
    187.4 KB · Views: 215
  • 20200214_185535[1].jpg
    20200214_185535[1].jpg
    128.5 KB · Views: 217

thpatrik

New member
30 May 2018
17
Καλησπέρα, θα ήθελα να κάνω μια ενημέρωση επί του θέματος μου για να μοιραστώ και εγώ την ταλαιπωρία μου... Την συγκεκριμένη τηλεόραση (lg 65b8) την αγόρασα από τα public 20/7 (απόδειξη αγοράς) και την παρέλαβα 23/7. Για να μη μακρηγορώ και επειδή υπάρχουν τα γεγονότα και σε άλλο θέμα η τηλεόραση δεν άνοιγε την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της. Η τηλεόραση παρέληφθη από το service (ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ) 30/7 και τελικά έγινε αντικάτασταση πάνελ και όχι αντικατάσταση τηλέορασης (doa) με τη γελοία - κατά την άποψη μου- δικαιολογία ότι δεν υπήρχε το κουτί της τηλεόρασης. Αποδέχτηκα την αλλαγή αναγκαστικά αφού και το public δεν δεχόταν να κάνει βασιζόμενο στην απάντηση της lg και σκεπτόμενος ότι ήταν απλά μια ατυχία και αφού μου έγινε αλλαγή πάνελ είναι επί της ουσίας νέα τηλεόραση.Παρέλαβα την νέα τηλεόραση 12/8 2 εβδομάδες μετά...

Δυστυχώς η τηλέοραση ξαναεμφανίζει πρόβλημα 14/2 και έπειτα από τηλεφώνημα 17/2, την παραλαμβάνει η service one 18/2.(η οποία πολύ χειρότερη από τον Μανωλόπουλο από άποψη εξυπηρέτησης). Μια εβδομάδα μέτα ,25/2 και κατόπιν δικής μου πρωτοβουλίας μαθαίνω ότι η τηλεόραση δεν είχε περάσει ΚΑΝ από τον έλεγχο και την επόμενη 26/2 πάλι με δικό μου τηλέφωνημα μαθαίνω ότι είναι ελαττωματικό το πάνελ και ότι περιμένουν απάντηση από την LG για το πως θα προχωρήσει το θέμα. 27/2 επικοινωνώ με την lg λέγοντας τους ότι επιθυμώ έιτε την αντικάσταση της τηλεόρασης είτε την επιστροφή των χρημάτων μου αφού η τηλεόραση έχει εμφανίσει 2 φορές πρόβλημα μέσα σε 6 μήνες από την ημερομηνία αγοράς της. Ο υπάλληλος έλεγε ότι θα γίνει προώθηση του αιτήματος μου και ότι θα έχω απάντηση εντός 48 ωρών. 5/3 ξαναεπικοινωνώ και με ενημερώνουν πως δεν υπάρχει κάτι νεότερο και ότι θα προωθήσουν και πάλι το ερώτημα μου. 6/3 με ενημερώνουν από τη service one ότι έχει γίνει αλλαγή πάνελ(!!!!) και με ρωτούν για το πότε θα μπορέσουν να παραδώσουν την τηλεόραση. Εκνευρισμένος παίρνω την lg την ίδια μέρα λέγοντας τους ότι προφανώς με δουλεύουν κανονικά. Μου απάντησαν ότι θα κοιτάξουν και πάλι το αίτημα μου θα προσπαθήσουν αυθημερόν. Όντως, την ίδια ημέρα -που εντελώς συμπτωματικά ενημερώθηκα για την επισκευή-με πήρε ο ίδιος ο υπάλληλος με τον οποίο είχα μιλήσει 27/2 ο οποίος μάλιστα με ενημέρωσε ότι η κλήση ηχογραφείται και μου απάντησε ότι το αίτημα μου δε έγινε δεκτό και ότι δυστυχώς αυτή είναι η επίσημη απάντηση της εταιρείας. Στις εύλογες ερωτήσεις μου γιατί εφόσον είχε δρομολογηθεί ήδη η επισκευή γιατί δεν υπήρξε κάποια ενημέρωση από τους ίδιους δεν υπήρχε καμία σοβαρή απάντηση. Επομένως 2 είναι τα ενδεχόμενα : είτε να μην προωθήθηκε ποτέ το ερώτημα μου είτε απλά θέλησαν να με φέρουν προ τετελεσμένων γεγονότων καθώς είμαι ήδη 3 εβδομάδες χωρίς τηλεόραση. Τώρα την περιμένω τη Δευτέρα

