Μακρια απο SAMSUNG απαραδεκτο service (one)

AS Mocca

Supreme Member
19 June 2006
4,805
Athens
Φαντάζομαι όμως κατα την ίδια λογική , επειδη δεν αναφέρει καμία εταιρεία ότι στο φουρνο μικροκυμάτων δεν βάζουμε να στεγνώσουμε την γάτα μας, θα πρέπει να τους ζητήσω αποζημίωση αν το κάνω; Ή μήπως μας ενημέρωσαν ότι οταν βγουν τα κινητά τηλέφωνα θα γεμήσουμε κεραίες που θα μας "ψήνουν" κάθε στιγμή;

Όσο αναφορά την αλλαγή πάνελ ενός φίλου πιο πάνω, λογικό είναι αν το τεχνικός το "περασει" εντος εγγύησης. Όμως πόσο σίγουρο είναι οτι το καινούριο δεν θα είναι "χειρότερο" ? στο έχει υπογράψει κάπου κάποιος;

Η τεχνολογία στις μέρες μας είναι ρευστή. Μας αρέσει όοοοολα αυτά τα υπέροχα που προσφέρει με τεράστια φαρδια πλατιά γράμματα αλλα μόλις πέσουμε στα "ψιλα" γινόμαστε... Τούρκοι.

Δεν ειναι θεμα προσωπικής αντιδικίας ή οτιδήποτε σχετικό, είναι θέμα ότι πρέπει να μάθουμε να συμβιβαζόμαστε μερικές φορές κ να είμαστε έτοιμοι να επωμιστούμε τις ευθύνες που μας βαρένουν σε κάθε μας κίνηση, έστω κ στον τομέα της κατανάλωσης νέων τεχνολογικών προϊόντων.

υ/γ: κ εγώ "ζω" με ένα σουπερ κινητό που έχει 2 καμμένα pixel. όμως καμία εταιρεία δεν το αναγνωρίζει σαν "ελάττωμα" κ σίγουρα ποτέ κ κανένας πωλητής δεν το αναφέρει οτι μπορεί να τύχει και στα κινητά τηλέφωνα...

καλές μας γιορτές


συμφωνώ απόλυτα και είναι το ρητό που λέει "δεν ήξερες, δεν ρώταγες;"

Δυστυχώς κανείς πωλητής δε θα σου πει θα σου βγάλει αυτό και αυτό γιατί πολύ απλά δε θα αγοράσεις.
Όλες οι συσκευές μπορεί να βγάλουν κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα.

Εγώ αγόρασα αυτοκίνητο (AVEO) και στο συνεργείο τους μου είπαν πως έχουν πρόβλημα με τα σαζμαν τους και εφόσον τους ανάφερα πως έχει θέμα.
Όταν το αγόραζα δε μου είπε όμως ο πωλητής πως θα έχω θέμα. Τι να πάω να του πω μετά; και στην εγγύηση που είναι και να το φτιάξω πάλι το ίδιο θα κάνει μετά από κάποια χιλιόμετρα, απλά έπρεπε να είχα ρωτήσει κανέναν γνωστό που να ξέρει από AVEO ή να μπω στο Internet και να μάθω.

Θα μου πείτε αυτό θα κάνουμε για όλα τα προϊόντα; Φυσικά και όχι κάποιες φορές θα είμαστε εμείς οι 1οι που τα δοκιμάζουμε και κάποιες άλλες κάποιοι άλλοι. αν κάτι είναι σε εγγύηση και φτιάχνεται μας το φτιάχνουν.

Δυυστυχώς οι LCD & LED (ειδικά οι Samsung) έχουν clouding, όποιος δε το γνώριζε, θα το παντρευτεί το πρόβλημα. Ακόμα και να αλλάξει TV ή panel το ίδιο θα συμβεί αργά ή γρήγορα.

Απλά όταν είναι να δώσεις αρκετά χρήματα για κάτι, πρέπει να το ψάχνεις καλά πρώτα, εκτός αν δε σε ενδιαφέρει το πρόβλημα και πας με γνώση σου (όπως εγώ).

