Μεγάλο πρόβλημα με nova

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,817
Απο forthnet θα παω την Πεμπτη.Αλλα τους πηρα τηλεφωνο σημερα και δεν ηξεραν τι να μου πουν.Μου ειπαν παρε στη νοβα να δεις τι θα σου πουνε και αν δεν ξανα παρε μας.Περνω στη νοβα τα ιδια μηχανογραφηση μπλα μπλα μπλα και επειτα ξαναπερνω forthnet.Ε οι τυποι δεν περιγραφονται.Πηρα 3 φορες.Χτυπησε πανω απο 6 φορες σε καθε τηλεφωνημα και δεν το σηκωναν ενω 100% ηταν εκει.Φαινετε δεν ηξεραν τι θα μου πουν.

Με τη μηχανογραφηση δεν βλεπω να βγαζω ακρη ουτε σε 2 μηνες.Εχω ειδη 20 μερες και τιποτα.Το λαθος ειναι απο το καταστημα στη forthnet που μπερδεψε τους δεκτες και τωρα δεν το σηκωνουν κιολας γιατι μαλλον δεν ξερουν τι να πουν.Απαραδεκτοι και τεραστια ταλαιπωρια για μενα.

Στο ebill ειδα οτι εχει εκδωθει ο λογαριασμος ενω ειμαι στη forthnet μολις 20 μερες και λεει 64.90 ενω εχω 2play και οχι 3play μεχρι στιγμης.

Το μονο καλο ειναι οτι μου εστειλε μηνυμα ενα παιδι απο το forum εδω και ελπιζω να μπορεσει να με βοηθησει να λυθει το προβλημα γιατι αλλιως βλεπω να πηγαινει μηνες το θεμα με τη μηχανογραφηση και οι λογαριασμοι να ερχονται κανονικα σαν 3play.
 
27 April 2013
47
Παρομοιο προβλημα εχω και εγω, εχω ζητησει μεταβιβαση αποκωδικοποιητη pvr απο εμενα στην μητερα μου.την αιτηση την εστειλα 25/6/2013 και εως τωρα 21/8/2013 περιμενω, καθε εβδομαδα μου λενε παρτε την επομενη και οτι το θεμα κωλαει στην μηχανοφραφιση απαραδεκτη η νοβα!!!!

Όχι κεφαλαία!
 
Last edited by a moderator:

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,817
Ειναι αμα μπλεξεις.Εγω νομιζω οτι απλα λενε μηχανογραφηση για να μας ξεφορτωθουν.Εχω παρει πανω απο 10 φορες.Η πρωτη κοπελα ειπε σε 2 μερες θα γινει.Αλλη ειπε σε μια βδομαδα αλλη δεν ξερω αλλη θα ενημερωσουμε αλλη σε 2 βδομαδες.Η τελευταια μου ειπε μεσα στη βδομαδα.Ενα μπαχαλο κανονικο.Απαραδεκτοι εκει στη νοβα χιλιες φορες να εβαζα οτε tv.Πιστευω οτι η μηχανογραφηση ειναι 1 αντε 2 ατομα ολο το τμημα που απλα δεν ξερουν να κανουν τι δουλεια τους
 
Last edited by a moderator:

tarantino2009

Senior Member
3 November 2009
337
Καλησπέρα φίλε, η δικιά μου γνώμη είναι να κάτσεις κάτω και σε μιά κόλλα χαρτί να γράψεις με απλά λόγια όλη την κίνηση της αίτησης: Ημερομηνίες, ονόματα τεχνικών και μηχανογράφησης που μίλησες και τί σου είπε ο καθένας τους ξεχωριστά. Άν δέν έχεις κρατήσει ήδη ονόματα με αυτούς που μίλησες, κακώς, γιατί όπου πάς να μπλέξεις με γραφειοκρατεία πάντα κρατάς λεπτομέρειες για να πολεμήσεις ....το τέρας!

Δεύτερη κίνηση: Αποσυνδέεις τον δέκτη (ή τους δέκτες), βγάζεις την κάρτα (ή κάρτες) και τσεκάρεις με τα ίδια τα ματάκια σου τους αριθμούς που αναγράφουν επάνω, άν συμφωνούν με αυτά της αίτησης, άν συμφωνούν με αυτά του κουτιού του δέκτη (συμβαίνει και αυτό, να έχουν βάλει άλλον δέκτη σε άλλο κουτί κτλ).

Τρίτη κίνηση: Διαβάζεις 2-3 φορές όλο το ιστορικό να το μάθεις απ' έξω (παίζει ρόλο όταν θα πάς απο το κατάστημα να τους πείς την ιστορία ροδάνι, χωρίς αμφιβολίες. Με γεγονότα, ονόματα θα είσαι πολύ πειστικός και ψαρωτικός).

