- 7 May 2020
- 35
Εννοείς το μονωτικό πλαστικό (μίκα) πίσω από κάθε τρανζίστορ; Ναι τοποθετήθηκε κανονικά με θερμοαγώγιμη ηλεκτρομονωτική πάστα και ελέγχθηκαν όλα τα τρανζίστορ για βραχυκύκλωμα. Εκεί είμαι καθαρός χωρίς πρόβλημα. Επίσης αφού δεν έβαλα τον ενισχυτή κατευθείαν στο ρεύμα αλλά χρησιμοποίησα την πατέντα που ανέφερα δεν έκαψα τίποτα. Μετά τη δοκιμή ξαναέλεγξα τα τρανζίστορ που άλλαξα (2SA1215 & 2SC2921 - Α1111 & C2591) και είναι μια χαρά. Προφανώς υπάρχει και αλλού πρόβλημα που προκλήθηκε από την αρχική βλάβη.Υποθέτω ότι αλλάζοντας τα τρανζίστορ, έβαλες τα ειδικά μονωτικά πίσω απ αυτά στην επαφή με την ψύκτρα και έλεγξες με το πολύμετρο κανένα πόδι τους να μην κάνει επαφή με αυτήν.
Επαγγελματία δεν έχω να προτείνω.
Τελικά δεν τα τροφοδότησες κανονικά , ώστε να καούν και αυτά;
Μια παρατήρηση αν βοηθάει για τον εντοπισμό του βραχυκυκλώματος: Αφαίρεσα τις δύο ασφάλειες πάνω στην πλακέτα μετά το μετασχηματιστή και εξακολουθώ να έχω βραχυκύκλωμα (ανάβει η λάμπα στην πατέντα). Αυτό σημαίνει ότι το πρόβλημα βρίσκεται πιο πίσω από τα τρανζίστορ που άλλαξα; Επίσης τον μετασχηματιστή τον μέτρησα (αντίσταση και ρεύμα) και φαίνεται μια χαρά.