Στα παιχνίδια στις κονσόλες δε βλέπω clouding, ούτε στα αθλητικά που βλέπω με δέκτη ή χωρίς.
Στις ταινίες όμως με σκοτεινά σημεία είναι full στο clouding.
Ε το ήξερα, εδώ το έβλεπα και στην προηγούμενη TV μου (πάλι Samsung) και δεν ήξερα πως λέγεται clouding και είναι φαινόμενο των LCD ! Απλά έμαθα να ζω με αυτό.
 

mikess

Senior Member
συγγνώμη για το off topic, αλλά σου άλλαξαν TV για ένα pixel;

Αν ρωτάς εμένα η απάντηση είναι ναι. Την πρώτη φορά για καμένο υποπίξελ και μου την άλλαξαν με καινούργια η οποία (ατυχία) είχε και αυτή καμένο υποπίξελ και καμένο πίξελ. Μου άλλαξε πάνελ το συγκεκριμένο σέρβις (one) και τώρα είναι μια χαρά. Απο clouding όμως είχαν και οι 3 οθόνες. Τώρα ευτυχώς εχει το λιγότερο. Γι'αυτό να εύχεσαι να σου τύχει το λιγότερο....
 

Leonid

AVClub Addicted Member
29 June 2010
2,813
Παιδιά εγώ έχω τη 46c8000, και από clouding τολμώ να πω οτι δεν έχω τίποτα. Αν πάλι θα ήθελα να εξαντλήσω την αυτηρότητα μου σε αυτό , αντε να δω σε πολύ ειδικές συνθήκες και αν η ταινία είναι 21:9 στο κάτω αριστερό μέρος και αυτό με πολύ ψάξιμο ένα πολύ πολύ αχνό άσπρο και αυτό σε μέγεθος 1 εκατοστό, δηλαδή τίποτα απολύτος.
Δεν ξέρω αν σε αυτό παίζουν ρόλο οι ρυθμίσεις, μου τη ρύθμισε ο Καστρούνης, ή έχω σταθεί τόσο τυχερός.
Ελπίζω να μη μου βγάλει τίποτα στη πορεία, γιατί μέχρι τώρα 5 μήνες που την έχω και με λειτουργεία περίπου 5-6 ώρες την ημέρα η τηλεόραση είναι απίθανη. Ειδικά μετά τη ρύθμιση του Καστρούνη.
 

giannissakkas

New member
9 May 2010
7
Παίδες ακουσετε τωρα και το ωραιο.το τοπικο service στο Αγρινιο ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ,μετα απο ανεπαλιλες ενογχλισεις μου,εφερε την τν στο σπιτι( για να εχουμε τν χριστουγεννα)και μου ζητησε 25 ΕΥΡΩ.Αυτό λέγεται λαμογια γιατι ήρθε σπίτι και την είδε ότι είχε πρόβλημα και έπρεπε να την πάρει στο μαγαζί του για φώτο και τα περετερω όπως αυτός είπε,και μετα η τν δεν εχει τιποτα και φερε και 25 ευρω.να μου πεις απο λαμογια λαμογιες να περιμενεις.όσο για service one και Κο Κανταρακη (ο θεός να τον κάνει κύριο) ούτε φωνή ούτε ακρόαση.τουλάχιστον στο τηλ. κέντρο δεν συνεννοούνται να λένε το ίδιο ψέμα.http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=66384&cid=42
βγαίνει αληθινός για άλλη μια φορά
 

papdoux

Supreme Member
14 December 2007
3,403
Φαντάζομαι όμως κατα την ίδια λογική , επειδη δεν αναφέρει καμία εταιρεία ότι στο φουρνο μικροκυμάτων δεν βάζουμε να στεγνώσουμε την γάτα μας, θα πρέπει να τους ζητήσω αποζημίωση αν το κάνω; Ή μήπως μας ενημέρωσαν ότι οταν βγουν τα κινητά τηλέφωνα θα γεμήσουμε κεραίες που θα μας "ψήνουν" κάθε στιγμή;
Γι' αυτό η κάθε εταιρία κάνει πάρτι στις πλάτες του καταναλωτή.
Επειδή θεωρούμε τα πάντα αυτονόητα.
 

AS Mocca

Supreme Member
19 June 2006
4,805
Athens
Τώρα θα παίζουμε με τις λέξεις.

Για κάποιους κάτι είναι αυτονόητο κ για κάποιους άλλους όχι.
Οπότε δεν έχει νόημα να συζητάμε κάτι τέτοιο.

Το θέμα είναι πως θα πρέπει αν όντως μια συσκευή έχει πρόβλημα ο κατασκευαστής να το παραδέχεται και να μη προσπαθεί να το καλύψει με διάφορους τρόπους !