Τέταρτη κίνηση: Πέρνεις όλη την χαρτούρα που αφορά την Forthnet (ακόμα 1-2 λογαριασμούς απο το 2play), όλη την χαρτούρα που αφορά την Nova, αιτήσεις, συμβόλαια κτλ. Επίσης, το πιό σημαντικό:

Πέρνεις μαζί σου και τον δέκτη, την κάρτα και το κουτί με ότι είχε μέσα και πάς σε ένα κατάστημα Forthnet μιά ώρα που να μήν γίνεται πανικός απο κόσμο. Ζητάς να μιλήσεις κατευθείαν με τον προιστάμενο ή, όποιον κρίνεις τον πιό "γάτο" μετά απο αυτόν. Απόφυγε υπαλλήλους που δέν τους κόβει γιατί δέν θα σου κάνουν την δουλειά σου.

Αυτά απο μένα και είμαι σίγουρος ότι θα βγεί επιτόπου άκρη..
-bye-
 

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,817
Καλησπέρα φίλε μου.Έχω κρατήσει κάποια ονόματα απο νοβα που έχω μιλήσει.Ο τεχνικός είναι φίλος και κάνει ότι μπορεί αλλά απο ότι φαίνετε το πρόβλημα είναι αρκετά δυσκολότερο.
2:Τα έχω τσεκάρει πάνω απο 10 φορές και είμαι 100% σίγουρος ότι είναι σωστά με αυτά της αίτησης.

Οι υπάλληλοι στο κατάστημα της forthnet στην περιοχή μου απλά νομίζω οτι είναι ότι να ναι στην κυριολεξία.Το πρόβλημα κατα 99% το δημιούργησαν αυτοί και όταν τους πέρνω τηλέφωνο απλά λένε δεν ξέρουν τίποτα και έπειτα δεν σηκώνουν το τηλέφωνο.
Απο όποια πλευρά και αν το δεις είναι μεγάλο μπλέξιμο.Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι θέμα μερικών λεπτών να λυθεί αλλά χωρίς βύσμα δεν γίνετε τίποτα σε τέτοια θέματα.Σήμερα πήρα τηλέφωνο και στο 13831 μίλησα με μια κοπέλα για το 3play και μου είπε τα ίδια.Ότι την ταδε ημερομηνία έστειλαν το αίτημα στη μηχανογράφηση και απλά περιμένουν και δεν ξέρουν πότε θα ενεργοποιηθεί.Έχει πάνω απο 15 μέρες αυτο το θέμα.Θα ξανα πάρω αύριο και νοβα και forthnet να δω τι διαφορετικό θα μου πουν.Πέμπτη θα πάω και στο κατάστημα με την αίτηση και με αυτά που με είπες να δω αν βγάλουν άκρη(δύσκολο μιας και οι υπάλληλοι ξέρουν ελάχιστα).

Επεξεργασία:
Να πω ενα μεγαλο ευχαριστω δημοσια στο φιλο nikoska που χωρις να με ξερει με εστειλε pm και βοηθησε να λυθει το προβλημα με τη νοβα.Απο το απογευμα εχει ενεργοποιηθει το start pack και ολα καλα.Η εικονη αψογη για καναλια sd και το προγραμμα πλουσιο απο καθε αποψη.Το national geographic ειδη εχει γινει το αγαπημενο μου καναλι.Πηρα τηλεφωνο και για την πιστωση και για τα hd καναλια και μεσα στη βδομαδα λογικα θα ενεργοποιηθουν και τα hd και το adult.Σας ευχαριστω ολους παιδια για τη βοηθεια σας.

Εμεινε τωρα η αλλαγη της καρτας μου στο internet στο dslam μιας και ειναι χαλασμενη και το πακετο θα εχει ολοκληρωθει.

Με 30 ευρο το μηνα εχουμε start pack/24αρι internet/απεριοριστα σταθερα/720 λεπτα προς κινητα για παντα.Περα απο την αρχικη ταλαιπωρια πιστευω να μην υπαρξει αλλο προβλημα αργοτερα.
 
