Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub στη Θεσσαλονίκη για το 2024 την Κυριακή 07 Απριλίου και ώρα 14.00

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,763
Π. Φάληρο, Αθήνα
Πολύ ενδιαφερον αυτό εδώ το θέμα.
Εχω όμως την εντύπωση ότι δοκιμάζετε την απόδοση παικτών ποδοσφαίρου σε γήπεδο basket. Καλο θα ήταν να ξαναγίνει μια αντίστοιχη δοκιμή με ένα καθαρόαιμο λαμπάτο προενισχυτή.

Tα σχόλια του κ. Μ.Τζωρτζάκη άκρως ενδιαφέροντα, απολύτως σωστά και όπως πάντα τεκμηριωμένα.

Με τα δολάρια και τις πιστωτικές κάρτες δεν μαθαίνεις από λάμπες. Κάθε λάμπα θέλει το δικό της κύκλωμα για να αποδόσει τα μέγιστα. Δεν θέλουμε τα ηχητικά αποτελεσματα του tube rolling να είναι εντελώς τυχαία. Κάθε λάμπα θέλει ειδική προσαρμογή και αρκετή δουλειά.


Καλή συνέχεια .
 
Last edited:
Πολύ ενδιαφερον αυτό εδώ το θέμα.
Εχω όμως την εντύπωση ότι δοκιμάζετε την απόδοση παικτών ποδοσφαίρου σε γήπεδο basket. Καλο θα ήταν να ξαναγίνει μια αντίστοιχη δοκιμή με ένα καθαρόαιμο λαμπάτο προενισχυτή.

Tα σχόλια του κ. Μ.Τζωρτζάκη άκρως ενδιαφέροντα, απολύτως σωστά και όπως πάντα τεκμηριωμένα.

Με τα δολάρια και τις πιστωτικές κάρτες δεν μαθαίνεις από λάμπες. Κάθε λάμπα θέλει το δικό της κύκλωμα για να αποδόσει τα μέγιστα. Δεν θέλουμε τα ηχητικά αποτελεσματα του tube rolling να είναι εντελώς τυχαία. Κάθε λάμπα θέλει ειδική προσαρμογή και αρκετή δουλειά.


Καλή συνέχεια .

Μα αγαπητέ μου ο Τζώνε δεν έγραψε ότι έκανε συγκριτικό λαμπιονίων, αλλά ότι θα μας πει τις εντυπώσεις του στο συγκεκριμένο μηχανάκι.
 

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,763
Π. Φάληρο, Αθήνα
Δεν είπα κάτι διαφορετικό . Αλλα από τη στιγμή που ο Τζώνε αναφέρει τις εκτιμήσεις του για κάθε μια λαμπα ξεχωριστά , εύκολα μπορεί κάποιος άλλος να κάνει συγκρίσεις. Ετσι δεν είναι ?

IMHO, η ηχητική ταυτότητα κάθε λάμπας αποτελεί το 50% της τελικής απόδοσης ενός προενισχυτή ,όπου και να συνδεθεί αρκεί το κύκλωμα να είναι στο περίπου "σωστό" και σύμφωνα πάντα με την προτεινόμενη κατάσταση λειτουργίας που ορίζει ο κατασκευαστής. Το ταλέντο θα έλεγα της λάμπας είναι το 50% . Το υπόλοιπο 50% είναι το ταλέντο του σχεδιαστή ολόκληρου του προενισχυτή. Φαντστείτε μια ζυγαριά που με κάθε αλλάγή λάμπας μπαλατζαρει πότε προς τα δεξιά και πότε πριος τα δεξιά. Σπάνια ισορροπεί στο κέντρο

Εγώ πάντως γουστάρω τέτοιες καταστάσεις γιατί είναι 100% αυθεντικές. Και μπράβο στον Tζώνε για αυτή του την πρωτοβουλία.
 
Last edited:

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,763
Π. Φάληρο, Αθήνα
Επ' ευκαιρία θα ήθελα να αναφέρω και κάτι σχετικό για τα παιδιά που έχουν μεγάλο ταλέντα με την μουσική.
Τα φυσικά ταλέντα όταν πέσουν σε κακό δάσκαλο χαλάνε και στην καλυτερη περίπτωση γίνονται λίγο χειρότεροι από το δάσκαλο.

Ενα μη φυσικό ταλέντο αν πέσει σε καλό δάσκαλο μπορεί με αρκετή μελέτη και προσπάθεια να ξεπεράσει ένα φυσικό ταλέντο, ακόμα και το δάσκαλο.


Κάτι σας λέει αυτό το παράδειγμα ?
 