Συγγνώμη για το σεντόνι αλλά ο λόγος που επιμένω στην αντικατάσταση είναι γιατί η τηλεόραση δεν άνοιγε και δε λειτούργησε σωστά από την πρώτη εβδομάδα της λειτουργίας της. Δεν έκαναν ούτε κάτι που από την πλευρά τους δεν έχει κανένα κόστος : να επεκτείνουν την εργοστασιακή εγγύηση σε όλη την τηλεόραση και όχι μόνο στο πάνελ τουλάχιστον σαν αναγνώριση της ταλαιπωρίας που έχω υποστεί- 1 μήνα από τους 7 μήνες που την έχω η τηλεόραση είναι στο service. Μόνο και μόνο για την ηθική ικανοποίηση καθώς έχω ευτυχώς επέκταση εγγύησης από τα public. Και στην τελική , ακόμα και η επισκευή δεν πρέπει να γίνεται σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα;;
 

Γιώργος(MAC)

Senior Member
28 December 2007
521
Το ίδιο πρόβλημα μια πρασινίλα εμφανίσθηκε στο κέντρο και στην δική μου LGE8. Ήρθαν την επομένη μέρα που τους ενημέρωσα απο το ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ service και σε μία βδομάδα μου την έφεραν με αλλαγμένο το πάνελ.
Δεν έχω να πω τίποτα κακό παρά μόνο να τους ευχαριστήσω για την άψογη συμπεριφορά τους και την συχνή ενημέρωση που είχα σχετικά με την πορεία της επισκευής.
 

thpatrik

New member
30 May 2018
17
Απάντηση: Re: lg b8 κάθετη πράσινη γραμμή στην οθόνη

Το ίδιο πρόβλημα μια πρασινίλα εμφανίσθηκε στο κέντρο και στην δική μου LGE8. Ήρθαν την επομένη μέρα που τους ενημέρωσα απο το ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ service και σε μία βδομάδα μου την έφεραν με αλλαγμένο το πάνελ.
Δεν έχω να πω τίποτα κακό παρά μόνο να τους ευχαριστήσω για την άψογη συμπεριφορά τους και την συχνή ενημέρωση που είχα σχετικά με την πορεία της επισκευής.

Η καλή φήμη που έχει στο after sales service η ελληνική αντιπροσωπεία της LG είναι και ένας από τους λόγους που αγόρασα lg oled , στην δική μου περίπτωση όμως η αντιμέτωπιση ήταν επιεικώς απαράδεκτη. Και δυστυχώς η ταλαιπωρία μου δε σταμάτησε εκεί. Ο οδηγός της service one ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ στο ραντεβού το οποίο είχα κλείσει για τη Δευτέρα (6/3) 8 με 10 το πρωί - για το οποίο σημειωτέον είχα πάρει άδεια από τη δουλειά μου - και έπειτα απο δικά μου τηλεφωνήματα με ενημέρωσε ότι μπορεί να περάσει 12 με 2 ενώ τους είχα επισημάνει ότι δουλεύω και ότι θα πάρω άδεια. Τελικά την παρέλαβα την Τρίτη το πρωί 3 εβδομάδες μετά. Η μοναδική ενημέρωση που είχα για την πορεία της επισκευής ήταν 2,5 εβδομάδες μετά όταν αυτή επισκευάστηκε. Τι να πω; Μήπως είχες διαφορετική αντιμετώπιση επειδή είχες και τη ναυαρχίδα των OLED την Ε8;

Μετά και από αυτό το γεγονός, έστειλα μια επιστολή παραπόνων στην LG στην οποία ανέφερα αναλυτικά τα γεγονότα τα οποία είχαν συμβεί , πιο πολύ για βγάλω το άχτι μου που λένε και όχι επειδή περίμενα κάτι. Κουράγιο να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή δεν είχα. Τουλάχιστον για να πω και του στραβού το δίκιο, υπήρξε απάντηση με τηλέφωνο στην οποία με ενημέρωσαν ότι επεκτείνουν την εργοστασιακή εγγύηση για 1 χρόνο και ότι σε περίπτωση τρίτης βλάβης θα γίνει αντικατάσταση και όχι επισκευή. Τουλάχιστον έδειξαν με αυτή τη στάση ότι θέλουν να επανορθώσουν.

Τα μαθήματα που πήρα από αυτή την ιστορία 1) πάντα κρατάμε το κουτί της όποιας συσκευής όσο μεγάλη και αν είναι 2) σε περίπτωση DOA και δη σε περίπτωσεις καραμπινάτες οπώς η δική μου επιστροφή κατευθείαν στο κατάστημα 3) μαζί με τα όποια τηλέφωνα υποβάλλουμε ΠΑΝΤΑ και ένα γραπτό και 4) αν έχετε LG συσκευή και αν σας δώσουν επιλογή επιλέξτε τον Μανωλόπουλο και αποφύγετε τη Service One όπως ο διάολος το λιβάνι...
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
Την περίπτωση σου την έχω διαβάσει φίλε μου (με το κουτί) και την γελοία αντιμετώπιση που είχες.
Δούλεψε την τώρα και με το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ πρόβλημα ξανά, δεν δέχεσαι κάτι άλλο εκτός από νέα τηλεόραση.