Last edited by a moderator:

malakudi

Banned
24 April 2008
7,927
Δε βοηθάει και μας λίγο; Έχω μπλέξει κι εγώ με την "μηχανογράφηση". Σήμερα έστειλα γραπτά αιτήματα, τόσο με φαξ όσο και με email, περιγράφοντας αναλυτικά το ιστορικό και το πρόβλημα, και περιμένω. Προς το παρόν έλαβα ένα SMS ότι το αίτημά μου καταχωρήθηκε.
 

bluevayero

New member
9 October 2011
82
Δεν μου λέτε και εμένα σε ποιά διεύθυνση στέλνετε email, γιατί εγώ όταν προσπάθησα να τους στείλω μου επιστράφηκε ως ανεπίδοτο γιατί θεωρήθηκε από τη forthnet "spam". Το email μου είναι [email protected]
 

nikoska

Established Member
10 November 2008
171
Παιδιά δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν θέλετε στείλτε μου με pm κάποιο στοιχείο για να βοηθήσω όσο μπορώ.
 

malakudi

Banned
24 April 2008
7,927
Εμένα το θέμα λύθηκε, πλέον όλα δουλεύουν σωστά. Μόλις 24 ώρες μετά το email. Τελικά μου φαίνεται πως το πρόβλημα είναι η διασύνδεση Nova - Forthnet και η επικοινωνία των συστημάτων τους.
 

godfather77

Established Member
27 May 2007
152
Θέος ο nikoska έλυσε και το δικό μου πρόβλημα άμεσα!!!!
Μακάρι όλοι στην εταιρεία να έδειχναν αυτήν τη συμπεριφορά!!!!!
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,083
ΛΑΡΙΣΑ
Εμένα πάλι, όταν τηλεφώνησα να διαμαρτυρηθώ για το μη πέρασμα πιστωτικού υπολοίπου που προέκυψε κατά τη μετατροπή από 2Play + nova full pack σε 2Ple play full, κλασικά..."δεν έγινε σε αυτόν το λογαριασμό, να είστε σίγουρος όμως ότι θα γίνει στον επόμενο"! Σας δανείζουμε άτοκα μάγκες κεφάλαιο κίνησης, εις υγείαν τα κορόιδα...
Το ακόμη πιο όμορφο όμως, όταν διαμαρτυρήθηκα γιατί δεν ενεργοποίησαν το 3μηνο δωρεάν του adult pack....Δεν περάστηκε κατά την καταχώρηση της αίτησής σας, και τώρα δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί, θα πρέπει να το χρεωθείτε κανονικά...
Εντάξει μάγκες...79,9x12....ΕΣΕΙΣ διαλέξατε να τα έχετε μόνον για ένα χρόνο...Το επόμενο καλοκαίρι θα σας πω "θυμάστε λαστ γίαρ; Άντε γεια!"
Αν δεν σέβεστε τους μόνιμους πελάτες και τους αντιμετωπίζετε σαν μόνιμα κορόιδα, θα δείτε και την άλλη όψη του νομίσματος....Σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ...
 

malakudi

Banned
24 April 2008
7,927
@MATTHIAS: Στο τηλεφωνικό κέντρο δε βγάζεις άκρη δυστυχώς. Στείλε ένα αναλυτικό email στο [email protected] με τα προβλήματά σου (πιστωτικό, adult pack, άλλο), εξήγησέ τους πως δε φταις εσύ που η υπάλληλός του δε συμπλήρωσε σωστά την αίτηση και πιστεύω θα σε ικανοποιήσουν. Μη ξεχάσεις να δώσεις όλα τα στοιχεία της συνδρομής σου (Αρ. Συνδρομητή, Αρ. Κάρτας Πρόσβασης, Ονοματεπώνυμο κτλ).
Δυστυχώς το τηλεφωνικό support είναι πολύ κάτω του μετρίου.
 

paokgate4

New member
28 October 2011
35
Εμένα πάλι, όταν τηλεφώνησα να διαμαρτυρηθώ για το μη πέρασμα πιστωτικού υπολοίπου που προέκυψε κατά τη μετατροπή από 2Play + nova full pack σε 2Ple play full, κλασικά..."δεν έγινε σε αυτόν το λογαριασμό, να είστε σίγουρος όμως ότι θα γίνει στον επόμενο"! Σας δανείζουμε άτοκα μάγκες κεφάλαιο κίνησης, εις υγείαν τα κορόιδα...
Το ακόμη πιο όμορφο όμως, όταν διαμαρτυρήθηκα γιατί δεν ενεργοποίησαν το 3μηνο δωρεάν του adult pack....Δεν περάστηκε κατά την καταχώρηση της αίτησής σας, και τώρα δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί, θα πρέπει να το χρεωθείτε κανονικά...
Εντάξει μάγκες...79,9x12....ΕΣΕΙΣ διαλέξατε να τα έχετε μόνον για ένα χρόνο...Το επόμενο καλοκαίρι θα σας πω "θυμάστε λαστ γίαρ; Άντε γεια!"
Αν δεν σέβεστε τους μόνιμους πελάτες και τους αντιμετωπίζετε σαν μόνιμα κορόιδα, θα δείτε και την άλλη όψη του νομίσματος....Σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ...