Last edited:
Επ' ευκαιρία θα ήθελα να αναφέρω και κάτι σχετικό για τα παιδιά που έχουν μεγάλο ταλέντα με την μουσική.
Τα φυσικά ταλέντα όταν πέσουν σε κακό δάσκαλο χαλάνε και στην καλυτερη περίπτωση γίνονται λίγο χειρότεροι από το δάσκαλο.

Ενα μη φυσικό ταλέντο αν πέσει σε καλό δάσκαλο μπορεί με αρκετή μελέτη και προσπάθεια να ξεπεράσει ένα φυσικό ταλέντο, ακόμα και το δάσκαλο.


Κάτι σας λέει αυτό το παράδειγμα ?

Να σου πω την αλήθεια, δε μπορώ να το συσχετίσω.
 

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,763
Π. Φάληρο, Αθήνα
hint:

To παιδί "ταλέντο" στο ρόλο μιας πολυ καλής λυχνίας .

Ο "κακός" ο δάσκαλος το ρόλο ενός ημιμαθούς σχεδιαστή λαμπάτων προενισχυτών..

Ο ¨"καλός" ο δάσκαλος στο ρόλο ενός διαβασμένου και έμπειρου σχεδιαστή λαμπάτων προενισχυτών.
 
Last edited:

AndonisK

New member
29 November 2006
23
κατα αρχην χρονια πολλα και καλη χρονια.
Αποφασισα να αναβαθμισω λιγακι το συστηματακι μου και λεω να παρω 2 behringer EP1500 η δυο Α500 και τους δυο σαν monoblock χρηση.
επεισης επειδη εχω συνηθισει στον ηχο της λαμπας λεω να αγορασω και ενα Τ1953 μετα απο ολα αυτα που εχω διαβασει.
Ποια η διαφορα το Τ1953 απο το το Τ1952??
επεισης ρωταω τι ειναι καλυτερο και ποιο ευκολα προσαμοζεται σε δεδομενα σπιτιου ο 1500 η ο Α500?? ρωταω απο συνδεσμολογια, συνδεση με HTPC κτλ?
Η ηχητικη διαφορα ξερουμε πολυ καλα οτι ο 1500 ειναι πολυ καλυτερος, αλλα σε Monoblock χρηση???

ψαχνω γαι βοηθεια μην αγορασω κατι και μετα το μετανοιωσω

ευχαριστω
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Καλώς τον!
Καλή Χρονιά.

Καλά θα είναι να ανοίξεις ένα καινούργιο θέμα για τις αναζητήσεις σου!
Εν ' τω μεταξύ κάνε και μία έρευνα με την μηχανή αναζήτησης του κλάμπ.
Θα βρείς πολλά ενδιαφέροντα για τις μηχανές που σ' ενδιαφέρουν...
 

AndonisK

New member
29 November 2006
23
Καλώς τον!
Καλή Χρονιά.

Καλά θα είναι να ανοίξεις ένα καινούργιο θέμα για τις αναζητήσεις σου!
Εν ' τω μεταξύ κάνε και μία έρευνα με την μηχανή αναζήτησης του κλάμπ.
Θα βρείς πολλά ενδιαφέροντα για τις μηχανές που σ' ενδιαφέρουν...

προσπαθησα να ανοιξω νεο θεμα αλλα δεν με αφηνε το συστημα για αυτο και δοκιμασα να σου στειλω πμ.
θα παρω τηλ μαλλον τον πανο αυτος θα μου εξηγησει για ποιο λογο δεν μπορω να ανοιξω νεο θεμα.

ευχαριστω παντως

Αντωνης
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Πάνω αριστερά στην οθόνη σου θα δεις το πεδίο "new thread"
Κάνε κλίκ εκεί και θα ανοίξεις νέο θέμα.
Συγνώμη αν μοιάζω να φαίνομαι κάπως, αλλά αν ο όγκος των π.μ μου αυξηθεί θα θέλω διαχειριστή γι' αυτά!!
Εξ' άλλου δεν ξέρω τα πάντα.
Στραβάδι είμαι και γω!
Άνοιξε θέμα και θα βρεθούν μαζί με μένα, ένα σωρό φίλοι να σε βοηθήσουν.:grinning-smiley-043
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Μπορεί να άργησα, αλλά στη μέση δεν αφήνω δουλειές...

Δοκιμάστηκε ενδελεχώς πολύ πράμα πέραν των προηγούμενων.
Έβαλα και Sylvaνιες, έβαλα και Γενικές Ηλεκτρικές, έβαλα και Σβελτάνες, έβαλα και Sovtek LRP αλλά τον ήχο που πήρα με τις Ηλεκτροαρμονικές τις χρυσές δεν τον πήρα με καμία...
Τουλάχιστον στο συστημά μου δεν βρήκα κάτι που να μην μ' αρέσει σ' αυτές τις λάμπες.
Βέβαια είναι ακριβότερες από τις άλλες (τις καινούργιες) αλλά έπαιξαν καλύτερα από όσες NOS είχα, ενώ συν τοις άλλοις ήταν φθηνότερες απ´αυτές και παράλληλα δεν υπήρχε αβεβαιότητα... καλής κατάστασης, άγχος και τα συναφή των NOS...
Και τις βρίσκεις ότι ώρα θές...