Εάν είσαι δυσαρεστημένος, που προφανώς είσαι, τότε μην περιμένεις. Πάρτους τηλέφωνο και πες τους ότι παύεις να πληρώνεις την συνδρομή για αθέτηση συμφωνίας και ζήτησε να σε αφήσουν απο τώρα να βγεις απο το συμβόλαιο, χωρίς οποιοδήποτε πέναλτι. Εάν δεν δεχτούν, κάψε μια την κάρτα, μια το pace, μια τον ρουτερ εάν έχεις δικο τους, με λίγα λόγια δημιούργησε τους έξοδα! Να δεις τι καλά που συμμορφώνονται.
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,083
ΛΑΡΙΣΑ
Τι πιο αναλυτικό να κάνω; Στο θέμα με το πιστωτικό δε μπορώ να αλλάξω κάτι...στο θέμα με το adult pack είναι ντροπή τους η απάντηση που έδωσαν, στο θέμα με το On demand είναι ξεκάθαρο ότι οι προτεραιότητές τους έχουν να κάνουν όχι με τους νόμιμους πελάτες τους αλλά με τους παράνομους...
ας απομαγνητοφωνήσουν τις συνομιλίες τις σημερινές...όταν έρθει η ώρα, θα καταλάβουν ότι ο ψεύτης κι ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται...
Έχω απηυδήσει τόσα χρόνια...
 

sakels

Supreme Member
27 May 2010
4,332
Εάν είσαι δυσαρεστημένος, που προφανώς είσαι, τότε μην περιμένεις. Πάρτους τηλέφωνο και πες τους ότι παύεις να πληρώνεις την συνδρομή για αθέτηση συμφωνίας και ζήτησε να σε αφήσουν απο τώρα να βγεις απο το συμβόλαιο, χωρίς οποιοδήποτε πέναλτι. Εάν δεν δεχτούν, κάψε μια την κάρτα, μια το pace, μια τον ρουτερ εάν έχεις δικο τους, με λίγα λόγια δημιούργησε τους έξοδα! Να δεις τι καλά που συμμορφώνονται.

μπορει επισης να τους κανει και βουντου η να παει στα γραφεια και να τους ριχνει αλατι πισω απο την πλατη, να βαλει τη σκουπα αναποδα για να κλεισει η εταιρια κλπ.
 

malakudi

Banned
24 April 2008
7,927
@MATTHIAS: έχεις στείλει email; Αν όχι, στείλε. Σου ξαναλέω, το τηλεφωνικό κέντρο δεν σε εξυπηρετεί το ίδιο με το email. Στο τηλεφωνικό κέντρο μου έλεγαν πως το πρόβλημά μου είναι στη μηχανογράφηση και απλώς να περιμένω 3-5-7-10 μέρες - καμμία δέσμευση δηλαδή. Με το email το έφτιαξαν σε 24 ώρες.
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,083
ΛΑΡΙΣΑ
...............

Αντί για επιστροφή, έγινε εκ νέου ΧΡΕΩΣΗ του πιστωτικού υπολοίπου ΧΤΕΣ στην κάρτα μου, και στη μηχανογράφηση έχουν μπλέξει τα μπούτια τους με το λογαριασμό...Νομίζω ότι κι αν δεν έχουν σκοπιμότητα, η ασχετοσύνη είναι εξίσου επικίνδυνη ... και όταν είσαι συνεπής εσύ, ΑΠΑΙΤΕΙΣ και από την άλλη πλευρά συνέπεια...Είτε ασχετοσύνη είτε εμπαιγμός, το να με υποχρεώνεις μια ώρα τη μέρα να παρακολουθώ τι γίνεται με το λογαριασμό μου, και να μου χρεώνεις και τις κλήσεις που σου κάνω για να σου επισημαίνω τις πατατιές που ΕΣΥ κάνεις, δε με βοηθά να συνεχίσω να συνεργάζομαι μαζί σου... μόνο η καλή διάθεση ενός ανθρώπου δεν φτάνει...
Ντροπή!
 
Last edited by a moderator:

a66fm

New member
12 June 2010
21
θέλω να ευχαριστίσω και απο εδώ τον nikoska γιατι έλυσε και το δικό μου πρόβλημα άμεσα, μετά απο 1 μηνα απο την αλλαγή σε 3play απο 2play+nova και αλλαγή απο 831 σε 865, απειρα email και τηλέφωνα με την βοήθεια του Νικου σε 2 ημέρες επιτέλους ενεργοποιηθηκε σήμερα το pvr
Νίκο να είσαι καλά