Αυτά και συγνώμη για την πολύμηνη καθυστέρηση, αλλά το καλό πράμα αργεί!
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Να σου πω την αλήθεια φιλαράκ και γω δεν περίμενα να πάιζουν τόσο ωραία.
Πραγματικά δεν τους λείπει τίποτα.
Και ισορροπία, και χροιές και σώματα και ανάλυση.

Πάντως αυτό που αντελήφθειν πλήρως είναι πως μία καλά ματσαρισμένη λάμπα σαν προενίσχυση μ' αρέσει.
Ίσως και σε μία πηγή, αντί προενίσχυσης.
Ίσως και τα δύο.
Από την άλλη μπορεί να είναι υπερβολή ένα πλήρως λαμπάτο σύστημα (με τελικά).
Δεν ξέρω.
Το θέμα είναι ότι θέλει αρκετό ψάξιμο για το τι θα κάτσει, οπότε λύσεις του τύπου βάλε λάμπα για να δεις... δεν είναι ντε και καλά πανάκεια διά πάσαν νόσον...

Να ευχαριστήσω και τον Μανόλο που μου δάνεισε τις λάμπες επί τόσους μήνες.
 

vang

Senior Member
5 August 2006
481
Αγία Παρασκευή
Re: Απάντηση: Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!

τον αυγουστο ηχα παη στην USA (εκει εμενα προτα) και αγορασα ενα πλατο VPI SCOUT με βραχιονα 9 MEMORIAL μολης εβαλα κεφαλη ΜΜ υψηλης εξοδου 5mv αξιασς 550 ευρο εχω λοιπον ενα μονιμο τζζζζζ (βομβο) μολης αλαζω τη κεφαλη παλη ΜΜ 1,5 mv εχω απολητη ησηχια το πλατο αυτο το χρησιμοποιο σε 2 σηστημα με προενησχηση λαμπατη audio note kit που την συναρμολογησαμε εδω. Θελο να προμηθευτο καπια υλικα ηλεκτρονικα τη μου προτινης ( ΠΥΚΝΟΤΕΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ VOLUME και ενα SELECTOR).Θα προτιμουσα ALPS.Εχω εναν ενισχυτη MONO με 8 KT90,τι μετασχυματιστες εξοδου μου προτινεις;

Συγνώμη για το off-topic, και κυρίως αν έχεις ξανα-αναφερθεί αυτό που θα πω, αλλά μου είναι αδύνατο να παρακολουθήσω το συγκεκριμένο thread, παρότι φαίνεται ενδιαφέρον.

Αγαπητέ pitsiriko theodore, μήπως θα ήταν πιο βολικό (για σένα, αλλά και για μάς) αν έγραφες greeklish ή ακόμα καλύτερα αγγλικά?

Φαίνεται να έχεις ενδιαφέροντα πράγματα να πεις αλλά αυτή η κατακρεούργηση της ελληνικής ορθογραφίας πρέπει να σταματήσει....
 

saitisgr

Banned
19 December 2006
1,513
Δυστυχώς εδώ
Re: Απάντηση: Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!

Συγνώμη για το off-topic, και κυρίως αν έχεις ξανα-αναφερθεί αυτό που θα πω, αλλά μου είναι αδύνατο να παρακολουθήσω το συγκεκριμένο thread, παρότι φαίνεται ενδιαφέρον.

Αγαπητέ pitsiriko theodore, μήπως θα ήταν πιο βολικό (για σένα, αλλά και για μάς) αν έγραφες greeklish ή ακόμα καλύτερα αγγλικά?

Φαίνεται να έχεις ενδιαφέροντα πράγματα να πεις αλλά αυτή η κατακρεούργηση της ελληνικής ορθογραφίας πρέπει να σταματήσει....

ΣΙΓΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ!!!!!!!!!!
ΕΔΩ ΒΡΗΚΕΣ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ????
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΟ ΟΜΙΛΕΙΤΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ??? ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ....MAYBE YOU WIN SOME MONEY THERE!!
ΕΔΩ ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ??? ΜΗΠΩς ΕΙΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ?????
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΟΥΣΙΑ ΜΕΤΡΑΕΙ.... ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΓΛΩΣΣΑ
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΘΟΔΩΡΟΣ ΕΤΣΙ ΜΙΛΑΕΙ .....ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΝΤΕΣ greeklish ή ακόμα καλύτερα αγγλικά.
ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ...

ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΕΝΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΜΕ ΥΨΗΛΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΑΝΤΙ TOY NA ΤΟΝ ΒΟΗΘΑΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ
ΝΑ ΤΟΝ ΣΠΡΩΧΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ TOY greeklish ή ακόμα καλύτερα του ENG..LITSH
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Έχω τον Pathos Classic του kohmst, που έχει στην προενίσχυση ένα ζευγάρι Sovtek 6922. Με τι να τις αλλάξω?
Σημειώνω πως δεν έχω πείρα από λυχνίες ούτε έχω ακούσει άλλες. Φαντάζομαι επίσης πως οι συγκεκριμένες θα έχουν "γεράσει" κάπως αν και ούτε που ξέρω ποια η προσδοκώμενη διάρκεια ζωής για λυχνίες (λέτε η γριά λυχνία να έχει το ζουμί? γιατί για το λαμπάτο ζουμί τους υποτίθεται ότι τις θέλουμε...)
 

amoustakas

Senior Member
27 November 2011
339
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!

Λογική η απορία Σπύρο , μάνα μου !!!!
.....Το θέμα με τίς εταιρείες ΟΠΩΣ το γνωρίζει ο ερασιτέχνης είναι η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ κατά γράμμα ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΜΠΥΛΩΝ λειτουργίας σε σχέση με το "μ" - "gm" - "rp"
...το Βασικό όμως θέμα είναι οτι καμμιά ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ καμμιά 100αριά ακόμα παραμέτρους που επηρεάζουν τήν κατανομή αρμονικών το power bandwith κλπ κλπ
Για τήν ιστορία αναφέρω μερικές βασικές]
1)Χωτηρικότητες ηλεκτροδίων , μεταξύ τους και πρός τα νήματα
2) Επίπεδο κενού
3) Υλικό προσμίξεως getter
4) Ποσότητα getter
5) Tρόπος σκανδαλισμού για τήν εκτόνωση αερίων-getter
6) Υλικό Ανόδου (καθαρότητα-πυκνότητα-πτυχώσεις-λειανση ...)
7)Υλικό Καθόδου και ποσοστιαίες προσμίξεις ενεργών οξειδίων (αυτά κάνουν ολη τήν δουλειά )
8) Υλικό grid και οχι μόνο , αλλά οποιουδήποτε ηλεκτροδίου τύπου "εσχάρας" (έτσι λέγεται και συναντάται σε Ελληνικά βιβλία του 50-60 )
9) Διάφορες ελικοειδείς ή συνεστραμένες κατασκευές ηλεκτροδίων
10) Υλικό στήριξης - Μίκες - Πένια - Υαλοειδή - Βακελίτες - Μακαρόνια
11 ) Ποιότητα / Σύνθεση τών εξωτερικών ηλεκτροδίων (ποδαράκια ) που σε ολες τίς λυχνίες είναι απο (κράμα) ΣΙΔΗΡΟΧΑΛΚΟ (για να ακολουθούν τήν μηχανική τών διαστολών συστολών του γυαλιού για να μήν έχουμε είσοδο αέρα
12) Μηχανολογική κατασκευή ΤΟΣΟ ώς πρός διαστάσεις , ΟΣΟ και ώς πρός μέγεθος κελύφους και στήριξη (αυτά απαντού σε διάφορες προδιαγραφές που είναι για αρκετές χιλιάδες πόδια ύψους και κάποια οριακή επιτάχυνση /επιβράδυνση , άλλες για υγρασία , άλλες για αποτομες μεταβολές πίεσης / θερμοκαρασίας / μικροφωνισμοί / μηχανική ανάδραση -κραδασμοί κλπ

Εστι φτάνουμε στο σημείο και ΒΕΒΑΙΩΣ να ακούμε διαφορές που ανάλογα τήν διαφορετικότητα του συστήματός μας , του χώρου μας και τών αυτιών μας , αλλωτε μάς αρεσουν λιγότερο και άλλωτε περισσότερο

Αλλά για να είμαστε και ειλικρινείς , παρόμοια φαινόμενα συμβαίνουν ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΜΙΑΓΩΓΟΥΣ , τους ΠΥΚΝΩΤΕΣ , τίς ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ κλπ κλπ
Ετσι λοιπόν ΔΕΝ φτάνει στο να συγκεντρώσει κανείς τα ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΑ ΥΛΙΚΑ για να έχει τον ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ , πρέπει να μπορεί να μαγειρεύει ...για να έχει "νόστιμο" (γι αυτόν ) αποτέλεσμα , ε κι οταν βαρεθεί ...αλλάζει "γεύση" .....

Το πιο χρήσιμο πόστ που διάβασα. Respect.